Vizitator stress_L&P Postat Septembrie 17, 2006 Share Postat Septembrie 17, 2006 stie cineva daca exista asa ceva pt. zx7r? model '94... ideea e ca am luat o jafoneza, i-am schimbat setul motor, e mai mare acum (pt. curiosi: putin peste 800 cc, 824 cc mai exact, pistoane facute la comanda de je pistons... o groaza de bani plus niste tratamente pt. pistoane si nu numai), mai am niste modificari de facut cum ar fi niste frane mai mari, axe cu came, amortizor de directie, inmatriculare :crack: ma rog... mai multe! ideea e ca acum se tureaza in draci si trage de parca ar fi un tanc! in a doua se ridica din gaz fara probleme, in a treia se ridica din ambreiaj... ma cam enerveaza cand vreau sa-i dau tare! las ambreiajul patinat pana-n a treia, pierd destul timp facand asta manual zic eu si cred ca un mecanism ar reduce timpul de acceleratie destul de mult... sau nu? intreb si io ca stiti mai bine! a! si nu imi spuneti sa schimb fara ambreiaj ca nu o fac! am bagat prea multi bani in motorul asta si mai am, nu vreau sa ii schimb cutia odata pe an! da, asa de tare accelerez tot timpul, nu cateodata ca sa zici ca merge sa mai schimb fara ambreiaj! poze cand o fi gata cu totu' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Wanderer Postat Septembrie 17, 2006 Share Postat Septembrie 17, 2006 stie cineva daca exista asa ceva pt. zx7r? model '94... ideea e ca am luat o jafoneza, i-am schimbat setul motor, e mai mare acum (pt. curiosi: putin peste 800 cc, 824 cc mai exact, pistoane facute la comanda de je pistons... o groaza de bani plus niste tratamente pt. pistoane si nu numai), mai am niste modificari de facut cum ar fi niste frane mai mari, axe cu came, amortizor de directie, inmatriculare :crack: ma rog... mai multe! ideea e ca acum se tureaza in draci si trage de parca ar fi un tanc! in a doua se ridica din gaz fara probleme, in a treia se ridica din ambreiaj... ma cam enerveaza cand vreau sa-i dau tare! las ambreiajul patinat pana-n a treia, pierd destul timp facand asta manual zic eu si cred ca un mecanism ar reduce timpul de acceleratie destul de mult... sau nu? intreb si io ca stiti mai bine! a! si nu imi spuneti sa schimb fara ambreiaj ca nu o fac! am bagat prea multi bani in motorul asta si mai am, nu vreau sa ii schimb cutia odata pe an! da, asa de tare accelerez tot timpul, nu cateodata ca sa zici ca merge sa mai schimb fara ambreiaj! poze cand o fi gata cu totu' Un "slipper clutch" foloseste atunci cand faci downshifting agresiv si nu lasa roata din spate sa se blocheze cand dai drumul la ambreiaj. Nu are nici un efect atunci cand accelerezi. Daca vrei sa o faci mai putin "nervoasa", pune un pinion mai mic la roata din spate si eventual unul mai mare la cutie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator <-BlacK_Killer-> Postat Septembrie 17, 2006 Share Postat Septembrie 17, 2006 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SILVIU.C Postat Septembrie 17, 2006 Share Postat Septembrie 17, 2006 Da ,da si eu sunt curios sa vad un motor de 750(ma rog 824cmc) care se ridica intr-a treia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
csman Postat Septembrie 17, 2006 Share Postat Septembrie 17, 2006 stie cineva daca exista asa ceva pt. zx7r? model '94... ideea e ca am luat o jafoneza, i-am schimbat setul motor, e mai mare acum (pt. curiosi: putin peste 800 cc, 824 cc mai exact, pistoane facute la comanda de je pistons... o groaza de bani plus niste tratamente pt. pistoane si nu numai), mai am niste modificari de facut cum ar fi niste frane mai mari, axe cu came, amortizor de directie, inmatriculare ma rog... mai multe! ideea e ca acum se tureaza in draci si trage de parca ar fi un tanc! in a doua se ridica din gaz fara probleme, in a treia se ridica din ambreiaj... ma cam enerveaza cand vreau sa-i dau tare! las ambreiajul patinat pana-n a treia, pierd destul timp facand asta manual zic eu si cred ca un mecanism ar reduce timpul de acceleratie destul de mult... sau nu? intreb si io ca stiti mai bine! a! si nu imi spuneti sa schimb fara ambreiaj ca nu o fac! am bagat prea multi bani in motorul asta si mai am, nu vreau sa ii schimb cutia odata pe an! da, asa de tare accelerez tot timpul, nu cateodata ca sa zici ca merge sa mai schimb fara ambreiaj! poze cand o fi gata cu totu' cand ai avut tu timp sa faci toate astea ma ca acum 3 zile erai cu ij-ul ?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Septembrie 18, 2006 Share Postat Septembrie 18, 2006 mai citeste odata... nu e inmatriculat! si o sa mai fiu cu iju' destul timp! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
