Sari la conținut

Kawasaki EN500


stoeanp
 Share

Postări Recomandate

Salut Teodor,

 

Am gasit o curea la SYNCROTECH Oradea. Mesajul primit de la ei :

"daca este curea ca din desen, cu latime de 40mm si 135 dinti , va pot oferi marca Gates-Anglia,la pretul de 492 RON+tva..termen de livrare 4-5 zile."

 

Eu luna asta nu as vrea sa dau 600 RON pe o curea si am zis sa mai astept pana la sfarsitul lui ianuarie. I-am intrebat daca livreaza cu orice curier si au zis ca este alegerea clientului. Eu de ex am mai lucrat cu GLS si sunt ieftini si seriosi - vin si-ti aduc coletele unde vrei. Daca vrei sa cumperi de la ei uite aici link-ul : http://syncrotech.110mb.com/contact.html

Multumesc pt. informatie.Sincer nu ma pricep prea mult la datele tehnice privind cureaua si din cauza asta nu risc sa o cumpar de la adresa care mi-ai dat-o.Credeam ca este ceva original pentru EN.Oricum daca gasesti ceva....te rog sa ma ti si pe mine la curent.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Multumesc pt. informatie.Sincer nu ma pricep prea mult la datele tehnice privind cureaua si din cauza asta nu risc sa o cumpar de la adresa care mi-ai dat-o.Credeam ca este ceva original pentru EN.Oricum daca gasesti ceva....te rog sa ma ti si pe mine la curent.

 

Salut,

 

Am intrebat astazi la United Motors cat este o curea originala 137 dinti : 400 Euro.

Dar, cat am mai cautat am gasit la o firma din Bucuresti langa Gara de Nord (ROMBELT - http://www.rombelt.ro/contact) o curea de 40 mm latime, 135 dinti , pasul de 14 si 1890 mm lungime la pretul de 100 Euro. OPTIBELT OMEGA HP 1890 14M HP 40. Este HP (high power) deci ar trebui sa tina fara probleme.

Sper sa ajung saptamana viitoare sa o iau.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Curea produsa de GATES (lider mondial in domeniul curelelor) care o am eu pe motor la momentul de fata si pe care o recomand.

Puteti sa o cumparati de pe net, io am cumparat-o de la scootworks.com.

 

post-13388-1259952349_thumb.jpg

Editat de alex_en
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Curea produsa de GATES (lider mondial in domeniul curelelor) care o am eu pe motor la momentul de fata si pe care o recomand.

Puteti sa o cumparati de pe net, io am cumparat-o de la scootworks.com.

 

post-13388-1259952349_thumb.jpg

Cureau de la motorul meu arata bine dar ma deranjeaza un scartait care-l scoate cand o deplasez cu motorul oprit.Am curatat-o,i-am curatat si pinioanele,am mai reglat-o( intins-o) dar degeaba.Nu cred ca e normal sa scoata zgomot asa ca m-am hotarat sa o schimb.Problema mea e ca nu stiu sa o scot.E greu de demontat?As vrea sa ma duc cu ea la firma din Bucuresti care a gasit-o Claudiu sa compar cu ce au acolo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cureau de la motorul meu arata bine dar ma deranjeaza un scartait care-l scoate cand o deplasez cu motorul oprit.Am curatat-o,i-am curatat si pinioanele,am mai reglat-o( intins-o) dar degeaba.Nu cred ca e normal sa scoata zgomot asa ca m-am hotarat sa o schimb.Problema mea e ca nu stiu sa o scot.E greu de demontat?As vrea sa ma duc cu ea la firma din Bucuresti care a gasit-o Claudiu sa compar cu ce au acolo.

 

Cand am schimbat eu cureaua lucrurile au stat cam asa:

- am avut un stander de ENDURO (dinala central, de pui mobra cu motoru pe el);

- chei pentru demontat roata spate (din trusa de la KAWA);

- cheie pentru demontat bascula;

Bascula se demonteaza usor, are o singura piulita, la fel ca axul rotii spate.

Cel mai greu a fost sa cocotam mobra pe stander (trei oameni) si sa nimerim la loc toate piesele de la roata spate.

Reglajul la curea a fost facut ochiometric, nu e mare lucru...

Toata chestia asta dureaza cam doua ore pentru niste rookie sau juma de ora pentru un prof.

Editat de alex_en
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Am intrebat astazi la United Motors cat este o curea originala 137 dinti : 400 Euro.

