Sari la conținut

Problema Incarcare


vinkator
 Share

Postări Recomandate

Am achizitionat o Jawa 350 Ts(638) din 91'....si am descoperit ca sub 2000 rot/m nu prea mai incarca alternatorul(12 V).

Am facut urmatoarele verificari :

1.Am pornit am scos bateria(fara alti consumatori porniti) si daca tin motorul turat peste 2000 e ok,daca il las sub 2000 se opreste.

2.Am pus aparatul de masura pe bornele bateriei cu motorul pornit(fara alti consumatori) si imi arata :14 V oricat as tura peste 2000 rot/m (ma gandesc ca releul ar fi ok) si 9V daca scade sub 2000 rot/m.

3.Am incercat si cu alta baterie si la fel se intampla.

 

Daca as schimba carbunii alternatorului sau puntea redresoare s-ar putea imbunatatii situatia?(sa stiu sa nu il scot degeaba--ca sa il scot am observat ca trebuie sa scot platoul cu platine.Mi-a luat 4 ore sa reglez avansul,si nu as vrea sa il scot decat daca e neaparat necesar).

 

Daca a mai avut cineva astfel de situatii poate ma ajuta :crack:..e prima mea comunista si am observat ca au tot felul de chichite.Alternatorul e cel original.

 

Multumesc !!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

verifica blocul de diode si releul de incarcare, sunt mari sanse sa fie de acolo

merge pus releu nomal de dacie/scoda si bloc de diode adaptat, cam de la orice masina

bafta

sfatul meu vindeooooooooooooo

nu te supara dar ai sa te convingi singur de asta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P

asa era si la a mea... verifica contactele! oricum sub 1500 nu prea incarca decat daca ai farul stins! schimba-i si carbunii preventiv! lasa ca ti-a luat 4 ore, o sa-ti ia muuuult mai putin data viitoare reglajul platinilor! crede-ma! oricum trebuie s-o faci la 500 de km :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

verifica blocul de diode si releul de incarcare, sunt mari sanse sa fie de acolo

merge pus releu nomal de dacie/scoda si bloc de diode adaptat, cam de la orice masina

bafta

sfatul meu vindeooooooooooooo

nu te supara dar ai sa te convingi singur de asta

 

Releul de incarcare ma gandesc ca nu ar putea fi de vina pt. k oricat as tura peste 2000 r/m tensiunea nu depaste 14 V.Releul are cumva si o tensiune de prag inferioara? (adica daca tensiunea scade sub 12 V de ex sa opreasca incarcarea???)

 

"Problema asta am avut-o si eu. Am schimbat doar carbunii si acum incarca de se incalzeste bateria."

 

O sa verific blocul de diode si o sa schimb carbunii....multam pt sfaturi.

 

Si nu o vand pt. k tocmai am cumparat-o si chiar imi place.

 

Si inca o intrebare:Merita sa pun aprindere tranzistorizata de dacie??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da, merita! insa eu zic ca mai bine dai 127 (117 + 10 transport) de euro pt asa ceva:

 

http://www.imfsoft.com/hardware/produkty/j...nt-ignition.asp

 

avans programabil, nu se deregleaza niciodata, nu se uzeaza... :peace:

 

super tare aprinderea asta electronica --->totushi cam scump. O sa imi pun aprindere tranzistorizata de Dacia ca sa prelungesc durata de viata a platinilor.

 

10x pt sfaturi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P

aprinderea aia electronica de care spun eu o sa isi amortizeze foarte repede pretul numai din benzina economisita! :peace: in plus ambielajul o sa "sufere" de o crestere foarte mare a fiabilitatii, avansul fiind exact la fel pt. ambii cilindrii = forte egale de ambele parti (ma rog, presupunand ca se si alimenteaza exact la fel dar cel mai mult conteaza avansul) plus performante mai mari si o elasticitate mai mare a motorului! :)

 

 

p.s. stiai ca un ambielaj original costa 7 mil? :D si unul de la rusi (nu recomand) vreo 4 (+/- 5-600.000) ?) ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aprinderea aia electronica de care spun eu o sa isi amortizeze foarte repede pretul numai din benzina economisita! :peace: in plus ambielajul o sa "sufere" de o crestere foarte mare a fiabilitatii, avansul fiind exact la fel pt. ambii cilindrii = forte egale de ambele parti (ma rog, presupunand ca se si alimenteaza exact la fel dar cel mai mult conteaza avansul) plus performante mai mari si o elasticitate mai mare a motorului! :)

p.s. stiai ca un ambielaj original costa 7 mil? :D si unul de la rusi (nu recomand) vreo 4 (=/- 5-600.000) ? ;)

 

Salut, interesanta aprinderea, cine aduce sau are cineva montat asa ceva, ma intereseaza pt CZ-ul meu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cei mai tari sunt astia: www.mz-b.de

Au instalatii COMPLETE, adica si dinam/alternator, regulator, aprindere electronica, cu schema de montaj cu tot.

