Sari la conținut

250 2t vs 300 2t


alex.t
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 121
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

2007 au cadrul diferit fata de 2008-2011. Sunt multi factori care determina feelingul unei mobre, nu doar cadrul iar acesti factori sunt diferiti de la mobra x la mobra y. Arcuri, suspensii, gume, ghidon, offsetul suspensiei in jug etc. Poti simtii aceste diferente si intre 2 mobre cu acelasi motor. Eu m-am dat cu 3 bucati 250, ktm 2010 si 2012 + husaberg 2011 si nu semanau una cu cealalta.

Editat de dmikel
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

foarte adevarat!nu numai greutatea propriu-zisa este concludenta.degeaba este cu doar 700 de grame mai usoara sau mai grea,daca feelingul pe care il ai cand te dai cu ea este altul..

mai sus se vorbea de consum la 200-250-300....am un 200 exc si am curaj sa ies cu cine vrea si unde vrea si SIGUR nu raman fara benzina inaintea unui 250 sau 300 2t.. asta cu carburatorul setat exact la altitudinea la care ma dau si jigloarele corespunzatoare.vorbesc din experienta ,stiu ca logica e un pic alta dar realitatea bate filmul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

ovi, de curiozitate, masoara urmatoarele iesiri si vezi cat din ele vor fi hard si in cate din astea hard ajungi la 70 km cu un plin ;)

ca sa nu ma injuri dupa, ia si 2 litri de benzina la rucsac :D

100 pe soft e realizabil daca mergi mai pe relax, 70 pe hard....no way. Chiar credeti ca aia cateva zeci de mobristi care la arad acum 2 ani au terminat gazul in mai putin de 25 km au avut rezervoare sparte? Daca mergi bine si treci rezonabil de zonele grele, atunci iti pare ca ai consum mic, daca impingi de ea la fiecare zona mai urata....se lasa cu tank point.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

adevarul este ca nu am facut iesiri in care sa stam numai si numai pe hard si sa polizam o groaza,dar cu proxima ocazie cand stiu ca fac numai hard,o sa contorizez un pic treaba.

cert este ca in 2 ani de zile in n-spe mii de ture,nu am ramas niciodata fara benzina si nu e tura sub 70-80 de km si pot spune sigur ca nu ne dam pe potecuta cu 60 la ora :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu asta insinuam, dar mai ales la 200, care trebuie piscata sa invarta lantul, consumul e macar la fel de mare ca la 250. Oricum, sa gasesti 70 km de hard, fara sa repeti traseul, cred ca e imposibil, dar un parau de 1 km la care "mesteresti" putin haleste probabil cat 5 km de poteca, fie ea si mai incurcata. Conteaza extrem de mult sa treci fara sa turezi grosolan, insa asta vine cu timpul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de acord soso !!am prieten cu 250 si suntem cam acolo amandoi cu consumul,cu cat sti s-o duci mai subturat cu atat mai bine si ptr tinr-cuplu si ptr consum.200-le este o mobra usoara dar trebuie sa fi mai tehnic decat pe un 250 sau 300 si aici ma refer la ambreiaj si la schimbat vitezele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de acord soso !!am prieten cu 250 si suntem cam acolo amandoi cu consumul,cu cat sti s-o duci mai subturat cu atat mai bine si ptr tinr-cuplu si ptr consum.200-le este o mobra usoara dar trebuie sa fi mai tehnic decat pe un 250 sau 300 si aici ma refer la ambreiaj si la schimbat vitezele.

 

pune un rekluse si ai rezolvat multe probleme :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cu rekluse nu m-am dat ,deci ma abtin la comentarii...stiu din auzite si citite ca este f bun si ca uneori face diferenta

nu am probleme chiar deloc,urca peste tooot,usoara manevrabila,ador 200-le asa cum este el si cred ca mi-ar lipsi ambreiajul daca mi-as pune rekluse

la 80 kg ale mele ma falfaie prin padure si dupa 2 ani de dat cu el,inca nu am simtit vreodata ca m-ar plafona sau ca nu are destula putere.nu ma mir ca motoreta asta este asa de iubita si deja de mult timp este legenda.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

faza tare e alta,vrei explozie de putere?kg f putine,gen 93kg,pui rekluse pe yz250f,e un video pe yt,si sicer nu m-ar deranja deloc un motocross cu un astfel de gadget. Asa ca un compromis fata de enduroaice..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

johny walker nu se da cu rekluse,e doar capacul ambreiajului cu inscriptia rekluse,in rest el sa da cu cutie de ktm XC-model american.

in fine....eu cred ca majoritatea celor care vor sa simta mobra cu adevarat,nu isi vor pune rekluse niciodata

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mda, asa si eu am capacul, dar inauntru nu e treaba aia :))

 

ca tot vorbeam de ambreiaj, sambata am fost la rasnov ca era "o prieteneasca" si eram f entuziasmat - s-a anulat ca nu aveau aprobare de la primar si ocolu silvic - no comment.

am plecat cu gust amar de acolo si m-am bagat pe o urcare plina cu bolovani mari si relativ abrupta - am prajit ambreiaju :)) -

sambata asta a fost "de vis: :(

 

si ca sa fiu macar un pic on-topic, mi-am vandut motoru (exc-f 250 din 2007) si dupa mult citit si vorbit cu diferiti oameni mai mult sau mai putin experti, cred ca o sa trec la 250 2T.

m-am dat in uikend cu un gas gas 300 2T (a doua oara deja m-am dat cu el) si mi se pare cam bruta...ba pe o roata, ba in drift, ba rupe aderenta prea tare...nu stiu ce sa zic. nu m-am dat cu 200 sau 250, dar cred ca 250 e treaba buna.

