Sari la conținut

250 2t vs 300 2t


alex.t
 Share

Postări Recomandate

mark vinde un husaberg 125 cu kit schimbat de 200 original...e motoreta ideala...asa ceva te sfatuiesc sa iti iei,are power cat cuprinde,joase bune si f usoara,m-am dat si eu pe un husaberg identic si am ramas masca.mai e optiunea freeride dar este o treaba scumpa.

Editat de ovi200exc
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 6 months later...
  • Răspunsuri 121
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Lasati omu' in pace cu prostiile astea... 300 in 2t dupa 2010. Il poti regla dupa cum iti place.

In sfarsit...! Dintre toate KTM-urile in doi timpi 300-ele dupa 2010 este cel mai ok pentru incepatori! Am facut si eu greseala sa ma iau dupa expertii de pe forum si mi-am luat primul motor, un exc 200 (acum am un 300 si pot sa spun ca nu se compara!) Daca vrei enduro si esti incepator iti iei 300. 200ele este mai mult pentru trail-uri dar cine e meserias se descurca si cu un 200...

Editat de nosfyrus
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In sfarsit...! Dintre toate KTM-urile in doi timpi 300-ele dupa 2010 este cel mai ok pentru incepatori! Am facut si eu greseala sa ma iau dupa expertii de pe forum si mi-am luat primul motor, un exc 200 (acum am un 300 si pot sa spun ca nu se compara!) Daca vrei enduro si esti incepator iti iei 300. 200ele este mai mult pentru trail-uri dar cine e meserias se descurca si cu un 200...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

foarte adevarat soso !!ca sa poti sa fii tehnic si sa folosesti un 300 cu adevarat ,cred ca trebuie sa treci prin toate etapele logice si normale ..125-200-250..,ptr ca fiecare din ele te invata ceva si te ajuta sa te perfectionezi.

daca te sui pe 300 ,nu devii nici jarvis si nici jhonny walker

iar daca esti tehnic si stii pe un 200,pe 300 o sa fluieri...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca si incepator este normal sa o iei incet, sa mergi in zona turatiilor joase dar cu timpul poti sa avansezi, nu te obliga nimeni sa tractoresti motorul ala forever. Pur si simplu te cara si sus mai incet dar sigur chestie care pentru un incepator eu zic ca e destul de important. Eu ca si incepator pot sa zic ca am invatat cu 300ele in 5 iesiri cat nu am invatat cu 200ele in jumatate de sezon, chestie traita pe pielea mea.

 

Ovi... Tu zici ca daca esti tehnic si stii pe un 200 pe 300 o sa fluieri. Asta e ca si cand ai spune ca dupa ce te chinui 100km pe MTB cand te urci pe cursiera fluieri si cam asa si este. Nu stiu cati incepatori au de gand sa devina the new Jarvis/Walker, pentru majoritatea e doar un hobby...cel putin din cate am vazut pe site-urile de anunturi toate enduroaicele au fost folosite in regim hobby :)). Oricum eu doar mi-am expus parerea . Toata discutia a pornit de la ce spunea TedTed despre versbilitatea exc-urilor de 300 dupa 2010 chestie care am citit cam pe toate forum-urile de "specialitate"... ca doar nu eram batut in cap sa ma arunc pe 300 cand eu nu ma descurcam cu 200ele.

Editat de nosfyrus
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu am zis nimic in nume de rau...fiecare se da pe ce se simte mai bine..de acord ca renumitele joase ale 300-lui te ajuta f mult dar mai este si reversul medaliei,de exemplu cand un incepator ia niste hopuri sau radacini..si unde 300-le te intinde..si doamne fereste sa ramai cu mana in gaz la 300..am vazut incepatori facand asa ceva si nu e placut nici macar sa privesti scene de genul asta...daca tot e sa alegi o motoreta ca incepator..e bine sa incepi cu un 4 t,nu ca mine pe cross 2 t,din pacate eu am invata din greselile mele..la momentul respectiv eram pamant de flori...

fiecare mobra are parti bune si rele..slava domnului ca avem de unde alege

 

Ca si incepator este normal sa o iei incet, sa mergi in zona turatiilor joase dar cu timpul poti sa avansezi, nu te obliga nimeni sa tractoresti motorul ala forever. Pur si simplu te cara si sus mai incet dar sigur chestie care pentru un incepator eu zic ca e destul de important. Eu ca si incepator pot sa zic ca am invatat cu 300ele in 5 iesiri cat nu am invatat cu 200ele in jumatate de sezon, chestie traita pe pielea mea.

