Sari la conținut

itp la comuniste


grex
 Share

Postări Recomandate

salutare

ati facut de curand itp la vreo comunista?

cum ati trecut de standul cu incercatul franelor? corespund franele cu saboti?

am pus intrebarea asta pt ca ieri am fost la itp cu honda cbr1100xx, frane disc fata-spate. itp se face doarr la RAR pt ca doar ei au standul de probe in arrges. poate la altii o fi altfel. din discutiile cu inginerul de acolo, un tip super de altfel si cu mult bun simt(chiar nu stiu ce o cauta printre aia, sau e exceptia ce confirma regula), mi-a zis ca a mai incercat la unu cu un misk si nu a reusit sa-l faca sa treaca testul cu franele. cauza pe care o vedea el era ca era ff frig(venise asta iarna cand era ger) si nu apucasera sa se incinga franele.

alta chestie ar fi cum fac testul la moto cu atas pt ca standul este de solo.

daca a trecut cineva prin experienta asta sunt tare curios sa ne-o impartaseasca.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

""alta chestie ar fi cum fac testul la moto cu atas pt ca standul este de solo.""

 

Asta e problema celor de la RAR dar cred ca vei fi nevoit sa demontezi atasul de pe comunista daca nu va incapea pe stand.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de incaput incape pe stand, nu e asta problema

plus ca nici gand sa o demontez ca e mt16, raman fara tractiune.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare

ati facut de curand itp la vreo comunista?

cum ati trecut de standul cu incercatul franelor? corespund franele cu saboti?

am pus intrebarea asta pt ca ieri am fost la itp cu honda cbr1100xx, frane disc fata-spate. itp se face doarr la RAR pt ca doar ei au standul de probe in arrges. poate la altii o fi altfel. din discutiile cu inginerul de acolo, un tip super de altfel si cu mult bun simt(chiar nu stiu ce o cauta printre aia, sau e exceptia ce confirma regula), mi-a zis ca a mai incercat la unu cu un misk si nu a reusit sa-l faca sa treaca testul cu franele. cauza pe care o vedea el era ca era ff frig(venise asta iarna cand era ger) si nu apucasera sa se incinga franele.

alta chestie ar fi cum fac testul la moto cu atas pt ca standul este de solo.

daca a trecut cineva prin experienta asta sunt tare curios sa ne-o impartaseasca.

 

 

am dus eu un mt16 anul trecut la R.A.R. ca in alte parti nu se poate face la noi...atentia. de rigoare si sa rezolvat imediat, ca nu aveam de stat mult acolo cai incurcam cu atentiile ale mai babane...am stat 10 minute si mau fugarit acasa cai incurcam acolo :laugh:

nu te pune sa desfaci nimic, se uita la serii si acasa rapid ca incurcam lumea...

 

:laugh:

Editat de dany_oldmoto
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu vorbesc aici de trecut inspectia pe bune, fara atentii ca asta o stiu si eu.

adik sunt franele astea cu tambur eficiente incat sa treaca testul fara probleme?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu iti recomand sa pui ferodouri noi pe saboti (ca sa stai linistit) si sa mergi la ITP cu ea. Cei de la RAR (cred ca) sunt si ei constienti ca eficienta franelor pe saboti nu poate egala eficienta franelor pe disc. Daca motocicleta a fost dotata cu astfel de frane inca din fabrica nu vad unde ai putea avea probleme. Probabil au si ei anumite "praguri" la standul de frane care trebuiesc indeplinite insa nu cred ca-ti vor face probleme. Acum.......mai depinde si de cat de incuiati sunt cei de la RAR Arges.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu vorbesc aici de trecut inspectia pe bune, fara atentii ca asta o stiu si eu.

adik sunt franele astea cu tambur eficiente incat sa treaca testul fara probleme?

 

grex probleme prea mari nu ai avea dc sa iti faci atata timp cat ai frane cat de cat, cel mai bun ex pe care ti-l pot da sunt eu cu jawa mea. Itp facut oct anul trecut pe noile standuri moto RAR din bv, la mine au iesit bune franele 33% total, cand roata mea fata nu a fost in stare sa opreasca standul, pur si simplu roata franata max refuza sa intepeneasca, dar a banuiesc ca roata spate a compensat pt ca a intepenit standul cand am bagat piciorul in pedala.

 

in alta ordine de idei daca nu esti sg pe franele tale,mai intinde cablul cat sa iti intepeneasca rotile ,nu le verifica in stare libera daca se invart sau nu.

 

in rest iti mai verifica seriile si eventual ii fac niste poze daca trebuie autentificata

Mesaj completat

eu vorbesc aici de trecut inspectia pe bune, fara atentii ca asta o stiu si eu.

adik sunt franele astea cu tambur eficiente incat sa treaca testul fara probleme?

 

grex probleme prea mari nu ai avea dc sa iti faci atata timp cat ai frane cat de cat, cel mai bun ex pe care ti-l pot da sunt eu cu jawa mea. Itp facut oct anul trecut pe noile standuri moto RAR din bv, la mine au iesit bune franele 33% total, cand roata mea fata nu a fost in stare sa opreasca standul, pur si simplu roata franata max refuza sa intepeneasca, dar a banuiesc ca roata spate a compensat pt ca a intepenit standul cand am bagat piciorul in pedala.

 

in alta ordine de idei daca nu esti sg pe franele tale,mai intinde cablul cat sa iti intepeneasca rotile ,nu le verifica in stare libera daca se invart sau nu.