Dar, cat am mai cautat am gasit la o firma din Bucuresti langa Gara de Nord (ROMBELT - http://www.rombelt.ro/contact) o curea de 40 mm latime, 135 dinti , pasul de 14 si 1890 mm lungime la pretul de 100 Euro. OPTIBELT OMEGA HP 1890 14M HP 40. Este HP (high power) deci ar trebui sa tina fara probleme.

Sper sa ajung saptamana viitoare sa o iau.

 

 

citeste cateva pagini mai sus cum am luat eu o aceeasi curea direct din germania, poate iesi mai ieftin; eu nu mai tin minte cat am dat cu totul dar are aceiasi parametrii ca cea a lui alex, de la gates; cat de buna e nu stiu pt ca nu am montat-o inca; astept primavara; intrebare: de unde iau si eu mai ieftin un intinzator, pt ca imi tacane ceva la rece si cred ca e de la lantul de distributie; ma gandeam sa schimb intai doar intinzatorul, pt ca nu nevoie sa desfac motorul; daca nu se rezolva asa, fac operatia completa, adica intanzator, lant, patine garnituri si ce-o mai fi. poate ne cuplam mai multi la un transport in iarna asta. bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

citeste cateva pagini mai sus cum am luat eu o aceeasi curea direct din germania, poate iesi mai ieftin; eu nu mai tin minte cat am dat cu totul dar are aceiasi parametrii ca cea a lui alex, de la gates; cat de buna e nu stiu pt ca nu am montat-o inca; astept primavara; intrebare: de unde iau si eu mai ieftin un intinzator, pt ca imi tacane ceva la rece si cred ca e de la lantul de distributie; ma gandeam sa schimb intai doar intinzatorul, pt ca nu nevoie sa desfac motorul; daca nu se rezolva asa, fac operatia completa, adica intanzator, lant, patine garnituri si ce-o mai fi. poate ne cuplam mai multi la un transport in iarna asta. bafta

 

 

Un intinzator as avea si eu nevoie... Daca gasesti pe undeva te rog sa postezi acilea......... Multam

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand am schimbat eu cureaua lucrurile au stat cam asa:

- am avut un stander de ENDURO (dinala central, de pui mobra cu motoru pe el);

- chei pentru demontat roata spate (din trusa de la KAWA);

- cheie pentru demontat bascula;

Bascula se demonteaza usor, are o singura piulita, la fel ca axul rotii spate.

Cel mai greu a fost sa cocotam mobra pe stander (trei oameni) si sa nimerim la loc toate piesele de la roata spate.

Reglajul la curea a fost facut ochiometric, nu e mare lucru...

Toata chestia asta dureaza cam doua ore pentru niste rookie sau juma de ora pentru un prof.

Uf mai Alex,iar mai scos din ceata.In vara cand am mesterit la moto ma incurcasem la bascula....banuiam ca trebuie demontata pentru a scoate cureaua dar nu am indraznit,mi-a fost teama sa nu fac vreo boroboata(stiu ca unele bascule culiseaza pe un fel de ace)sa insir piesele pe care apoi sa nu mai stiu monta la loc.Pentru a suspenda animalul am folosit o cordelina solida pe care am legat-o de portbagaj si de o grinda solida din garaj.A stat ca mielul pana mi-am terminat treaba.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
Sarbatori fericite tuturor posesorilor de EN !

Ia sculati mai si sunati din zurgalai , hai, hai !

sarbatori fericite acum sunt si eu fericit posesor de en 500 alaturi de voi

 

Bine ai venit printre posesori de EN!

Iti doresc calatorii frumoase cu ea si fara incidente!

Poti sa ne pui cate intrebari vrei tu daca ai ca noi o sa incercam sa-ti raspundem,din bruma noastra de experienta , de-aia suntem aici!

Mult noroc si asfalt uscat !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La multi ani tuturor de la un proaspat posesor de EN din `92 achizitionat acu 2 luni...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La multi ani tuturor de la un proaspat posesor de EN din `92 achizitionat acu 2 luni...

 

Bine ai venit printre noi. Observ ca ai state vechi in motociclism asa ca poate o sa ne impartasesti si noua din experienta acumulata.

Asfalt uscat si drumuri lungi!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc, oricand dar, despre EN sa-mi dati voi sfaturi ca sunt la prima abatere cu acest model. La al meu, vechiul proprietar l-a transformat pe tractiune pe lant, vad ca merge f bine, e vreun avantaj sau nu? Eu consider ca in raport cu cat costa o curea.... lantul e binevenit, chit ca intretinerea e mai deasa....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc, oricand dar, despre EN sa-mi dati voi sfaturi ca sunt la prima abatere cu acest model. La al meu, vechiul proprietar l-a transformat pe tractiune pe lant, vad ca merge f bine, e vreun avantaj sau nu? Eu consider ca in raport cu cat costa o curea.... lantul e binevenit, chit ca intretinerea e mai deasa....

