Filosofull Postat Mai 18, 2016 Share Postat Mai 18, 2016 (editat) Testul s-a facut la cald si cu acceleratia la maxim. Motorul merge totusi bine, un pic para nesincronizat, adica nu 100% rotund. Am prins 170 pe autostrada si mai mergea un pic. Acu e posibil ca unde se infileteaza bujia sa nu se stranga ermetic surubul aparatului de masurat, insurubarea s-a facut cu mana, si sa scape ceva presiune pe acolo. Vedem la iarna cand o bag in reparatii capitale. Editat Mai 18, 2016 de Filosofull Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
augustin31 Postat Mai 18, 2016 Share Postat Mai 18, 2016 azi am facut carburatoarele bucati ... am mai intrebat pe cineva si mi-a zis ca poate jiglorul de la shock sa nu funtioneze cum trebuie ... asa ca prin urmare facut bucati carburatoarele ..spalat si suflat cu aer.... astept sa treaca noaptea sa vedem miine ce urmare are ... asa ca vorba aceea pana miine dimineata ma rog ..desi nu sunt credincios Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
puchi Postat Mai 18, 2016 Share Postat Mai 18, 2016 Salutam ! Intrebare ! Are cineva montat pe EN 500 ,crashpaduri puig ? Daca da ,,,unde se monteaza ? Eventual o poza .Multumesc ! P.S Augustin 31! felicitari pentru munca ! Apropo e grea operatia ? Ne poti impartasii si noua pasii facuti ? Multumesc ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
augustin31 Postat Mai 18, 2016 Share Postat Mai 18, 2016 Cu draga inima ... daca ai rabdare si atentie e o operatiune normala... surubelnitza... chei ... benzina... pensula ..citeva scobitori... si prefereabil un compresor.... apoi dai jos rezervoru desfaci cablurile de acceleratie... desfaci sigureantele de pe coturile de cauciuc care face legatura intre carb.si cilindru.. si carb si filtru de aer ... scoti afara carburatorul .... pe o masa te apuci de desfacut tot ce inseamna surub ... cel putin asa am facut eu ... apoi fiecare piesa in parte spalata cu benzina si stearsa cu carpa de bumbac...verificat fiecare gaurica cu scobitoarea...( am inteles ca daca folosesc ac de siringa sau alte metale pot sa deformez gaurelele..) suflat fiecare piesa ca compresorul... vreirificat membranele...sa nu fie sparte ciupite sau alte celea... operatiune inversa de ansamblat carburatoarele... montat carburatoarele...apoi cablurile de acceleratie..legaturile dintre carburatoare si cilindru si filtru aer... pus rezervor sus ..dat cheie ... insistat putin pina trage benzina .... iar acum astept dimineata cind voi vedea rezultatul imi pare rau ca nu ma filmat procesul .. poate ajuta mai mult...dar promit ca prima data cind mai repet procesul o sa filmez.. daca e ceva si pot sa ajut o fac cu draga inima .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oldbiker_johan Postat Mai 19, 2016 Share Postat Mai 19, 2016 Cu draga inima ... daca ai rabdare si atentie e o operatiune normala... surubelnitza... chei ... benzina... pensula ..citeva scobitori... si prefereabil un compresor.... apoi dai jos rezervoru desfaci cablurile de acceleratie... desfaci sigureantele de pe coturile de cauciuc care face legatura intre carb.si cilindru.. si carb si filtru de aer ... scoti afara carburatorul .... pe o masa te apuci de desfacut tot ce inseamna surub ... cel putin asa am facut eu ... apoi fiecare piesa in parte spalata cu benzina si stearsa cu carpa de bumbac...verificat fiecare gaurica cu scobitoarea...( am inteles ca daca folosesc ac de siringa sau alte metale pot sa deformez gaurelele..) suflat fiecare piesa ca compresorul... vreirificat membranele...sa nu fie sparte ciupite sau alte celea... operatiune inversa de ansamblat carburatoarele... montat carburatoarele...apoi cablurile de acceleratie..legaturile dintre carburatoare si cilindru si filtru aer... pus rezervor sus ..dat cheie ... insistat putin pina trage benzina .... iar acum astept dimineata cind voi vedea rezultatul imi pare rau ca nu ma filmat procesul .. poate ajuta mai mult...dar promit ca prima data cind mai repet procesul o sa filmez.. daca e ceva si pot sa ajut o fac cu draga inima .. Sper sa repeti pt filmare , peste cativa ani . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
