rat_jawa Postat Aprilie 17, 2007 Share Postat Aprilie 17, 2007 Multam mult Calin. 11. Cadrul, cutiile laterale, aripile fata-spate modificate, roata spate cu lant, pinionul si cred ca stopul pe frana sunt originale. Si scaritele din spate cred ca sunt tot originale cele din fata sigur sunt originale ca sunt sudate de cadru. greshit:) stopul este de la o remorca de camion Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ozzy Postat Septembrie 24, 2007 Autor Share Postat Septembrie 24, 2007 O noua evolutie a frumoasei mele motociclete. Ieri soata mea m-a deplasat pana in bar la Ursu si inapoi eu fiind plasat pe locul din spate. Poate nu pare extraordinar dar chiar este un eveniment istoric. Este prima oara cand soata me a iesit in trafic. Ea avand permis de conducere de trei ani. De fapt ea a fost motivul pentru care am modificat motocicleta si am facut-o cu pornire la buton. Ii era foarte greu sa o pornesca la pedala dar a mers cu ea si cu motorul vechi. Nu a putut sa mearga toata vara fiindca motocicleta a avut o mica avarie. Adica tata a vrut sa o pornesca iar motocicleta nu avea benzina. Asa ca releul de pornire s-a topit si a pus instalatia in scurt. Am comandat releu de pornire si electromotor la First Bike. Evident am asteptat doua luni si nu mi-au adus asa ca am adaptat un releu de pornire de la un Kavasaki GPZ de 550 cc. Am reparat electromotorul si i-am dat drumul sotiei prin spatele blocului. Asta se intampla acum cam 3 saptamani. Dupa ce a stapanit bine aleile am hotarat ca este momentul pentru pentru proba suprema si a reusit. Nu a fost usor tinand cont ca eram si eu in spate pe motocicleta dar s-a descurcat. Motocicleta este la a cincea tinerete. Dupa ce a trecut prin cinci proprietari nemuritorul K inca scrie istorie pe soselele patriei. A trecut prin multiple modificari. Evident initial a fost originala cand a cumparat-o bunicul lui Andrei. Apoi a ajuns la un prieten al tatului lui Andrei care a incercat sa o faca Mobra. Adica i-a pus multe elemente de mobra pe ea. Rezervor, coarne, far, sa. De la el a recuperat-o Andrei si a facut-o rat. Adica i-a aruncat pe ea bobina de inductie si carburatorul si i-a dat gaz pe strazile Constantei. Oricum restul de piese erau in plus si nici nu il reprezentau. Respectiv rezervorul, saua si luminile. De la Andrei am luat-o eu intr-un portbagaj de Cielo. Adica am luat strictul necesar rotile, motorul si cadrul. Acum e randul Cristinei sa ii aduca modificarile de rigoare. Va tin la curent cu viitoarele modificari. Sunt tare curios fiindca trebuie sa isi reprezinte personalitatea prin prisma motocicletei. Va urez sa aveti parte de suruburi bune si chei fixe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dara Postat Septembrie 24, 2007 Share Postat Septembrie 24, 2007 Ozzy a uitat sa zica si cat curaj din partea lui a necesitat manevra asta . La directia mea cel putin bizara (mai ales la viteza mica), iti trebuie curaj, nu gluma . Plus ca e bun de instructor, nu-si pierde deloc calmul si ramane lucid in situatii grele, in asa fel incat nu isi terorizeaza nevasta cu indicatii sub forma de tipete, de aici progresul meu. In cea mai mare parte i se datoreaza lui. A facut magie sa reusesc sa ajung in Bikers si inapoi safe, cu tot cu el in spate. Nu mai zic de motocicleta cu pornire la buton special pentru mine, ca altfel nu aveam pe ce sa merg . Am calatorit eu ceva dupa scoala, pe Dambovita, pe niste campuri sau strazi mai ascunse, dar imi ducea el motorul acolo. Dupa care am uitat si ce stiam, ca moto a avut buba sau a fost in lucru . Asa ca m-a luat de la 0. Cu mare talent, ca altfel cine stie, dadeam bir cu fugitii . In mod sigur pentru majoritatea drumul pana in Bikers nu e o aventura, dar in spatele unei incepatoare, devine . