Sari la conținut

K 750


andreizalau
 Share

Postări Recomandate

K 750, in Rep. Moldova, la 650 euro,,,,,,

 

 

din toate punctele de vedere e ok.sa nu mai zic ca pretul e moca. :blink:

 

k-ul din foto de mai jos e primul model fabricat, care inca mai pastra unele componente de la m72.

cu multa munca poate iesi o jucarie super tare , e primul meu k750 facut acu cam 5 anisori in urma.

post-20619-1298823427_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scumpa. Daca ar fi la noi in tara, ar fi ieftina, dar asa, sa dai 650 de euro pe o moto fara acte, plus spaga la vama 50 de euro sa iesi cu ea din Moldova, plus 100 de euri minim drumul, nu se merita.

La 350 de euro e MT16.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

are acte, sau cel putin asa zice omu

ca si taxe,,,,,,la vama nu cred sa se mai ia spaga, pana se mai linistesc apele

deci, taxe : 10% din valoarea facturii sau a contractului de v-c -- taxa vamala

24% din aceeasi valoare, TVA

basca taxele de inmatriculare

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

are acte, sau cel putin asa zice omu

ca si taxe,,,,,,la vama nu cred sa se mai ia spaga, pana se mai linistesc apele

deci, taxe : 10% din valoarea facturii sau a contractului de v-c -- taxa vamala

24% din aceeasi valoare, TVA

basca taxele de inmatriculare

 

 

mare atentie si la acte..depinde ce certificat are, nou sau vechi ca orcum la noi ai nevoie radiere pt export de acolo si aia e cam dificil de obtinut daca e cu nr.vechi.

am patit eu cu citeva moto din ucraina si nu vreau sa povestesc cit ma costat sai fac radiere pt export..

intereseazate la politie si la R.A.R. exact ce acte ai nevoie si specifica ca moto e din moldova si ce acte are ea exact..e foarte important.

sa nu te trezesti ca nu o poti inmatricula,e foarte important sa te interesezi exact personal de ce e nevoie, nu te uita de ce zice unul si altul...mergi personal si te convingi.

 

la un k750 care sa dat in ITALIA am fost nevoit sai scot nr.nou si carte in ucraina ca sai pot face radiere pt export, de aia zic sa te intereseazi exact ce acte ai nevoie, sa nu te trezesti cu stupize.. stupize...ca ai vazut cum e la noi.. pt.un rahat de timbru de trimite acasa sau pt. nu stiu ce stampila pusa pe o parte...sau ceva nu se vede bine...umbli de nebun...cu o roaba de acte..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca mai sunt doritori, omu mai are doua din astea,,,,,,

am iesi mai bine atat la transport, cat si la negocierea pretului

Mesaj completat

cu taxele alea, m-am interesat personal la vama, unde oamenii au fost f amabili

mai tre sa merg la inmatriculari, sa vad ce au aia nevoie

la RAR, nu prea ii doare capu. merg dupa actele celor de la inmatriculari

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai,,,,,,ar putea fi si mai ieftine, daca te intelegi cu vanzatorul sa treceti pe contractul de v-c o suma mai mica

de ex, 100 euro. in cazul asta, taxele ar fi de 34 euro

cei de la vama prefera sa fie in moneda asta,,,,

34, plus 650, care cred totusi ca vor fi 600, plus 70 drumul, plus 100 inmatricularea,,,,,,

k-ul ar iesi la vreo 800

cum suna? :blink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am fost acum vreo 2 ani chiar la seful vamii din orasul meu si am vazut un tabel de ala...din cate tin minte la un nipru de prin 90' plateai vama undeva la 1000 de euro.....defapt era vorba de capacitatea cilindrica....nu vreau sa va descurajez....poate s-au mai schimbat multe de atunci.....dar asa era scris in acel tabel la vremea respectiva...nu zicea nimic de pretul de pe factura sau altceva. La un motor de 650 cc de x ani, atata era vama. Numai bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am fost acum vreo 2 ani chiar la seful vamii din orasul meu si am vazut un tabel de ala...din cate tin minte la un nipru de prin 90' plateai vama undeva la 1000 de euro.....defapt era vorba de capacitatea cilindrica....nu vreau sa va descurajez....poate s-au mai schimbat multe de atunci.....dar asa era scris in acel tabel la vremea respectiva...nu zicea nimic de pretul de pe factura sau altceva. La un motor de 650 cc de x ani, atata era vama. Numai bine!