 

in rest iti mai verifica seriile si eventual ii fac niste poze daca trebuie autentificata

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Când am dus-o pe Zeta (Jawa 250) la Giurgiu ca să-i fac ITP-ul, îmi reglasem frânele ca să înghețe imediat. Aveam butuci de CZ Sport 175 pe roți, mai mici în diametru decât cei montați de fabrică pe Jawele de 250 cmc. Vreau să-ți spun că am repetat testul de vreo 20-30 de ori fiindcă nu ieÂşea deloc eficacitatea la frânare peste pragul de 30%. Inginerul - un tip foarte binevoitor, că dacă-mi voia răul m-ar fi trimis acasă în secunda a doua cu revenire - mi-a rupt cablul de frână de la manetă de trei ori. Slavă cerului că aveam manete de Tula, din oțel, că altfel mi le spărgea pe cele de aluminiu imediat.

 

Până la urmă am făcut ambele teste cu roata din față, că pe ea ieÂşea raportul greutate/forță de frânare cel mai bun. Sfat: Lolo zice să-ți pui saboți noi. Eu zic da, dar fă-ți timp să Âşi speli cu benzină oala butucului Âşi saboții în sine (unge-le părțile în miÂşcare etc.), Âşi apoi mergi cu motocicleta niÂşte kilometri Âşi frânează mult, ca să se rodeze saboții pe toată suprafața de contact. Mă rog, tu având Nipru Âşi deci butuci cu saboți mai măricei, nu cred să ai probleme chiar atât de mari. Baftă!

 

post-7792-1300264305_thumb.jpgpost-7792-1300264326_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sfat babesc: Daca vreti sa rupeti standul de frana RAR luati sacaz de arcus il faceti pulbere/praf (mojar) apoi dizolvati-l in alcool/spirt si ungeti tamburul sabotilor, apoi lasati sa se uste. Atentie!! La stoppie!! :laugh:

 

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu vorbesc aici de trecut inspectia pe bune, fara atentii ca asta o stiu si eu.

adik sunt franele astea cu tambur eficiente incat sa treaca testul fara probleme?

 

daca tamburi sint ok.si saboti buni ai frine cum trebuie,frinele ti le faci tu in functie de posibilitati de uzura tamburilor..nipru orcum sufera la capitolul frine..azi ai frine..miine nu se stie..in functie de tine e si frina.

dar la stand cind le verifica nu scade de90% orcum frinele.. dar cum spuneam..azi ai frine..miine mai putin si tot asa..e nipru pina la urma nu japo...sa ai frine tot timplu calumea..alea se tot regleaza in functie de cum folosesti moto...

 

tot secretul sint tamburi pe interior si saboti sa fie uzati uniform..sau mare atentie cum casca saboti, ca la multe casca aiurea nu uniform..in functie de capac si uzura rahatului ala ce casca saboti...e tot secretul la frine..

 

 

:laugh:

Mesaj completat

daca tamburi sint ok.si saboti buni ai frine cum trebuie,frinele ti le faci tu in functie de posibilitati de uzura tamburilor..nipru orcum sufera la capitolul frine..azi ai frine..miine nu se stie..in functie de tine e si frina.

dar la stand cind le verifica nu scade de90% orcum frinele.. dar cum spuneam..azi ai frine..miine mai putin si tot asa..e nipru pina la urma nu japo...sa ai frine tot timplu calumea..alea se tot regleaza in functie de cum folosesti moto...

 

tot secretul sint tamburi pe interior si saboti sa fie uzati uniform..sau mare atentie cum casca saboti, ca la multe casca aiurea nu uniform..in functie de capac si uzura rahatului ala ce casca saboti...e tot secretul la frine..

 

 

:laugh:

 

 

din 20 de roti daca nimeresti 2 cu taburi buni esti un om norocos...sa circulat pe nituri mai mult si automat uzura pe tamburi e dezastru...

verifici urmele pe saboti la mai multe frinari constante sau cobori o vale mai serioasa si folosesti frina mult..eu asa verific daca e bun tamburul sau nu..dar multe sint dezastru ca sa circulat cu ele de pe o zi pe alta..

Mesaj completat

eu vorbesc aici de trecut inspectia pe bune, fara atentii ca asta o stiu si eu.

adik sunt franele astea cu tambur eficiente incat sa treaca testul fara probleme?

 

sa fim realisti acuma.. nipru nar trebui sa treaca o inspectie tehnica nevar....eventual de inmatruculat pe primarie pt.drum forestier..ca tractoarele sa nu vada asfaltul nevar..

frine nu are,poluare ,curge ulei din toate partile...e un pericol public pt. cine nu poate sal stapineasca...si tot asa..

 

sper sa nu supar pe nimeni dar sint realist,sint inebunit dupa nipru.k750,m72 in special pt. comuniste.. dar asta e adevaraul pina la urma.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
curind confim si eu, ca-mi vine rindul la inspectie. de ma trimit la RAR am hatit-o la modul original.

 

 

la tine e buba mare cu itp-ul...modificari ful...cauta o statie in afara r.a.r.-ului ca la r.a.r. cu chooperul ala iei si bataie :)

eventual pune o fata de nipru si o sea... si incearca..binenteles cu spaga la tine :baldy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La Ural nou cu atas la RAR Bucuresti nu l-au suit pe stand ca standul nu stie sa calculeze frana pe roata atasului, ca atare ITP-ul s-a facut tot cu o tura prin curte ca si pana sa apara standul

 

Cind a facut tura respectiva, nenea de la RAR avea in buzunar un accelerometru cu care a verificat eficienta frinelor.Asa se face la moto cu atas. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...