darian Postat Ianuarie 19, 2011 Share Postat Ianuarie 19, 2011 Acu' sa te tzii,uragan ce-o sa urmeze ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darian Postat Ianuarie 19, 2011 Share Postat Ianuarie 19, 2011 Acu' sa te tzii,uragan ce-o sa urmeze ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Beatrice Postat Ianuarie 19, 2011 Share Postat Ianuarie 19, 2011 (editat) Eram cu masina.....hm.... ce vroiam sa iti zic..:-??In ce hal conduci....=)) Ai grija si asfalt uscat:)) Pics, or it didn't happen'. Editat Ianuarie 19, 2011 de Beatrice Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
caveman Postat Ianuarie 20, 2011 Share Postat Ianuarie 20, 2011 cate ture aveti dat inapoi jigl. de aer? Scriu de pe tel. Mesaj completat cate ture aveti dat inapoi jigl. de aer? Scriu de pe tel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
evgenius Postat Ianuarie 20, 2011 Share Postat Ianuarie 20, 2011 daca te referi la pilot air jet , adica cel de amestec cica aproape 2 ture , daca e vorba de cel de relantai ,doar cand e cald motorul dupa turatia de urechiometru ,putin mai accelerat sa ai si pornire la rece. dar ce cauti sa umbli la carburatie e destul de complicat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Beatrice Postat Ianuarie 20, 2011 Share Postat Ianuarie 20, 2011 Caveman, daca vrei iti dau manualul cand ajung acasa, ca vad ca tot surubaresti pe la motor, si e pacat sa nu ai pas cu pas cum se face. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
caveman Postat Ianuarie 20, 2011 Share Postat Ianuarie 20, 2011 Caveman, daca vrei iti dau manualul cand ajung acasa, ca vad ca tot surubaresti pe la motor, si e pacat sa nu ai pas cu pas cum se face. beatrice, am manualul listat si legat frumos. problema mea e urmatoarea: dupa povestea pe care v am spus o mai sus, cea cu filtrul de aer, lucrurile nu prea au mai mers ca inainte, cand cred ca totul era perfect. in momentul asta am probleme la pornire. mai exact tre sa ii fac cateva descantece sa porneasca daca e frig afara, sub zero. si nu cred ca e normal asta. am schimbat bujiile, am facut rost de ceasuri de sincronizat, am verificat compresia, stanga 12.5 dreapta 14, deci destul de buna. acu am schimbat si kitul de carburator adica jigler aer, cui pontou si o garnitura. cred ca mai am o problema dar maine o rezolv si pe aia, adica o-ringurile de la liniile de alimentare si ventilatie, care erau cam uzate/imbatranite si aveam ceva scurgeri de benzina(nu am reusit sa imi dau seama exact pe unde). acu vreo 2 ani l am dus un mester local pentru curatat/reglaj carburatoare. in afar de faptul ca m a facut de 200 de lei habar n am ce a mesterit el acolo. alt mecanic nu mai vede motoru asta! dupa faza asta am constatat ca daca il turez la max. cam in orice treapta, dar de regula 2 sau 3 si dupa aia il las in frana de motor, apar rateuri in tobe cand turatia scade spre relanti. inainte sa il duc la mecanic nu facea asta....de sunat, suna chiar frumos, dar nu cred ca e normal sa dea rateuri in tobe. acuma mai verific inca un aspect si dupa aia cred ca ma opresc. nivelul in float chamber. nu de alta dar poate s a jucat pe acolo cu surubelnita, nenea mecanicu. in momentul asta cu socul la max. porneste relativ repede, se tureaza umpic dupa care moare. si il mai las si mai incerc mai bag socul, il mai scot si daca am mare noroc reusesc sa il pornesc pana nu moare bateria. daca nu, nu. cam asta e. oricum va tin la curent cu mersul lucrurilor. numa bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cretzu_Dej Postat Ianuarie 20, 2011 Share Postat Ianuarie 20, 2011 beatrice, am manualul listat si legat frumos. problema mea e urmatoarea: dupa povestea pe care v am spus o mai sus, cea cu filtrul de aer, lucrurile nu prea au mai mers ca inainte, cand cred ca totul era perfect. in momentul asta am probleme la pornire. mai exact tre sa ii fac cateva descantece sa