Sari la conținut

Kawasaki EN500


stoeanp
 Share

Postări Recomandate

Compromisul ar fi sa vii la urmatoarea intalnire, sa te asezi pe unu', pe altu', si sa vezi ca nu-s foarte multe diferente intre ele. :laugh:

daca cineva imi va spune cand e intrunire de En+isti, ma voi stradui sa fiu acolo

 

multumesc anticipat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

daca cineva imi va spune cand e intrunire de En+isti, ma voi stradui sa fiu acolo

 

multumesc anticipat

Pai urmatoarea intalneala eu zic sa fie pe joi, sau vineri, votati aici, cum aveti timp fiecare.

 

Zic atat de tarziu, pentru ca mie mi s-a rupt cureaua, culmea! ;) si nu stiu sigur cand e gata. Maine ma duc sa o iau, si apoi ma duc la mecanic, e posibil sa fie gata tot maine, dar na, la cat sunt eu de norocoasa, e bine sa las si o marja de eroare. :)

 

P.S.: Si sa stii ca s-a rupt pentru ca implinise km, nu de altceva! :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai urmatoarea intalneala eu zic sa fie pe joi, sau vineri, votati aici, cum aveti timp fiecare.

 

Zic atat de tarziu, pentru ca mie mi s-a rupt cureaua, culmea! :) si nu stiu sigur cand e gata. Maine ma duc sa o iau, si apoi ma duc la mecanic, e posibil sa fie gata tot maine, dar na, la cat sunt eu de norocoasa, e bine sa las si o marja de eroare. :)

 

P.S.: Si sa stii ca s-a rupt pentru ca implinise km, nu de altceva! ;)

 

sunt sigur ca si la lantz s-ar fi putut intampla asta :laugh: , deci iata ca belele pot fi la ambele variante de angrenare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut baieti si fete :) (mai ales fete :laugh:) ) urmaresc si eu asa random niste topicuri si pe al vostru am insistat, cum sunt motoretele astea ale voastre? Eu am vrut sa imi iau cruiser dar nu am avut fondurile necesare, asa ca am luat o honda cb 500, pe viitor planuiesc sa o dau la un schimb. Care e diferenta intre Vulcan 500 si EN 500? Numai bine.

 

Hm...dupa parerea mea nu e nicio diferenta, e vorba doar de denumirea sub care s-a comercializat si se comercializeaza acest model. In SUA apare sub denumirea de Vulcan 500sau Vulcan 500 LTD, prin Europa apare EN 500. Ideea e ca e aceeasi motocicleta...

Daca dai CB-ul pe un EN, cauta sa fie modelul C, adica fabricat dupa 96' deoarece e mai cool (nu ca celelalte nu ar fi, adica modelele A si ;). Eu am modelul B (94') si sunt mandru de asta!

Hai da Honda aia si enjoy the Club! Kawasaki EN 500 nu e doar o motocicleta, e si un grup de prieteni care se ajuta reciproc si se respecta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sunt sigur ca si la lantz s-ar fi putut intampla asta :laugh: , deci iata ca belele pot fi la ambele variante de angrenare.

Da, normal... :)

 

Deci, voteaza ziua, joi sau vineri? :)

 

P.S.: Nu-ti lua bre, Viroaga... Detaliem face to face, saptamana asta. ;)

 

Salut baieti si fete (mai ales fete ) urmaresc si eu asa random niste topicuri si pe al vostru am insistat, cum sunt motoretele astea ale voastre? Eu am vrut sa imi iau cruiser dar nu am avut fondurile necesare, asa ca am luat o honda cb 500, pe viitor planuiesc sa o dau la un schimb. Care e diferenta intre Vulcan 500 si EN 500? Numai bine.

Pai in primul rand, nu exista VN de 500. Doar ca in unele tari modelul mai este denumit "EN500 - Vulcan" (desigur, fara nici o treaba cu modelul respectiv), nu stiu de ce.

