Cesar Postat Ianuarie 20, 2011 Share Postat Ianuarie 20, 2011 Am uitat de inca un aspect important. Uit daca sunt doar cu caietul in fata si paginile albe Radiatorul ar trebui spalat periodic - eventual cu o solutie alcalina. Nu cu jet de apa de la spalatorie. Nu cu presiune. Mizeria inmuiata cu solutie si apoi clatita cu furtunul. Cu cat e motocicleta mai performanta, cu atat se incinge mai rapid si asta nu prea e cuser mai ales din semafor in semafor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Ianuarie 20, 2011 Share Postat Ianuarie 20, 2011 Eu vorbesc de revizii, nu de reparatii.E foarte adevarata treaba cu specializarea pe o marca de motoare, dar asta in cazul reparatiilor mai... profunde, sa le zicem. Ideea e ca in cadrul unei revizii, pe langa banala schimbare de ulei, poate sa fie nevoie de schimbarea rulmentilor de la roata sau de la jug. Asta e o treaba mai greu de facut in regim propriu, fara o presa de rulmenti, macar. Dar e o chestie care se face la fel la majoritatea motocicletelor. Sigur, exista diferente de demontare a rotilor/ jugului de la un fabricant la altul, dar sunt chestii de bun simt. La fel si in cazul rectificarii jocului supapelor (cu cateva exceptii, cum ar fi VFR800 Vtec) - lucrurile sunt general valabile. Rulmenții se scot fără nici un stres acasă. Eu i-am schimbat mereu acasă, fară nici o presă. Un ciocan Âşi un dorn mai lung rezolvă tot. Jocul la supape se poate face Âşi ăsta acasă. Ai nevoie de niÂşte lere suficient de dese Âşi subțiri, Âşi de un micrometru, dacă e pe pastile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ottoMan Postat Ianuarie 20, 2011 Share Postat Ianuarie 20, 2011 De acord. Am procedat si eu asa la motocicleta mea, la mine in curte. Si cand am schimbat semeringurile de la supape am avut noroc ca stau la curte. La motorul respectiv nu se putea scoate capacul de la chiuloasa decat daca se scotea motorul din cadru. Iti dai seama ca daca stateam la bloc, nu mi-era la fel de usor. Nu zic, nu era imposibil - scoteam motorul din cadru, il urcam in apartament si-i veneam de hac, lasand mobra cu husa pe ea. Adevarul e ca se poate face orice la motocicleta si acasa, cu un minim de scule. Si nu, nu sunt ironic. Mesaj completat Asa este, orice se poate face la motocicleta - si la masina - cu un minim de scule. Nu sunt ironic. Si eu sunt unul dintre cei care nu si-am dus motocicleta in service - decat pentru sincronizare, pana am invatat cum se face si mi-am cumparat ceasuri - si am invatat cateva chestii pe pielea si pe fiarele mele. Si daca toti ar fi asa ca mine, ca tine, ca monsteristu, ca belbody si ca multi altii, am scapa de serviceurile moto Nici acum nu sunt ironic. Concluzia mea este ca cel mai bun lucru (si) in domeniul asta este concurenta - intre toti cei care presteaza in domeniu: service-uri, mecanicii DIY (care-si ajuta si prietenii), etc. Mesaj completat De acord. Am procedat si eu asa la motocicleta mea, la mine in curte. Si cand am schimbat semeringurile de la supape am avut noroc ca stau la curte. La motorul respectiv nu se putea scoate capacul de la chiuloasa decat daca se scotea motorul din cadru. Iti dai seama ca daca stateam la bloc, nu mi-era la fel de usor. Nu zic, nu era imposibil - scoteam motorul din cadru, il urcam in apartament si-i veneam de hac, lasand mobra cu husa pe ea. Adevarul e ca se poate face orice la motocicleta si acasa, cu un minim de scule. Si nu, nu sunt ironic.Mesaj completat Asa este, orice se poate face la motocicleta - si la masina - cu un minim de scule. Nu sunt ironic. Si eu sunt unul dintre cei care nu si-am dus motocicleta in service - decat pentru sincronizare, pana am invatat cum se face si mi-am cumparat ceasuri - si am invatat cateva chestii pe pielea si pe fiarele mele. Si daca toti ar fi asa ca mine, ca tine, ca monsteristu, ca belbody si ca multi altii, am scapa de serviceurile moto Nici acum nu sunt ironic. Concluzia mea este ca cel mai bun lucru (si) in domeniul asta este concurenta - intre toti cei care presteaza in domeniu: service-uri, mecanicii DIY (care-si ajuta si prietenii), etc. Imi bag picioarele in el de forum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.