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Septembrie 24, 2007 Share Postat Septembrie 24, 2007 La mai mult si la mai mare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr_ORL Postat Septembrie 25, 2007 Share Postat Septembrie 25, 2007 bai suntati de coma....felicitari Dara si domnului "instructor" Ozzy PS: trebuia sa dati un semnal sa vin si eu sa va vad calare pe phoenix Toate cele bune, si ride safe Dara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ozzy Postat Septembrie 25, 2007 Autor Share Postat Septembrie 25, 2007 PS: trebuia sa dati un semnal sa vin si eu sa va vad calare pe phoenix Pai ne-am hotarat brusc. Noi vroiam sa facem o plimbare pe jos pana la Ursu. Apoi la intoarcere Dara vroia sa faca o plimbare cu motorul si eu m-am gandit sa facem o plimbare cu motorul pana la Ursu. Si asa am ajuns sa ma plimbe nevasta cu motorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WHITE RAVEN Postat Octombrie 9, 2007 Share Postat Octombrie 9, 2007 (editat) BAIII felicitari !!! Am mai auzit un " comunist fericit" !! nu am mai apucat sa-ti citesc topicul dar acum ca l-am continuat de citit a fost o adevarata placere!! bafta !! poate ne vedem la o bere cat de curand posibil!! Editat Octombrie 9, 2007 de WHITE RAVEN Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ozzy Postat Octombrie 10, 2007 Autor Share Postat Octombrie 10, 2007 Salut bai cioara alba. Pe unde umbli ca nu am mai auzit nimic de tine. Intr-adevar sunt un comunist fericit. Am ajuns sa ma duca nevasta la bere pe motor. La iarna e posibil sa ii bag un set nou de honda. Sa vezi atunci cum zboara K-ul. Mai am o problema la frane. MA seca ineficienta acestora. O sa caut totusi sa ii pun ceva cu disc pe fata si daca se poate si pe spate daca nu o las cu sabot. Cred ca un disc pe fata e destul. Tot iarna asta trebuie sa ii schimb si pinionul pe spate. Sa ii pun pinionul cu care stie sa mearga motorul ala. Oricum am mult de lucru iarna asta. Am de facut un GPZ si doua IJ-uri. Timp sa fie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rat_jawa Postat Octombrie 11, 2007 Share Postat Octombrie 11, 2007 Cred ca un disc pe fata e destul. Tot iarna asta trebuie sa ii schimb si pinionul pe spate. Sa ii pun pinionul cu care stie sa mearga motorul ala. Oricum am mult de lucru iarna asta. Am de facut un GPZ si doua IJ-uri. Timp sa fie. nu mai ai un disc de oltcit de spate??? ca un etrier de motocicleta itzi donez eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ozzy Postat Octombrie 16, 2007 Autor Share Postat Octombrie 16, 2007 Nu sunt foarte sigur ca deschiderea etrierului e destul de mare pentru discul de oltcit. Eu disc am dar mai e problema cum il prind de roata. Nu e mai bine sa caut o roata de ceva eventual cu tot cu furca fiindca si furca e varza. Eu cam la asta ma gandeam. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ozzy Postat Aprilie 23, 2008 Autor Share Postat Aprilie 23, 2008 Asa cum am promis am facut rost de furca cu roata cu frana pe disc. Am montat-o provizoriu si se prezinta destul de bine. Am nevoie de placute de frana pentru ea dar daca nu gasesc le construiesc eu din ceva. Problema este ca am si roata din spate care e mult mai misto decat ce am eu in prezent. Numai ca nu stiu cum sa o indes pe bascula ca butucul cel nou e aproape dublu fata de cel vechi. Oricum trebuie sa o desfc iar si sa vad cum se prezinta situatia. Probabil ca trebuie sa mut si motorul daca nu se aliniaza pinioanele. Situatia e destul de naspa dar ne descurcam noi. Cateva poze pentru inceput. Sper sa se incarce pozele. Sunt cam naspa ca sunt facute cu telefonul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator gabrielradulescu Postat Aprilie 23, 2008 Share Postat Aprilie 23, 2008 OZZY , man , tu esti si pasionat si " de belea" tare de tot ....... incredibil cata rabdare ai avut cu motocicleta asta...PANA ACUM iti urez succes in continuare! mie mi-a trecut... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WHITE RAVEN Postat Aprilie 24, 2008 Share Postat Aprilie 24, 2008 bravos tu Ozzy!! in ce china town ai fost dupa roata aia?? ca am si io nevoie de una!! io zic in puii mei sa lasi roata aia in pace de pe spate ca la trebe sa ai ce face!! acum e timpul de plimbari!!! fii atent ca o sa vin sa te provoc la liniutze!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ozzy Postat Aprilie 24, 2008 Autor Share Postat Aprilie 24, 2008 OZZY , man , tu esti si pasionat si " de belea" tare de tot ....... incredibil cata rabdare ai avut cu motocicleta asta...PANA ACUM iti urez succes in continuare! mie mi-a trecut... Imi pare rau sa aud ca ti-a trecut. Pe mine ma relaxeaza foarte tare. In plus mai petrec si eu ceva timp cu parintii. Este modul meu de a-mi expima personalitatea. Probabil daca eram in America faceam acelasi lucru la un Harley si se numea custom si mergeam cu el pe la expozitii. La noi se numeste surubareala dar ma simt mult mai bine cand primesc o apreciere de la un prieten decat daca as fi castigat 10 premii pe la expozitii. Acum o pregatesc pentru intrunirea Dac Motors. Vreau sa vin cu ea sa ma laud. Toate cel bune si poate iti revine cheful de surubareala. bravos tu Ozzy!! in ce china town ai fost dupa roata aia?? ca am si io nevoie de una!! io zic in puii mei sa lasi roata aia in pace de pe spate ca la trebe sa ai ce face!! acum e timpul de plimbari!!! fii atent ca o sa vin sa te provoc la liniutze!!! Bai lasa liniutele si spune-mi mai bine de unde fac rost de semeringuri pentru furca aia ca unul din ele curge. Mai am o problema ca nu stiu ce far sa ii pun. As fi vrut unul mai sung si mai subtire. Tu ai asa ceva prin garaj? Iti dau la schimb unul plat. Sa vezi ce bijuterie de motor scot eu pe sosea. Si stai tu linistit ca ma si plimb. Da nu ma plimbam pana acum o terminam. Ia zi vii la intrunire de 1 mai? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WHITE RAVEN Postat Aprilie 29, 2008 Share Postat Aprilie 29, 2008 ia de aci niste telefoane!! proxima holding romania srl! 0723 228 365 sau 0745 023 011 de preferabil ar fi sa suni pe orange! ca vb cu seful mare:) asta este firma importatoare de scutere si motociclete chinezesti! vezi ce rezolvi la ei! iar de far dece nu ai comentat nimik acu doua sapta,ami ca am aruncat cu droaia cred ca vreo 15 faruri tot au fost, bafta!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ozzy Postat August 10, 2008 Autor Share Postat August 10, 2008 Uite ca phoenix isi intinde din nou aripile. Astazi am reusit sa demondez si ultimul bastion original de pe motocicleta. Mai exact la bascula de pe spate nu umblasem niciodata. Vara asta nu am scos monstrul la plimbare si asta nu e bine. Inseamna ca m-am inmuiat si nu da bine al imaginea mea de surubar sef. Ieri am venit de la constanta unde m-am intalnit cu cel mai varstnic fost proprietar al K-ului. Am stat la povesti si am fost deosebit de rusinat fiindca nu i-am putut spune ca motocicleta lui merge inca. Sotia lui imi povestea cu