 

acu 2 ani un amic luase o nipra noua din ucraina si tot a platit 1000 de dolari vama.

anul trecut am intrebat personal tot in lagatura cu ceva moto si tot cam pe al 800-1000 de dolari e vama pe ele.ma refer la moto adusa din UKRAINA.

si am intrebat si la ucrainieni care sint procedurile mai exact:acolo e ca la nebuni...valuta schimbata la o anumita banca,act notarial,dovada ca sa radiat motocicleta.

in ucraina:act notarial 50 de dolari,nr si carte tehnica 300 dolari...(altfel nu se poate radia)spagi si umblatura la greu..

 

sint inca comunisti....si e ca la nebuni cu o roaba de acte...nu ca cele aduse din UE.

Editat de dany_oldmoto
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu m-am interesat pentru republica moldova...si 1000 de dolari sau euro era numai vama care o plateai statului roman. nu stiu cat mai costa si pe acolo toate actele astea necesare vanzarii si radierii....cel mai bine o aduci fara acte si folosesti niste acte romanesti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asa cum am zis, am fost deja la vama si finante, si lucrurile stau asa cum am zis intr-un post anterior

de anul trecut, mai exact de la 1 iulie, nu mai sunt taxele alea, deoarece nu au fost agreate de UE

am vb cu omul, si el face radierea pt export, eu ii dau banii la care am convenit,,,,,

amu, no,,,,,,,,posibil sa mai fie nevoie de ceva spagi,,,,,,

ideea este ca, la noi la vama, platesti 34% din valoarea facturii sau a contractului de v-c

daca te intelegi cu omu sa treceti o suma mai mica, de ex 100 euro,,,,,,,se va plati la vama 34 euroi

Mesaj completat

mai tre sa merg si la inmatriculari, sa vad ce acte au ei nevoie

Mesaj completat

deci,,,,,nu mai este nimeni interesat de o mobra de asta?

am promis omului ca intreb,,,,,,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asa cum am zis, am fost deja la vama si finante, si lucrurile stau asa cum am zis intr-un post anterior

de anul trecut, mai exact de la 1 iulie, nu mai sunt taxele alea, deoarece nu au fost agreate de UE

am vb cu omul, si el face radierea pt export, eu ii dau banii la care am convenit,,,,,

amu, no,,,,,,,,posibil sa mai fie nevoie de ceva spagi,,,,,,

ideea este ca, la noi la vama, platesti 34% din valoarea facturii sau a contractului de v-c

daca te intelegi cu omu sa treceti o suma mai mica, de ex 100 euro,,,,,,,se va plati la vama 34 euroi

Mesaj completat

mai tre sa merg si la inmatriculari, sa vad ce acte au ei nevoie

Mesaj completat

deci,,,,,nu mai este nimeni interesat de o mobra de asta?

am promis omului ca intreb,,,,,,

 

 

este lume amatoare de k750,dar probabil le vor degeaba...si e ceva nou pt.multa lume k750, cai total diferit de nipru.. cam tot ce tine de motor,instalatie,incarcare..etc..

piesele sint scumpe si greu de gasit si asa mai departe...tre sa fi curajos sa te apuci de un k750 sal faci calumea sau macar sa te apropi de original..multe din ele deja au lipsuri si tot felul de imporvizati puse in timp..

 

eu de 4 ani ma ocup in special de k750 si stiu ce vb.anual fac cam 5-10 bucati care pleca peste hotare unde sint platite si apreciate...binenteles nu epave..pleaca de la mine bijuteri nu o gramada de fiare..

 

spor in achizitionare unul k750 :laugh:

te pot ajuta cu tot ce tine de k750 fara probleme,le visez :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca te intelegi cu omu sa treceti o suma mai mica, de ex 100 euro,,,,,,,se va plati la vama 34 euroi

Cu logica asta s-ar putea sa-ti iei tzeapa...(eu mi-am luat o data).

Legea la noi spune ceva de genul : la vama platesti x% taxe vamale+ tva iar valoarea se ia din factura, contract etc, numai ca in cazul persoanelor fizice vamesul are dreptul sa considere valoarea din acte subevaluata caz in care valoarea obiectului se stabileste dupa un catalog ( gred ca-l gasesti pe net daca cauti dupa valoarea in vama a produselor).