 

Ovi... Tu zici ca daca esti tehnic si stii pe un 200 pe 300 o sa fluieri. Asta e ca si cand ai spune ca dupa ce te chinui 100km pe MTB cand te urci pe cursiera fluieri si cam asa si este. Nu stiu cati incepatori au de gand sa devina the new Jarvis/Walker, pentru majoritatea e doar un hobby. Oricum eu doar mi-am expus parerea . Toata discutia a pornit de la ce spunea TedTed despre versbilitatea exc-urilor de 300 dupa 2010 chestie care am citit cam pe toate forum-urile de "specialitate"... ca doar nu eram batut in cap sa ma arunc pe 300 cand eu nu ma descurcam cu 200ele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De bagatul mainii in gazi mi-a fost si mie frica si mi-am puse pe G2 Dirt Tamer pe 300ele meu ... Tragi de maneta de accelerati de te plictisesti:)) Daca bagi mana in gaz din greseala te mai iarta si nu da de pamant cu tine.. Cursa manetei de acceleratie este prelunigita cu 35% deci iti permite o marja de eroare destul de maricica.Pana la urma cum spuneai si tu, pentru incepatori e mai ok un 4T

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am avut 4T ca in incepator si, dupa 6 ani, tot incepator am ramas :D Nu toate pantele se urca din cuplu si, avand mobra cu cuplu, ca incepator, nu vei urca niciodata pantele care necesita gaz, chiar daca mobra poate.

Editat de andrei belcic
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@nosfyrus....daca ai facut din 300 un 200 nu inseamna ca mai ai 300, sau ca ai inteles ce si cum. Da, 300 e foarte versatil, in sensul ca e oarcum puntea intre cuplul mare la ture mici stil 4t si greutatea mica&simplitatea de la 2t. Deoarece e un motor care poate dezvolta putere mare, se poate regla semnificativ intre comportament de hard enduro si comportament de cross. Fara sa te superi, cred ca e aiurea sa dai sfaturi "finale" in contextul in care presupun ca pana la exc 200 nu ai mai avut motoare de enduro de genul asta.

Hard enduro , ca la sectiunea asta discutam, nu este o activitate/hobby pe care sa o faci direct, ci dupa ce consumi ceva gaz pe trasee mai soft. Sau, te duci cu baietii care se stiu cu treaba asta pe trasee mai grele, lesini, te lovesti, impingi ...dar la finalul zilei n-ai inteles mare lucru si progresul e mult mai lent. Dar da, te vede lumea ca te dai pe 300.

Intaresc inca o data ce am scris mai sus, un motor nu se conduce eficient doar balbait, milimetric peste ralanti. Este surprinzator de fun, mai ales ca incepator, sa mergi "on the pipe". Incepator+on the pipe+300=nasol.

4t de cilindreee mica/medie e chiar mai potrivit pt inceputuri si fun inclusiv pt avansati.

 

 

p.s. sa sti ca un 300 in mintile lui te cara la deal foaaarte repede ;) oricat de sus!

 

@popp...daca nu sunt trasee grele, e suficient 125. Daca sunt si pante mai inclinate, cred ca 125 va fi cam chinuit, la fel si pilotul.

Editat de Soso
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Soso, nu ma super dar noi vorbim despre incepatori iar un rider cu 4 mobre la activ nu prea mai este incepator. Eu mi-am spus punctul de vedere ca si incepator deci este normal sa nu fi avut alte mobre in afara de 200. :) Prefer sa ajung la job intreg si sa tractoresc un 300 in sectiunile grele de cat sa urc cu un 200 in powerband si sa imi pun motorul in cap la prima radacina., chiar daca progresez mai lent pentru ca nu imi doresc sa fac performanta. Da, cel mai indicat este un 250 in 4t motorul care am vrut si eu sa il iau dar mi-a placut prea mult simplitatea si greutatea unui 2T asa ca dupa ce am mi-am facut temele toata iarna am ajuns la concluzia ca 300ele cu cateva moficiari este ce vreau si asa a si fost.