Apoi, asta cred ca este cel mai puternic cruiser de 500cmc - 600cmc, cel mai mare avantaj. Cara saracu' atata cat poti pune pe el (si poti pune foarte mult), fara sa zica ceva. Este manevrabil, mecanica este relativ simpla (adica te poti ocupa si tu de cate o chestie, nu tre' sa te duci la mecanic pentru orice). 99% din modelele A si B au sissy-bar, deci nu mai dai tu bani pe altu'. Este spatios, au loc pe el 2 persoane + un catel :) , si comod.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Kawasaki ofera putere bruta, cum zicea cineva pe alt topic, putere de Moto GP, si noi fiind o tara de "reisari" si ne dam p-o roata, e normal ca astea sa fie mai forjate. Si normal, cum suntem o tara de "reisari" zgarciti, reparam ce se poate cu piese second, ca deh... Si apoi se strica. Si apoi concluzia: "Bah ce motoare proaste!"... Deci toate se strica, numai ca unele sunt mai forjate ca altelte, si poate reparate cu piese si mai proaste.

Parerea mea... Oricum, indiferent ce va fi urmatorul motor, va fi tot Kawasaki. :laugh:

Editat de Beatrice
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asta imi doresc si eu pentru mine, dar uite ca aici in "tara lor" nu gasesc! :laugh:

 

salut! dupa cate stiu, user-ul tibi_thomas are de vanzare un EN 500 din '98 cu 72.000 km, la 1700 euro negociabil, in Cluj... vorbeste cu el eventual...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am cumparat ieri doua curele de la Rombelt , una pentru mine (Optibelt 1890 14 M pentru motocicleta Kawasaki EN 500, model 1994) si una pentru Beatrice (Continental 1778 14 M pentru motocicleta Kawasaki LTD 454, model 1985) ambele fiind 740 lei (am mers personal dupa ele deci transportul a fost 0). Sa speram ca nu o sa avem probleme si o sa facem cel putin 20 k km.

Va tinem la curent cu "mileage-ul" curelelor!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Depinde cum il ingrijesti, intre 10.000km si 20.000 si ceva. Daca il dai cu toate solutiile speciale, trece de 20.000km. :(

 

Iar pretul difera:

- http://www.motovip.ro/produse/110/16/42%20...20EN500_855.htm - 555 lei

- http://www.motodiscount.ro/cautare/kit-lant?s=kit+lant

- http://www.romimoto-piese.ro/category/1010...0/vehicle/18416

 

P.S.: Vezi ca urmatoarea intalneala e sambata. :laugh:

Mesaj completat

Si vine si un prieten cu EN pe lant, din '98. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

P.S.: Vezi ca urmatoarea intalneala e sambata. :laugh:

Mesaj completat

Si vine si un prieten cu EN pe lant, din '98. :(

 

vezi ca bebe a mea are 5 luni si sambata seara se joaca tac-su su ea :), asa ca sambata seara nu am cum sa primesc "liber la ieseala"

Editat de motorist1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hai helou,

eu am un en500 c ''98, cu lantul recent schimbat.

nu pot sa ma pronunt cat tine, ca e prima oara cand il schimb de cand am motorul. cu siguranta tine peste 10000 avand in vedere ca am facut eu vreo 7-9 mii anul trecut cu ea. nu era in stare extraordinara lantul cand am luat motorul.

parerea mea e ca depinde de gust, mie personal imi place mai mult c-ul dar am impresia ca iesi mai castigat cu variantele b.

Un alt ajantaj ce deriva din modelul "c" este binenteles vechimea

si sunt mai scumpe oricum datorita vechimii dar poate si aspectului "vn" style

sper sa nu intru in vreo polemica cu "baietii si fata" de la baricade :laugh:)

fata de virago 535 mi se pare mai "solida" en500 c, mai ales ca zici ca ai 190cm.

eu am 172 si nu mi-ar strica niste comenzi avansate.

are vre 240kg parca din ce imi amintesc. nu stiu virago 535 cate kg are.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hai helou,

eu am un en500 c ''98, cu lantul recent schimbat.

nu pot sa ma pronunt cat tine, ca e prima oara cand il schimb de cand am motorul. cu siguranta tine peste 10000 avand in vedere ca am facut eu vreo 7-9 mii anul trecut cu ea. nu era in stare extraordinara lantul cand am luat motorul.

parerea mea e ca depinde de gust, mie personal imi place mai mult c-ul dar am impresia ca iesi mai castigat cu variantele b.