porneasca daca e frig afara, sub zero. si nu cred ca e normal asta. am schimbat bujiile, am facut rost de ceasuri de sincronizat, am verificat compresia, stanga 12.5 dreapta 14, deci destul de buna. acu am schimbat si kitul de carburator adica jigler aer, cui pontou si o garnitura. cred ca mai am o problema dar maine o rezolv si pe aia, adica o-ringurile de la liniile de alimentare si ventilatie, care erau cam uzate/imbatranite si aveam ceva scurgeri de benzina(nu am reusit sa imi dau seama exact pe unde). acu vreo 2 ani l am dus un mester local pentru curatat/reglaj carburatoare. in afar de faptul ca m a facut de 200 de lei habar n am ce a mesterit el acolo. alt mecanic nu mai vede motoru asta! dupa faza asta am constatat ca daca il turez la max. cam in orice treapta, dar de regula 2 sau 3 si dupa aia il las in frana de motor, apar rateuri in tobe cand turatia scade spre relanti. inainte sa il duc la mecanic nu facea asta....de sunat, suna chiar frumos, dar nu cred ca e normal sa dea rateuri in tobe. acuma mai verific inca un aspect si dupa aia cred ca ma opresc. nivelul in float chamber. nu de alta dar poate s a jucat pe acolo cu surubelnita, nenea mecanicu. in momentul asta cu socul la max. porneste relativ repede, se tureaza umpic dupa care moare. si il mai las si mai incerc mai bag socul, il mai scot si daca am mare noroc reusesc sa il pornesc pana nu moare bateria. daca nu, nu. cam asta e. oricum va tin la curent cu mersul lucrurilor. numa bine! Din cate stiu eu...daca da rateuri cand intra in frana de motor, mai ales cant il lasi de la maxim, inseamna ca e reglat bine..si al meu pusca de numa, numa si asta doar dupa sincronizarea carburatoarelor si inca una alta pe acolo. In alta ordine de idei, are cineva comenzi avansate de vanzare? Sau macar o idee de unde pot cumpara la un pret decent. Numai bine, Cretzu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darian Postat Ianuarie 20, 2011 Share Postat Ianuarie 20, 2011 Pe la noi,sa le dea cineva,nu cred...Noi-noutze - costa o gramada.Facute artizanal - n-am prea vazut,s-arate si bine si sa fi si costat putzin.Ramine varianta cu un set s/h,luat de-afara,respectiv de pe ebay ...Cauta p-acolo,si cand gasesti,da-mi de veste. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BeerBelly Postat Ianuarie 20, 2011 Share Postat Ianuarie 20, 2011 Eram cu masina.....hm.... ce vroiam sa iti zic..:-?? aaa da .... In ce hal conduci....=)) Ai grija si asfalt uscat:)) )))))) ...... deci era cu mine in masina(geo era cu mine in masina ) ... da sa nu fim rautaciosi: urat afara , urat pe jos, trafic etc .... gets the best of us ) so we just lol`d and move on Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Beatrice Postat Ianuarie 21, 2011 Share Postat Ianuarie 21, 2011 [...] am constatat ca daca il turez la max. cam in orice treapta, dar de regula 2 sau 3 si dupa aia il las in frana de motor, apar rateuri in tobe cand turatia scade spre relanti. inainte sa il duc la mecanic nu facea asta....de sunat, suna chiar frumos, dar nu cred ca e normal sa dea rateuri in tobe[...] Stai linistit, nu prea am auzit motor care sa nu dea rateuri... Al meu e impecabil, si tot da rateuri in frana de motor. De multe ori il las numai in frana de motor, ca sa aud sunetul asta. ...... deci era cu mine in masina(geo era cu mine in masina ) ... da sa nu fim rautaciosi: urat afara , urat pe jos, trafic etc .... gets the best of us ) so we just lol`d and move on Poate ca nu merg doar prost, ci extraordinar de prost, nu neg. Dar stii care-i diferenta dintre mine si tine? Eu eram pe motor la 0 grade, iar voi in masina, la +20. Adica la mine intervin alte chestii gen, aderenta 0, maini inghetate, mazga alunecoasa pe jos, "amanunte" d-astea... Si mai stii ce? Am trecut peste 2 veri si 2 ierni cu motoru' asta, mers zilnic. Timp de 1 an si jumate, am facut naveta 100km/zi, indiferent de ploaie, vant, ninsoare sau arsita, fara probleme. Si inca o fac. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jerycho Postat Ianuarie 21, 2011 Share Postat Ianuarie 21, 2011 Ha ha ha ... touche ... domnilor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Neo_geo Postat Ianuarie 21, 2011 Share Postat Ianuarie 21, 2011 Ma abtin de la alte comentarii ca altfel mi-ash pierde calitatea de gentelman.... In orice caz.... ne vedem pe strazi cand vine timpu mai bun....si ne facem si noi curaj sa scoatem mobrele.... noi astia care nu mai iesim pe frig ca ne dor oasele..... Ai grija de tine si sa ne auzim cu bine.... Stai linistit, nu prea am auzit motor care sa nu dea rateuri... Al meu e impecabil, si tot da rateuri in frana de motor. De multe ori il las numai in frana de motor, ca sa aud sunetul asta. Poate ca nu merg doar prost, ci extraordinar de prost, nu neg. Dar stii care-i diferenta dintre mine si tine? Eu eram pe motor la 0 grade, iar voi in masina, la +20. Adica la mine intervin alte chestii gen, aderenta 0, maini inghetate, mazga alunecoasa pe jos, "amanunte" d-astea... Si mai stii ce? Am trecut peste 2 veri si 2 ierni cu motoru' asta, mers zilnic. Timp de 1 an si jumate, am facut naveta 100km/zi, indiferent de ploaie, vant, ninsoare sau arsita, fara probleme. Si inca o fac. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Filosofull Postat Ianuarie 24, 2011 Share Postat Ianuarie 24, 2011 Bai nu stiu cum e la voi, la a mea nu am auzit un rateu in 50.000 km; bine ca nici n-am tobe gaurite dar tot cred ca ar fi trebuit sa se auda ceva; la frana de motor, oricat de puternica, se aude doar zgomotul ala continuu, pe care il face motorul pe decelerare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jerycho Postat Ianuarie 24, 2011 Share Postat Ianuarie 24, 2011 Proaste tobele tale . Ce este un cruiser fara rateuri ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Beatrice Postat Ianuarie 24, 2011 Share Postat Ianuarie 24, 2011 (editat) Bai nu stiu cum e la voi, la a mea nu am auzit un rateu in 50.000 km; bine ca nici n-am tobe gaurite dar tot cred ca ar fi trebuit sa se auda ceva; la frana de motor, oricat de puternica, se aude doar zgomotul ala continuu, pe care il face motorul pe decelerare Pai de cand iti zic sa dai si tu niste gauri in tobele alea... Abia te aud si cand sunt langa tine. Editat Ianuarie 24, 2011 de Beatrice Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
caveman Postat Ianuarie 24, 2011 Share Postat Ianuarie 24, 2011 Bai nu stiu cum e la voi, la a mea nu am auzit un rateu in 50.000 km; bine ca nici n-am tobe gaurite dar tot cred ca ar fi trebuit sa se auda ceva; la frana de motor, oricat de puternica, se aude doar zgomotul ala continuu, pe care il face motorul pe decelerare pai de aia is si eu nedumerit. vreo 2 ani nici eu nu am auzit. chiar ma chinuiam la festivaluri sa fac umpic de galagie si nu am reusit. poate nu stapanesc eu f. bine tehnica puscatului in tobe. azi am incercat sa il pornesc. mission imposible. trag socul la max., porneste la sfert de buton, se tureaza umpic si dupa aia se opreste. si cam asta e tot ce reusesc sa fac sub 0 grade. puteam sa mai insist pana murea bateria dar am zis ca nu are rost. any ideas? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Ianuarie 24, 2011 Share Postat Ianuarie 24, 2011 pai de aia is si eu nedumerit. vreo 2 ani nici eu nu am auzit. chiar ma chinuiam la festivaluri sa fac umpic de galagie si nu am reusit. poate nu stapanesc eu f. bine tehnica puscatului in tobe. azi am incercat sa il pornesc. mission imposible. trag socul la max., porneste la sfert de buton, se tureaza umpic si dupa aia se opreste. si cam asta e tot ce reusesc sa fac sub 0 grade. puteam sa mai insist pana murea bateria dar am zis ca nu are rost. any ideas? Daca porneste si se tureaza iar apoi se opreste, mai mult sau mai putin subit, pare a fi o problema de alimentare. Verifica