popp Postat Aprilie 8, 2015 Share Postat Aprilie 8, 2015 Revin: la 90 kg (pilot cu echipament) oare duce un 125 cmc, 2 timpi? ca 200-le stiu sigur ca duce Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Proxi Postat Aprilie 8, 2015 Share Postat Aprilie 8, 2015 Duce fara probleme! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nosfyrus Postat Aprilie 8, 2015 Share Postat Aprilie 8, 2015 (editat) Soso, nu ma super dar noi vorbim despre incepatori iar un rider cu 4 mobre la activ nu prea mai este incepator. Eu mi-am spus punctul de vedere ca si incepator deci este normal sa nu fi avut alte mobre in afara de 200. Prefer sa ajung la job intreg si sa tractoresc un 300 in sectiunile grele de cat sa urc cu un 200 in powerband si sa imi pun motorul in cap la prima radacina., chiar daca progresez mai lent pentru ca nu imi doresc sa fac performanta. Da, cel mai indicat este un 250 in 4t motorul care am vrut si eu sa il iau dar mi-a placut prea mult simplitatea si greutatea unui 2T asa ca dupa ce am mi-am facut temele toata iarna am ajuns la concluzia ca 300ele cu cateva moficiari este ce vreau si asa a si fost. Nu stiu ce importanta are daca te vede lumea pe un 125 sau pe un 300 pentru ca in afara de persoanele cu care iesi, cateva caprioare si daca ai ghinionul si un urs, nu prea te mai vede nimeni prin padure iar daca ii spui unui necunoscator ca ai un motor de 300 o sa iti spuna ca scooter-ul lui are cu 50cc mai putini ) deci nu despre asta este vorba. Un 300 il urci si fara sa fi pe pipe dar un 200, not so much. Si ce se intampla cand esti incepator si urci un 200 pe pipe si prinzi radacina umeda? Eu mi-am spus parerea si experientele traite. Cum zicea si Ovi, noroc ca avem de unde alege deci nu este stres Editat Aprilie 8, 2015 de nosfyrus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
popp Postat Aprilie 8, 2015 Share Postat Aprilie 8, 2015 Multumesc! Atunci 200-le. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovi200exc Postat Aprilie 8, 2015 Share Postat Aprilie 8, 2015 eu cred doar ca experienta ta neplacuta cu 200-le te-a marcat ,te-ai speriat si ai renuntat poate ai facut trasee prea dificile ptr un incepator cu mobra asta, poate nu erai pregatit tehnic si fizic ptr incercari mai grele..si ai abordat prea repede unele chestii.. pana la urma conteaza siguranta si placerea acestui sport..mai putin important este pe ce marca te dai si cati cm are... eu am 200-le de 3 ani si il ador pe hard..,m-am dat si pe 250 si pe 300,am incercat de toate...,pana la urma o sa sar pe ceva mai mare ca naaa..asta e cursul normal.. dar cine spune ca 200-le este de rahat,ca n-are putere..ca blaa blaaa..ala sau vb din citite sau a facut o tura cu ea in jurul blocului.. soso a facut o precizare ceva mai sus, dar mai subtil asa..300-le e ptr oameni cu experienta vasta in ale enduro-ului...bine..asta daca vrei sa folosesti mobra asta cu adevarat,macar la jumatate din potentialul ei.....ca altfel se poate folosi si scooterul in soft enduro...si 300-le la poteca viteza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dmikel Postat Aprilie 9, 2015 Share Postat Aprilie 9, 2015 (editat) Ce rost are sa-ti iei 300 si sa-l detunezi, g2 , povervalve inchis si alte.....Cumpara mobra sa o poti duce cu setarile care au fost gandite de producator standard pt. ea. In fine fiecare cu ideile lui... Editat Aprilie 9, 2015 de dmikel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.