Sari la conținut

Cine Are Sau A Avut Motor Rotax 123 ?


branconier
 Share

Postări Recomandate

problema: am o aprilia af1 125 cmc, cu motor rotax 123, de curand l-am segmentat... este ok... problema e ca in treptele 1, 2, 3 trage de rupe (la 9.000 de ture schimb viteza), apoi in a 4-a ajunge cu dificultate la 9000 de ture ( 110 km/h), cand ii dau a 5-a are undeva 7300 de ture si am noroc daca se mentine la turatia asta... da mai sus nu mai urca, ci o ia in usor in jos... de a 6-a n-am ce sa zic... nu trece de 5000 de ture!

Eu nu am decat 60 kile, deci greutatea mea nu este o problema... nu stiu ce sa ma fac, pe unde sa mai umblu, cred ca o sa incerc sa ma mai joc cu avansu' ca altceva nu stiu ce sa-i fac, pe jigleru' din carburator scrie 122, o fi prea mic ?

dati-va si voi cu parerea...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

si la me e la fel miam pus set nou toba noua si tot ashea targe de rupe intra in 1 si a 2 un pic mai incet la a 3 nu mai am sanse mai sus de 60 si o ia inapoi va rog ajutatine si pe noi ASFALT USCAT ps un aprilia rs 50

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

io am avut un SWM cu motor rotax 500CC , la fel aveam probleme cu el la modul ca ba il reglam sa porneasca repede dar nu mai fugea , ba il reglam sa fuga dar nu mai pornea repede ....la mine era de la cureaua de distributie , daca ii dadeam un dinte inainte sau inapoi , dar nici o data nu am reusit sa gasesc pozitia sa porneasca si repede si sa si fuga ... ;) am incercat si eu sa ii fac de toate , inclusiv ii schimbasem carburatorul (cu unu mai mare un pic) si tot nu vroia ....bujie schimbata , la fel ...toATa chestia era din cureaua de distributie...dadeam cate o juma de ora la pedala sa porneasca ... :baldy:

Editat de minidv
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

chestiunea pe care o prezentti voi e f complexa. eu nu prea am iteles prea bine despre ce vb

 

cateva scenarii banale: daca esti in viteza a 4-a (sau mai mare) de fapt, in oricare viteza dar motorul merge subturat nu mai urca in ture la fel de usor.

nu stiu exact, dar la AF1 puterea maxima e atinsa pe indeva intre 9500 - 10500 (la rs la 11000 - si nu au aceeasi evacuare!!) - concluzia: daca nu schimbati la acel nr de turatii nu o sa urce in ture la fel ca in primele viteze.

 

asta a fost doar un scenariu. sunt f multe si banal de simple ca rezolvare dar problemele reale si serioase pot aparea si ele. daca nu ati facut rodajul macar 1000km poate s-au dus segmentii si astfel pierdeti exact ceea ce va trebue voua ca sa urcati in ture la vitreze mari. ati ghicit??? compresie!!

compresia proasta in ture mici si la viteze mici unde motorul nu face mare efort sa se deplaseze nu se simte. se simte lipsa compresiei exact unde ati spus voi. poate ne vedem o data prin bucuresti al o plimbare si va ajut cu un sfat.

 

bafta multa.

a..sa nu uit. bujiile proaste, care nu sunt alese bine, dau aceste probleme. sau si fisele. (cu toate ca ati spus ca in primele viteze urca bine...)

Editat de GSK
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

schimbati treptele dupa 8000 de ture si o sa fiti placut impresionati, asta este un motor in 2timpi, asta inseamna k motorula sta ruleaza ok la turatie mare. Hai asteptam impresile dupa :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...