Metal Heart Postat Februarie 6, 2011 Share Postat Februarie 6, 2011 4l nu trage de jos tre sa urce un pic in turatii ca sa faca ceva Asta e valabila pentru 4L 600, miarele 4L sunt un pic altfel! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZBG Postat Februarie 6, 2011 Share Postat Februarie 6, 2011 Nu stiu daca ti-a scris careva pana acum, de SV 1000 N. Pozitia nu e asa 'sportiva' ca la S (si oricum exista riser bars). E naked, are vreo 185-190 kg (deci usor),are vreo 120 ca (arhisuficient), e f manevrabil prin oras, e pe injectie, e V2, are cuplu,arata bine,s-aude bine. iar asta cu vibratiile e o vrajeala. Eu am avut V2 si nu am observat niciodata vibratiile astea. Nu cred ca mi-ar placea un motor care atunci cand opresc la semafor sa-l ascult de teama sa nu se fi oprit,atat de silentios sa fie... Totusi conducem motoare, nu opel corsa, ca sa ne plangem ca niste p1zde. Nu exista un motor sa te satisfaca 100% pe toate planurile. Tre sa le imbini si alegi combinatia care te satisface mai mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Februarie 6, 2011 Share Postat Februarie 6, 2011 4l nu trage de jos tre sa urce un pic in turatii ca sa faca ceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arw357 Postat Februarie 7, 2011 Autor Share Postat Februarie 7, 2011 s1000 la 180 de kile ..suna a ghiulea dupa spec-uri /kg. b12 -2006 ,s1000, cb1300 pana acum suna interesant. motorul meu are aproape 200kg , deci sunt obisnuit cu semi-matahale, greutatea nu ar fi o problema decat daca e b-king In afara de diferenta de consum la motoarele pe injectie ( a se vedea b12 2006 - b12,5 2007) si faptul ca nu mai trebuie sa faci carburile+ pornire mai usoara iarna + modificare aprindere pe calculator - mai e vrun avantaj la injectie ? ... Ca eu tind catre carburatie ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arw357 Postat Februarie 7, 2011 Autor Share Postat Februarie 7, 2011 s1000 la 180 de kile ..suna a ghiulea dupa spec-uri /kg. b12 -2006 ,s1000, cb1300 pana acum suna interesant. motorul meu are aproape 200kg , deci sunt obisnuit cu semi-matahale, greutatea nu ar fi o problema decat daca e b-king In afara de diferenta de consum la motoarele pe injectie ( a se vedea b12 2006 - b12,5 2007) si faptul ca nu mai trebuie sa faci carburile+ pornire mai usoara iarna + modificare aprindere pe calculator - mai e vrun avantaj la injectie ? ... Ca eu tind catre carburatie ... Mesaj completat +b12 2006 pe carb - 212kg , b12,5 2007 pe injectie -229kg dry weight - adica cu vro 20 de kile mai mult. jezz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RvsS Postat Februarie 7, 2011 Share Postat Februarie 7, 2011 Bandit 650 pe injectie (K7) consuma cam cu 0.5-1 l mai mult pe 100 km fata de cel K6 pe carburatie. Nu stiu daca mai conteaza la un motor de 1000, dar ma gandeam sa precizez. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Februarie 7, 2011 Share Postat Februarie 7, 2011 In afara de diferenta de consum la motoarele pe injectie ( a se vedea b12 2006 - b12,5 2007) si faptul ca nu mai trebuie sa faci carburile+ pornire mai usoara iarna + modificare aprindere pe calculator - mai e vrun avantaj la injectie ? - pai nu-s destule? Sau, pus altfel, ce avantaj comparativ ai la carb? In afara cazului ipotetic in care ti se f*te injectia si ti-ar fi mult mai usor si ieftini sa repari/inlocuiesti un carburator decat sa inlocuiesti un injector (sau alta componenta a sistemului de injectie), nu vad de ce ai alege carburatia... Nu stiu, imi zic si eu parerea. Mi se pare ca asta e o comparatie similara cu cea dintre frana pe disc si frana pe tambur. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robyb Postat Februarie 8, 2011 Share Postat Februarie 8, 2011 orice ai alege , ia-ti Buell Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arw357 Postat Februarie 9, 2011 Autor Share Postat Februarie 9, 2011 da da.. arata marfa si buell , stim , dar nu se mai fabrica sau a dat faliment + ca mi se pare ca e pentru snobi si/sau maniaci sau banetani... streetfighterul este o rasa venita din nevoie de agresivitate cu bani putini => modificari. Chestie pe care gagii de la buell au fructificat-o cat de mult au putut si foarte bine, dar e mult prea scumpa ca sa se merite.Daca aveam vila si mertan mai ziceam... Intrebarea mea in legatura cu injectia era : b12,5 are injectie - e mai buna dar e mai grea - cu vro 20 de kg. Din punctul vostru de vedere se merita diferenta de greutate ? Nu sunt fortos , si am si problematica cu spatele deci nu e fru-fru pentru mine un motor foarte greu. Bine, daca are abs nu mai pun problema de greutate, ca parca are prea multe chestii si se merita. La carb ai avantajul ca poti sa o reglezi mecanic si poti sa-l gatuiesti sau sa-i dai mai multa forta + ( asta e de estetica- ideea de clasic ) + greutate mai mica... desi nu inteleg de ce. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Februarie 9, 2011 Share Postat Februarie 9, 2011 Buell arata foarte fain si suna la fel. Plus ca exista si partea pozitiva la faza cu falimentul: acum gasesti sfarsituri de stoc (la Lightning mai ales, ca despre asta cred ca e vorba aici) la preturi ridicol de mici. Pe de alta parte e problema cu gasitul pieselor. Si a transmisiei pe curea - care pe mine nu m-a convins niciodata. O fi ea "maintenance free" dar si daca prinzi o piatra la roata de transmisie si plesneste cureaua, ramai cu ea in drum. Referitor la B12 injectie: cred ca e vorba de echipamente/accesorii in plus. Cadrul mi se pare fix la fel. Iar faptul ca are injectie si nu carb nu cred ca are cum sa faca blocul motor mai greu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cod03c Postat Februarie 12, 2011 Share Postat Februarie 12, 2011 (editat) Greutatea în plus ar putea fi de la cutia de viteze care e proiectata pentru ea (b 12,5),de la injectie care cred ca per total este mai grea decît carburile etc.Daca ai probleme cu spatele eu cred ca o poti scoate din calcule liniștit.Este și destul de înalta,eu am 1,79 ,ajung destul de bine cu talpile jos dar s-ar putea și mai bine.Treaba cu gîtuitul carburatoarelor este frecție dupa părerea mea,motocicleta o cumperi pentru ceea ce este,vrei consum mic? cumperi moto mic! ,vrei cuplu,adrenalina,oo,?=moto mare!.Ce rost are un miar dacă cum l-ai cumpărat îl strîngi de gît?Foarte important!Nu fac lobby pentru modelul acesta,am cumpărat-o de pe bikeshop unde statea de cîteva luni ,omul de la care am luat-o mi-a spus la telefon ca e în perfecta stare ceea ce nu era tocmai adevărat îi curgea un amortizor fata ,gumele trebuiau schimbate ,uleiul ,filtrul etc.Ce mi-a placut a fost anul 2007,km 34000,pretul 3200 ,ABS-ul si nu în ultimul rînd ea ca si moto,Deci cred ca tu sti cel mai bine ce motocicleta îti vei lua.Bani+Greutate+Feeling+Putere+Pe ce te vezi cînd închizi ochii și visezi=MOTOCICLETA TA. :what:Am uitat ceva,nu cred ca îi poți da mai multa forta decat are din fabrică doar din carburatoare. Editat Februarie 12, 2011 de cod03c Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alexey04 Postat Februarie 12, 2011 Share Postat Februarie 12, 2011 @arw357 ai deja naked, esti 100% sigur ca vrei ca a doua sa fie la fel? crezi ca nu ti-ar placea un 950 sm? sau, de ce nu, ala micu, de 640/660/690, dar spuneai ca vrei motor mare.. mt-01? cuplu urias, cai mai putini (ma rog..) e "putin" altfel.. ambele sunt putin peste bugetul de 4000, dar nu cu mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metaxa Postat Februarie 13, 2011 Share Postat Februarie 13, 2011 yamaha XJR 1300 RP19 - 2007...accesorizat....5k km.....8000 euro....da-mi un semn daca vrei sa il vezi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arw357 Postat Februarie 13, 2011 Autor Share Postat Februarie 13, 2011 (editat) @metaxa09 deah 8000 de euro nu prea vreau sa dau momentan @Alexey04 o zici de parca nu aas stii ce mi-ar placea dupa apr 2 ani de moto . @all : ramane banditu 1200 2006 Adaug poze dupa ce il iau ...vro 2 luni asa. Editat Februarie 13, 2011 de arw357 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alexey04 Postat Februarie 13, 2011 Share Postat Februarie 13, 2011 din moment ce ai deschis topicul asta, nu esti (sau nu ai fost) 100% sigur, ai cerut opinii... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arw357 Postat Februarie 13, 2011 Autor Share Postat Februarie 13, 2011 Practic as dori un motor cu cuplu mare, cai putere nu atat de multi, care sa fie bun la touring si in oras , naked. max 4000 coco , nu foarte vechi -4 hai 5 ani. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Februarie 14, 2011 Share Postat Februarie 14, 2011 Pai, daca atunci te-ai hotarat la Bandit, sa-l stapanesti sanatos. Totusi cauta varianta cu semicarena, ai sa vezi diferenta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
E.Z.rider Postat Februarie 18, 2011 Share Postat Februarie 18, 2011 hornet 900 sau Speed Triple daca nu iti e teama sa fii un pic altfel... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.