Sari la conținut

Slipper Clutch


Vizitator stress_L&P
 Share

Postări Recomandate

Vizitator stress_L&P

stie cineva daca exista asa ceva pt. zx7r? model '94... :crack: ideea e ca am luat o jafoneza, i-am schimbat setul motor, e mai mare acum (pt. curiosi: putin peste 800 cc, 824 cc mai exact, pistoane facute la comanda de je pistons... o groaza de bani plus niste tratamente pt. pistoane si nu numai), mai am niste modificari de facut cum ar fi niste frane mai mari, axe cu came, amortizor de directie, inmatriculare :crack: :crack: ma rog... mai multe! ideea e ca acum se tureaza in draci si trage de parca ar fi un tanc! in a doua se ridica din gaz fara probleme, in a treia se ridica din ambreiaj... ma cam enerveaza cand vreau sa-i dau tare! las ambreiajul patinat pana-n a treia, pierd destul timp facand asta manual zic eu si cred ca un mecanism ar reduce timpul de acceleratie destul de mult... sau nu? intreb si io ca stiti mai bine! a! si nu imi spuneti sa schimb fara ambreiaj ca nu o fac! am bagat prea multi bani in motorul asta si mai am, nu vreau sa ii schimb cutia odata pe an! da, asa de tare accelerez tot timpul, nu cateodata ca sa zici ca merge sa mai schimb fara ambreiaj! poze cand o fi gata cu totu' :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stie cineva daca exista asa ceva pt. zx7r? model '94... :crack: ideea e ca am luat o jafoneza, i-am schimbat setul motor, e mai mare acum (pt. curiosi: putin peste 800 cc, 824 cc mai exact, pistoane facute la comanda de je pistons... o groaza de bani plus niste tratamente pt. pistoane si nu numai), mai am niste modificari de facut cum ar fi niste frane mai mari, axe cu came, amortizor de directie, inmatriculare :crack: :crack: ma rog... mai multe! ideea e ca acum se tureaza in draci si trage de parca ar fi un tanc! in a doua se ridica din gaz fara probleme, in a treia se ridica din ambreiaj... ma cam enerveaza cand vreau sa-i dau tare! las ambreiajul patinat pana-n a treia, pierd destul timp facand asta manual zic eu si cred ca un mecanism ar reduce timpul de acceleratie destul de mult... sau nu? intreb si io ca stiti mai bine! a! si nu imi spuneti sa schimb fara ambreiaj ca nu o fac! am bagat prea multi bani in motorul asta si mai am, nu vreau sa ii schimb cutia odata pe an! da, asa de tare accelerez tot timpul, nu cateodata ca sa zici ca merge sa mai schimb fara ambreiaj! poze cand o fi gata cu totu' :crack:

 

Un "slipper clutch" foloseste atunci cand faci downshifting agresiv si nu lasa roata din spate sa se blocheze cand dai drumul la ambreiaj. Nu are nici un efect atunci cand accelerezi. Daca vrei sa o faci mai putin "nervoasa", pune un pinion mai mic la roata din spate si eventual unul mai mare la cutie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stie cineva daca exista asa ceva pt. zx7r? model '94... :crack: ideea e ca am luat o jafoneza, i-am schimbat setul motor, e mai mare acum (pt. curiosi: putin peste 800 cc, 824 cc mai exact, pistoane facute la comanda de je pistons... o groaza de bani plus niste tratamente pt. pistoane si nu numai), mai am niste modificari de facut cum ar fi niste frane mai mari, axe cu came, amortizor de directie, inmatriculare :crack: :crack: ma rog... mai multe! ideea e ca acum se tureaza in draci si trage de parca ar fi un tanc! in a doua se ridica din gaz fara probleme, in a treia se ridica din ambreiaj... ma cam enerveaza cand vreau sa-i dau tare! las ambreiajul patinat pana-n a treia, pierd destul timp facand asta manual zic eu si cred ca un mecanism ar reduce timpul de acceleratie destul de mult... sau nu? intreb si io ca stiti mai bine! a! si nu imi spuneti sa schimb fara ambreiaj ca nu o fac! am bagat prea multi bani in motorul asta si mai am, nu vreau sa ii schimb cutia odata pe an! da, asa de tare accelerez tot timpul, nu cateodata ca sa zici ca merge sa mai schimb fara ambreiaj! poze cand o fi gata cu totu' :crack:

