Sari la conținut

Kawasaki EN500


stoeanp
 Share

Postări Recomandate

Mircea se referea la plimbat cu mine in spate ca pasager pe EN, ca el are poxipol pe vaca lui de 1800 prin partile vitale iar eu sunt fericitul posesor al unui punctaj de oligofren :lol: cu care am izbutit sa pic sala acum aproape doua saptamani. Ii fac astfel o bucurie pustiului tau (sa-ti traiasca) si ii las (deocamdata) taticul acasa pana ma dumiresc cum am B-ul din 2003 ani si sunt praf la legislatie :moto: cum fac sa imi iau un pic de timp sa imi iau dracului casca si apoi un pic mai mult sa invat legislatie (am iar examen saptamana urmatoare), cum ma imprietenesc cu EN-ul fara julituri, etc. Dupa ce ma invata Maestrii Jedi Mircea, Sorin, Darian si Cornelia cum se merge in grup, poate am sa ma incumet la plimbari. Dar promit cu proxima ocazie sa iti onorez invitatia :moto: si eventual sa o las pe nevasta-mea cu kinderul tau (poate la poluare sonora intensa ii mai trece de aluzii fine legate de copiii altora) si astfel impusc toti iepurii posibili :nono:

 

Posibil să îți iei țeapă. nu de atceva, dar mister Andrei a.k.a. fiu-meu e cam liniÂştit de felul lui, nu prea plânge. ÂŞi atunci să vezi ce-ți sare nevasta în brațe :lol: pentru :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ce stiu sigur e ca rezervorul EN-ului tau e frate geaman cu al VN-ului, nu stiu insa daca si crash-ul de VN se pupa cu cadrul de EN. Ne-am putea intalni zilele astea in preajma EN-ului (tot in spate la Casa Scanteii isi face veacul?) sa facem o proba cu crash-urile mele. Desi un anumit lup de culoare alba mi le-a vandut ca lui nu-i placeau cum vin pe VN-ul sau cu roata subtire, iti garantez ca sunt beton in caz de culcareala la pamant. Am patit-o, deci stiu ce spun.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imi plac f. mult crashurile pe motoare cu roata groasa. Pe motoare cu roata subtire nu-mi plac deloc. Asta este, nu le neg funcționalitatea in caz de buf, dar mie nu-mi plac. Asta e, mrgem inainte si incercam sa nu dam cu kuru de pamant.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce stiu sigur e ca rezervorul EN-ului tau e frate geaman cu al VN-ului, nu stiu insa daca si crash-ul de VN se pupa cu cadrul de EN. Ne-am putea intalni zilele astea in preajma EN-ului (tot in spate la Casa Scanteii isi face veacul?) sa facem o proba cu crash-urile mele. Desi un anumit lup de culoare alba mi le-a vandut ca lui nu-i placeau cum vin pe VN-ul sau cu roata subtire, iti garantez ca sunt beton in caz de culcareala la pamant. Am patit-o, deci stiu ce spun.

 

Din acelasi motiv mi le doresc si eu chiar daca un anume Mircea care tot vinde EN-uri mi-a zis sa nu ma incurc cu ele. Poate arata urat dar pentru experienta mea pe doua roti sunt nepretuite! Poate le incercam vineri la :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sunt misto, cred ca ar da bine pe un EN. am vazut unul azi prin constanta la intersectia dacia de mi-a cazut fata. am crezut ca e harley. mi-am dat seama dupa motor ca e EN. era superaccesorizata si am avut impresia ca era si furca cu unghi mai mare, plus ghidon apehanger.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sunt misto, cred ca ar da bine pe un EN. am vazut unul azi prin constanta la intersectia dacia de mi-a cazut fata. am crezut ca e harley. mi-am dat seama dupa motor ca e EN. era superaccesorizata si am avut impresia ca era si furca cu unghi mai mare, plus ghidon apehanger.

Le-am probat in seara asta pe un EN si merg daca dai gauri suplimentare in placile de prindere a scaritelor. dar nu era un EN ca al tau, era celalalt model, cu rezervor lacrima de VN 800, nu stiu daca la al tau merge.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Le-am probat in seara asta pe un EN si merg daca dai gauri suplimentare in placile de prindere a scaritelor. dar nu era un EN ca al tau, era celalalt model, cu rezervor lacrima de VN 800, nu stiu daca la al tau merge.

 

Domnu' Ronnie James, o sa va sun azi sa ma puneti in legatura cu domnu' Rommel, vulpe a desertului pentru a ii prelua crashbarurile. Deasemenea tin sa va reamintesc ca asta seara trebuie sa bem. Mircea vrea la mare, Darian idem, Cornelia nu stiu ce face, eu am de invatat uichendul asta sa spal rusinea in returul de saptamana viitoare, deci putem incepe mai devreme... ce ziceti?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Le-am probat in seara asta pe un EN si merg daca dai gauri suplimentare in placile de prindere a scaritelor. dar nu era un EN ca al tau, era celalalt model, cu rezervor lacrima de VN 800, nu stiu daca la al tau merge.