augustin31 Postat Mai 19, 2016 Share Postat Mai 19, 2016 Sper sa repeti pt filmare , peste cativa ani . mare multamita de incurajare.... la ora 10 merg sa ii dau buton...sper sa fie cum ai zis tu revin dupa ora 10 cu noutati » Post actualizat in 26 May 2016 10:35 mare multamita de incurajare.... la ora 10 merg sa ii dau buton...sper sa fie cum ai zis tu revin dupa ora 10 cu noutati Nu am mai revenit cu noutati .... azi am scos motoru din service ... se pare ca tot ce facea si din cauza aceea nu pornea era lantul de distributie !!! acum e nou ..si la mine in jeb lipsa 700 de lei mno da mergem inainte ..azi dat buton la lupoaica si a inceput sa maraie frumos... !!! multumesc tuturor care ati incercat sa ma ajutati .... » Post actualizat in 30 May 2016 13:08 care ce parere aveti despre ulei ? care ar trebui bagat ? mineral ? 10w... specific ca lupoaica mea e din 91 » Post actualizat in 30 May 2016 13:12 hmmm nu mai e nimeni pe aici ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oldbiker_johan Postat Iunie 6, 2016 Share Postat Iunie 6, 2016 Salut , iar a adormit topicul . Am cumparat un set saboti frana , deoarece la VTA , miau spus ca are sau nu are nustiu ce frana . M-am conformat , am cumpatar un chit frana ( saboti) insa , la verificare , sabotii vechi nu aveau nimic , era uzata banda de pe roata , cea metalica , pe care preseaza sabotii . in consecinta , scot la vanzare saboti frana noi. Pret 130 lei . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Unknown13 Postat Iunie 25, 2016 Share Postat Iunie 25, 2016 Salutare! Vând un motor de kawasaki EN 500 A, 36.8 kw, 42000 km, pus în circulație în 95 și scos în 2007. Motocicleta a avut un singur proprietar în Elveția. Preț 1650 de lei negociabil/ 1500 de leinenegociabil. Pentru alte informații, 0762658777. Motorul se dă după ce se face proba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roman Cristian Postat Iunie 25, 2016 Share Postat Iunie 25, 2016 Salutare,stiti pe cineva care are evacuari si tobe pentru EN500? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oldbiker_johan Postat Iunie 26, 2016 Share Postat Iunie 26, 2016 Salutare! Vând un motor de kawasaki EN 500 A, 36.8 kw, 42000 km, pus în circulație în 95 și scos în 2007. Motocicleta a avut un singur proprietar în Elveția. Preț 1650 de lei negociabil/ 1500 de leinenegociabil. Pentru alte informații, 0762658777. Motorul se dă după ce se face proba. Acte ceva , poze , motivul vanzarii ...? » Post actualizat in 26 Jun 2016 05:18 Salut , a desfacut cineva jugul furcii fata ? M-ar interesa ce nr , serie ceva , la rulmentii jugului ? As vrea sa-i achizitionez inainte de a demonta . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Unknown13 Postat Iunie 26, 2016 Share Postat Iunie 26, 2016 Vand doar motorul, nu motocicleta. Motorul e piesa de schimb, dar putem sa facem um contract de vanzare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roman Cristian Postat Iunie 26, 2016 Share Postat Iunie 26, 2016 Salutare! Vând un motor de kawasaki EN 500 A, 36.8 kw, 42000 km, pus în circulație în 95 și scos în 2007. Motocicleta a avut un singur proprietar în Elveția. Preț 1650 de lei negociabil/ 1500 de leinenegociabil. Pentru alte informații, 0762658777. Motorul se dă după ce se face proba. Vinzi ceva de pe ea...de ex. evacuarile... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Unknown13 Postat Iunie 26, 2016 Share Postat Iunie 26, 2016 Vinzi ceva de pe ea...de ex. evacuarile... Vreau să vând motorul și după aceea o s-o dezmembrez. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oldbiker_johan Postat Iunie 27, 2016 Share Postat Iunie 27, 2016 Vreau să vând motorul și după aceea o s-o dezmembrez. Macar o poveste cu motivul vanzarii , s-au ai vrea sa o vinzi toata ? Este pe numele tau ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Unknown13 Postat Iunie 27, 2016 Share Postat Iunie 27, 2016 Macar o poveste cu motivul vanzarii , s-au ai vrea sa o vinzi toata ? Este pe numele tau ? Am 2 motociclete. Am luat-o pentru un proiect de bobber. Am talonul de Eleveția, dar pentru înmatriculare trebuia să iau un cadru cu acte. Vreau să dau motorul pentru ca acela care îl va cumpăra să îl poată proba la drum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
the_noob Postat Iunie 30, 2016 Share Postat Iunie 30, 2016 Salutare oameni buni, 2 chiestii: 1. A folosit cineva curea Megadyne Silver 1904 SLV14 – 40mm ?? Mi-a cedat ieri cureaua la 41500 km, posibil sa fi fost cea din fabrica - scrie Kawasaki pe ea si are 137 dinti, am gasit de la rombelt la 81 euro+tva doar cu 136 dinti modelul de mai sus si vreau sa aud niste pareri daca a avut cineva de la firma asta (zgomot, km, calitatea materialului...) si 2. vad ca sunt cativa care dezmembreaza, caut si eu ceva... o pregatesc ca vreau sa o dau in curand: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jerycho Postat Iulie 1, 2016 Share Postat Iulie 1, 2016 E ok cureaua, o am din 2011 si am adunat deja peste 30000km cu ea. Zgomotul nu deranjeaza deloc ( aproape inexistent as putea spune) si cred ca ma