Sari la conținut

Kawasaki EN500


stoeanp
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 3,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Eram cu masina.....hm.... ce vroiam sa iti zic..:-??

In ce hal conduci....=))

Ai grija si asfalt uscat:))

post-48785-1295476604_thumb.jpg

Pics, or it didn't happen'. ;)

Editat de Beatrice
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca te referi la pilot air jet , adica cel de amestec cica aproape 2 ture , daca e vorba de cel de relantai ,doar cand e cald motorul dupa turatia de urechiometru ,putin mai accelerat sa ai si pornire la rece. dar ce cauti sa umbli la carburatie e destul de complicat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Caveman, daca vrei iti dau manualul cand ajung acasa, ca vad ca tot surubaresti pe la motor, si e pacat sa nu ai pas cu pas cum se face. ;)

beatrice, am manualul listat si legat frumos. problema mea e urmatoarea: dupa povestea pe care v am spus o mai sus, cea cu filtrul de aer, lucrurile nu prea au mai mers ca inainte, cand cred ca totul era perfect. in momentul asta am probleme la pornire. mai exact tre sa ii fac cateva descantece sa porneasca daca e frig afara, sub zero. si nu cred ca e normal asta. am schimbat bujiile, am facut rost de ceasuri de sincronizat, am verificat compresia, stanga 12.5 dreapta 14, deci destul de buna. acu am schimbat si kitul de carburator adica jigler aer, cui pontou si o garnitura. cred ca mai am o problema dar maine o rezolv si pe aia, adica o-ringurile de la liniile de alimentare si ventilatie, care erau cam uzate/imbatranite si aveam ceva scurgeri de benzina(nu am reusit sa imi dau seama exact pe unde). acu vreo 2 ani l am dus un mester local pentru curatat/reglaj carburatoare. in afar de faptul ca m a facut de 200 de lei habar n am ce a mesterit el acolo. alt mecanic nu mai vede motoru asta! dupa faza asta am constatat ca daca il turez la max. cam in orice treapta, dar de regula 2 sau 3 si dupa aia il las in frana de motor, apar rateuri in tobe cand turatia scade spre relanti. inainte sa il duc la mecanic nu facea asta....de sunat, suna chiar frumos, dar nu cred ca e normal sa dea rateuri in tobe. acuma mai verific inca un aspect si dupa aia cred ca ma opresc. nivelul in float chamber. nu de alta dar poate s a jucat pe acolo cu surubelnita, nenea mecanicu. in momentul asta cu socul la max. porneste relativ repede, se tureaza umpic dupa care moare. si il mai las si mai incerc mai bag socul, il mai scot si daca am mare noroc reusesc sa il pornesc pana nu moare bateria. daca nu, nu. cam asta e. oricum va tin la curent cu mersul lucrurilor. numa bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

beatrice, am manualul listat si legat frumos. problema mea e urmatoarea: dupa povestea pe care v am spus o mai sus, cea cu filtrul de aer, lucrurile nu prea au mai mers ca inainte, cand cred ca totul era perfect. in momentul asta am probleme la pornire. mai exact tre sa ii fac cateva descantece sa porneasca daca e frig afara, sub zero. si nu cred ca e normal asta. am schimbat bujiile, am facut rost de ceasuri de sincronizat, am verificat compresia, stanga 12.5 dreapta 14, deci destul de buna. acu am schimbat si kitul de carburator adica jigler aer, cui pontou si o garnitura. cred ca mai am o problema dar maine o rezolv si pe aia, adica o-ringurile de la liniile de alimentare si ventilatie, care erau cam uzate/imbatranite si aveam ceva scurgeri de benzina(nu am reusit sa imi dau seama exact pe unde). acu vreo 2 ani l am dus un mester local pentru curatat/reglaj carburatoare. in afar de faptul ca m a facut de 200 de lei habar n am ce a mesterit el acolo. alt mecanic nu mai vede motoru asta! dupa faza asta am constatat ca daca il turez la max. cam in orice treapta, dar de regula 2 sau 3 si dupa aia il las in frana de motor, apar rateuri in tobe cand turatia scade spre relanti. inainte sa il duc la mecanic nu facea asta....de sunat, suna chiar frumos, dar nu cred ca e normal sa dea rateuri in tobe. acuma mai verific inca un aspect si dupa aia cred ca ma opresc. nivelul in float chamber. nu de alta dar poate s a jucat pe acolo cu surubelnita, nenea mecanicu. in momentul asta cu socul la max. porneste relativ repede, se tureaza umpic dupa care moare. si il mai las si mai incerc mai bag socul, il mai scot si daca am mare noroc reusesc sa il pornesc pana nu moare bateria. daca nu, nu. cam asta e. oricum va tin la curent cu mersul lucrurilor. numa bine!