Preturile sunt insa pentru ei, nu pentru noi :peace: (sistem complet cam 200 epuroi).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da, merita! insa eu zic ca mai bine dai 127 (117 + 10 transport) de euro pt asa ceva:

 

http://www.imfsoft.com/hardware/produkty/j...nt-ignition.asp

 

avans programabil, nu se deregleaza niciodata, nu se uzeaza... :peace:

 

Tu ti-ai pus?

Si mie mi se pare ca merita.E foarte imp ca avansu sa creasca cu turatia.Pe linga ce ai zis tu o sa aaiba si o plaja de turatie utilizabila mai mare si probabil ca o sa se tureze mai mult.Totusi parca e cam scump..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

EU FOLOSESC APRINDEREA TRANZISTORIZATA SI SUNT FOARTE MULTUMIT, RELEUL ESTE DE DACIE, LA 1000ROT IMI DA 12,7V FARA FAR APRINS DACA IL APRIND STALA AL 11,56V DAR NU SCADE SUB 11 IAR RELANTIUL L-AM PUS LA 1200ROT CA SA NU-MI MAI FACA FIGURI

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

EU FOLOSESC APRINDEREA TRANZISTORIZATA SI SUNT FOARTE MULTUMIT, RELEUL ESTE DE DACIE, LA 1000ROT IMI DA 12,7V FARA FAR APRINS DACA IL APRIND STALA AL 11,56V DAR NU SCADE SUB 11 IAR RELANTIUL L-AM PUS LA 1200ROT CA SA NU-MI MAI FACA FIGURI

 

Imi poti spune t rog ce marca de aprindere tranzistorizata folosesti???(presupun ca sunt mai multe marci).

Ai cumva o poza cu aprinderea?? si de unde ai cumparat-o in caz ca esti din Buc.?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aprinderea am cumparat-o de la un tip care vine in tirg la vitan si am mai modificat-o eu putin

anul trecut inainte sa se desfinteze magazinul jawa am trecut pe acolo sa caut cauciucul care leaga carb de filtru si aveau toata electrica (comenzile de ghidon semnale lampa stop contact aprinderea electronica completa) la 200euro si iti mai dadea si garantie la ea 1 an :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bun, zici ca e buna si aprinderea tranzistoriala :) , da merge pe 6V sau tre sa trec pe 12v, sau exista si aprindere tranzistoriala si pe 6V

 

Aprindere electronica/tranzistorizata pt 6V nu gasesti in magazine. Insa face un nene meserias din Bucuresti asa ceva. Eu am pus in primavara o aprindere facuta de el, si pot sa zic ca merita toti banii :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aprindere electronica/tranzistorizata pt 6V nu gasesti in magazine. Insa face un nene meserias din Bucuresti asa ceva. Eu am pus in primavara o aprindere facuta de el, si pot sa zic ca merita toti banii :peace:

 

Te referi la aprinderile pe care le face moshul din link-ul de mai jos???

 

http://www.pro-bike.ro/forums/index.php?showtopic=8074

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

verifica blocul de diode si releul de incarcare, sunt mari sanse sa fie de acolo

merge pus releu nomal de dacie/scoda si bloc de diode adaptat, cam de la orice masina

bafta

sfatul meu vindeooooooooooooo

nu te supara dar ai sa te convingi singur de asta

 

 

am schimbat carbunii,am pus releu regulator de incarcare electronic de dacia si punte refresoare tot de dacia(toate noi noutze din magazin)...aceeasi situatie o am.

 

fara far:

 

la 1500 rpm am 10 V

2000..............11V

2500..............12V

oricat peste 3000 nu sare de 14.4V

 

cu far nici nu sare de 13V oricat as tura.

 

Deci concluzia este?? Poate fi de la alternator????

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

IN TARG LA VITAN PE VREMEA AIA AVEA O LADA ALBA PARCA

HUTANU IOAN 021/6864945; 0724630663.

ACUM LE-A MAI BIBILIT FATA DE CUM ERAU ACUM 3 ANI CAND AM LUAT-O PE A MEA (PE CARE A TREBUIT SA O MODIFIC PUTIN)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

IN TARG LA VITAN PE VREMEA AIA AVEA O LADA ALBA PARCA

HUTANU IOAN 021/6864945; 0724630663.

ACUM LE-A MAI BIBILIT FATA DE CUM ERAU ACUM 3 ANI CAND AM LUAT-O PE A MEA (PE CARE A TREBUIT SA O MODIFIC PUTIN)

 

Dar eu nu vreau sa apelez la mecanici....decat in ultima instantza.!!

 

Totushi m-ar interesa sa stiu daca cauza este sigur de la alternator sa nu cumpar unul nou degeaba.

Apropo cam cat e un alternator de Jawa pe 12 V?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

N-ARE ROST SA CUMPERI ALTUL NOU. ASTA E VOLTAJUL PE CARE IL DA. ASA SCOATE SI JAWA TRAMP.

 

Ok..daca asa a fost el proiectat atunci e OK....dar era normal sa incarce si sub 2000 rpm.Mai ales prin orash dak merg cu farul aprins raman fara baterie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...