Sari la conținut

Motocicleta noua- optiune


arw357
 Share

Postări Recomandate

Nu stiu daca ti-a scris careva pana acum, de SV 1000 N.

 

Pozitia nu e asa 'sportiva' ca la S (si oricum exista riser bars).

 

E naked, are vreo 185-190 kg (deci usor),are vreo 120 ca (arhisuficient), e f manevrabil prin oras, e pe injectie, e V2, are cuplu,arata bine,s-aude bine.

 

iar asta cu vibratiile e o vrajeala. Eu am avut V2 si nu am observat niciodata vibratiile astea.

Nu cred ca mi-ar placea un motor care atunci cand opresc la semafor sa-l ascult de teama sa nu se fi oprit,atat de silentios sa fie...

 

Totusi conducem motoare, nu opel corsa, ca sa ne plangem ca niste p1zde.

 

Nu exista un motor sa te satisfaca 100% pe toate planurile.

 

Tre sa le imbini si alegi combinatia care te satisface mai mult

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

s1000 la 180 de kile ..suna a ghiulea dupa spec-uri /kg.

b12 -2006 ,s1000, cb1300 pana acum suna interesant.

motorul meu are aproape 200kg , deci sunt obisnuit cu semi-matahale, greutatea nu ar fi o problema decat daca e b-king :)

 

In afara de diferenta de consum la motoarele pe injectie ( a se vedea b12 2006 - b12,5 2007) si faptul ca nu mai trebuie sa faci carburile+ pornire mai usoara iarna + modificare aprindere pe calculator - mai e vrun avantaj la injectie ? ... Ca eu tind catre carburatie ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

s1000 la 180 de kile ..suna a ghiulea dupa spec-uri /kg.

b12 -2006 ,s1000, cb1300 pana acum suna interesant.

motorul meu are aproape 200kg , deci sunt obisnuit cu semi-matahale, greutatea nu ar fi o problema decat daca e b-king :)

 

In afara de diferenta de consum la motoarele pe injectie ( a se vedea b12 2006 - b12,5 2007) si faptul ca nu mai trebuie sa faci carburile+ pornire mai usoara iarna + modificare aprindere pe calculator - mai e vrun avantaj la injectie ? ... Ca eu tind catre carburatie ...

Mesaj completat

+b12 2006 pe carb - 212kg , b12,5 2007 pe injectie -229kg dry weight - adica cu vro 20 de kile mai mult. jezz

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In afara de diferenta de consum la motoarele pe injectie ( a se vedea b12 2006 - b12,5 2007) si faptul ca nu mai trebuie sa faci carburile+ pornire mai usoara iarna + modificare aprindere pe calculator - mai e vrun avantaj la injectie ?
- pai nu-s destule? :)

 

Sau, pus altfel, ce avantaj comparativ ai la carb? In afara cazului ipotetic in care ti se f*te injectia si ti-ar fi mult mai usor si ieftini sa repari/inlocuiesti un carburator decat sa inlocuiesti un injector (sau alta componenta a sistemului de injectie), nu vad de ce ai alege carburatia...

 

Nu stiu, imi zic si eu parerea. Mi se pare ca asta e o comparatie similara cu cea dintre frana pe disc si frana pe tambur.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da da.. arata marfa si buell , stim , dar nu se mai fabrica sau a dat faliment + ca mi se pare ca e pentru snobi si/sau maniaci sau banetani... streetfighterul este o rasa venita din nevoie de agresivitate cu bani putini => modificari. Chestie pe care gagii de la buell au fructificat-o cat de mult au putut si foarte bine, dar e mult prea scumpa ca sa se merite.Daca aveam vila si mertan mai ziceam...

 

Intrebarea mea in legatura cu injectia era : b12,5 are injectie - e mai buna dar e mai grea - cu vro 20 de kg. Din punctul vostru de vedere se merita diferenta de greutate ? Nu sunt fortos , si am si problematica cu spatele deci nu e fru-fru pentru mine un motor foarte greu. Bine, daca are abs nu mai pun problema de greutate, ca parca are prea multe chestii si se merita.

La carb ai avantajul ca poti sa o reglezi mecanic si poti sa-l gatuiesti sau sa-i dai mai multa forta + ( asta e de estetica- ideea de clasic ) + greutate mai mica... desi nu inteleg de ce.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buell arata foarte fain si suna la fel. Plus ca exista si partea pozitiva la faza cu falimentul: acum gasesti sfarsituri de stoc (la Lightning mai ales, ca despre asta cred ca e vorba aici) la preturi ridicol de mici. Pe de alta parte e problema cu gasitul pieselor. Si a transmisiei pe curea - care pe mine nu m-a convins niciodata. O fi ea "maintenance free" dar si daca prinzi o piatra la roata de transmisie si plesneste cureaua, ramai cu ea in drum.

 

Referitor la B12 injectie: cred ca e vorba de echipamente/accesorii in plus. Cadrul mi se pare fix la fel. Iar faptul ca are injectie si nu carb nu cred ca are cum sa faca blocul motor mai greu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Greutatea în plus ar putea fi de la cutia de viteze care e proiectata pentru ea (b 12,5),de la injectie care cred ca per total este mai grea decît carburile etc.Daca ai probleme cu spatele eu cred ca o poti scoate din calcule liniștit.Este și destul de înalta,eu am 1,79 ,ajung destul de bine cu talpile jos dar s-ar putea și mai bine.Treaba cu gîtuitul carburatoarelor este frecție dupa părerea mea,motocicleta o cumperi pentru ceea ce este,vrei consum mic? cumperi moto mic! ,vrei cuplu,adrenalina,oo,?=moto mare!.Ce rost are un miar dacă cum l-ai cumpărat îl strîngi de gît?Foarte important!Nu fac lobby pentru modelul acesta,am cumpărat-o de pe bikeshop unde statea de cîteva luni ,omul de la care am luat-o mi-a spus la telefon ca e în perfecta stare ceea ce nu era tocmai adevărat îi curgea un amortizor fata ,gumele trebuiau schimbate ,uleiul ,filtrul etc.Ce mi-a placut a fost anul 2007,km 34000,pretul 3200 ,ABS-ul si nu în ultimul rînd ea ca si moto,Deci cred ca tu sti cel mai bine ce motocicleta îti vei lua.Bani+Greutate+Feeling+Putere+Pe ce te vezi cînd închizi ochii și visezi=MOTOCICLETA TA. :what:Am uitat ceva,nu cred ca îi poți da mai multa forta decat are din fabrică doar din carburatoare.

Editat de cod03c
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@arw357

ai deja naked, esti 100% sigur ca vrei ca a doua sa fie la fel?

crezi ca nu ti-ar placea un 950 sm? :) sau, de ce nu, ala micu, de 640/660/690, dar spuneai ca vrei motor mare..

mt-01? cuplu urias, cai mai putini (ma rog..) e "putin" altfel..

ambele sunt putin peste bugetul de 4000, dar nu cu mult.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@metaxa09

deah 8000 de euro nu prea vreau sa dau momentan

 

@Alexey04

o zici de parca nu aas stii ce mi-ar placea dupa apr 2 ani de moto .:D

 

@all :

ramane banditu 1200 2006

Suzuki_GSF_1200_Bandit_2006_12_1024x768.jpg

 

Adaug poze dupa ce il iau :) ...vro 2 luni asa.

Editat de arw357
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...