 

 

 

cand ai avut tu timp sa faci toate astea ma ca acum 3 zile erai cu ij-ul ??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de ce ai vrea sa montezi un dispozitiv de aprox 1000 eur pe o motoreta care nu face poate atat?! slipper clutch-ul sau anti-hopping system este facut pentru mersul pe circuit sau pe strada intr-un mod extrem de agresiv.....tu vrei sa te dai pe o roata....ptr asa ceva iti ajunge alta calcatura si un roll-bar....

 

ps: nu o sa gasesti pentru modelul acesta asa ceva....

Editat de Coxanel
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mie ,unul ,imi vine foooooaaarrrrttteeeee greu sa cred ca un zx7r din 94 sa se ridice si intr-a doua si a treia din gaz :crack: ....dar chiar nu mai vreau sa intru in polemici si incep sa mint si eu:si al meu K6 se ridica intr-a saptea din gaz. Doar vorbim vorbe ,nu? :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mie ,unul ,imi vine foooooaaarrrrttteeeee greu sa cred ca un zx7r din 94 sa se ridice si intr-a doua si a treia din gaz :crack:

Omul a spus ca intr-a treia se ridica din ambreiaj.

Motor modificat, poate mai are si alte modificari, foaie mare pe spate, cine stie?! Doar Stressul ne poate lamuri.

Asteptam, deci...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P

Din cite stiu eu, Kawasaki ZX7R a fost produs intre 1996-2003. Motoru' ala din '94 probabil e un Kawasaki ZXR 750. E o diferenta :crack: .

 

my bad :crack:

 

Omul a spus ca intr-a treia se ridica din ambreiaj.

Motor modificat, poate mai are si alte modificari, foaie mare pe spate, cine stie?! Doar Stressul ne poate lamuri.

Asteptam, deci...

 

jigloare schimbate, chiulasa modificata (nu facea fatza aia originala... de fapt mergea da' prost...), supape marite, compresie marita, set motor, vibrochen, biele, kit de lant nou si "normal" :crack: l-am luat asa pt. ca l-am luat pe "o bere" de la un prieten din germania, avea unul nou de cativa ani prin garaj! :crack: si cam atat...

 

silviu... motorul este destul de modificat iar anul chiar nu conteaza, este practic un motor nou (motorul in sine), degeaba te tii tu de an.... eu sper sa-l termin cat mai repede si sa ma dau cu el putin si anul asta, am iesit cu el doar, asa ca ma ardea si putin pe centura, foarte aproape de casa mea...

 

am vrut zx-12 2005... am avut probleme cu banii intre timp si inca mai am, sper ca la anul sau peste 2 ani sa ajung la 12....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

silviu... motorul este destul de modificat iar anul chiar nu conteaza, este practic un motor nou (motorul in sine), degeaba te tii tu de an
Ma luasem de an pt ca o motocicleta din 94 este foooooaaarteeee grea si imi e greu sa cred ca o poate ridica pe o roata si din ambreiaj ,in a treia ,atata tot :crack:
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

haidi man pune si tu niste poxe ca deja m-am plictisit

sau o faci la shto?

pe bune---

nu prea inteleg de ce ai pornit acest topic.

pune niste poze si noi vom vedea de ce se ridica in 3-a la 90 de grade

inca ceva---baga -5 dinti pe spate, trage roata spate mai in spate ---sfat- asta dk ai intr-adevar acest motor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...