Sari la conținut

Kawasaki EN500


stoeanp
 Share

Postări Recomandate

stai asa...iti tacane cand apesi butonul de pornit nu ? si dupa nu mai are putere deloc

Putere are, luminile merg, semnale, tot... Doar ca nu invarte...

 

ELECTROMOTORUL NU PORNESTE:

 

 

Electromotor blocat sau comutator pozitie NEUTRAL defect

Electromotor defect

Tensiune joasa la bornele bateriei

Releul circuitului de pornire si/sau contactorul de pornire defecte

Butonul de pornire de pe ghidon defect - Asta este in regula; curatat si functional

Circuite intrerupte/scurt circuit pe traseu

Butonul IGNITION defect - Si asta este in regula

Sigurante arse

 

In mare cam astea sunt cauzele care pot produce dificultati la pornire.

Poze cu siguranta unde face "click":

 

post-48785-1269768040_thumb.jpg post-48785-1269768109_thumb.jpg post-48785-1269768141_thumb.jpg post-48785-1269768170_thumb.jpg post-48785-1269768200_thumb.jpg post-48785-1269768223_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

sub sa este o cutiuta rotunda in care intra 2 fire unu rosu si unul negru, in corp comun cu ea sub protectia de cauciuc este o siguranta fuzibila cu pini (30A) ca sa ajungi la ea scoti cupla plastic cu 2 clipsuri laterale plastic, verifica si curata contacte oxidate siguranta

 

Daca ea are lumini, semnalizare, plus TICAITUL ala nu mai are sens sa verifice siguranta generala de 30 A de care zici tu (si care e montata pe contactorul de pornire).Siguranta e buna, daca era arsa nu avea nimic din toate alea...

Ticaitul ala insemna ca toata automatica de pornire functioneaza si are comanda pe contactorul de pornire care duce plus-ul pe electromotor. Aici e buba, la electromotor, mai exact la perii...zic io.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca aveam Harley era un set de carbuni pe ebuy 16 usd + transport

Mesaj completat

da asa este imi place cum sintetizezi dar trebuie totusi sa eliminam posibilitatea de nealimentare exterioara pana la bucatirea ansamblului .

Mesaj completat

Am putea sa o ajutam concret cum stai cu timpul liber?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Il stie cineva pe darian mai bine, poate nu a moatat carbunii sau ne da unul inprumut de model , daca am concluzionat carbuni sa fie ,sunt cu resort volut deci mai simplu nu ?

Mesaj completat

scuze desincronizare , atunci ce e de facut?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

putem ajusta carbuni de la auto?

 

Teoretic merge dar daca sunt carbuni grafitati (mai duri) sau mai stiu eu ce carbuni speciali facuti pentru auto, deci pentru curenti mai mari exista pericolul sa se uzeze mai repede colectorul pe care acestia calca si dai in alte belele. Cel mai bine e sa inlocuiesti tot cu carbuni de electromotor moto sa nu faci din Kawasakik EN 500, Mobra (care merge cu orice :) ).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da stiu, crezi ca am putea face asata impreuna sau trimitem fata la service? Eu nu ma bag singur nu am experienta lucrari respective.

Mesaj completat

Trebuie sa plec vorbim diseara,sorry!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da stiu, crezi ca am putea face asata impreuna sau trimitem fata la service? Eu nu ma bag singur nu am experienta lucrari respective.

Mesaj completat

Trebuie sa plec vorbim diseara,sorry!

 

Eu m-as baga pentru ca si eu vreu sa le schimb la a mea, dar:

- nu am un loc unde sa facem asta,adica un garaj;

- nu am scule destule;

- timpul este cea mai mare problema a mea....