multa caldura cum prin 1960 a iesit cu sotul ei pentru prima oara din judetul constanta si au ajuns la brasov. Imi spunea ca a fost foarte speriata pe serpentine si ca nu mai vazuse asa ceva in viata ei. Asta ma convins sa incep iarasi lucrul. Asa ca am profitat de faptul ca nu era ala negru acasa stiti voi care ala de e tata. Ne-am apucat noi sa demontam si ultimul bastion ramas intact asa cum il facuse candva rusul. Am dat practic jos toata partea din spate pana la motor. Apoi am inceput sa facem probe cu diverse bascule de la diverse motociclete. Pana la urma am ramas la ideea ca cel mai bine punem bascula pe care a fost initial montata roata de vrem noi sa o punem pe mobra. Evident ca pana am scos bascula originala de pe cadru am batut la ea o ora. O sa inlocuiesc si amortizoarele ca saracele nu prea se simt bine dupa atata timp in serviciu. Va trebui sa latesc putin aripa ca sa incapa monstruoasa roata de 130 pe spate. Trebuie sa departez esapamentele si sa vad cum centrez lantul. E ceva de munca dar o sa iasa o nebunie. Acum astept sa vina ala negru din concediu ca daca ne apucam noi sa mantam pe mobra ne beleste. Daca nu vede ochiul lui critic cam ce am facut noi acolo nu ne va fi bine. Eu il inteleg ca isi iubeste copii si vrea sa fie siguri ca nu ne rupem gatul pe mobre asa ca nu pot sa zic nimic. Oricum are mai multa experienta decat noi dar tot imi place sa il supar. Sa vezi scandal cand o sa vina acasa si o sa vada ca a mai ramas doar jumatate de motocicleta intreaga. Uite si cateva poze cu jumatatea de motocicleta care a mai ramas in picioare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr_ORL Postat August 11, 2008 Share Postat August 11, 2008 (editat) Uite ca phoenix isi intinde din nou aripile. Astazi am reusit sa demondez si ultimul bastion original de pe motocicleta. Sa nu spui ca nu mai ai kilometrajul ala al lui, de era pe dos Ma bucur ca motorul se transforma mereu in mai bine Pe viitor poate auzim si de frane Brembo Editat August 11, 2008 de Mr_ORL Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ozzy Postat August 11, 2008 Autor Share Postat August 11, 2008 Sa nu spui ca nu mai ai kilometrajul ala al lui, de era pe dos Ma bucur ca motorul se transforma mereu in mai bine Pe viitor poate auzim si de frane Brembo Ba berbecule tu crezi ca ne oprim la frane brembo? Sa vezi cand o sa ii pun power commander si ne dam racing pe toate capurile. Acum tocmai lucram la partea anatomica pentru a avea amortizoarele pe spate cat mai aerodinamice. deci va fi ata de rapida incat nici cu busa nu o mai prinzi. Tocmai faceam acum proiectul pentru franarea cu ajutorul parasutei de siguranta. Va fi cea mai rapida indianca din lume. desigur in cadere libera pe o planeta cu gravitatie mare. Acum fara gluma am de gand sa vin cu ea la Ploiesti. Sa vezi distractie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iuli-voshod Postat August 11, 2008 Share Postat August 11, 2008 Ba berbecule tu crezi ca ne oprim la frane brembo? Sa vezi cand o sa ii pun power commander si ne dam racing pe toate capurile. Acum tocmai lucram la partea anatomica pentru a avea amortizoarele pe spate cat mai aerodinamice. deci va fi ata de rapida incat nici cu busa nu o mai prinzi. Tocmai faceam acum proiectul pentru franarea cu ajutorul parasutei de siguranta. Va fi cea mai rapida indianca din lume. desigur in cadere libera pe o planeta cu gravitatie mare. Acum fara gluma am de gand sa vin cu ea la Ploiesti. Sa vezi distractie. te ashteptam;)... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mendozaccc Postat August 11, 2008 Share Postat August 11, 2008 ...te vaz io la HEAVY RIDERS M.C. la Ploiesti! ori io...ori scarba! ADECA VIU PIETON SI VOI SA MA-NTREC CU CA-U'! aaaa ! a' propos: salutari de la Baditza al batarn,fost propitar de ''K''! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dara Postat August 12, 2008 Share Postat August 12, 2008 ...te vaz io la HEAVY RIDERS M.C. la Ploiesti! ori io...ori scarba! ADECA VIU PIETON SI VOI SA MA-NTREC CU CA-U'! aaaa ! a' propos: salutari de la Baditza al batarn,fost propitar de ''K''! Iaaaaaaaaaaaaa, sper si io sa fie gata, ca altfel el isi ia numa' moto inalte ca sa nu ma dau si io Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ozzy Postat Septembrie 2, 2008 Autor Share Postat Septembrie 2, 2008 Din desfasurarea evenimentelor revenim cu un nou capitol: Cu ce se mai ocupa tata Evident in rolul principal tata, in rolul lui Sergiu Nicolaescu tot tata, in rolul nemultumitului io. Adica je. In alta ordine de idei traznite am facut urmatoarele. Adica eu am venit cu ideea. Asa cum stiti am pornit de la ideea spontana ca la aceasta motocicleta ii trebuie frane. Drept urmare am tras o fuga pana la batranul Supapa si am achizitionat urmatoarele. Una bucata frana cu tot cu roata si furca, una bucata roata pe spate si daca tot am ajuns pe la el am achzitionat si cadrul cu totul ca tot statea degeaba. Este vorba de cadrul de la jin blig ping pong. Asa ca daca tot am schimbat roata din fata cu tot cu furca de ce sa nu schimbam si roata din spate. Asta asa ca sa iasa muzica in acelasi ton. Revenim mai tarziu cu alte detalii ca trebe sa dau un restart ca sa pot sa scot pozele din telefon. Am revenit cu detaliile si cu pozele. Cum spuneam am schimbat bascula. Adica tata a schimbat-o in timp ce eu imi faceam de lucru pe la intruniri si prin vama veche. Inainte sa o schimbe a taiat-o si a inghesuit-o in cadru impreuna cu roata. Daca am schimbat bascula am schimbat si amortizoarele si pinionul de la roata. Asta asa ca sa fie cat mai schimbat totul. Am schimbat si saua dar inca nu am reusit sa o inghesuim pe cadru. Cel mai spectaculor lucru este ca astazi am reusit sa facem aripa din spate sa se miste impreuna cu roata. Ca sa facem acest lucru functional a trebuit sa ii mai departam cutiile alea laterale in care sunt prinse intr-o ordine abstracta toate elementele electronice. Asta este elementul shoc. Vreau sa ii avansez putin si comenzile dar sa vad cum il conving pe tata. hai sa va bag poze ca sa intelegeti cam ce am infaptuit noi. Imi pare rau ca nu am reusit sa o termin pana la Ploiesti asa ca vehicolul va putea fi vizionat la anul. Dar nimic nu e sigur daca ne mai apuca ceva modificari. Desigur urmatoarea miscare va fi un motor in V dar mai avem de asteptat oana ne pica in gheare un asemenea element. Si acum pozeee. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr_ORL Postat Septembrie 2, 2008 Share Postat Septembrie 2, 2008 (editat) bravo bre.... Tu te plimbi si tatal tau lucreaza Ce n-as da sa faca si tata la fel, nu sa ma ameninte ca ma arunca afara din casa cu tot cu fiarele mele Observ lukratura faina acolo la roata spate, iar daca o faci asa, parerea mea e ca saua aia de e in poze e hidoasa in comparatie cu linia mobrei...baga-i frate una de ural, de cauciuc Cu spatele cu aripa "miscatoare" ar arata demential... Si totusi, ceva mai ai din batranul K....kilometrajul(sper)...iar ala merita sa ramana, ca e superb Daca ai de gand sa-l schimbi, poate ma ajuti pe mine cu el, ca n-ar strica pe chopper bike-ul de-l am in constructie Spor la treaba, si abia astept sa vad