 

care celalalt model de EN? nu stiu sa fie si altul. baga si tu o poza sau un link.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"E" 2 modele...Ala mai vechi,cu transmisia finala pe curea,cu bordul sus pe ghidon,jenti turnate (si altele, astea le zic acuma,repede).Si modelul mai nou,cu bord pe rezervor,alte tobe,finala pe lantz,jentzi cu spitze,parca si seaua e diferita...Nu stiu daca si la motor nu difera...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"E" 2 modele...Ala mai vechi,cu transmisia finala pe curea,cu bordul sus pe ghidon,jenti turnate (si altele, astea le zic acuma,repede).Si modelul mai nou,cu bord pe rezervor,alte tobe,finala pe lantz,jentzi cu spitze,parca si seaua e diferita...Nu stiu daca si la motor nu difera...

ca asta

 

http://www.bikez.com/motorcycles/kawasaki_en_500_2001.php

 

--- Mesaj completat în 17 Aug 2007 10:37 -------------

 

sau cum e a lui sukhoi, pe vremea cand se plimba pe la cheia fara el....

post-4400-1187336162_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

f tare modelul asta mai nou. dimensiunile la sea, roti s-au pastrat? as vrea sa-mi bag roti spitate

Mai bine Nu...Acu' e parerea mea,altii o sa ma contrazica. Pe-al tau ai cauciucuri tubeless.Celalalt n-are. Eu am uitat antifurtul,pe roate,de vreo 3 X,dadeam sa plec,si nu mergea :o ...Daca aveam spitze, phuteam citeva :cheers: ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca rotile cu spite au fost (cel putin vizual) atu-ul principal. Eu m-am indragostit iremediabil, la prima vedere... :o Nu am poze cu ea dat fiind ca inca nu am mers cu ea (pentru ca nu am inca permis) chiar daca ieri ma manca rau in palma sa ii dau un pic de gaz sau sa ii trag o poza de "before". O sa pun direct poza de "after" dupa ce o ingrijesc putin. :cheers: Seaua e SIGUR diferita ca forma si dimensiuni, m-am urcat eu pe modelul vechi acum o saptamana si ma temeam ca ii voi da ceva mai mult de lucru lui Darian. Acum nu are decat de cosmetizat dupa ce se intoarce de pe litoral (Asfalt uscat si atentie la Urs!)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sunt misto, cred ca ar da bine pe un EN. am vazut unul azi prin constanta la intersectia dacia de mi-a cazut fata. am crezut ca e harley. mi-am dat seama dupa motor ca e EN. era superaccesorizata si am avut impresia ca era si furca cu unghi mai mare, plus ghidon apehanger.

 

 

N-o fi Constanta aia asa de mare sa nu il mai vezi pe acolo. Pui mana pe el si il opresti, ii tragi poze din toate unghiurile si il bagi la interogatoriu: de unde a luat fiecare piesa. Daca nu opreste, ia-i numarul si posteaza-l aici ca il repereaza cineva. :cheers: Nevasta-mea deja incepe sa strambe din nas ca am bagat prea multi bani in motor si echipament si tare mi-e ca daca nu ma misc repede, mai pup eu croame, crashbaruri, aripi curbate, custom paint, sea solo, portbagaj curbat si stopuri tombstone la anul (si la multi ani).

Editat de sukhoi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scuze de calitatea imaginii, telefonul lui Mircea nu stie sa faca alte poze dar efortul e admirabil.

 

1. Asta e crashbar sau engine guard?

2. Cine poate sa faca asa ceva ca de cumparat nu gasesc pe nici-un site

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fiecare producator ai zice altfel. E destul de iesit in afara,asa ca-s zice "crash bar"...Se poate si mai mult.Eu vreau lat de 80 cm,dac-o culc,sa nu ating cu ghidonul asfaltu'.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

1. Asta e crashbar sau engine guard?

2. Cine poate sa faca asa ceva ca de cumparat nu gasesc pe nici-un site

 

parca ai gasit, ce faci acum, te codesti?

 

Hai sa-l montam, mi-am luat scule noi si nu am crash bar sa le fac safteaua... :agree:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

parca ai gasit, ce faci acum, te codesti?

 

Hai sa-l montam, mi-am luat scule noi si nu am crash bar sa le fac safteaua... :agree:

 

Ha,ha :smoke: ...Nu ti-ar fi rusine :ok: ! Acuma ca i-ai luat banii,faci misto de el...! Mai ales ca tu ti-ai gasit si montat (aaa....adica LE-AM montat,si aduse sub nas de cine?).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

parca ai gasit, ce faci acum, te codesti?

 

Hai sa-l montam, mi-am luat scule noi si nu am crash bar sa le fac safteaua... :agree:

 

Le-am gasit tot cu comanda si banii inainte, fara poze si cu asigurarea ferma ca mi se dau banii inapoi daca nu se potrivesc. Deci mai vedem.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...