alex_en Postat Iunie 18, 2010 Share Postat Iunie 18, 2010 Eu, cum sa va spun...e pe baza de mancarime la poponetz? Habar n-am de ce e pe kilometraj, pur si simplu incerc sa nu turez aiurea motorul. E un feeling pe care-l ai, la un moment dat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jerycho Postat Iunie 19, 2010 Share Postat Iunie 19, 2010 Tr I - 0 - 20 km II - 20 - 40 km III - 40 - 60 km IV - 60 - 80 km V - 80 - 100 km VI - peste 100 --- toate cu mici variatiuni +/- 10 km ... in general plus Avand turometru schimbam pe la vitezele astea incercand sa ma mentin undeva la maxim 6-7000 de ture . Acum nu imi mai functioneaza turometrul dar tot asha schimb . Beatrice incearca sa faci cum fac eu cateva zile si sa imi zici daca nu ti-a scazut consumul . Pana la o anumita turatie motocicletele nu sunt ca masinile ... cu cat e mai subturata cu atat consuma mai putin . Mesaj completat Are dreptate alex ... cu timpul nu te mai uiti la kilometraj sau turometru ... simti mobra sub tine . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Filosofull Postat Iunie 20, 2010 Share Postat Iunie 20, 2010 Din ciclul aventuri pe motor: in urma cu o saptamana, dupa ce am alimentat in bulgaria, mobra a inceput sa mearga sacadat si nu mai avea putere; cand am ajuns la giurgiu si am bagat de la petrom si-a revenit, parea ca benzina a fost de vina; azi cand eram pe la corbu aceleasi simptome, dupa ce alimentasem de la rompetrol; mi-am zis ca au bagat apa in benzina si ca isi revine la urmatoarea alimentare, ca prima data; dar nu a mai fost asa: am ramas cu ea pe autostrada; noroc cu cineva care tracta o masina busita care ne-a luat si pe noi; omul era culmea motociclist si foarte de treaba ne-a dus pana acasa unde ne astepta alex; capcaunul asta se uita un pic la scroafa si zice ca s-au rupt segmentii in motor, adica e de aruncat la gunoi cu totul; dupa ce ma sperie, umbla el pe la bujii si la fise si o repara: de fapt avea scanteie slaba pe o bujie si de aia mergea ca dracu: mersi alex si marian, cel care ne-a remorcat, am inteles ca e user aici pe forum, oricum urmeaza sa ne mai vedem cu amadoi ca sa dau berile de rigoare; morala: verificati fisele si bujiile ca sa fie scanteia buna, ca altfel patiti ca mine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Beatrice Postat Iunie 21, 2010 Share Postat Iunie 21, 2010 [...]dupa ce ma sperie, umbla el pe la bujii si la fise si o repara: de fapt avea scanteie slaba pe o bujie si de aia mergea ca dracu: mersi alex si marian, cel care ne-a remorcat, am inteles ca e user aici pe forum, oricum urmeaza sa ne mai vedem cu amadoi ca sa dau berile de rigoare; morala: verificati fisele si bujiile ca sa fie scanteia buna, ca altfel patiti ca mine Aha, i-am zis eu ca s-ar putea sa fie bujiile de vina! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Filosofull Postat Iunie 21, 2010 Share Postat Iunie 21, 2010 da, acum dupa ce a umblat alex acolo pleaca la sfert si e mai rapida, deci e bine sa verificati si voi fisele alea; eu tre sa imi cumpar unele noi pana plec in ungaria, poate dam comanda mai multi; ms beatrice si eugen pt telefoane; eugen ai uitat franceza la mine; voi v-ati vazut in weekend? cand mai trecem pe la fetita? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Beatrice Postat Iunie 21, 2010 Share Postat Iunie 21, 2010 Vreau si eu niste fise, ca ale mele sunt crapate putin... Bine, putin mai mult... Ma bucur ca s-a rezolvat usor! Pe la fetita poate pe miercuri... Spuneti si voi cam cand ar fi ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Filosofull Postat Iunie 21, 2010 Share Postat Iunie 21, 2010 am gasit fisele pe ebay http://cgi.ebay.de/Kawasaki-EN-500-Zundker...=item1c0e22c818 uite si o vaca intreaga la vanzare http://cgi.ebay.de/Kawasaki-EN-500-gutem-Z...