Daca-ti ia valoarea din catalog s-ar putea sa ai o surpriza neplacuta.... (catalogul e facut aiurea, de exemplu cand m-am uitat eu o casca de motociclist avea valoare de vreo 3 ori mai mica decat ochelarii de motociclist....)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu as face asa: l-as pune pe nenea ala sa se urce pe ea sa vina in tara cu mobra si s-o piarda p-aici, pe la mine. si m-as interesa ce "pateste" el daca se intoarce pieton, ca de inmatriculare m-as descurca eu aici ca sunt baiat mare.. :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu as face asa: l-as pune pe nenea ala sa se urce pe ea sa vina in tara cu mobra si s-o piarda p-aici, pe la mine. si m-as interesa ce "pateste" el daca se intoarce pieton, ca de inmatriculare m-as descurca eu aici ca sunt baiat mare.. :laugh:

 

era simplu asa..dar trebuie nr.noi ca sa poata iesi din tara,aia e buba..exact ca in ucraina,cu nr.lor se poate circula la ei dar daca nu ai nr.nou nu poti iesi din tara.

cele cu nr.vechi nu au o evidenta clara..mai ales ca multe nu au nr.de sasiu pansonat,de aia nu se pot scoate din tara cele cu nr.vechi..

asa am facut si eu cu citeva k750 din ucraina ca sa nu ma mai complic cu vama..si o roaba de acte..am platit ce trebuia sa scoata omul nr.noi si gata.

a trecut vama cu ea si sa intors omul acasa linistit...nu chiar linistit.. dar se descurca el, ca au nevoie de confirmare de ce nu a intrat cu moto inapoi in tara..dar aia sa rezolvat repede cu o mica atentie..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dany are dreptate

are nr vechi

omu zis ca in pretul la care ne intelegem, face el radierea, ba mai si vine cu mine pana in Romania,,,,,

amu, intreb si io,

are mai multe moto din astea

una are si tractiune pe atas,

care e mai bine de luat?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dany are dreptate

are nr vechi

omu zis ca in pretul la care ne intelegem, face el radierea, ba mai si vine cu mine pana in Romania,,,,,

amu, intreb si io,,,,,,

are mai multe moto din astea

una are si tractiune pe atas,,,,,,,

care e mai bine de luat?

 

la cele cu tractiune atas trebuie atentie mare la grup si cutie in ce stare sint si cit de strimb e cadrul...depinde pe unde sa circulat cu ele..

la cele cu tractiune- telescoape,cutiile de viteze si ambelajul sint varza..uzura la set si motor mai mare..cauza e ca sa mers cu ele turate din cauza tractiuni..

iar la cele cu tractiune depinde de citi km are facuti moto(asta e mai greu de vazut daca nu te pricepi la motoarele astea)

cele cu trcatiune trebuie sa fie mt12 in acte si tablita,altfel sau pus pe ele tractiunea..planetara e mult mai groasa la mt12 fata de mt16,difera si cuplele de la planetare mult intre ele..cadrul atasului iar e diferit fata de cel de mt16.

 

 

ce cumperi asta numai tu hotarasti daca e cu tractiune sau fara(depinde ce vrei sa faci cu moto) pt drumuri lungi recomand grup clasic,tractiunea pe atas te dezavantajeaza ca nu poti iesi la drum lung(se tureaza imediat,consumul e mare,uzura motorului mare)

pt.ofroud si munte e super.

 

spor :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator mitica300

Mai bine ia una din tara , indiferent cat de daramata e , apoi aduci piese ..e mai usor si simplu. Sunt multe probleme si surprize la importul motocicletei,..mai ales din EST !!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

luat moto

ajuns acasa

nu e cea din poza, ca pe aia a dat-o pana am mers eu, dar, am mai negociat la pret

300 iepuroi

are acte noi de Moldova,

o sa ma dau asa un an,

poze o sa pun numa sa se opreasca ploaia, si numa daca nu ma certati tare,

pe drum am pierdut o toba, acasa nu a mai pornit numa ajutata,si numa intr-un piston,

dar, dupa ce termin cu mutatu la casa, ma apuc si de Natasha.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

luat moto

ajuns acasa

nu e cea din poza, ca pe aia a dat-o pana am mers eu, dar, am mai negociat la pret

300 iepuroi

are acte noi de Moldova,

o sa ma dau asa un an,

poze o sa pun numa sa se opreasca ploaia, si numa daca nu ma certati tare,

pe drum am pierdut o toba, acasa nu a mai pornit numa ajutata,si numa intr-un piston,

dar, dupa ce termin cu mutatu la casa, ma apuc si de Natasha.

 

 

felicitari ;)

 

cum naiba ia reusit sa pierzi o toba?a aruncatao ala sa fie la numar pe moto de a cazut asa repede :)

eu de multe ori ma chinui de inebunesc pina le dau jos..

 

orcum felicitari pt achizitie :laugh:

Editat de dany_oldmoto
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...