So...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mobra aia,a ei,are multe piese identice cu ce am eu,pe Vulcanul de 750...S-ar putea sa fie si demarorul, acelasi model. P-al meu,l-am scos singur,de vreo 2 ori (urcat borduri inalte,si retezat firul de +)...Intai, scos uleiul,si p-orma desfacut 2 suruburi.Asta-i tot.P-orma desfacut demarorul,si vazut ce are.Din ce-am descusut-o eu,pe don'soara,cred ca are probleme cu releul de pornire.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mobra aia,a ei,are multe piese identice cu ce am eu,pe Vulcanul de 750...S-ar putea sa fie si demarorul, acelasi model. P-al meu,l-am scos singur,de vreo 2 ori (urcat borduri inalte,si retezat firul de +)...Intai, scos uleiul,si p-orma desfacut 2 suruburi.Asta-i tot.P-orma desfacut demarorul,si vazut ce are.Din ce-am descusut-o eu,pe don'soara,cred ca are probleme cu releul de pornire.

 

Nu prea cred ca are problema la contactorul de pornire. Oricum, trebuie masurat tot inainte sa te apuci de defrisat dar sper sa reuseasca s-o porneasca impinsa si sa vina cu ea in oras, unde altfel discutam....

Editat de alex_en
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ai ajuns la o decizie macar tu Beatrice? Ai unde sa o ne uitam la ea in Bucuresti, ca de adus poate gasim o varianta.

Mesaj completat

sunt mai nepriceput cu tastaturile imi cer scuze...

Mesaj completat

Mai este varianta ca dupa Paste sa mai facem un brain-storming si poate strangi ceva banuti si gasesti un service mai acceptabil daca nu, poate vor gasi si alti timp si iti facem o vizita

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O intrebare am:

cine stie ce model de placute de frana nu sunt dependente de umiditate si sunt eficiente si pe timp de ploaie. Spun asta deoarece actualele placute de frana in momentul in care s-au udat un pic nu mai prind bine si eficienta de pe frana fata scade considerabil. Ati mai patit si voi asa ceva?

Eu acum am KYOTO, foarte ieftine ce-i drept...(45 ron setul).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ai ajuns la o decizie macar tu Beatrice? Ai unde sa o ne uitam la ea in Bucuresti, ca de adus poate gasim o varianta.

sunt mai nepriceput cu tastaturile imi cer scuze...

Mai este varianta ca dupa Paste sa mai facem un brain-storming si poate strangi ceva banuti si gasesti un service mai acceptabil daca nu, poate vor gasi si alti timp si iti facem o vizita

Pai deocamdata astept sa iau banii pe 1 si sa-mi comand si eu piesele de care am nevoie (transportul mai dureaza cam o saptamana, maxim 2, deci le-as avea undeva la o saptamana dupa Paste), apoi daca aveti timp timp sa dati o tura pana la mine, in plimbare ;), e ok; daca nu, o sa incerc s-o aduc cumva in Bucuresti.

Oricum ar fi, tot raman datoare cu niste beri la voi; sau cico, sau apa plata cu lamaie, sau ce vreti voi. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu unul sunt prins in bucale cu treburi, nici la bere nu mai ies. Cauta pe forum la oferte service; sunt unele firme care ofera si transport; orice ai face tot in bucuresti rezolvi problema; nu ai totusi vecini pe acolo sa te ajute la impins?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu unul sunt prins in bucale cu treburi, nici la bere nu mai ies. Cauta pe forum la oferte service; sunt unele firme care ofera si transport; orice ai face tot in bucuresti rezolvi problema; nu ai totusi vecini pe acolo sa te ajute la impins?

