Sari la conținut

Nu mai porneste


_RoxxY_
 Share

Postări Recomandate

Vad ca esti din Bucuresti;poate se ofera totusi cineva sa vina si sa dea o mana de ajutor...sau macar sa vada despre ce este vorba.

 

Din pacate motocicleta se afla acum in Ilfov, ca acolo a stat toata iarna in garaj :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bateria nu se incarca asa de repede, si nu prea se incarca de la alta baterie, poti sa ti cablurile pe ea in timp ce dai la automat? ai grija cu polaritatea.

 

bujia ce distanta avea intre electrozi? daca nu ai lere, ia o rigla, distanta trebuie sa fie un pic sub 1mm

 

 

Nu stiu care este distanta, nu am bujia la mine

Am dat din nou la automat azi fara clesti si se aude un sunet metalic, nu stiu acuma bateria cum era dar bordul s-a aprins, farul s-a aprins

Cred ca din cauza zgomotului asta fier pe fier nu porneste

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bateria poate avea destul curent cat sa aprinda bordul si becurile, dar sa nu poata invarti motorul.

:laugh: asa am patit si eu anul trecut in primavara , am schimbat bateria si a pornit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P
Da,macar atata lucru stiu si eu :laugh:

Bateria am lasat-o ceva timp cu clestii la masina, sa se incarce de la bateria masinii, atat

 

 

masina era pornita sau le-ai legat si atat?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

N-o mai omora atat degeaba. Cel mai bine ar fi sa chemi pe cineva care se pricepe.... Un alt motociclist cu mai mult experienta spre exemplu.. e imposibil sa nu cunosti pe nimeni :laugh: .. Daca zici tu ca se aude un fier... Dar ai verificat daca ai scanteie? Poate s-a intamplat ceva cu voalanta... Sunt mai multe cauze... Asa ca mai bine o lasi asa pana ai banuti sa o duci intr-un service sa vada ce-i cu ea. Numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu vreau sa o iei in nume personal de rau,dar dupa simptome .daca nici impinsa nu da vreun semn de viata setul motor e prajit.Si o spun din experienta.La aprilia e boala nationala.Am avut si eu in parci din asta si la 100 de km rulati(era noua si in garantie,nu avea nici macar rodajul facut)s-a prajit pt ca nu am mentinut turatia la peste 5000 de ture din mila sa nu o obosesc inainte de rodaj.Cauzele pot fi urmatoarele;benzina,uleiul,turatia necorespunzatoare in timpul rularii.Am chemat un mecanic la fata locului ca eu nu sunt specialist in domeniu ,ceea ce te-as sfatui si pe tine sa faci la fel,pt ca daca o tot chinui s-ar putea sa dai peste <alte bucurii>.Eu m-am scapat de ea de atunci pt ca dpmdv le consider chinezarii si nu merita banii investiti.Un piston,segment si chiulasa nou costa intre 400 si 700 de euro original,daca ai noroc il gasesti la 2-300 de euro putin uzat.Manopera tot pe undeva la 300-500 de lei ca e ceva de munca.Depinde de bafta si prietenii pe care ii ai sa te ajute.Succes.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, asa am facut, am incercat sa o pornesc cand era masina pornita

 

Salut Roxxy, parerea mea este ca a crapat pistonul , oricum simpomele sint destul de tipice! Din pacate la motociclete pistonul este piesa de schimb nu e facut pentru vesnicie. Cind se rupe pistonul (datorita uzurii normale sau nefiind incalzit motorul treptat), de obicei se rupe fusta dinspre admisie. La motoarele in 2 timpi rolul admisiei este indeplinit de piston daca acesta este prea scurt in inaltime (lipseste o bucata buna!!) motorul primeste prea multa benzina si moare din cauza ca amestecul e prea bogat.

Ca sa contolezi chestia asta usor trebuie sa demontezi carburatorul si "muzicutza" (reed valve) si miscind motorul inainte (bujia scoasa!) o sa vezi la un moment dat ca trece pistonul pe acolo, se vede marginea rupta. Acelasi operatiune poti face si daca demontezi esapamentul poti controla partea din fata a pistonului. Nu e o idee prea buna sa tot dai la electromotor pina nu stii daca nu este o bucata in carcasa ambielajului (poate sa zgirie acesta sau sa blocheze acesta).

Alta metoda mai pentru mecanici demontarea cilindrului (chiuloasa ramine pe cilindru), poti controla uzura pistonului, cilindrului si a bielei. Nu e mare lucru e destul de simplu (in prealabil trebuie sa dai drumul la apa).

Daca stii ce are motorul (probabil fusta pistonului s-a rupt-de aceea am insistat cu amanunte) va trebuii sa masori exact CILINDRUL pe interior (cu MICROMETRU de gaura cu sublerul nu se poate si nu este destul de exact!!!) si sa-ti cumperi un piston nou (pistonul trebuie sa fie cu 5 sutimi mai mic decit gaura in cilindru tu avind un alezaj de 54 mm.

Pistonul costa cca 100 de euro (430 lei) si poti cumpara de la www.endurogaraj.ro sau www.mx-parts.ro Este si site acolo poti sa trimiti o comanda.

Spor la mesterit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate vrei sa spui ca ai trecut de 5000 de ture, cand nu trebuia.