daca ai benzina in rezervor si daca curge in carburator. Trebuie sa verifici vacuumul de la rezervor (furtunelul ala subtire), si functionarea corecta a robinetului de benzina. Daca toate astea sunt in regula, ramane doar carburatia de verificat, unde nu te pot sfatui pentru ca nu ma pricep deloc. Spor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Filosofull Postat Ianuarie 24, 2011 Share Postat Ianuarie 24, 2011 Am un prieten cu vfr de 750, unii din voi il stiu, la el sunt rateuri si la ralanti, cineva i-a zis ca trebuie sa curete si sa regleze carburatoarele; eu fac asta in fiecare primavara, poate de aia nu se aude nimic la mine, deci vezi si carburatoarele cum sunt, tot din cauza lor e posibil si sa plece mai greu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
evgenius Postat Ianuarie 24, 2011 Share Postat Ianuarie 24, 2011 Caveman, ce anume ai facut la carburatoare, dupa treaba cu filtrul de aer, le-ai curatat cumva si ai umblat si la tablitele de nivel ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
caveman Postat Ianuarie 25, 2011 Share Postat Ianuarie 25, 2011 prieteni, am facut tot ce se putea face la carburatoare. spalat, curatat, schimbat kit, adica cui pontou, jicler aer si garnitura de la vas, aia de jos(o-ring). la tablita eu nu am umblat si cred ca nici mecanicul. am verificat ca la carte float height aia de 17 mm. am verificat cumva si float level dar aici e o problema. in carte scrie 0.5+/-1mm. la mine sunt vreo 4 mm. nu exclud sansa sa nu fi facut bine masuratoarea. ideea e ca float level si float height sunt direct legate de tablita de pe plutitor. e singurul reglaj acolo. si daca una e buna ar trebui sa fie si cealalta. si float height se masoara f simplu, cu un liniar deci nu cred ca am gresit aici. la un moment dat m am gandit ca nu stiu eu sa il pornesc la frig!!! am facut si sincronizare...tot ce am putut regla sau verifica am facut. aerul merge cel mai bine la 2 ture jumate. dupa mine si dupa cum face amestecul pare sa fie prea bogat si dupa pornirea initiala se ineaca. am incercat sa bag socul pana la jumate imediat dupa ce o ia....nu stiu ce nu am incercat. aaa..benzina sigur am ) am un filtru transparent si se vede. so... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Ianuarie 25, 2011 Share Postat Ianuarie 25, 2011 (editat) Tot un kawa am si eu dar de 400. Tot stateam si ma chinuiam cand era un frig deasta nesimtit si nu pornea al dracu. Rotea, tragea cate un rateu, nici nu pornea bine si se oprea. Scoate bujiile, curata-le, incalzeste-le, degeaba. Am golit bateria. (asta se intampla prima oara) A 2-a oara, scoate bujiile, inlocuieste-le cu unele noi, bateria incarcata (~12.75v), filtru benzina schimbat, ulei/filtru schimbate, bag cheia, apas butonul si imediat a luat-o... (deja imi faceam planuri sa ies, dar a inceput ninsoarea :| ) Editat Ianuarie 25, 2011 de banzay Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
caveman Postat Ianuarie 25, 2011 Share Postat Ianuarie 25, 2011 ce culoare au bujiile la voi? sunt brun-aramii asa cum ar trebui sa fie la amestec corect reglat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Beatrice Postat Ianuarie 25, 2011 Share Postat Ianuarie 25, 2011 Astazi, muncind din greu la firma, am dat peste un site dedicat posesorilor de LTD. Au poze, modificari facute, costumizari, sectiune de service si de vanzare/cumparare piese, tot ce vrei: http://en450.bestbb.net/ Deja am o idee despre cum as vrea sa arate motoreta mea in vara asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Filosofull Postat Ianuarie 25, 2011 Share Postat Ianuarie 25, 2011 si la mine porneste greu dupa ce sta mult timp in frig, chiar cu bateria buna; problema sunt bujiile, la modelele noastre sunt expuse la intemperii, imediat intra umezeala acolo; avantajul e ca le scoti repede, le cureti si gata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.