Catalin_Moto Postat Februarie 14, 2011 Share Postat Februarie 14, 2011 (editat) Salutare dragilor. Am o problema creata 100% din prostia si neatentia mea (aveti dreptul sa aruncati cu pietre/sa ma aratati cu degetul). Datorita vremii frumoase de acum cateva zile am zis sa imi bag si eu in seama copilul, sa vad ce mai face, ce mai vrea nou/inlocuit, insa mai important sa o aud cum plange de la atat stat. Toate bune, pana am bagat cheia in contact sa o pornesc. Am pus contactul si cum ma asteptam nu m-ai avea curent. Din lipsa de redresor am zis sa ii ofer un impuls de la bateria de pe masina. Cum am pus cablurine cum a pornit "faimoasa" alarma, panicat ca imi deranjez vecinii am scos repede cablurile de pe ea si m-am dus sa-mi iau telecomanda. La a 2 incercare am facut greseala fatala, de care nu sunt mandru, AM PUS FIRELE INVERS (PLUS la MINUS si viceversa). Intrebarea mea este urmatoarea : Ce am reusit sa ard? (sigurantele de pe moto, piesa sau prostia de alarma) Azi am cumparat o baterie noua iar dupa ce am montato nu se mai intampla nimic, nu mai porneste nici alarma, iar capra e muta. Nu da nici un semn de viata. Alarma este o porcarie numita Two Way, si este montata pe contact. Daca nu este decuplata motorul nu pleaca. PS: Pe partea electrica sunt putin cam ||, nu imi e rusine sa recunosc, asa ca va rog daca veti incerca sa-mi explicati, explicati ca la dobitoci. PS: Moto : kawasaki zx6r 636 2002, carburatie Va multumesc anticipat pentru raspuns/uri. Editat Februarie 14, 2011 de Catalin_Moto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wtf? Postat Februarie 14, 2011 Share Postat Februarie 14, 2011 (editat) Ai ars siguranta principala, cea de 30. Saracu de tine... imi amintesti de mine asta vara, cand am reusit sa pun invers bornele Nu stiu sa iti spun unde gasesti siguranta asta, ca eu am avut un F4i, si difera. Cauta sub sha, panoul de sigurante, gasesti de 10/15/20/25/30 Tu ai ars`o pe aia de 30, caut`o bine. Daca nu e in buchetul de sigurante, tre sa fie in alta parte, tot pe acolo pe sub sha. Te costa sub 10 lei un pachet de sigurante, gasesti la piese AUTO. Editat Februarie 14, 2011 de wtf? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Februarie 14, 2011 Share Postat Februarie 14, 2011 Primul lucru verifica sigurantele - sigur s-au ars. Vezi ca exista una babana chiar langa baterie, pe langa releul de pornire, aia sigur s-a dus. (nu stiu cum e la ZXR) Da, e posibil sa fi scapat numai cu sigurantele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wtf? Postat Februarie 14, 2011 Share Postat Februarie 14, 2011 D-aia ii zice "siguranta" si nu pizza. S-a ars cea de 30. Are rolul de a taia curentul in caz ca pui bornele invers, astfel, crapa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Catalin_Moto Postat Februarie 14, 2011 Autor Share Postat Februarie 14, 2011 multumesc pentru raspunsuri, ma duc sa caut siguranta cu pricina. sper sa nu revin cu alte intrebari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wtf? Postat Februarie 14, 2011 Share Postat Februarie 14, 2011 In caz ca nu te descurci, da`mi un pm. Succes. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wawessh Postat Februarie 14, 2011 Share Postat Februarie 14, 2011 Cauta in manualul motocicletei unde e mai exact faimoasa siguranta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Catalin_Moto Postat Februarie 14, 2011 Autor Share Postat Februarie 14, 2011 (editat) problema rezolvata. multumesc pentru ajutor baieti. acum in schimb nu vrea sa porneasca, insa nici nu insist astept primavara sa nu mai fac alte prostii. pentru altii care vor intampina aceeasi problema, siguranta cu pricina se afla in dreapta panoului de sigurante, camuflata destul de bine. inca odata multumesc. nu stiu ce ne-am face fara forum, noi astia mai tampitei. @ wawessh - mersi pentru solutia ta, insa asta am facut innainte sa postez aici. Editat Februarie 14, 2011 de Catalin_Moto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wtf? Postat Februarie 14, 2011 Share Postat Februarie 14, 2011 ) bravo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul89 Postat Octombrie 17, 2011 Share Postat Octombrie 17, 2011 acum in schimb nu vrea sa porneasca, insa nici nu insist astept primavara sa nu mai fac alte prostii. eu am un 636 2006 si nici mie nu mai vrea sa imi porneasca,maine il desfac,nu stiu care ii problema, o inceput incetul cu incetul sa mearga in 2\3 pistoane apoi si-o revenit . Dupa 2\3 intamplari de genu nu mai porneste deloc, pompa baga, bujii curatate + verificate, dupa le-am schimbat sa fiu sigur,am schimbat sigurantele toate inclusiv cea de 30 ..nu mai stiu ce sa fac, idei ceva cineva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
