branconier Postat Septembrie 22, 2006 Share Postat Septembrie 22, 2006 problema: am o aprilia af1 125 cmc, cu motor rotax 123, de curand l-am segmentat... este ok... problema e ca in treptele 1, 2, 3 trage de rupe (la 9.000 de ture schimb viteza), apoi in a 4-a ajunge cu dificultate la 9000 de ture ( 110 km/h), cand ii dau a 5-a are undeva 7300 de ture si am noroc daca se mentine la turatia asta... da mai sus nu mai urca, ci o ia in usor in jos... de a 6-a n-am ce sa zic... nu trece de 5000 de ture! Eu nu am decat 60 kile, deci greutatea mea nu este o problema... nu stiu ce sa ma fac, pe unde sa mai umblu, cred ca o sa incerc sa ma mai joc cu avansu' ca altceva nu stiu ce sa-i fac, pe jigleru' din carburator scrie 122, o fi prea mic ? dati-va si voi cu parerea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ptk_R1 Postat Octombrie 3, 2006 Share Postat Octombrie 3, 2006 si la me e la fel miam pus set nou toba noua si tot ashea targe de rupe intra in 1 si a 2 un pic mai incet la a 3 nu mai am sanse mai sus de 60 si o ia inapoi va rog ajutatine si pe noi ASFALT USCAT ps un aprilia rs 50 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Octombrie 3, 2006 Share Postat Octombrie 3, 2006 bai voi de rodaj ati auzit? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
duc Postat Octombrie 3, 2006 Share Postat Octombrie 3, 2006 bai voi de rodaj ati auzit? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Motoindianu Postat Octombrie 3, 2006 Share Postat Octombrie 3, 2006 Rotax 123 incepe sa traiasca la 6500 rpm. La 8250 rpm deschide valva la esapament si merge in plin. In mod normal nu ai ce sa schimbi vitezele sub 10000 rpm. Incearca sa nu scazi motorul sub 7500 rpm. Si daca e veche, 93-94, taie-i toba si curat-o. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
minidv Postat Octombrie 4, 2006 Share Postat Octombrie 4, 2006 (editat) io am avut un SWM cu motor rotax 500CC , la fel aveam probleme cu el la modul ca ba il reglam sa porneasca repede dar nu mai fugea , ba il reglam sa fuga dar nu mai pornea repede ....la mine era de la cureaua de distributie , daca ii dadeam un dinte inainte sau inapoi , dar nici o data nu am reusit sa gasesc pozitia sa porneasca si repede si sa si fuga ... am incercat si eu sa ii fac de toate , inclusiv ii schimbasem carburatorul (cu unu mai mare un pic) si tot nu vroia ....bujie schimbata , la fel ...toATa chestia era din cureaua de distributie...dadeam cate o juma de ora la pedala sa porneasca ... Editat Octombrie 4, 2006 de minidv Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GSK Postat Octombrie 4, 2006 Share Postat Octombrie 4, 2006 (editat) chestiunea pe care o prezentti voi e f complexa. eu nu prea am iteles prea bine despre ce vb cateva scenarii banale: daca esti in viteza a 4-a (sau mai mare) de fapt, in oricare viteza dar motorul merge subturat nu mai urca in ture la fel de usor. nu stiu exact, dar la AF1 puterea maxima e atinsa pe indeva intre 9500 - 10500 (la rs la 11000 - si nu au aceeasi evacuare!!) - concluzia: daca nu schimbati la acel nr de turatii nu o sa urce in ture la fel ca in primele viteze. asta a fost doar un scenariu. sunt f multe si banal de simple ca rezolvare dar problemele reale si serioase pot aparea si ele. daca nu ati facut rodajul macar 1000km poate s-au dus segmentii si astfel pierdeti exact ceea ce va trebue voua ca sa urcati in ture la vitreze mari. ati ghicit??? compresie!! compresia proasta in ture mici si la viteze mici unde motorul nu face mare efort sa se deplaseze nu se simte. se simte lipsa compresiei exact unde ati spus voi. poate ne vedem o data prin bucuresti al o plimbare si va ajut cu un sfat. bafta multa. a..sa nu uit. bujiile proaste, care nu sunt alese bine, dau aceste probleme. sau si fisele. (cu toate ca ati spus ca in primele viteze urca bine...) Editat Octombrie 4, 2006 de GSK Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alexyz2006 Postat Octombrie 4, 2006 Share Postat Octombrie 4, 2006 Si eu aveam impresia ca nu fuge NSR-ul mai mult de 120.Am incercat odata si am schimbat dupa treapta a 3-a la 12000 ture si la a 6-a..........nu spun ce am vazut in bord Incearca si tu!Ai sa ai o surpriza placuta!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cataaa Postat Octombrie 15, 2006 Share Postat Octombrie 15, 2006 schimbati treptele dupa 8000 de ture si o sa fiti placut impresionati, asta este un motor in 2timpi, asta inseamna k motorula sta ruleaza ok la turatie mare. Hai asteptam impresile dupa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.