Sari la conținut

Probleme kawasaki zx6r


Postări Recomandate

Salutare dragilor.

Am o problema creata 100% din prostia si neatentia mea (aveti dreptul sa aruncati cu pietre/sa ma aratati cu degetul). Datorita vremii frumoase de acum cateva zile am zis sa imi bag si eu in seama copilul, sa vad ce mai face, ce mai vrea nou/inlocuit, insa mai important sa o aud cum plange de la atat stat.

Toate bune, pana am bagat cheia in contact sa o pornesc. Am pus contactul si cum ma asteptam nu m-ai avea curent. Din lipsa de redresor am zis sa ii ofer un impuls de la bateria de pe masina. Cum am pus cablurine cum a pornit "faimoasa" alarma, panicat ca imi deranjez vecinii am scos repede cablurile de pe ea si m-am dus sa-mi iau telecomanda.

La a 2 incercare am facut greseala fatala, de care nu sunt mandru, AM PUS FIRELE INVERS (PLUS la MINUS si viceversa).

 

Intrebarea mea este urmatoarea : Ce am reusit sa ard? (sigurantele de pe moto, piesa sau prostia de alarma)

 

Azi am cumparat o baterie noua iar dupa ce am montato nu se mai intampla nimic, nu mai porneste nici alarma, iar capra e muta. Nu da nici un semn de viata.

 

Alarma este o porcarie numita Two Way, si este montata pe contact. Daca nu este decuplata motorul nu pleaca.

 

 

PS: Pe partea electrica sunt putin cam ||, nu imi e rusine sa recunosc, asa ca va rog daca veti incerca sa-mi explicati, explicati ca la dobitoci.

PS: Moto : kawasaki zx6r 636 2002, carburatie

 

Va multumesc anticipat pentru raspuns/uri.

Editat de Catalin_Moto
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai ars siguranta principala, cea de 30.

Saracu de tine... imi amintesti de mine asta vara, cand am reusit sa pun invers bornele :)

Nu stiu sa iti spun unde gasesti siguranta asta, ca eu am avut un F4i, si difera.

Cauta sub sha, panoul de sigurante, gasesti de 10/15/20/25/30

Tu ai ars`o pe aia de 30, caut`o bine. Daca nu e in buchetul de sigurante, tre sa fie in alta parte, tot pe acolo pe sub sha.

Te costa sub 10 lei un pachet de sigurante, gasesti la piese AUTO.

Editat de wtf?
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Primul lucru verifica sigurantele - sigur s-au ars. Vezi ca exista una babana chiar langa baterie, pe langa releul de pornire, aia sigur s-a dus. (nu stiu cum e la ZXR)

 

Da, e posibil sa fi scapat numai cu sigurantele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

problema rezolvata. multumesc pentru ajutor baieti.

 

acum in schimb nu vrea sa porneasca, insa nici nu insist astept primavara sa nu mai fac alte prostii.

 

pentru altii care vor intampina aceeasi problema, siguranta cu pricina se afla in dreapta panoului de sigurante, camuflata destul de bine.

 

inca odata multumesc. nu stiu ce ne-am face fara forum, noi astia mai tampitei.

 

 

 

 

@ wawessh - mersi pentru solutia ta, insa asta am facut innainte sa postez aici.

Editat de Catalin_Moto
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 8 months later...

 

acum in schimb nu vrea sa porneasca, insa nici nu insist astept primavara sa nu mai fac alte prostii.

 

 

eu am un 636 2006 si nici mie nu mai vrea sa imi porneasca,maine il desfac,nu stiu care ii problema, o inceput incetul cu incetul sa mearga in 2\3 pistoane apoi si-o revenit . Dupa 2\3 intamplari de genu nu mai porneste deloc, pompa baga, bujii curatate + verificate, dupa le-am schimbat sa fiu sigur,am schimbat sigurantele toate inclusiv cea de 30 ..nu mai stiu ce sa fac, idei ceva cineva?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca e 2006 ins ca e injectie si deci are si ECU, de obicei la kawa gasesti pe langa panoul de sigurante(sub sa) exista un fir de diagnoza ( se pune firul la masa si se pune contactul) dupa asta ledul din bord clipeste de cateva ori. in functie de defectiunea pe care o are iti da u n cod format din acele clipiri ale ledului. dupa ce ai aflat codul de eroare verifica in manual ce reprezinta. sa ma corecteze cineva daca gresesc. asta era la 636 2008 si un zx10r 2007. teoretic si la tine ar trebui sa fie la fel.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca e 2006 ins ca e injectie si deci are si ECU, de obicei la kawa gasesti pe langa panoul de sigurante(sub sa) exista un fir de diagnoza ( se pune firul la masa si se pune contactul) dupa asta ledul din bord clipeste de cateva ori. in functie de defectiunea pe care o are iti da u n cod format din acele clipiri ale ledului. dupa ce ai aflat codul de eroare verifica in manual ce reprezinta. sa ma corecteze cineva daca gresesc. asta era la 636 2008 si un zx10r 2007. teoretic si la tine ar trebui sa fie la fel.

 

mersi , o sa incerc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

big_inu a zis bine(636cc a fost pana in 2006).Verifica asta.Mai e si un led in bord Fi.Vezi cum se aprinde si ala.

Poti sa intrebi si pe topicul pentu zx-6r.

Editat de wawessh
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

big_inu a zis bine(636cc a fost pana in 2006).Verifica asta.Mai e si un led in bord Fi.Vezi cum se aprinde si ala.

Poti sa intrebi si pe topicul pentu zx-6r.

 

dupa 3 ore de desfacut si probat buji,fire etc..o pornit, dar ceva ii taie benzina , pe langa ECU am un Power comander de la Arrow si mi arata cata benzina imi baga,si nu prea baga,oricum dupa ore de studiat probelema concluzia = ECU(cdi) prajit

 

maine ma duc sa probez cdi-ul undeva sa fiu 100%

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dupa 3 ore de desfacut si probat buji,fire etc..o pornit, dar ceva ii taie benzina , pe langa ECU am un Power comander de la Arrow si mi arata cata benzina imi baga,si nu prea baga,oricum dupa ore de studiat probelema concluzia = ECU(cdi) prajit

 

maine ma duc sa probez cdi-ul undeva sa fiu 100%

 

 

Sigur prajit ECU.Probabil si in bord cv,Si surpriza este ca daca ii dai de cap la ECU sa fie si releul de incarcare dus

Editat de edysson
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Sigur prajit ECU.Probabil si in bord cv,Si surpriza este ca daca ii dai de cap la ECU sa fie si releul de incarcare dus

 

porneste la prima apasare sta 5 sec pornit si moare iarasi , de la servo-motor nu se invarte aproape deloc surubul din mijloc , oricum maine ii schimb bujiile si vad ce se poate

 

porneste la prima apasare sta 5 sec pornit si moare iarasi , de la servo-motor nu se invarte aproape deloc surubul din mijloc , oricum maine ii schimb bujiile si vad ce se poate

 

si verific si fisele le schimb intre ele

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 years later...

salut am un kawasaki zx6r din 98 cumparat de la un baetas care nu la folosit de cateva luni bune ,la inceput a mers dar ultima data cand l.am pornit dupa 5 minute sa incins si a murit motorul si acum nu mai porneste avea si uleiul cam ars acum lam schimbat dar tot nimic ce sa fac ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Suna-l pe baetas, ala de ti-a vândut -o,daca nu stie, ca e doar vânzător si la el nu a avut nici o problema, mergi cu ea la un service sau cauta un băiat care s-ar pricepe.Salutari.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...