Mesaj completat

Se aude cumva asa ? Si nu porneste ?

 

 

Buna,

De impins nu am impins-o

Nu se aude asa...se aude altfel,dar nu stiu cum sa explic...

Mesaj completat

Salut Roxxy, parerea mea este ca a crapat pistonul , oricum simpomele sint destul de tipice! Din pacate la motociclete pistonul este piesa de schimb nu e facut pentru vesnicie. Cind se rupe pistonul (datorita uzurii normale sau nefiind incalzit motorul treptat), de obicei se rupe fusta dinspre admisie. La motoarele in 2 timpi rolul admisiei este indeplinit de piston daca acesta este prea scurt in inaltime (lipseste o bucata buna!!) motorul primeste prea multa benzina si moare din cauza ca amestecul e prea bogat.

Ca sa contolezi chestia asta usor trebuie sa demontezi carburatorul si "muzicutza" (reed valve) si miscind motorul inainte (bujia scoasa!) o sa vezi la un moment dat ca trece pistonul pe acolo, se vede marginea rupta. Acelasi operatiune poti face si daca demontezi esapamentul poti controla partea din fata a pistonului. Nu e o idee prea buna sa tot dai la electromotor pina nu stii daca nu este o bucata in carcasa ambielajului (poate sa zgirie acesta sau sa blocheze acesta).

Alta metoda mai pentru mecanici demontarea cilindrului (chiuloasa ramine pe cilindru), poti controla uzura pistonului, cilindrului si a bielei. Nu e mare lucru e destul de simplu (in prealabil trebuie sa dai drumul la apa).

Daca stii ce are motorul (probabil fusta pistonului s-a rupt-de aceea am insistat cu amanunte) va trebuii sa masori exact CILINDRUL pe interior (cu MICROMETRU de gaura cu sublerul nu se poate si nu este destul de exact!!!) si sa-ti cumperi un piston nou (pistonul trebuie sa fie cu 5 sutimi mai mic decit gaura in cilindru tu avind un alezaj de 54 mm.

Pistonul costa cca 100 de euro (430 lei) si poti cumpara de la www.endurogaraj.ro sau www.mx-parts.ro Este si site acolo poti sa trimiti o comanda.

Spor la mesterit.

 

Buna,

 

Iti multumesc mult pentru toate sfaturile date si pentru implicarea ta in rezolvarea problemei mele. Ii voi transmite mecanicului ceea ce mi-ai spus tu si cand voi face rost de bani sper sa o repar. Ideea e ca eu credeam si speram sa nu fie ceva care sa necesite vizita la mecanic sau sa trebuiasca sa bag bani in ea, speram ca e doar o chestie marunta care pot sa o fac eu de acasa si sa mearga,de aia am si apelat la ajutorul vostru. Deja cand aud de euro cu 3 cifre mi se urca parul in cap :laugh:

Multumesc mult mult de tot inca o data!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

N-o mai omora atat degeaba. Cel mai bine ar fi sa chemi pe cineva care se pricepe.... Un alt motociclist cu mai mult experienta spre exemplu.. e imposibil sa nu cunosti pe nimeni :laugh: .. Daca zici tu ca se aude un fier... Dar ai verificat daca ai scanteie? Poate s-a intamplat ceva cu voalanta... Sunt mai multe cauze... Asa ca mai bine o lasi asa pana ai banuti sa o duci intr-un service sa vada ce-i cu ea. Numai bine

 

Scanteie am, voalanta ce e? Nu are legatura cu ambreiajul cumva?

Intr-adevar trebuie sa o duc la mecanic

Merci

Mesaj completat

Pacat ca s-a intamplat asta,e fain motorul.Bafta sa reusesti sa-l resuscitezi cu bani putini.

 

 

Da...sa dea Dumnezeu ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Trebuie sa aiba 12v 9Ah . Dar cum spuneam si in postul meu anterior. N-o mai omora ca e posibil sa ai si alte bucurii mai tarziu (cum zicea cineva mai sus) . Duo la service sau la un mecanic priceput la motocicletele cu asemenea motor in 2t.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, asa am facut, am incercat sa o pornesc cand era masina pornita

 

daca legi bateria moto cu bateria masinii in paralel , degeaba dai la automat pentru cea mai mare parte din curentul de la bateria masinii este consumat de bateria motocicletei si o sa auzi exact clicaitul de la electromotor care nu invarte , ai lumini ai tot , dar nu destul amperaj cat sa invarta motorul . Asa ca daca spui ca pistonul se invarte cand o impingi , leaga direct bateria de masina la bornele motocicletei si da-i cheie si vezi ce zice . Bafta !

Mesaj completat

Da, asa am facut, am incercat sa o pornesc cand era masina pornita

 

Cat despre faza cu uleiul vascos cine ti-a zis e cam pe stanga , odata ce ai pornit-o , ai lasat-o sa se incalzeasca si ai mai dat si o tura cu ea ..... din start pica faza cu vascozitatea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

trebuie sa se uite un mecanic sau unu care se mai pricepe . Oricum e nasol pt ca trebuie niste bani bagati in ea ,oricat de mici ar vi costurile acelea.

Tu nu vraiai sa o dai ?

Editat de bujia
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...