Motor_Fan Postat Septembrie 27, 2006 Share Postat Septembrie 27, 2006 Salut Am ocazia sa cumpar o honda cbr 1000 f din 1996 la un pret calumea. Motorul arata bine si merge si mai bine, insa nu stiu foarte multe despre acest model. Asa ca va rog din suflet cine stie sa-mi zica cat mai multe... cat consuma, cam ce probleme are, cu ce tre sa am grija mai deosebita., etc etc... O chestie, proprietarul mi-a arata ca are 2 seturi de chei cu cate 2 chei fiecare, adica are o cheie pentru contact si inca una pt rezervor si sa. Asa e original, sau i-a schimbat el contactul? Am cautat disperat pe net un "service manual", si mai multe informatii si nu am gasit mai nimic elocvent. Multumesc anticipat si raman dator Paul p.s imi cer scuze admin daca nu am postat unde trebuie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazyahmed Postat Septembrie 28, 2006 Share Postat Septembrie 28, 2006 Salut Am ocazia sa cumpar o honda cbr 1000 f din 1996 la un pret calumea. Motorul arata bine si merge si mai bine, insa nu stiu foarte multe despre acest model. Asa ca va rog din suflet cine stie sa-mi zica cat mai multe... cat consuma, cam ce probleme are, cu ce tre sa am grija mai deosebita., etc etc... O chestie, proprietarul mi-a arata ca are 2 seturi de chei cu cate 2 chei fiecare, adica are o cheie pentru contact si inca una pt rezervor si sa. Asa e original, sau i-a schimbat el contactul? Am cautat disperat pe net un "service manual", si mai multe informatii si nu am gasit mai nimic elocvent. Multumesc anticipat si raman dator Paul p.s imi cer scuze admin daca nu am postat unde trebuie. ce-mi place mie la motocicletele astea este ca se simt foarte bine la o plimbarica nervoasa, dar si sa mergi cu ea incarcata si cu prietena in concediu. motoarele sunt foarte silide, 100 000 de km ating fara probleme. se spune ca nu le poti strica decat daca le lasi fara ulei. e normal cand pornesti motorul sa auzi un zuruit acolo. probleme existau la modelele mai vechi cu intinzatorul hidraulic al lantului(sc 24), de aici zuruitul. griji in privinta motorului trebuie sa-ti faci doar daca zuruitul acesta nu inceteaza la cateva secunde dupa ce ai pornit motorul. si consuma in jur de 8 la suta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jawa the Hutt Postat Septembrie 28, 2006 Share Postat Septembrie 28, 2006 Din pacate nu mai functioneaza www.manualclub.com, aveau baietii aia o colectie impresionanta de manuale ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mitus Postat Septembrie 28, 2006 Share Postat Septembrie 28, 2006 SALUT!VREAU SA-TI SPUN CA DACA ITI CUMPERI MOTO ASTA OSA FII SUPER FERICIT,INSA CONTEAZA EXPERIENTA TA UN PC...E DOAR DE 1000.E SUPER FIABILA SI CUM SPUNEA CINEVA FACI PESTE 100MII KM FARA PROBLEME LA MOTOR.AM MULTI PRIETENI CU MOTOARE ,INSA CEI MAI SATISFACUTI SUNT CEI CARE AU MOTOARE DE O MIE,IN SPECIAL HONDA.ASTEPT SA-MI SPUI CUM E..HAI PA! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Motor_Fan Postat Septembrie 28, 2006 Autor Share Postat Septembrie 28, 2006 (editat) MULTUMESC MULT Curand daca totul decurge ok am sa pun fotografii... Bafta si numai bine Editat Septembrie 28, 2006 de Motor_Fan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Motor_Fan Postat Octombrie 5, 2006 Autor Share Postat Octombrie 5, 2006 GATA e a MEA! Am luat-o acu 2 zile, am facut deja cam 350 km. e din agust 96, 26.000 km, a costat aici (portugalia) 3.000 eur. Are wind screen-ul Givi, toba Devil, toate actele in regula, manual utilizator si cele 4 chei originale. Aspesct general bun, a scapat-o de 2 ori la semafor, odata pe stanga si o data pe dreapta. Ca probleme a ramas blocat plutitorul in rezervor si-mi arata tot timpul 3/4 nivel carburant, si nu stiu ce ulei i-a pus ca din cand in cand intinzatorul la lantul de distributie nu-si face treaba si se aude o usoara vibratie/caraiala a lantului. Si-s sigur de ceea ce zic ca am fost la 2 reprezentante Honda, si amdoua mi-au zis ca asta e un pct slab al acestor motoare, si mai laes apare cand motorul este pornit prin impingere, deoarece intizatorul e hidraulic, nu este presiune la ulei si oarecum il forteaza.... Is super fericit ma impac bine tare cu ea, si zau e un sport tourer in toata regula, daca a fi s-o schimb numai la cbr 1100 xx ma opresc. bafta si numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoMax Postat Octombrie 5, 2006 Share Postat Octombrie 5, 2006 Sa ai bafta de ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kelu Postat Octombrie 27, 2006 Share Postat Octombrie 27, 2006 Din pacate nu mai functioneaza www.manualclub.com, aveau baietii aia o colectie impresionanta de manuale ... Am pierdut domeniul, siteul l-am pastrat inclusiv colectia de manuale, si am relansat siteul pe www.RepairManualClub.com Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Octombrie 27, 2006 Share Postat Octombrie 27, 2006 fai de tot... sa te duca peste tot si cat mai repede Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cbrxx Postat Octombrie 27, 2006 Share Postat Octombrie 27, 2006 GATA e a MEA! Am luat-o acu 2 zile, am facut deja cam 350 km. e din agust 96, 26.000 km, a costat aici (portugalia) 3.000 eur. Are wind screen-ul Givi, toba Devil, toate actele in regula, manual utilizator si cele 4 chei originale. Aspesct general bun, a scapat-o de 2 ori la semafor, odata pe stanga si o data pe dreapta. Ca probleme a ramas blocat plutitorul in rezervor si-mi arata tot timpul 3/4 nivel carburant, si nu stiu ce ulei i-a pus ca din cand in cand intinzatorul la lantul de distributie nu-si face treaba si se aude o usoara vibratie/caraiala a lantului. Si-s sigur de ceea ce zic ca am fost la 2 reprezentante Honda, si amdoua mi-au zis ca asta e un pct slab al acestor motoare, si mai laes apare cand motorul este pornit prin impingere, deoarece intizatorul e hidraulic, nu este presiune la ulei si oarecum il forteaza.... Is super fericit ma impac bine tare cu ea, si zau e un sport tourer in toata regula, daca a fi s-o schimb numai la cbr 1100 xx ma opresc. bafta si numai bine Motorul e foarte fiabil daca pui ulei bun,si ai grija de service.Eu personal n-am intalnit cbr1000,la care lantul sa nu sune macar in primele minute pana se umpla intinzatorul hidraulic cu ulei, si intinde lantul ca lumea.in rest motorul cald nu tre sa scoata nici un zgomot daca e ok mecanic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.