Avantajul este ca poti sa pui o roata mai groasa pe spate ( peste 140 cate este in mod normal) si esti mai cool. Personal nu vad alt avantaj, deoarece lantul trebuie intretinut, curatat, uns ceea ce e cam nasol deoarece nu ai cric central (iti trebuie un stander, altfel te plimbi cu motocicleta prin curte ca sa ungi lantul sau mai ai nevoie de un ajutor). In ceea ce priveste costul intretinerii cred ca nu faci mare afacere cu lantul deoarece o curea costa in jur de 150 de euro (aftermarket, cumparata de pe net) iar un kit de lant este cam tot la acelasi pret (trebuie schimbate si foaia si pinionul, fata de curea unde nu le schimbi) si intervalul este cam acelasi de schimb (o curea o schimbi la 40 000 km sau daca ai ghinionul sa iei o piatra in ea, mai repde).

Asadar nu cred ca ai mare avantaj cu lantul, plus ca transmisia pe lant este mai zgomotoasa, mai brutala fata de curea. Dar vorba aia, fiecare cu gusturile lui, nu pot sa comentez mai mult...

Io am schimbat o singura curea pentru ca avea o mica gaura in ea si imi statea pe creier , cu toate ca am mers cu gaura in ea peste 20 000 km fara sa se mareasca. Intretinerea la curea...cand imi aduc aminte dau cu jetul de apa pe ea si gata...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am luat piese,pt. Vulcan-ul meu ,si cablu de vitezometru, pt. EN-ul lui @SaK,de la Kaore.Au fost chiar mai ieftine ca la Louis.Uite nr. lor: 0771.632.789.Insista,s-ar putea sa nu raspunda imediat.Intreaba si la ei,ca nu se stie...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am luat piese,pt. Vulcan-ul meu ,si cablu de vitezometru, pt. EN-ul lui @SaK,de la Kaore.Au fost chiar mai ieftine ca la Louis.Uite nr. lor: 0771.632.789.Insista,s-ar putea sa nu raspunda imediat.Intreaba si la ei,ca nu se stie...

 

 

Mersi mult, ii sun la anu'. noi ne-am intalnit in zona Cismigiu din pacate nu am avut eu timp sa vorbim prea mult; sper sa ne vedem la plimbarici; pt cei interesati: eu si alex_en planuim o excursie la istambul la inceputul lui mai; sper sa ne strangem cat mai multi cu EN sau macar cu choppere; la multi ani tuturor!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cine ore un regulator pt proba sau stie cum localizez defectiunea "nu incarca"

 

Io stiu sa localizez defectiuni de incarcare. Problema e de timp, nu am neam...

In principiu, trebuie sa ai putine cunostinte de electrica si in rest e cancan.

Mergi pe schema asta:

- bateria are peste 2 ani vechime ---- posibil defecta. Incarca-o cu un redresor. Trebuie sa aiba 12,4 V cel putin, dupa incarcare.

- cu motorul pornit tensiunea pe bornele bateriei trebuie sa fie 14,3 - 14,5 V INDIFERENT de turatia motorului . Daca e asa, e bine, ERA BATERIA VARZA. Daca nu, e mai nasol...

Daca tensiunea variaza in limite mari (de la 8 - la 12 V )s-ar putea sa ai regulatoru prajit.

Daca tensiunea pe baterie nu variaza, da e mica (8 - 10 V) s-ar putea sa ai statorul bulit. Statorul se poate masura si el, tensiunea care e o da este alternativa (40-60 V).

Cam astea in vin in cap, pot sa te ajut dar cum iti ziceam, nu prea am timp...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare si La Multi Ani!!!!

 

Am si eu o mare rugaminte la voi. Are careva un contact de la Choppers Academy, altul in afara de mailul de la ei de pe site?

 

Merci mult si numai bine in anul asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare si La Multi Ani!!!!

 

Am si eu o mare rugaminte la voi. Are careva un contact de la Choppers Academy, altul in afara de mailul de la ei de pe site?

 

Merci mult si numai bine in anul asta.

 

Scrie la comunitati regionale/bucuresti/intalnire choppere - acolo mai intra astia ce la CA

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...