big_inu Postat Octombrie 17, 2011 Share Postat Octombrie 17, 2011 daca e 2006 ins ca e injectie si deci are si ECU, de obicei la kawa gasesti pe langa panoul de sigurante(sub sa) exista un fir de diagnoza ( se pune firul la masa si se pune contactul) dupa asta ledul din bord clipeste de cateva ori. in functie de defectiunea pe care o are iti da u n cod format din acele clipiri ale ledului. dupa ce ai aflat codul de eroare verifica in manual ce reprezinta. sa ma corecteze cineva daca gresesc. asta era la 636 2008 si un zx10r 2007. teoretic si la tine ar trebui sa fie la fel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul89 Postat Octombrie 18, 2011 Share Postat Octombrie 18, 2011 daca e 2006 ins ca e injectie si deci are si ECU, de obicei la kawa gasesti pe langa panoul de sigurante(sub sa) exista un fir de diagnoza ( se pune firul la masa si se pune contactul) dupa asta ledul din bord clipeste de cateva ori. in functie de defectiunea pe care o are iti da u n cod format din acele clipiri ale ledului. dupa ce ai aflat codul de eroare verifica in manual ce reprezinta. sa ma corecteze cineva daca gresesc. asta era la 636 2008 si un zx10r 2007. teoretic si la tine ar trebui sa fie la fel. mersi , o sa incerc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wawessh Postat Octombrie 18, 2011 Share Postat Octombrie 18, 2011 (editat) big_inu a zis bine(636cc a fost pana in 2006).Verifica asta.Mai e si un led in bord Fi.Vezi cum se aprinde si ala. Poti sa intrebi si pe topicul pentu zx-6r. Editat Octombrie 18, 2011 de wawessh Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul89 Postat Octombrie 18, 2011 Share Postat Octombrie 18, 2011 big_inu a zis bine(636cc a fost pana in 2006).Verifica asta.Mai e si un led in bord Fi.Vezi cum se aprinde si ala. Poti sa intrebi si pe topicul pentu zx-6r. dupa 3 ore de desfacut si probat buji,fire etc..o pornit, dar ceva ii taie benzina , pe langa ECU am un Power comander de la Arrow si mi arata cata benzina imi baga,si nu prea baga,oricum dupa ore de studiat probelema concluzia = ECU(cdi) prajit maine ma duc sa probez cdi-ul undeva sa fiu 100% Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edysson Postat Octombrie 19, 2011 Share Postat Octombrie 19, 2011 (editat) dupa 3 ore de desfacut si probat buji,fire etc..o pornit, dar ceva ii taie benzina , pe langa ECU am un Power comander de la Arrow si mi arata cata benzina imi baga,si nu prea baga,oricum dupa ore de studiat probelema concluzia = ECU(cdi) prajit maine ma duc sa probez cdi-ul undeva sa fiu 100% Sigur prajit ECU.Probabil si in bord cv,Si surpriza este ca daca ii dai de cap la ECU sa fie si releul de incarcare dus Editat Octombrie 19, 2011 de edysson Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul89 Postat Noiembrie 9, 2011 Share Postat Noiembrie 9, 2011 Sigur prajit ECU.Probabil si in bord cv,Si surpriza este ca daca ii dai de cap la ECU sa fie si releul de incarcare dus porneste la prima apasare sta 5 sec pornit si moare iarasi , de la servo-motor nu se invarte aproape deloc surubul din mijloc , oricum maine ii schimb bujiile si vad ce se poate porneste la prima apasare sta 5 sec pornit si moare iarasi , de la servo-motor nu se invarte aproape deloc surubul din mijloc , oricum maine ii schimb bujiile si vad ce se poate si verific si fisele le schimb intre ele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roman Ady Postat August 22, 2015 Share Postat August 22, 2015 salut am un kawasaki zx6r din 98 cumparat de la un baetas care nu la folosit de cateva luni bune ,la inceput a mers dar ultima data cand l.am pornit dupa 5 minute sa incins si a murit motorul si acum nu mai porneste avea si uleiul cam ars acum lam schimbat dar tot nimic ce sa fac ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catas_him Postat August 22, 2015 Share Postat August 22, 2015 Suna-l pe baetas, ala de ti-a vândut -o,daca nu stie, ca e doar vânzător si la el nu a avut nici o problema, mergi cu ea la un service sau cauta un băiat care s-ar pricepe.Salutari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.