=item19bd1b0daa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Iunie 21, 2010 Share Postat Iunie 21, 2010 Alea sunt pipele, nu fisele. Fisele sunt cablurile care intra in pipe si in bobinele de aprindere. Oricum, daca te apuci sa schimbi, schimbi tot si pipe si fise si tot. Macar stii o treaba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Satana Postat Iunie 21, 2010 Share Postat Iunie 21, 2010 (editat) Esti sigura? Adica... Vroiam sa spun... ca... te asteptam la plimbari... (Acest post este un pamflet si trebuie tratat ca atare! ) n-are rost sa mintim lumea. refuz sa traiesc in MINCIUNA!! de cand cu rapciugile noastre, relatia noastra sec..de prietenie a devenit mult mai..satisfacatoare (pamflet, ov corz) ON:Alex_en: 1.pune mana si munceste! 2. ma bagi in sperieti ori de cate ori postezi ceva:verificati fluidele la mobra sau verificati fisele..nu umblati des la bujii ca patiti ca Filosofull! 3. hai sa-ti dau chec. te astept la birou. Editat Iunie 21, 2010 de ValoXM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cretzu_Dej Postat Iunie 21, 2010 Share Postat Iunie 21, 2010 Din ciclul aventuri pe motor: in urma cu o saptamana, dupa ce am alimentat in bulgaria, mobra a inceput sa mearga sacadat si nu mai avea putere; cand am ajuns la giurgiu si am bagat de la petrom si-a revenit, parea ca benzina a fost de vina; azi cand eram pe la corbu aceleasi simptome, dupa ce alimentasem de la rompetrol; mi-am zis ca au bagat apa in benzina si ca isi revine la urmatoarea alimentare, ca prima data; dar nu a mai fost asa: am ramas cu ea pe autostrada; noroc cu cineva care tracta o masina busita care ne-a luat si pe noi; omul era culmea motociclist si foarte de treaba ne-a dus pana acasa unde ne astepta alex; capcaunul asta se uita un pic la scroafa si zice ca s-au rupt segmentii in motor, adica e de aruncat la gunoi cu totul; dupa ce ma sperie, umbla el pe la bujii si la fise si o repara: de fapt avea scanteie slaba pe o bujie si de aia mergea ca dracu: mersi alex si marian, cel care ne-a remorcat, am inteles ca e user aici pe forum, oricum urmeaza sa ne mai vedem cu amadoi ca sa dau berile de rigoare; morala: verificati fisele si bujiile ca sa fie scanteia buna, ca altfel patiti ca mine Am patit si eu ceva de genu, dar spre norocul meu am reparat la fata locului. Ultima oara cand am ramas in drum a fost din cauza sigurantelor care s-au incapatanat sa sara....si nu aveam la mine de rezerva. De atunci port tot timpul sub sa un set de rezerva. E destul de nasol sa stii ca ai ramas in drum din cauza unei piese care costa 2 lei.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex1vladimir Postat Iunie 21, 2010 Share Postat Iunie 21, 2010 da, acum dupa ce a umblat alex acolo pleaca la sfert si e mai rapida, deci e bine sa verificati si voi fisele alea; eu tre sa imi cumpar unele noi pana plec in ungaria, poate dam comanda mai multi; ms beatrice si eugen pt telefoane; eugen ai uitat franceza la mine; voi v-ati vazut in weekend? cand mai trecem pe la fetita? As schimba si eu fisele si pipele. Cred ca se gasesc si pe wemoto (cel putin pipele le-am vazut). Mesaj completat Imi pare rau, dar nu am reusit sa ajung vineri la terasa. Sper sa reusesc la urmatoarea intalnire. Mi-ar placea sa ne cunoastem. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Filosofull Postat Iunie 21, 2010 Share Postat Iunie 21, 2010 eu m-am uitat pe wemoto si nu am vazut, poate nu am fost atent; eu zic sa ne interesam intai de preturi si sa luam mai multi; deocamdata tot ce am gasit e pe ebay.de; se pare ca urmatoarea intalnire va fi miercuri, asa s-a propus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vulturash Postat Iunie 21, 2010 Share Postat Iunie 21, 2010 Eu am demontat contactul si l-am verificat si avea pe placutele acelea ce intra in contact oxid, dar le-am curatat si acum merge mai bine dar tot mi se mai intrerupe uneori. cred ca nu e de la contact totusi. E ciudat ca nu-mi pica tot curentul ci doar cel de la fise, adica nu mai am scanteie, dar electromotor, lumini, etc am. cu toate astea, e ciudat ca problema se rezolva pana data viitoare doar cu un OFF/ON de la contact. Si am desfacut si eu filtrul de aer. Dupa ce am demontat ca boul jumate din motor am descoperit ca nu e nevoie decat de desfacut un surub si e afara.) oricum era inbaxit din cale afara. am dat cu spray de disc de frana pe mecanismul de acceleratie de la motor dar tot nu se simte vreo ameliorare. tot greu merge acc. App....imi fac coburi, am gasit un tapiter care a mai lucrat asa ceva si sper ca in 2 sapt sa fie gata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex1vladimir Postat Iunie 21, 2010 Share Postat Iunie 21, 2010 eu m-am uitat pe wemoto si nu am vazut, poate nu am fost atent; eu zic sa ne interesam intai de preturi si sa luam mai multi; deocamdata tot ce am gasit e pe ebay.de; se pare ca urmatoarea intalnire va fi miercuri, asa s-a propus Cred ca asta ar fi pipa: http://www.wemoto.com/bikes/Kawasaki/LTD_4...0_degree_Black/ Fisa, sincer nu stiu, e cumva ignition coil? http://www.wemoto.com/bikes/Kawasaki/LTD_4.../Ignition_Coil/ Mesaj completat How stuff works: http://www.google.ro/imgres?imgurl=http://...ved=0CBsQ9QEwAQ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Filosofull Postat Iunie 21, 2010 Share Postat Iunie 21, 2010 Eu am demontat contactul si l-am verificat si avea pe placutele acelea ce intra in contact oxid, dar le-am curatat si acum merge mai bine dar tot mi se mai intrerupe uneori. cred ca nu e de la contact totusi. E ciudat ca nu-mi pica tot curentul ci doar cel de la fise, adica nu mai am scanteie, dar electromotor, lumini, etc am. cu toate astea, e ciudat ca problema se rezolva pana data viitoare doar cu un OFF/ON de la contact. Si am desfacut si eu filtrul de aer. Dupa ce am demontat ca boul jumate din motor am descoperit ca nu e nevoie decat de desfacut un surub si e afara.) oricum era inbaxit din cale afara. am dat cu spray de disc de frana pe mecanismul de acceleratie de la motor dar tot nu se simte vreo ameliorare. tot greu merge acc. App....imi fac coburi, am gasit un tapiter care a mai lucrat asa ceva si sper ca in 2 sapt sa fie gata. la tine tre sa se uite alex ca el se pricepe la electrica; la cine faci coburi, ce model si cu cat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darian Postat Iunie 21, 2010 Share Postat Iunie 21, 2010 Ignition coil= bobina de inductie...Fisa=spark plug wire... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vulturash Postat Iunie 21, 2010 Share Postat Iunie 21, 2010 coburi la un tapiter. 240 lei 3m2 de piele, si sa vedem cat imi cere manopera, cred ca pe la 1 mil jumatte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
evgenius Postat Iunie 22, 2010 Share Postat Iunie 22, 2010 Vulturas masa de la baterie ai verificat sa faca contact cum trebuie daca nu face sau tot (-) -ul care il ai este cel de la demaror... cum am patit eu si mi-a incins siguranta de 30A ,a oxidat-o dar nu ars-o de tot si imi facea kill switch atunci cand imi era lumea mai draga. Mesaj completat Ce zici alex posibil sa fie defectul asta la vulturas sau tu ce zici ca ar fi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Iunie 22, 2010 Share Postat Iunie 22, 2010 Hmm, daca se intrerupe curentul in mers inseamna ca are masa slabita si la vibratii ramana fara maimutze (a se citi curent, asa se zice in aviatie cand ramai fara curent in zbor). Dupa parerea mea trebuie verificat circuitul de forta (alternator- baterie), inclusiv siguranta de 30 A care s-ar putea sa joace prin suportul ei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
