Sari la conținut

Honda Cbr 1000 F 1996


Motor_Fan
 Share

Postări Recomandate

Salut

Am ocazia sa cumpar o honda cbr 1000 f din 1996 la un pret calumea. Motorul arata bine si merge si mai bine, insa nu stiu foarte multe despre acest model.

Asa ca va rog din suflet cine stie sa-mi zica cat mai multe... cat consuma, cam ce probleme are, cu ce tre sa am grija mai deosebita., etc etc...

O chestie, proprietarul mi-a arata ca are 2 seturi de chei cu cate 2 chei fiecare, adica are o cheie pentru contact si inca una pt rezervor si sa. Asa e original, sau i-a schimbat el contactul?

Am cautat disperat pe net un "service manual", si mai multe informatii si nu am gasit mai nimic elocvent. Multumesc anticipat si raman dator Paul

p.s imi cer scuze admin daca nu am postat unde trebuie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut

Am ocazia sa cumpar o honda cbr 1000 f din 1996 la un pret calumea. Motorul arata bine si merge si mai bine, insa nu stiu foarte multe despre acest model.

Asa ca va rog din suflet cine stie sa-mi zica cat mai multe... cat consuma, cam ce probleme are, cu ce tre sa am grija mai deosebita., etc etc...

O chestie, proprietarul mi-a arata ca are 2 seturi de chei cu cate 2 chei fiecare, adica are o cheie pentru contact si inca una pt rezervor si sa. Asa e original, sau i-a schimbat el contactul?

Am cautat disperat pe net un "service manual", si mai multe informatii si nu am gasit mai nimic elocvent. Multumesc anticipat si raman dator Paul

p.s imi cer scuze admin daca nu am postat unde trebuie.

 

ce-mi place mie la motocicletele astea este ca se simt foarte bine la o plimbarica nervoasa, dar si sa mergi cu ea incarcata si cu prietena in concediu. motoarele sunt foarte silide, 100 000 de km ating fara probleme. se spune ca nu le poti strica decat daca le lasi fara ulei. e normal cand pornesti motorul sa auzi un zuruit acolo. probleme existau la modelele mai vechi cu intinzatorul hidraulic al lantului(sc 24), de aici zuruitul. griji in privinta motorului trebuie sa-ti faci doar daca zuruitul acesta nu inceteaza la cateva secunde dupa ce ai pornit motorul. si consuma in jur de 8 la suta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:peace: SALUT!VREAU SA-TI SPUN CA DACA ITI CUMPERI MOTO ASTA OSA FII SUPER FERICIT,INSA CONTEAZA EXPERIENTA TA UN PC...E DOAR DE 1000.E SUPER FIABILA SI CUM SPUNEA CINEVA FACI PESTE 100MII KM FARA PROBLEME LA MOTOR.AM MULTI PRIETENI CU MOTOARE ,INSA CEI MAI SATISFACUTI SUNT CEI CARE AU MOTOARE DE O MIE,IN SPECIAL HONDA.ASTEPT SA-MI SPUI CUM E..HAI PA!
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

GATA e a MEA!

Am luat-o acu 2 zile, am facut deja cam 350 km. e din agust 96, 26.000 km, a costat aici (portugalia) 3.000 eur. Are wind screen-ul Givi, toba Devil, toate actele in regula, manual utilizator si cele 4 chei originale. Aspesct general bun, a scapat-o de 2 ori la semafor, odata pe stanga si o data pe dreapta. Ca probleme a ramas blocat plutitorul in rezervor si-mi arata tot timpul 3/4 nivel carburant, si nu stiu ce ulei i-a pus ca din cand in cand intinzatorul la lantul de distributie nu-si face treaba si se aude o usoara vibratie/caraiala a lantului. Si-s sigur de ceea ce zic ca am fost la 2 reprezentante Honda, si amdoua mi-au zis ca asta e un pct slab al acestor motoare, si mai laes apare cand motorul este pornit prin impingere, deoarece intizatorul e hidraulic, nu este presiune la ulei si oarecum il forteaza....

Is super fericit ma impac bine tare cu ea, si zau e un sport tourer in toata regula, daca a fi s-o schimb numai la cbr 1100 xx ma opresc.

bafta si numai bine :baldy:

post-1896-1160077583_thumb.jpg

post-1896-1160077622_thumb.jpg

post-1896-1160077664_thumb.jpg

post-1896-1160077702_thumb.jpg

post-1896-1160077769_thumb.jpg

post-1896-1160077815_thumb.jpg

post-1896-1160077884_thumb.jpg

post-1896-1160077957_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

GATA e a MEA!

Am luat-o acu 2 zile, am facut deja cam 350 km. e din agust 96, 26.000 km, a costat aici (portugalia) 3.000 eur. Are wind screen-ul Givi, toba Devil, toate actele in regula, manual utilizator si cele 4 chei originale. Aspesct general bun, a scapat-o de 2 ori la semafor, odata pe stanga si o data pe dreapta. Ca probleme a ramas blocat plutitorul in rezervor si-mi arata tot timpul 3/4 nivel carburant, si nu stiu ce ulei i-a pus ca din cand in cand intinzatorul la lantul de distributie nu-si face treaba si se aude o usoara vibratie/caraiala a lantului. Si-s sigur de ceea ce zic ca am fost la 2 reprezentante Honda, si amdoua mi-au zis ca asta e un pct slab al acestor motoare, si mai laes apare cand motorul este pornit prin impingere, deoarece intizatorul e hidraulic, nu este presiune la ulei si oarecum il forteaza....

Is super fericit ma impac bine tare cu ea, si zau e un sport tourer in toata regula, daca a fi s-o schimb numai la cbr 1100 xx ma opresc.

bafta si numai bine :hug:

Motorul e foarte fiabil daca pui ulei bun,si ai grija de service.Eu personal n-am intalnit cbr1000,la care lantul sa nu sune macar in primele minute pana se umpla intinzatorul hidraulic cu ulei, si intinde lantul ca lumea.in rest motorul cald nu tre sa scoata nici un zgomot daca e ok mecanic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...