 

Nu stiu ce importanta are daca te vede lumea pe un 125 sau pe un 300 pentru ca in afara de persoanele cu care iesi, cateva caprioare si daca ai ghinionul si un urs, nu prea te mai vede nimeni prin padure iar daca ii spui unui necunoscator ca ai un motor de 300 o sa iti spuna ca scooter-ul lui are cu 50cc mai putini :)) deci nu despre asta este vorba.

 

Un 300 il urci si fara sa fi pe pipe dar un 200, not so much. Si ce se intampla cand esti incepator si urci un 200 pe pipe si prinzi radacina umeda?

post-18717-0-08451500-1428511664_thumb.jpg

 

Eu mi-am spus parerea si experientele traite. Cum zicea si Ovi, noroc ca avem de unde alege deci nu este stres :)

Editat de nosfyrus
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu cred doar ca experienta ta neplacuta cu 200-le te-a marcat ,te-ai speriat si ai renuntat

poate ai facut trasee prea dificile ptr un incepator cu mobra asta, poate nu erai pregatit tehnic si fizic ptr incercari mai grele..si ai abordat prea repede unele chestii..

pana la urma conteaza siguranta si placerea acestui sport..mai putin important este pe ce marca te dai si cati cm are...

eu am 200-le de 3 ani si il ador pe hard..,m-am dat si pe 250 si pe 300,am incercat de toate...,pana la urma o sa sar pe ceva mai mare ca naaa..asta e cursul normal..

dar cine spune ca 200-le este de rahat,ca n-are putere..ca blaa blaaa..ala sau vb din citite sau a facut o tura cu ea in jurul blocului..

soso a facut o precizare ceva mai sus, dar mai subtil asa..300-le e ptr oameni cu experienta vasta in ale enduro-ului...bine..asta daca vrei sa folosesti mobra asta cu adevarat,macar la jumatate din potentialul ei.....ca altfel se poate folosi si scooterul in soft enduro...si 300-le la poteca viteza

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

Soso, nu ma super dar noi vorbim despre incepatori iar un rider cu 4 mobre la activ nu prea mai este incepator. Eu mi-am spus punctul de vedere ca si incepator deci este normal sa nu fi avut alte mobre in afara de 200. :)

sa sti ca nr de mobre nu are prea mare legatura cu experienta ;) nu dau nume, dar exemple sunt gramada. Tu ti-ai spus parerea ca incepator, eu mi-am spus parerea ca mai putin incepator. Nu sunt lucruri inventate de mine sau de altcineva, sunt constatari ale majoritatii dupa ce parcurg diverse etape si pot aprecia mai avizat. Acum nu mi-ar place 200 ca singura motocicleta, o consider o lesinatura ordinara (no offence pt posesori :D ) dar...e geniala cand traseul este foarte greu. Daca doar anumite zone sunt grele si vrei sa ai senzatia ca mergi tare, atunci 300 e priceless. Daca insa as face acelasi traseu, cu grad de dificultate de la mediu in sus, cu 200 si cu 300, sunt aproape convins ca as fi mai rapid cu 200, care e mult mai putin solicitant fizic decat 300. Pt un incepator care nu stie inca sa lase motorul sa lucreze si merge crispat, este un maaaare plus sa fie mai odihnit.

Pentru multe din traseele care mi plac as fi probabil cel mai multumit de freeride 2t, in special la urcare.

Daca nu te descurci tehnic, e la fel de nasol si cu 200 si cu 300, dar un 200 iarta mai usor unele greseli. pe altele insa le accentueaza, de exemplu e necesar un control mai bun pe ambreiaj. In special pt mers alert.

 

Ma rog, fiecare face cum considera, dar e pacat ca incepator sa nu iei in considerare opinii de la cei care au trecut deja prin aceeasi experienta.

p.s. la radacina uda esti pierdut cu ambele daca nu sti ce ai de facut (macar teoretic), dar ai sa vezi ca cele aprox 10 kg mai putin la 200 se simt al naibi de mult.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce rost are sa-ti iei 300 si sa-l detunezi, g2 , povervalve inchis si alte.....Cumpara mobra sa o poti duce cu setarile care au fost gandite de producator standard pt. ea. In fine fiecare cu ideile lui...

Editat de dmikel
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...