csman Postat Septembrie 18, 2006 Share Postat Septembrie 18, 2006 inseamna ca tre sa dai de baut si sa ne inviti sa o vedem Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Septembrie 19, 2006 Share Postat Septembrie 19, 2006 hehehehhh Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Coxanel Postat Septembrie 19, 2006 Share Postat Septembrie 19, 2006 (editat) de ce ai vrea sa montezi un dispozitiv de aprox 1000 eur pe o motoreta care nu face poate atat?! slipper clutch-ul sau anti-hopping system este facut pentru mersul pe circuit sau pe strada intr-un mod extrem de agresiv.....tu vrei sa te dai pe o roata....ptr asa ceva iti ajunge alta calcatura si un roll-bar.... ps: nu o sa gasesti pentru modelul acesta asa ceva.... Editat Septembrie 19, 2006 de Coxanel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Septembrie 20, 2006 Share Postat Septembrie 20, 2006 multzam pt. raspuns! p.s. tocmai pt. ca NU vreau sa ma dau pe o roata cautam asa ceva! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SILVIU.C Postat Septembrie 20, 2006 Share Postat Septembrie 20, 2006 Mie ,unul ,imi vine foooooaaarrrrttteeeee greu sa cred ca un zx7r din 94 sa se ridice si intr-a doua si a treia din gaz ....dar chiar nu mai vreau sa intru in polemici si incep sa mint si eu:si al meu K6 se ridica intr-a saptea din gaz. Doar vorbim vorbe ,nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Luc_zxr Postat Septembrie 20, 2006 Share Postat Septembrie 20, 2006 Din cite stiu eu, Kawasaki ZX7R a fost produs intre 1996-2003. Motoru' ala din '94 probabil e un Kawasaki ZXR 750. E o diferenta . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
buldogu Postat Septembrie 20, 2006 Share Postat Septembrie 20, 2006 Mie ,unul ,imi vine foooooaaarrrrttteeeee greu sa cred ca un zx7r din 94 sa se ridice si intr-a doua si a treia din gaz Omul a spus ca intr-a treia se ridica din ambreiaj. Motor modificat, poate mai are si alte modificari, foaie mare pe spate, cine stie?! Doar Stressul ne poate lamuri. Asteptam, deci... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Septembrie 20, 2006 Share Postat Septembrie 20, 2006 Din cite stiu eu, Kawasaki ZX7R a fost produs intre 1996-2003. Motoru' ala din '94 probabil e un Kawasaki ZXR 750. E o diferenta . my bad Omul a spus ca intr-a treia se ridica din ambreiaj. Motor modificat, poate mai are si alte modificari, foaie mare pe spate, cine stie?! Doar Stressul ne poate lamuri. Asteptam, deci... jigloare schimbate, chiulasa modificata (nu facea fatza aia originala... de fapt mergea da' prost...), supape marite, compresie marita, set motor, vibrochen, biele, kit de lant nou si "normal" l-am luat asa pt. ca l-am luat pe "o bere" de la un prieten din germania, avea unul nou de cativa ani prin garaj! si cam atat... silviu... motorul este destul de modificat iar anul chiar nu conteaza, este practic un motor nou (motorul in sine), degeaba te tii tu de an.... eu sper sa-l termin cat mai repede si sa ma dau cu el putin si anul asta, am iesit cu el doar, asa ca ma ardea si putin pe centura, foarte aproape de casa mea... am vrut zx-12 2005... am avut probleme cu banii intre timp si inca mai am, sper ca la anul sau peste 2 ani sa ajung la 12.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SILVIU.C Postat Septembrie 20, 2006 Share Postat Septembrie 20, 2006 silviu... motorul este destul de modificat iar anul chiar nu conteaza, este practic un motor nou (motorul in sine), degeaba te tii tu de anMa luasem de an pt ca o motocicleta din 94 este foooooaaarteeee grea si imi e greu sa cred ca o poate ridica pe o roata si din ambreiaj ,in a treia ,atata tot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Septembrie 21, 2006 Share Postat Septembrie 21, 2006 ~200 de kile la gol Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SILVIU.C Postat Septembrie 21, 2006 Share Postat Septembrie 21, 2006 Fata de 170kg(plus minus cateva kg) cat au motoarele actuale ,eu zic ca e o mica mare diferenta ,nu crezi?!?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Septembrie 23, 2006 Share Postat Septembrie 23, 2006 sigur ca este, mai ales pe curbe/circuit... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Coxanel Postat Septembrie 25, 2006 Share Postat Septembrie 25, 2006 (editat) locurile preferate ale lui silviu.....)))) ps: da stiu, hai da-i inainte cu vesnica " nu toti sintem ca tine"..... suna bine.... Editat Septembrie 25, 2006 de Coxanel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
csman Postat Septembrie 25, 2006 Share Postat Septembrie 25, 2006 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LaMishto Postat Septembrie 25, 2006 Share Postat Septembrie 25, 2006 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Septembrie 27, 2006 Share Postat Septembrie 27, 2006 usurel, usurel... vin si poze cand o sa fie gata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan kawa Postat Octombrie 17, 2006 Share Postat Octombrie 17, 2006 hai cu poze ca-ti cauti casca...deci!!!!!!!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
upsalla Postat Octombrie 24, 2006 Share Postat Octombrie 24, 2006 haidi man pune si tu niste poxe ca deja m-am plictisit sau o faci la shto? pe bune--- nu prea inteleg de ce ai pornit acest topic. pune niste poze si noi vom vedea de ce se ridica in 3-a la 90 de grade inca ceva---baga -5 dinti pe spate, trage roata spate mai in spate ---sfat- asta dk ai intr-adevar acest motor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Octombrie 25, 2006 Share Postat Octombrie 25, 2006 cand o sa fie gata o sa pun si poze! pana atunci las loc de.... orice pe topic! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.