Un alt ajantaj ce deriva din modelul "c" este binenteles vechimea

si sunt mai scumpe oricum datorita vechimii dar poate si aspectului "vn" style

sper sa nu intru in vreo polemica cu "baietii si fata" de la baricade :laugh:)

fata de virago 535 mi se pare mai "solida" en500 c, mai ales ca zici ca ai 190cm.

eu am 172 si nu mi-ar strica niste comenzi avansate.

are vre 240kg parca din ce imi amintesc. nu stiu virago 535 cate kg are.

 

as avea 190 daca as pune un scaun sub picioare. fara abia daca ajung la 170 cm, si aia mici, mici, mici

 

mi-ar prinde tare bine cred daca vreun En 500 C, ar ajunge, din intamplare in Crangasi, unde locuiesc in prezent.

in felul asta as avea timp fara sa ma tem de un proprietar furios, sa ma uit, sa intreb, etc

pune si tu o poza sa iti vedem Kawasaka;)

PS: stiu, la intalnire sambata ar fi cel mai usor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

as avea 190 daca as pune un scaun sub picioare. fara abia daca ajung la 170 cm, si aia mici, mici, mici

 

mi-ar prinde tare bine cred daca vreun En 500 C, ar ajunge, din intamplare in Crangasi, unde locuiesc in prezent.

in felul asta as avea timp fara sa ma tem de un proprietar furios, sa ma uit, sa intreb, etc

pune si tu o poza sa iti vedem Kawasaka;)

PS: stiu, la intalnire sambata ar fi cel mai usor.

 

 

ha? eu stau in crangasi, ne putem vedea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ha? eu stau in crangasi, ne putem vedea

eu locuiesc in zona dinspre lac si ies prin cartier, macar sa plimb puiul in carucior, dar n-am vazut nici un En. ai garaj?

 

PS: ma gandeam ca ar fi bun de cumparat un container in care sa stea 5-6 motoare, insa e nevoie de o investitie initiala si acordul primariei sa il pui.

Mesaj completat

uite o poza de anul trecut

sorry, nu merge uploadul de fisiere, nu intelg de ce.

cred ca ramane varianta cu vazutul live. sambata.....:laugh:

crezi ca daca mai incerci o data reusesti sa "urci" poza?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am eu cateva poze de anu' trecut. :(

Este cea neagra din mijloc ( a lui Vulturash, modelul C ).

 

faina senzatia de a privi 3 chopper-e frumoase, chiar si cand sunt pe loc, dar si mai placut este sa mergi in grup.

 

PS: Clujul asta este leaganul civilizatiei EN? :laugh:

 

pentru ca daca se dovedeste a fi asa, poate ar trebui sa ma orientez spre zona aia sa caut motocicleta, cu toate ca acolo ioc verificare la service sau cu "un prieten priceput la mecanica"

 

apropo de mecanic: cine stie cat e durata medie de viata a unui motor de En, in asa fel incat sa nu te apuci de supape, segmenti, set motor si alte astfel de "mici detalii"

Editat de motorist1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Adevaru' e ca mai sunt vreo 2-3 baieti din Cluj, cu EN, dar nu prea intra pe forum...

Stai sa vezi cand ne strangem mai multi cu EN, cat de superba e privelistea... :laugh:

 

P.S.: Cand ma uit la pozele astea de anu' trecut, si cat de schimbati eram... Abia astept sa mai iesim cu totii undeva.

Aaa... Observati ce s-a ingrasat Alex? Observati diferenta de "before" si "after"? :(

 

L.E.: Motoru' lui Alex, ca-i cel mai batran, are 84.000km aproape. Acum vreo 1000 de km i-a schimbat 2 supape, pentru ca era depusa foarte multa calamina pe ele. Cauza, inca nu se stie... Si i-a schimbat si distributia la 50.000 km. A lui Mihai (Filo) are vreo 60.000 km si nu i-a umblat nimeni in motor, iar a mea are 50.190 km si tacane ceva p-acolo, dar mecanicul mi-a zis ca s-ar putea sa fie tachetii, deci mai am de stat pana schimb distributia. La motoarele astea stiu si kilometrajul, de aceea am zis.

Editat de Beatrice
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...