ce o sa mai iasa din motoreta aia PS: nu ma intreba iar de Simson...e facut, dar acu astept sa se mai modifice cate o lege sa il pot scoate pe strazi, ca n-am bani de amenzi mai am de pus un semering pe care l-am stricat din prostie...stau ca prostu si ma uit la ea cum doarme...cred ca o sa o pun pe post de bibelou, pe perete Editat Septembrie 2, 2008 de Mr_ORL Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ozzy Postat Septembrie 16, 2008 Autor Share Postat Septembrie 16, 2008 Salve Tov. ORL. Cred ca te pot lovi cu Km de la K ca eu ii pun unul de tractor. Din vechiul k a ramas doar cadrul cred si nici ala intreg. Saua aia este macar mai comoda decat cea veche. Stiu ca ar arata mai bine monopost dar cu eu nu sunt mono baiat nu am cum sa o fac cu o singura sa ca imi iau bataie. Doar daca divortez cred ca pot sa o fac monoloc. Stai tu linistit ca nici cu tata nu e usor de trait. Am fost azi hotarat pe treaba sa fac motocicleta si tatat era mahmur ca ieri fu ziua lu mama. Drept uramare am incercat sa lucrez singur sa il las sa isi revina. Pai de revenit si-a revenit adica mai exat a venit pe capul meu. Nu a facut nimic practic dar a bombanit permanent. Nu ceva constructiv doar asa ca fond sonor cat sa nu stau linistit in treaba mea. Ba ca rup dintii la fierastrau, ba ca nu tai drept, ba ca farul ala nu se potriveste cu motorul si alte asemenea chestii incurajatoare. Pana la urma au venit niste prieteni de familie si a plecat de pe capul meu. dar nu inainte sa imi spuna sa termin ca fac zgomot si deranjez musafirii. Asa ca azi am facut un drac si maine o sa fie iar mahmur ca ziua lu" mama tine toata saptamana. Se lupta cu o sticla de vodca cand am plecat sii ii facea lu mama ravagii in sucul de rosii. Si sa nu crezi ca nu imi face capul patrat ca am prea multe motociclete. Trebe sa scap urgent de GPZ si GSXR ca altfel ma dezmosteneste. Le-am pus la dezmembrat dar nu le vrea nimeni si GSXR-ul chiar functioneaza si are si acte fata de GPZ. Ba ORL-ule cum facem sa ne vedem si noi ca am nevoie de niste fiare. Tu tot numarul ala il ai? Mai uite niste poze. Alte poze. ne apropiem de final. Noul K incepe sa prinda contur. Tocmai au aparut tobele care pot spune ca se prezinta criminal. Astazi am proiectat cadrul de la scaritele pentru spate ca nu am mai putut sa le pun acolo unde erau fiindca nu am mai putut. Piesa de rizistenta o sa fie farul care o sa fie o surpriza. Am pus si stopul pe spate care a ramas tot ala de remorca de camion. Am incercat sa punem altul dar nu ne-a placut nici unul. merge si frana pe spate si daca nici acum nu am frane inebunesc. Practic aceasta ultima modificare a inceput din cauza franelor. Nu stiu daca mai apuc sa o vopsesc acum dar in primavara sigur ii dau o vopsea meseriasa. Pun pariu ca la final o sa imi fure aia de la Ducati modelul si o sa il scoata in serie. Mie imi place de mor pacat ca motorul este de 125 dar in viitor preconizez ca urmatoarea modificare ii va aduce un motor in V. Pana atunci traiasca K-ul nemuritor. Si doua poze de ultima generatie furate chiar de pe bancul de proiectare. calitatea este slaba la poze fiindca sunt furate cu telefonul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WHITE RAVEN Postat Septembrie 17, 2008 Share Postat Septembrie 17, 2008 mai ozzy!! am io pe la servici niste V8/turi daca vrei!! nu au mai mult de 8000 cmc!! cred ca ar fi bine sa itzi trimit unul pui rotile pe el saua, un razervor batzi seriile si scrii K MAH bafta arata bine rau!! imi pl;ace este dragutza motocicleta!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.