Beatrice Postat Martie 28, 2010 Share Postat Martie 28, 2010 stai asa...iti tacane cand apesi butonul de pornit nu ? si dupa nu mai are putere deloc Putere are, luminile merg, semnale, tot... Doar ca nu invarte... ELECTROMOTORUL NU PORNESTE: Electromotor blocat sau comutator pozitie NEUTRAL defect Electromotor defect Tensiune joasa la bornele bateriei Releul circuitului de pornire si/sau contactorul de pornire defecte Butonul de pornire de pe ghidon defect - Asta este in regula; curatat si functional Circuite intrerupte/scurt circuit pe traseu Butonul IGNITION defect - Si asta este in regula Sigurante arse In mare cam astea sunt cauzele care pot produce dificultati la pornire. Poze cu siguranta unde face "click": Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
evgenius Postat Martie 28, 2010 Share Postat Martie 28, 2010 putem ajusta carbuni de la auto? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Martie 28, 2010 Share Postat Martie 28, 2010 sub sa este o cutiuta rotunda in care intra 2 fire unu rosu si unul negru, in corp comun cu ea sub protectia de cauciuc este o siguranta fuzibila cu pini (30A) ca sa ajungi la ea scoti cupla plastic cu 2 clipsuri laterale plastic, verifica si curata contacte oxidate siguranta Daca ea are lumini, semnalizare, plus TICAITUL ala nu mai are sens sa verifice siguranta generala de 30 A de care zici tu (si care e montata pe contactorul de pornire).Siguranta e buna, daca era arsa nu avea nimic din toate alea... Ticaitul ala insemna ca toata automatica de pornire functioneaza si are comanda pe contactorul de pornire care duce plus-ul pe electromotor. Aici e buba, la electromotor, mai exact la perii...zic io. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
evgenius Postat Martie 28, 2010 Share Postat Martie 28, 2010 daca aveam Harley era un set de carbuni pe ebuy 16 usd + transport Mesaj completat da asa este imi place cum sintetizezi dar trebuie totusi sa eliminam posibilitatea de nealimentare exterioara pana la bucatirea ansamblului . Mesaj completat Am putea sa o ajutam concret cum stai cu timpul liber? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Martie 28, 2010 Share Postat Martie 28, 2010 Perii sunt, nu asta e problema, ci DEMONTATUL SI MONTATUL... Uite aici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
evgenius Postat Martie 28, 2010 Share Postat Martie 28, 2010 Il stie cineva pe darian mai bine, poate nu a moatat carbunii sau ne da unul inprumut de model , daca am concluzionat carbuni sa fie ,sunt cu resort volut deci mai simplu nu ? Mesaj completat scuze desincronizare , atunci ce e de facut? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Martie 28, 2010 Share Postat Martie 28, 2010 putem ajusta carbuni de la auto? Teoretic merge dar daca sunt carbuni grafitati (mai duri) sau mai stiu eu ce carbuni speciali facuti pentru auto, deci pentru curenti mai mari exista pericolul sa se uzeze mai repede colectorul pe care acestia calca si dai in alte belele. Cel mai bine e sa inlocuiesti tot cu carbuni de electromotor moto sa nu faci din Kawasakik EN 500, Mobra (care merge cu orice ). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
evgenius Postat Martie 28, 2010 Share Postat Martie 28, 2010 Da stiu, crezi ca am putea face asata impreuna sau trimitem fata la service? Eu nu ma bag singur nu am experienta lucrari respective. Mesaj completat Trebuie sa plec vorbim diseara,sorry! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Martie 28, 2010 Share Postat Martie 28, 2010 Da stiu, crezi ca am putea face asata impreuna sau trimitem fata la service? Eu nu ma bag singur nu am experienta lucrari respective.Mesaj completat Trebuie sa plec vorbim diseara,sorry! Eu m-as baga pentru ca si eu vreu sa le schimb la a mea, dar: - nu am un loc unde sa facem asta,adica un garaj; - nu am scule destule; - timpul este cea mai mare problema a mea.... So... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darian Postat Martie 28, 2010 Share Postat Martie 28, 2010 Mobra aia,a ei,are multe piese identice cu ce am eu,pe Vulcanul de 750...S-ar putea sa fie si demarorul, acelasi model. P-al meu,l-am scos singur,de vreo 2 ori (urcat borduri inalte,si retezat firul de +)...Intai, scos uleiul,si p-orma desfacut 2 suruburi.Asta-i tot.P-orma desfacut demarorul,si vazut ce are.Din ce-am descusut-o eu,pe don'soara,cred ca are probleme cu releul de pornire. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Martie 28, 2010 Share Postat Martie 28, 2010 (editat) Mobra aia,a ei,are multe piese identice cu ce am eu,pe Vulcanul de 750...S-ar putea sa fie si demarorul, acelasi model. P-al meu,l-am scos singur,de vreo 2 ori (urcat borduri inalte,si retezat firul de +)...Intai, scos uleiul,si p-orma desfacut 2 suruburi.Asta-i tot.P-orma desfacut demarorul,si vazut ce are.Din ce-am descusut-o eu,pe don'soara,cred ca are probleme cu releul de pornire. Nu prea cred ca are problema la contactorul de pornire. Oricum, trebuie masurat tot inainte sa te apuci de defrisat dar sper sa reuseasca s-o porneasca impinsa si sa vina cu ea in oras, unde altfel discutam.... Editat Martie 28, 2010 de alex_en Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
evgenius Postat Martie 28, 2010 Share Postat Martie 28, 2010 ai ajuns la o decizie macar tu Beatrice? Ai unde sa o ne uitam la ea in Bucuresti, ca de adus poate gasim o varianta. Mesaj completat sunt mai nepriceput cu tastaturile imi cer scuze... Mesaj completat Mai este varianta ca dupa Paste sa mai facem un brain-storming si poate strangi ceva banuti si gasesti un service mai acceptabil daca nu, poate vor gasi si alti timp si iti facem o vizita Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Martie 28, 2010 Share Postat Martie 28, 2010 O intrebare am: cine stie ce model de placute de frana nu sunt dependente de umiditate si sunt eficiente si pe timp de ploaie. Spun asta deoarece actualele placute de frana in momentul in care s-au udat un pic nu mai prind bine si eficienta de pe frana fata scade considerabil. Ati mai patit si voi asa ceva? Eu acum am KYOTO, foarte ieftine ce-i drept...(45 ron setul). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Beatrice Postat Martie 29, 2010 Share Postat Martie 29, 2010 ai ajuns la o decizie macar tu Beatrice? Ai unde sa o ne uitam la ea in Bucuresti, ca de adus poate gasim o varianta.sunt mai nepriceput cu tastaturile imi cer scuze... Mai este varianta ca dupa Paste sa mai facem un brain-storming si poate strangi ceva banuti si gasesti un service mai acceptabil daca nu, poate vor gasi si alti timp si iti facem o vizita Pai deocamdata astept sa iau banii pe 1 si sa-mi comand si eu piesele de care am nevoie (transportul mai dureaza cam o saptamana, maxim 2, deci le-as avea undeva la o saptamana dupa Paste), apoi daca aveti timp timp sa dati o tura pana la mine, in plimbare , e ok; daca nu, o sa incerc s-o aduc cumva in Bucuresti. Oricum ar fi, tot raman datoare cu niste beri la voi; sau cico, sau apa plata cu lamaie, sau ce vreti voi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Filosofull Postat Martie 29, 2010 Share Postat Martie 29, 2010 Eu unul sunt prins in bucale cu treburi, nici la bere nu mai ies. Cauta pe forum la oferte service; sunt unele firme care ofera si transport; orice ai face tot in bucuresti rezolvi problema; nu ai totusi vecini pe acolo sa te ajute la impins? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Beatrice Postat Martie 29, 2010 Share Postat Martie 29, 2010 Eu unul sunt prins in bucale cu treburi, nici la bere nu mai ies. Cauta pe forum la oferte service; sunt unele firme care ofera si transport; orice ai face tot in bucuresti rezolvi problema; nu ai totusi vecini pe acolo sa te ajute la impins? Eh... O sa o iau pe vecina mea de camera (a.k.a. maica-mea). Sa vad daca mai poate sa se miste dupa ce am tras amandoua de dracia aia sambata de ne-a venit rau... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nasty Postat Martie 29, 2010 Share Postat Martie 29, 2010 se vinde crash bar`ul din poza. E manufactura proprie, costa 150 de ron. Cu stima! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jerycho Postat Martie 30, 2010 Share Postat Martie 30, 2010 Mmm dragut , caut si eu sa imi fac la un atelier ceva de genul dar in zona Mangaliei nu gasesc iar la Constanta parca au inebunit cu totii ... cer niste preturi exagerate pt ceva care se face in 2 ore cu 2 m de teava- cel putin asha mi-au zis ei . Au oamenii doar preturi de criza de 350 - 500 lei . Asta e un pret care sa il dai pe ceva putin mai complicat , un H&B , mai atent finisat si care se vede de la departare ca e marfa de calitate . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nasty Postat Martie 30, 2010 Share Postat Martie 30, 2010 Mmm dragut , caut si eu sa imi fac la un atelier ceva de genul dar in zona Mangaliei nu gasesc iar la Constanta parca au inebunit cu totii ... cer niste preturi exagerate pt ceva care se face in 2 ore cu 2 m de teava- cel putin asha mi-au zis ei . Au oamenii doar preturi de criza de 350 - 500 lei . Asta e un pret care sa il dai pe ceva putin mai complicat , un H&B , mai atent finisat si care se vede de la departare ca e marfa de calitate . La asta al meu, e drept ca nu-i cine stie ce mancare de peste, da` consider ca si pretul e pe masura. Pretul a fost astfel: 80 de ron au fost coturile, stiu pentru ca a trebuit sa le cumpar eu. 80 de ron a fost tzeava si manopera gospodarului care le-a sudat. Il vand cu 150 de ron, pt ca nu vreau sa fac nici o afacere cu el, deci scapati-ma careva de dracovenie, sa pot sa-mi fac si eu asigurare Respect! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motorist1 Postat Martie 31, 2010 Share Postat Martie 31, 2010 daca tot e un forum despre En, im ipermit sa intreb 2 lucruri: 1. cat costa o toba pt En, model 2003 2. stiti vreun EN inmatriculat, de preferat dupa 98-99, in stare buna, care sa nu fi fost chinuit " la blana sa vad cat baga" sau "tras prin praf", la pret de criza? multumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Martie 31, 2010 Share Postat Martie 31, 2010 daca tot e un forum despre En, im ipermit sa intreb 2 lucruri: 1. cat costa o toba pt En, model 2003 2. stiti vreun EN inmatriculat, de preferat dupa 98-99, in stare buna, care sa nu fi fost chinuit " la blana sa vad cat baga" sau "tras prin praf", la pret de criza? multumesc anticipat 1. Aftermarket aici 412 USD setul fara transport. OEM este 230 USD bucata, tot fara transport. 2. Nu stiu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nasty Postat Aprilie 1, 2010 Share Postat Aprilie 1, 2010 daca tot e un forum despre En, im ipermit sa intreb 2 lucruri: 1. cat costa o toba pt En, model 2003 2. stiti vreun EN inmatriculat, de preferat dupa 98-99, in stare buna, care sa nu fi fost chinuit " la blana sa vad cat baga" sau "tras prin praf", la pret de criza? multumesc anticipat Salut, ce inseamna pentru tine "pret de criza"? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Beatrice Postat Aprilie 1, 2010 Share Postat Aprilie 1, 2010 Am si eu o nelamurire mare de tot... Dupa cum stiti, unii dintre voi, eu am turometru, numai ca nu merge pentru ca nu am cablul... Problema este urmatoarea: am caroserie de Ltd 450 (ceea ce si explica acel turometru pe bord, pentru ca voi nu aveti ), dar motor de En500. Din cate stiu eu, En500 nu este prevazut cu turometru din fabricatie, prin urmare, nici motorul nu are un loc in care sa intre acel cablu, asa-i? Deci, eu daca mi-as cumpara un cablu de turometru, l-as cumpara degeaba, nu? Sau se poate improviza ceva (in afara de turometru electronic, ca nu am bani de el momentan). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
evgenius Postat Aprilie 1, 2010 Share Postat Aprilie 1, 2010 Nici nu te gandi la o astfel de improvizatie nici nu vad cum ,si daca s-ar puta artizanal gandeste cam cat ar costa, sper ca nu gresesc dar tot un traductor de tensiune pe post de turometru ar fi mai nimerit . Si eu il cam turez aiurea dar cred ca e obisnuit ca e de ninja ,asa ca folosesc urechiometrul . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Beatrice Postat Aprilie 1, 2010 Share Postat Aprilie 1, 2010 Pai si eu la fel... Nu ma gandesc sa-mi "repar"/"improvizez" turometrul ca sa ma ajute la mers, ci pentru ca-mi place sa vad eu acele alea cum danseaza amandoua p-acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.