mai duce mcar 15000 km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catalinf Postat Iulie 6, 2016 Share Postat Iulie 6, 2016 Salutare tuturor, Am un Kawasaki EN500 A din 93, stau in sector 4 Bucuresti, imi puteti recomanda va rog un mecanic bun in zona, am fost la motodiscount pe viilor si nu sunt asa priceputi la motoare mai vechi, as vrea pe cineva mai priceput in modelul acesta...multumesc frumos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oldbiker_johan Postat Iulie 7, 2016 Share Postat Iulie 7, 2016 Salutare tuturor, Am un Kawasaki EN500 A din 93, stau in sector 4 Bucuresti, imi puteti recomanda va rog un mecanic bun in zona, am fost la motodiscount pe viilor si nu sunt asa priceputi la motoare mai vechi, as vrea pe cineva mai priceput in modelul acesta...multumesc frumos C-am ce simtome are , ca o vorba buna si un sfat , iti putem da ...Cand te duci la mecanici iti spune si ce n'are , si iti ia bani asisderea . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catalinf Postat Iulie 7, 2016 Share Postat Iulie 7, 2016 Are mai multe probleme, cateodata nu mai porneste cu motorul cald, daca o lasi cateva minute porneste din nou...acceleratia nu mai raspunde corect, daca accelerezi brusc se ineaca, cateodata scoate fum la pornire prin fata, are un miros ciudat si pare ca merge doar in 1 cilindru...s-a intamplat de 2 ori, o data dupa ce am spalat-o, alta data dupa o ploaie...m-am gandit intai sa-i schimb bujiile, filtrele si uleiul, sa-i curat si reglez carburatoarele...am vazut ca au mai avut si altii probleme similare si in mare s-au rezolvat doar prin schimb de consumabile si reglaje...de aceea caut un mecanic mai specializat pe tipul asta de motoare... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oldbiker_johan Postat Iulie 8, 2016 Share Postat Iulie 8, 2016 Asta nu e un site porno , ca sa nu va completati profilul . Va e rusine de localitatea in care locuiti ? va e rusine de varsta ? va e rusine de comentarii ? Cum sa te ajute un mecanic din Bacau , daca tu locuiesti in Deva . Dupa semnalmente , tre sa faci multe . Schimbat bujii , ulei , spalat s-au schimbat UN filtru , ca atat are , antigelul , verificat lantul de distributie , s-ar putea sa fie prea uzat intinzatorul lantului , reglajul supapelor , carburatoarelor , sincronizare , verificarea compresiei ... Sunt multe de facut , si pot fi facute de tine acasa . Completeazati profilul , sa te gaseasca vreun mecanic din localitatea ta . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catalinf Postat Iulie 8, 2016 Share Postat Iulie 8, 2016 multumesc pentru intentie, dar as fi preferat sa va abtineti sau macar sa cititi ce am postat, am specificat clar unde locuiesc...inca nu reusesc sa inteleg ce legatura ar putea avea varsta cu toate astea...am nevoie de mecanici diferiti la 20 de ani sau 40 de ani?...nu e chiar genul de ajutor care speram sa-l primesc...catalin f este numele meu real, nr motocicletei este real, aluzia dvs la anonimitatea din site-urile porno despre care stiti surprinzator de multe nu isi are rostul...daca nu intelegeti scopul unui forum de a impartasi informatii sau de a ajuta pe cei nou veniti sa se alature comunitatii, repet, ne ajutati mai mult abtinandu-va... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oldbiker_johan Postat Iulie 8, 2016 Share Postat Iulie 8, 2016 Nu inteleg de ce te-ai ofensat , ca ti-am recomandat sa-ti completezi profilul , in primul rand , motociclist , inseamna RESPECT , nu vad unde e respectul fata de colegii de pe forum . Stii foarte bine ce am vrut sa spun in prima parte a comentariului meu , asa ca nu mai fa pe mironosita . respect fata de colegi , inseamna sa-ti completezi profilul , cei asa greu . Imi cer scuze doar pt faptul ca nu mi-am adus aminte de interventia mea de la pag 180 , in care specifici localitatea . In rest , cred ca ai primit raspunsul la problema ta . Asa ca , treci la treaba , si nu mai cauta chichite , ca politicienii . Bafta . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catalinf Postat Iulie 8, 2016 Share Postat Iulie 8, 2016 Nu m-am ofensat deloc, am depasit momentul si am luat de buna doar partea a doua a postarii...am cumparat bujiile, uleiul, filtrele (aer si ulei), le schimb si revin cu rezultatele...sper sa se rezolve, este pe curea, deci problemele cu lantul cad...multam frumos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adria1977 Postat Iulie 8, 2016 Share Postat Iulie 8, 2016 Problema cu lantul nu cade, ca ti-a zis de lantul de distributie care este in interiorul motorului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.