 

o alta chestie, m-ar tenta sa iau un cross de 250 2T si sa ii schimb suspensiile si cutia de viteze - practic sa am un enduro f usor ca si greutate. voi ati facut asa ceva sau stiti colegi care au facut? poate un tutorial ceva sa ma mai lumineze..?!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca tot iei motocross pt greutate is cu incredere yz250f de la yamaha,si modele mai vechi gen 2002-2005 au numai 93kg!! dar fiind in 4t macar mai ai un pic de cuplu si AUTONOMIE. Cu suspensia te poti juca mult ,atat fata cat si spatele se pot regla mult,de ex eu am numai 68kg si m-am dat o zi intreaga si sincer a fost f ok,roata pe spate trebuie clar de 18. Ca sa ai si cuplu mai bun dar sa nu renunti la greutate poti sa montezi un flywheel.

 

Tot un GG 300 am avut si eu pe mana,O NEBUNIE!ador motorul si daca dozezi bn acceleratia nu ai probleme,problema vine numai de la cauciul spate care trebuie sa fie in cea mai buna forma.Ca inca o chestie si eu tot la un 250 4t am renuntat in detrimentul 2t, 200cmc, sau 250 cmc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@roberte...300 le pe care ai mers probabil era setat agresiv. Difera enorm cvomportamentul in fuctie de reglaje. Raspunsul la gaz e clar ca e mai tare decat a unui 250 4t de enduro, dar nu e de speriat.

E f bun si 250 , e ceva mai prietenos fata de 300, probabil nu erai obisnuit cu asta.

NU lua motocross, modificarile sunt scumpe si nu se fac la coltul blocului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mda, asa si eu am capacul, dar inauntru nu e treaba aia :))

 

ca tot vorbeam de ambreiaj, sambata am fost la rasnov ca era "o prieteneasca" si eram f entuziasmat - s-a anulat ca nu aveau aprobare de la primar si ocolu silvic - no comment.

am plecat cu gust amar de acolo si m-am bagat pe o urcare plina cu bolovani mari si relativ abrupta - am prajit ambreiaju :)) -

sambata asta a fost "de vis: :(

 

si ca sa fiu macar un pic on-topic, mi-am vandut motoru (exc-f 250 din 2007) si dupa mult citit si vorbit cu diferiti oameni mai mult sau mai putin experti, cred ca o sa trec la 250 2T.

m-am dat in uikend cu un gas gas 300 2T (a doua oara deja m-am dat cu el) si mi se pare cam bruta...ba pe o roata, ba in drift, ba rupe aderenta prea tare...nu stiu ce sa zic. nu m-am dat cu 200 sau 250, dar cred ca 250 e treaba buna.

 

o alta chestie, m-ar tenta sa iau un cross de 250 2T si sa ii schimb suspensiile si cutia de viteze - practic sa am un enduro f usor ca si greutate. voi ati facut asa ceva sau stiti colegi care au facut? poate un tutorial ceva sa ma mai lumineze..?!

nu iti cumpara cross,parerea mea.orice ai face si oricate ai schimba si imbunatatii la ea,nu o sa fie niciodata cee trebuuie la padure.enduro e facut si gandit ptr urcari,plecari din panta,etc,crossul e gandit ptr sarituri,etc..am avut si eu cross si nu m-as mai intoarce pe asa ceva.poti schimba pinioane in cutie,sa bagi sute de euro in suspensii,etc si tot nu o sa fie ce trebuie

Editat de ovi200exc
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@roberte...300 le pe care ai mers probabil era setat agresiv. Difera enorm cvomportamentul in fuctie de reglaje. Raspunsul la gaz e clar ca e mai tare decat a unui 250 4t de enduro, dar nu e de speriat.

E f bun si 250 , e ceva mai prietenos fata de 300, probabil nu erai obisnuit cu asta.

NU lua motocross, modificarile sunt scumpe si nu se fac la coltul blocului.

stiu ca difera si ca sunt reglaje, am zis ce am simtit in cele 10-15 min in care m-am dat cu 300-le. nu m-a speriat, chiar m-a fascinat puterea si cum trage, dar incercam sa imi inchipui cum e cand esti blocat intre un bustean imens, niste bolovani, pe o panta abrupta - mi-a lasat impresia ca m-as chinui un pic acolo...

oricum, ca sa fie treaba treaba, ar trebui testat in aceleasi conditii cele 3 modele, abia atunci poti sa iti faci o parere cat de cat realista. o sa incerc sa mai testez :D

 

nu iti cumpara cross,parerea mea.orice ai face si oricate ai schimba si imbunatatii la ea,nu o sa fie niciodata cee trebuuie la padure.enduro e facut si gandit ptr urcari,plecari din panta,etc,crossul e gandit ptr sarituri,etc..am avut si eu cross si nu m-as mai intoarce pe asa ceva.poti schimba pinioane in cutie,sa bagi sute de euro in suspensii,etc si tot nu o sa fie ce trebuie

mda stiu ce zici, e mai mult un gand decat o optiune... ma gandeam ca iau un cross dupa 2010 undeva pe la 2k eur si mai bag 1k eur sa ii pun suspensii brici, adica sa o fac ca la carte.

oricum, o sa imi indrept atentia catre enduro din fabrica, clar; faza cu cross-ul e din dorinta de a scadea cat se poate de mult din greutate - stii senzatia aia cand esti prins in padure si te chinui si la un moment dat iti vine sa vomiti de cat ai tras si impins la motor.. :))

 

p.s. ma bate gandu la un KTM exc 250, dar am vazut si niste modele Husaberg sau Husqvarna, tot de 250, care aratau si pareau ca merg brici. e vreo diferenta majora intre aceste brand-uri sau este vreun brand de evitat?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...