evgenius Postat Iunie 22, 2010 Share Postat Iunie 22, 2010 Multumim , eu am strans ceva resturi ptr catel dar miercuri sunt la munca si nici nu prea am chef de iesiri decat daca ar fi asa mai pe zi sa se lase si cu o baie la Arges ,jos sub pod relax si zen. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Beatrice Postat Iunie 22, 2010 Share Postat Iunie 22, 2010 Mie mi se pare ca-mi palpaie putin prea tare beculetul verde cand e in neutru... Nu stiu cat e de normal, dar asa imi facea inainte sa mi se opreasca si mie in mers. Am patit-o de vreo 2, 3 ori. Dar de cand am incarcat bateria, vad ca nu mai am probleme de genu' asta, doar palpaitul ala care ma deranjeaza... Nu stiu daca e coincidenta sau are vreo legatura. In alta ordine de idei, dragii mei, am fost ieri la nenea mecanicu'... Ce sa zic, cred niciodata furca aia nu s-a simtit asa bine, si de necrezut, acum pot sa iau si eu o curba fara sa-mi fuga roata, pot sa franez cat vreau, pana la blocarea rotii, ca nu mai zboara directia... E minunat! Ca sa nu mai zic si de atitudinea omului, mai ales. In timp ce o asteptam pe Valo sa-si ia "rapciuga", a urlat Pantera, Sepultura si alti satanisti d-astia, in atelier, asta asa, ca un bonus. Uite ca totusi mai sunt si oameni care sunt in stare sa se ocupe de niste "rapciugi". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Iunie 22, 2010 Share Postat Iunie 22, 2010 Scurt pe motor grupa mare! O sa-ti ucida bateria, becul ala nu are voie sa palpaie nici mort. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Satana Postat Iunie 22, 2010 Share Postat Iunie 22, 2010 Mie mi se pare ca-mi palpaie putin prea tare beculetul verde cand e in neutru... Nu stiu cat e de normal, dar asa imi facea inainte sa mi se opreasca si mie in mers. Am patit-o de vreo 2, 3 ori. Dar de cand am incarcat bateria, vad ca nu mai am probleme de genu' asta, doar palpaitul ala care ma deranjeaza... Nu stiu daca e coincidenta sau are vreo legatura. In alta ordine de idei, dragii mei, am fost ieri la nenea mecanicu'... Ce sa zic, cred niciodata furca aia nu s-a simtit asa bine, si de necrezut, acum pot sa iau si eu o curba fara sa-mi fuga roata, pot sa franez cat vreau, pana la blocarea rotii, ca nu mai zboara directia... E minunat! Ca sa nu mai zic si de atitudinea omului, mai ales. In timp ce o asteptam pe Valo sa-si ia "rapciuga", a urlat Pantera, Sepultura si alti satanisti d-astia, in atelier, asta asa, ca un bonus. Uite ca totusi mai sunt si oameni care sunt in stare sa se ocupe de niste "rapciugi". Sustin si aprob cele zise de Beatrice; fac o singura mentiune:pantera si sepultura au fost bonus-ul meu! O sa vb cu omul mai tarziu pt ca sper sa nu fie vreo problema la alternator..bateria e oricum in curs de schimbare. Multumesc frumos Bebe si Delu..mai, ce oameni! pe seara, daca nu ploua, ies cu ea prin oras, ca sa vad ce fac cu decibelii si cu vitezele alea . Luv you,guys! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
evgenius Postat Iunie 22, 2010 Share Postat Iunie 22, 2010 Parca si ventilatorul era pe direct sau e prin buton ? Beatrice ai schimbat si lantul de distributie sau next time; poate primesc si baietii aia un gura casca la operatia asta vin cu pepsi si pizza... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cretzu_Dej Postat Iunie 22, 2010 Share Postat Iunie 22, 2010 Palpaitul becului l-am avut si eu, am schimbat bateria...era din 2005 din cate scria pe ea, deci i-a cam sosit ceasul. Am pus bateria noua si am scapat de problema. Mi-au aparut pe la suruburi pete de rugina cu ce solutie le pot curata? O idee? As vrea sa curat si motorul sa luceasca. Este ceva solutie speciala? Intreb pentru ca nu as vrea sa fac o prostie. Numai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.