 

 

Din cate stiu eu...daca da rateuri cand intra in frana de motor, mai ales cant il lasi de la maxim, inseamna ca e reglat bine..si al meu pusca de numa, numa si asta doar dupa sincronizarea carburatoarelor si inca una alta pe acolo.

 

 

In alta ordine de idei, are cineva comenzi avansate de vanzare? Sau macar o idee de unde pot cumpara la un pret decent.

 

Numai bine, Cretzu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe la noi,sa le dea cineva,nu cred...Noi-noutze - costa o gramada.Facute artizanal - n-am prea vazut,s-arate si bine si sa fi si costat putzin.Ramine varianta cu un set s/h,luat de-afara,respectiv de pe ebay ;) ...Cauta p-acolo,si cand gasesti,da-mi de veste.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eram cu masina.....hm.... ce vroiam sa iti zic..:-??

 

aaa da ....

 

In ce hal conduci....=))

 

 

Ai grija si asfalt uscat:))

 

 

;))))))) ...... deci era cu mine in masina(geo era cu mine in masina ) ... da sa nu fim rautaciosi: urat afara , urat pe jos, trafic etc .... gets the best of us :D) so we just lol`d and move on

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

[...] am constatat ca daca il turez la max. cam in orice treapta, dar de regula 2 sau 3 si dupa aia il las in frana de motor, apar rateuri in tobe cand turatia scade spre relanti. inainte sa il duc la mecanic nu facea asta....de sunat, suna chiar frumos, dar nu cred ca e normal sa dea rateuri in tobe[...]

Stai linistit, nu prea am auzit motor care sa nu dea rateuri... Al meu e impecabil, si tot da rateuri in frana de motor. De multe ori il las numai in frana de motor, ca sa aud sunetul asta. ;)

 

...... deci era cu mine in masina(geo era cu mine in masina ) ... da sa nu fim rautaciosi: urat afara , urat pe jos, trafic etc .... gets the best of us :huh:) so we just lol`d and move on

Poate ca nu merg doar prost, ci extraordinar de prost, nu neg.

Dar stii care-i diferenta dintre mine si tine? Eu eram pe motor la 0 grade, iar voi in masina, la +20. :D

Adica la mine intervin alte chestii gen, aderenta 0, maini inghetate, mazga alunecoasa pe jos, "amanunte" d-astea...

Si mai stii ce? Am trecut peste 2 veri si 2 ierni cu motoru' asta, mers zilnic. Timp de 1 an si jumate, am facut naveta 100km/zi, indiferent de ploaie, vant, ninsoare sau arsita, fara probleme. Si inca o fac.

 

post-48785-1295593042_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma abtin de la alte comentarii ca altfel mi-ash pierde calitatea de gentelman....

In orice caz.... ne vedem pe strazi cand vine timpu mai bun....si ne facem si noi curaj sa scoatem mobrele.... noi astia care nu mai iesim pe frig ca ne dor oasele.....:D

 

Ai grija de tine si sa ne auzim cu bine....

 

 

 

 

Stai linistit, nu prea am auzit motor care sa nu dea rateuri... Al meu e impecabil, si tot da rateuri in frana de motor. De multe ori il las numai in frana de motor, ca sa aud sunetul asta. ;)

 

 

Poate ca nu merg doar prost, ci extraordinar de prost, nu neg.

Dar stii care-i diferenta dintre mine si tine? Eu eram pe motor la 0 grade, iar voi in masina, la +20. :huh:

Adica la mine intervin alte chestii gen, aderenta 0, maini inghetate, mazga alunecoasa pe jos, "amanunte" d-astea...

Si mai stii ce? Am trecut peste 2 veri si 2 ierni cu motoru' asta, mers zilnic. Timp de 1 an si jumate, am facut naveta 100km/zi, indiferent de ploaie, vant, ninsoare sau arsita, fara probleme. Si inca o fac.

 

post-48785-1295593042_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bai nu stiu cum e la voi, la a mea nu am auzit un rateu in 50.000 km; bine ca nici n-am tobe gaurite dar tot cred ca ar fi trebuit sa se auda ceva; la frana de motor, oricat de puternica, se aude doar zgomotul ala continuu, pe care il face motorul pe decelerare

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bai nu stiu cum e la voi, la a mea nu am auzit un rateu in 50.000 km; bine ca nici n-am tobe gaurite dar tot cred ca ar fi trebuit sa se auda ceva; la frana de motor, oricat de puternica, se aude doar zgomotul ala continuu, pe care il face motorul pe decelerare

Pai de cand iti zic sa dai si tu niste gauri in tobele alea...

