grex Postat Martie 16, 2011 Share Postat Martie 16, 2011 salutare ati facut de curand itp la vreo comunista? cum ati trecut de standul cu incercatul franelor? corespund franele cu saboti? am pus intrebarea asta pt ca ieri am fost la itp cu honda cbr1100xx, frane disc fata-spate. itp se face doarr la RAR pt ca doar ei au standul de probe in arrges. poate la altii o fi altfel. din discutiile cu inginerul de acolo, un tip super de altfel si cu mult bun simt(chiar nu stiu ce o cauta printre aia, sau e exceptia ce confirma regula), mi-a zis ca a mai incercat la unu cu un misk si nu a reusit sa-l faca sa treaca testul cu franele. cauza pe care o vedea el era ca era ff frig(venise asta iarna cand era ger) si nu apucasera sa se incinga franele. alta chestie ar fi cum fac testul la moto cu atas pt ca standul este de solo. daca a trecut cineva prin experienta asta sunt tare curios sa ne-o impartaseasca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Martie 16, 2011 Share Postat Martie 16, 2011 ""alta chestie ar fi cum fac testul la moto cu atas pt ca standul este de solo."" Asta e problema celor de la RAR dar cred ca vei fi nevoit sa demontezi atasul de pe comunista daca nu va incapea pe stand. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
grex Postat Martie 16, 2011 Autor Share Postat Martie 16, 2011 de incaput incape pe stand, nu e asta problema plus ca nici gand sa o demontez ca e mt16, raman fara tractiune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dany_oldmoto Postat Martie 16, 2011 Share Postat Martie 16, 2011 (editat) salutareati facut de curand itp la vreo comunista? cum ati trecut de standul cu incercatul franelor? corespund franele cu saboti? am pus intrebarea asta pt ca ieri am fost la itp cu honda cbr1100xx, frane disc fata-spate. itp se face doarr la RAR pt ca doar ei au standul de probe in arrges. poate la altii o fi altfel. din discutiile cu inginerul de acolo, un tip super de altfel si cu mult bun simt(chiar nu stiu ce o cauta printre aia, sau e exceptia ce confirma regula), mi-a zis ca a mai incercat la unu cu un misk si nu a reusit sa-l faca sa treaca testul cu franele. cauza pe care o vedea el era ca era ff frig(venise asta iarna cand era ger) si nu apucasera sa se incinga franele. alta chestie ar fi cum fac testul la moto cu atas pt ca standul este de solo. daca a trecut cineva prin experienta asta sunt tare curios sa ne-o impartaseasca. am dus eu un mt16 anul trecut la R.A.R. ca in alte parti nu se poate face la noi...atentia. de rigoare si sa rezolvat imediat, ca nu aveam de stat mult acolo cai incurcam cu atentiile ale mai babane...am stat 10 minute si mau fugarit acasa cai incurcam acolo nu te pune sa desfaci nimic, se uita la serii si acasa rapid ca incurcam lumea... Editat Martie 16, 2011 de dany_oldmoto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
grex Postat Martie 16, 2011 Autor Share Postat Martie 16, 2011 eu vorbesc aici de trecut inspectia pe bune, fara atentii ca asta o stiu si eu. adik sunt franele astea cu tambur eficiente incat sa treaca testul fara probleme? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Martie 16, 2011 Share Postat Martie 16, 2011 Eu iti recomand sa pui ferodouri noi pe saboti (ca sa stai linistit) si sa mergi la ITP cu ea. Cei de la RAR (cred ca) sunt si ei constienti ca eficienta franelor pe saboti nu poate egala eficienta franelor pe disc. Daca motocicleta a fost dotata cu astfel de frane inca din fabrica nu vad unde ai putea avea probleme. Probabil au si ei anumite "praguri" la standul de frane care trebuiesc indeplinite insa nu cred ca-ti vor face probleme. Acum.......mai depinde si de cat de incuiati sunt cei de la RAR Arges. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roskatu Postat Martie 16, 2011 Share Postat Martie 16, 2011 eu vorbesc aici de trecut inspectia pe bune, fara atentii ca asta o stiu si eu.adik sunt franele astea cu tambur eficiente incat sa treaca testul fara probleme? grex probleme prea mari nu ai avea dc sa iti faci atata timp cat ai frane cat de cat, cel mai bun ex pe care ti-l pot da sunt eu cu jawa mea. Itp facut oct anul trecut pe noile standuri moto RAR din bv, la mine au iesit bune franele 33% total, cand roata mea fata nu a fost in stare sa opreasca standul, pur si simplu roata franata max refuza sa intepeneasca, dar a banuiesc ca roata spate a compensat pt ca a intepenit standul cand am bagat piciorul in pedala. in alta ordine de idei daca nu esti sg pe franele tale,mai intinde cablul cat sa iti intepeneasca rotile ,nu le verifica in stare libera daca se invart sau nu. in rest iti mai verifica seriile si eventual ii fac niste poze daca trebuie autentificata Mesaj completat eu vorbesc aici de trecut inspectia pe bune, fara atentii ca asta o stiu si eu.adik sunt franele astea cu tambur eficiente incat sa treaca testul fara probleme? grex probleme prea mari nu ai avea dc sa iti faci atata timp cat ai frane cat de cat, cel mai bun ex pe care ti-l pot da sunt eu cu jawa mea. Itp facut oct anul trecut pe noile standuri moto RAR din bv, la mine au iesit bune franele 33% total, cand roata mea fata nu a fost in stare sa opreasca standul, pur si simplu roata franata max refuza sa intepeneasca, dar a banuiesc ca roata spate a compensat pt ca a intepenit standul cand am bagat piciorul in pedala. in alta ordine de idei daca nu esti sg pe franele tale,mai intinde cablul cat sa iti intepeneasca rotile ,nu le verifica in stare libera daca se invart sau nu. in rest iti mai verifica seriile si eventual ii fac niste poze daca trebuie autentificata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AdrianS Postat Martie 16, 2011 Share Postat Martie 16, 2011 Când am dus-o pe Zeta (Jawa 250) la Giurgiu ca să-i fac ITP-ul, îmi reglasem frânele ca să înghețe imediat. Aveam butuci de CZ Sport 175 pe roți, mai mici în diametru decât cei montați de fabrică pe Jawele de 250 cmc. Vreau să-ți spun că am repetat testul de vreo 20-30 de ori fiindcă nu ieÂşea deloc eficacitatea la frânare peste pragul de 30%. Inginerul - un tip foarte binevoitor, că dacă-mi voia răul m-ar fi trimis acasă în secunda a doua cu revenire - mi-a rupt cablul de frână de la manetă de trei ori. Slavă cerului că aveam manete de Tula, din oțel, că altfel mi le spărgea pe cele de aluminiu imediat. Până la urmă am făcut ambele teste cu roata din față, că pe ea ieÂşea raportul greutate/forță de frânare cel mai bun. Sfat: Lolo zice să-ți pui saboți noi. Eu zic da, dar fă-ți timp să Âşi speli cu benzină oala butucului Âşi saboții în sine (unge-le părțile în miÂşcare etc.), Âşi apoi mergi cu motocicleta niÂşte kilometri Âşi frânează mult, ca să se rodeze saboții pe toată suprafața de contact. Mă rog, tu având Nipru Âşi deci butuci cu saboți mai măricei, nu cred să ai probleme chiar atât de mari. Baftă! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-UFO- Postat Martie 16, 2011 Share Postat Martie 16, 2011 Sfat babesc: Daca vreti sa rupeti standul de frana RAR luati sacaz de arcus il faceti pulbere/praf (mojar) apoi dizolvati-l in alcool/spirt si ungeti tamburul sabotilor, apoi lasati sa se uste. Atentie!! La stoppie!! Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dany_oldmoto Postat Martie 16, 2011 Share Postat Martie 16, 2011 eu vorbesc aici de trecut inspectia pe bune, fara atentii ca asta o stiu si eu.adik sunt franele astea cu tambur eficiente incat sa treaca testul fara probleme? daca tamburi sint ok.si saboti buni ai frine cum trebuie,frinele ti le faci tu in functie de posibilitati de uzura tamburilor..nipru orcum sufera la capitolul frine..azi ai frine..miine nu se stie..in functie de tine e si frina. dar la stand cind le verifica nu scade de90% orcum frinele.. dar cum spuneam..azi ai frine..miine mai putin si tot asa..e nipru pina la urma nu japo...sa ai frine tot timplu calumea..alea se tot regleaza in functie de cum folosesti moto... tot secretul sint tamburi pe interior si saboti sa fie uzati uniform..sau mare atentie cum casca saboti, ca la multe casca aiurea nu uniform..in functie de capac si uzura rahatului ala ce casca saboti...e tot secretul la frine.. Mesaj completat daca tamburi sint ok.si saboti buni ai frine cum trebuie,frinele ti le faci tu in functie de posibilitati de uzura tamburilor..nipru orcum sufera la capitolul frine..azi ai frine..miine nu se stie..in functie de tine e si frina.dar la stand cind le verifica nu scade de90% orcum frinele.. dar cum spuneam..azi ai frine..miine mai putin si tot asa..e nipru pina la urma nu japo...sa ai frine tot timplu calumea..alea se tot regleaza in functie de cum folosesti moto... tot secretul sint tamburi pe interior si saboti sa fie uzati uniform..sau mare atentie cum casca saboti, ca la multe casca aiurea nu uniform..in functie de capac si uzura rahatului ala ce casca saboti...e tot secretul la frine.. din 20 de roti daca nimeresti 2 cu taburi buni esti un om norocos...sa circulat pe nituri mai mult si automat uzura pe tamburi e dezastru... verifici urmele pe saboti la mai multe frinari constante sau cobori o vale mai serioasa si folosesti frina mult..eu asa verific daca e bun tamburul sau nu..dar multe sint dezastru ca sa circulat cu ele de pe o zi pe alta.. Mesaj completat eu vorbesc aici de trecut inspectia pe bune, fara atentii ca asta o stiu si eu.adik sunt franele astea cu tambur eficiente incat sa treaca testul fara probleme? sa fim realisti acuma.. nipru nar trebui sa treaca o inspectie tehnica nevar....eventual de inmatruculat pe primarie pt.drum forestier..ca tractoarele sa nu vada asfaltul nevar.. frine nu are,poluare ,curge ulei din toate partile...e un pericol public pt. cine nu poate sal stapineasca...si tot asa.. sper sa nu supar pe nimeni dar sint realist,sint inebunit dupa nipru.k750,m72 in special pt. comuniste.. dar asta e adevaraul pina la urma. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Estremadura Postat Martie 16, 2011 Share Postat Martie 16, 2011 La Ural nou cu atas la RAR Bucuresti nu l-au suit pe stand ca standul nu stie sa calculeze frana pe roata atasului, ca atare ITP-ul s-a facut tot cu o tura prin curte ca si pana sa apara standul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Martie 29, 2011 Share Postat Martie 29, 2011 RAR Timisoara.... N-au stand de verificat moto cu atas. Pornit motorul, verificat frane la rece si... poze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Martie 29, 2011 Share Postat Martie 29, 2011 curind confim si eu, ca-mi vine rindul la inspectie. de ma trimit la RAR am hatit-o la modul original. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dany_oldmoto Postat Martie 29, 2011 Share Postat Martie 29, 2011 curind confim si eu, ca-mi vine rindul la inspectie. de ma trimit la RAR am hatit-o la modul original. la tine e buba mare cu itp-ul...modificari ful...cauta o statie in afara r.a.r.-ului ca la r.a.r. cu chooperul ala iei si bataie eventual pune o fata de nipru si o sea... si incearca..binenteles cu spaga la tine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
krokodilu Postat Martie 29, 2011 Share Postat Martie 29, 2011 La Ural nou cu atas la RAR Bucuresti nu l-au suit pe stand ca standul nu stie sa calculeze frana pe roata atasului, ca atare ITP-ul s-a facut tot cu o tura prin curte ca si pana sa apara standul Cind a facut tura respectiva, nenea de la RAR avea in buzunar un accelerometru cu care a verificat eficienta frinelor.Asa se face la moto cu atas. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.