Eh... O sa o iau pe vecina mea de camera (a.k.a. maica-mea). :)

Sa vad daca mai poate sa se miste dupa ce am tras amandoua de dracia aia sambata de ne-a venit rau...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mmm dragut , caut si eu sa imi fac la un atelier ceva de genul dar in zona Mangaliei nu gasesc iar la Constanta parca au inebunit cu totii ... cer niste preturi exagerate pt ceva care se face in 2 ore cu 2 m de teava- cel putin asha mi-au zis ei . Au oamenii doar preturi de criza de 350 - 500 lei . Asta e un pret care sa il dai pe ceva putin mai complicat , un H&B , mai atent finisat si care se vede de la departare ca e marfa de calitate .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mmm dragut , caut si eu sa imi fac la un atelier ceva de genul dar in zona Mangaliei nu gasesc iar la Constanta parca au inebunit cu totii ... cer niste preturi exagerate pt ceva care se face in 2 ore cu 2 m de teava- cel putin asha mi-au zis ei . Au oamenii doar preturi de criza de 350 - 500 lei . Asta e un pret care sa il dai pe ceva putin mai complicat , un H&B , mai atent finisat si care se vede de la departare ca e marfa de calitate .

 

 

La asta al meu, e drept ca nu-i cine stie ce mancare de peste, da` consider ca si pretul e pe masura.

Pretul a fost astfel:

 

80 de ron au fost coturile, stiu pentru ca a trebuit sa le cumpar eu.

80 de ron a fost tzeava si manopera gospodarului care le-a sudat.

 

Il vand cu 150 de ron, pt ca nu vreau sa fac nici o afacere cu el, deci scapati-ma careva de dracovenie, sa pot sa-mi fac si eu asigurare :)

 

Respect!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:lol:

daca tot e un forum despre En, im ipermit sa intreb 2 lucruri:

1. cat costa o toba pt En, model 2003

2. stiti vreun EN inmatriculat, de preferat dupa 98-99, in stare buna, care sa nu fi fost chinuit " la blana sa vad cat baga" sau "tras prin praf", la pret de criza? :)

 

multumesc anticipat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:lol:

daca tot e un forum despre En, im ipermit sa intreb 2 lucruri:

1. cat costa o toba pt En, model 2003

2. stiti vreun EN inmatriculat, de preferat dupa 98-99, in stare buna, care sa nu fi fost chinuit " la blana sa vad cat baga" sau "tras prin praf", la pret de criza? :)

 

multumesc anticipat

 

1. Aftermarket aici 412 USD setul fara transport.

OEM este 230 USD bucata, tot fara transport.

2. Nu stiu...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:lol:

daca tot e un forum despre En, im ipermit sa intreb 2 lucruri:

1. cat costa o toba pt En, model 2003

2. stiti vreun EN inmatriculat, de preferat dupa 98-99, in stare buna, care sa nu fi fost chinuit " la blana sa vad cat baga" sau "tras prin praf", la pret de criza? :)

 

multumesc anticipat

 

Salut,

 

ce inseamna pentru tine "pret de criza"?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o nelamurire mare de tot... Dupa cum stiti, unii dintre voi, eu am turometru, numai ca nu merge pentru ca nu am cablul...

Problema este urmatoarea: am caroserie de Ltd 450 (ceea ce si explica acel turometru pe bord, pentru ca voi nu aveti :) ), dar motor de En500.

 

Din cate stiu eu, En500 nu este prevazut cu turometru din fabricatie, prin urmare, nici motorul nu are un loc in care sa intre acel cablu, asa-i? Deci, eu daca mi-as cumpara un cablu de turometru, l-as cumpara degeaba, nu? Sau se poate improviza ceva (in afara de turometru electronic, ca nu am bani de el momentan). :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nici nu te gandi la o astfel de improvizatie nici nu vad cum ,si daca s-ar puta artizanal gandeste cam cat ar costa, sper ca nu gresesc dar tot un traductor de tensiune pe post de turometru ar fi mai nimerit . Si eu il cam turez aiurea dar cred ca e obisnuit ca e de ninja ,asa ca folosesc urechiometrul .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai si eu la fel... Nu ma gandesc sa-mi "repar"/"improvizez" turometrul ca sa ma ajute la mers, ci pentru ca-mi place sa vad eu acele alea cum danseaza amandoua p-acolo. :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...