Abia te aud si cand sunt langa tine. :lol:

Editat de Beatrice
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bai nu stiu cum e la voi, la a mea nu am auzit un rateu in 50.000 km; bine ca nici n-am tobe gaurite dar tot cred ca ar fi trebuit sa se auda ceva; la frana de motor, oricat de puternica, se aude doar zgomotul ala continuu, pe care il face motorul pe decelerare

pai de aia is si eu nedumerit. vreo 2 ani nici eu nu am auzit. chiar ma chinuiam la festivaluri sa fac umpic de galagie si nu am reusit. poate nu stapanesc eu f. bine tehnica puscatului in tobe. azi am incercat sa il pornesc. mission imposible. trag socul la max., porneste la sfert de buton, se tureaza umpic si dupa aia se opreste. si cam asta e tot ce reusesc sa fac sub 0 grade. puteam sa mai insist pana murea bateria dar am zis ca nu are rost. any ideas?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai de aia is si eu nedumerit. vreo 2 ani nici eu nu am auzit. chiar ma chinuiam la festivaluri sa fac umpic de galagie si nu am reusit. poate nu stapanesc eu f. bine tehnica puscatului in tobe. azi am incercat sa il pornesc. mission imposible. trag socul la max., porneste la sfert de buton, se tureaza umpic si dupa aia se opreste. si cam asta e tot ce reusesc sa fac sub 0 grade. puteam sa mai insist pana murea bateria dar am zis ca nu are rost. any ideas?

 

Daca porneste si se tureaza iar apoi se opreste, mai mult sau mai putin subit, pare a fi o problema de alimentare. Verifica daca ai benzina in rezervor si daca curge in carburator. Trebuie sa verifici vacuumul de la rezervor (furtunelul ala subtire), si functionarea corecta a robinetului de benzina.

Daca toate astea sunt in regula, ramane doar carburatia de verificat, unde nu te pot sfatui pentru ca nu ma pricep deloc.

Spor!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am un prieten cu vfr de 750, unii din voi il stiu, la el sunt rateuri si la ralanti, cineva i-a zis ca trebuie sa curete si sa regleze carburatoarele; eu fac asta in fiecare primavara, poate de aia nu se aude nimic la mine, deci vezi si carburatoarele cum sunt, tot din cauza lor e posibil si sa plece mai greu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

prieteni, am facut tot ce se putea face la carburatoare. spalat, curatat, schimbat kit, adica cui pontou, jicler aer si garnitura de la vas, aia de jos(o-ring). la tablita eu nu am umblat si cred ca nici mecanicul. am verificat ca la carte float height aia de 17 mm. am verificat cumva si float level dar aici e o problema. in carte scrie 0.5+/-1mm. la mine sunt vreo 4 mm. nu exclud sansa sa nu fi facut bine masuratoarea. ideea e ca float level si float height sunt direct legate de tablita de pe plutitor. e singurul reglaj acolo. si daca una e buna ar trebui sa fie si cealalta. si float height se masoara f simplu, cu un liniar deci nu cred ca am gresit aici. la un moment dat m am gandit ca nu stiu eu sa il pornesc la frig!!! am facut si sincronizare...tot ce am putut regla sau verifica am facut. aerul merge cel mai bine la 2 ture jumate. dupa mine si dupa cum face amestecul pare sa fie prea bogat si dupa pornirea initiala se ineaca. am incercat sa bag socul pana la jumate imediat dupa ce o ia....nu stiu ce nu am incercat. aaa..benzina sigur am :lol:) am un filtru transparent si se vede. so...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tot un kawa am si eu dar de 400. Tot stateam si ma chinuiam cand era un frig deasta nesimtit si nu pornea al dracu. Rotea, tragea cate un rateu, nici nu pornea bine si se oprea. Scoate bujiile, curata-le, incalzeste-le, degeaba. Am golit bateria. (asta se intampla prima oara)

 

A 2-a oara, scoate bujiile, inlocuieste-le cu unele noi, bateria incarcata (~12.75v), filtru benzina schimbat, ulei/filtru schimbate, bag cheia, apas butonul si imediat a luat-o... (deja imi faceam planuri sa ies, dar a inceput ninsoarea :| )

Editat de banzay
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Astazi, muncind din greu la firma, am dat peste un site dedicat posesorilor de LTD. :)

Au poze, modificari facute, costumizari, sectiune de service si de vanzare/cumparare piese, tot ce vrei: http://en450.bestbb.net/

Deja am o idee despre cum as vrea sa arate motoreta mea in vara asta. :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si la mine porneste greu dupa ce sta mult timp in frig, chiar cu bateria buna; problema sunt bujiile, la modelele noastre sunt expuse la intemperii, imediat intra umezeala acolo; avantajul e ca le scoti repede, le cureti si gata

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...