Sari la conținut

Accident Serban Voda


gabi_tro
 Share

Postări Recomandate

In cazul in care baiatu` a sarit de pe mobra inainte de impact, va fi scos vinovat. Am patit`o eu anul trecut si politistul mi`a zis ca trebuia sa raman pe mobra ca sa il scot vinovat pe celalalt.

 

Mort dar cu castig de cauza.

 

Bafta motociclistului, sper sa isi revina si sa aibe si castig de cauza el.

 

gresit prietene....

mai citeste legile...

intr-un dosar penal pentru vatamare din culpa, intotdeauna, politistul ( de politie judiciara, nu rutier) dispune o expertiza tehnica auto (efectuata de un expert autorizat de ministerul justitiei...in cele mai multe cazuri inginer sau profesor universitar)....

in urma aceteia politistul stabileste, ulterior, vinovatia...

ca tu ai sarit de pe mobra inainte, in timpul impactului , sau dupa ( de fapt ..greu de demonstrat ..si mai greu de probat)..si daca aceasta a dus la producerea impactului...sau a cauzat urmarile acestuia..nu poate fi stabilit de un agent de rutiera....

THINK.......MAN :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

gresit prietene....

mai citeste legile...

intr-un dosar penal pentru vatamare din culpa, intotdeauna, politistul ( de politie judiciara, nu rutier) dispune o expertiza tehnica auto (efectuata de un expert autorizat de ministerul justitiei...in cele mai multe cazuri inginer sau profesor universitar)....

in urma aceteia politistul stabileste, ulterior, vinovatia...

ca tu ai sarit de pe mobra inainte, in timpul impactului , sau dupa ( de fapt ..greu de demonstrat ..si mai greu de probat)..si daca aceasta a dus la producerea impactului...sau a cauzat urmarile acestuia..nu poate fi stabilit de un agent de rutiera....

THINK.......MAN :)

 

Ce vrei sa spui cu asta ca nu am inteles ??

 

Din moment ce baiatu` a declarat ca a sarit de pe mobra inainte de impact, ce expertiza mai asteapta ? Din moment ce eu am declarat ca am culcat motocicleta inainte sa am impact, din nou, ce expertiza mai astept ??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce vrei sa spui cu asta ca nu am inteles ??

 

Din moment ce baiatu` a declarat ca a sarit de pe mobra inainte de impact, ce expertiza mai asteapta ? Din moment ce eu am declarat ca am culcat motocicleta inainte sa am impact, din nou, ce expertiza mai astept ??

 

 

Bai, vorbiti niste prostii de va doare mintea!

 

1. Franezi prost si culci motocicleta cu 30, 50, 500 de metri inainte de impact, iti meriti soarta. Motorul se duce taras in masina. Platesti, ca esti prost SI NU STII SA FRANEZI!

 

2. Franezi la limita pierderii aderentei, dar RAMAI PE MOBRA PANA IN MOMENTUL DINAINTEA IMPACTULUI. Adica te ridici in scarite si zbori peste masina sau obstacolul de care te lovesti. Nimeni nu zice ca trebuie sa te faci poster pe masina aluia ca sa fie dreptatea de partea ta.

 

 

Eu nu inteleg cum vine asta "A declarat ca a sarit de pe mobra"?! Cum sa sari de pe mobra in timp ce franezi? Pur si simplu faci gestul de a descaleca din mers, sau sari cu capul inainte spre stanga sau dreapta la alegere, sau CUM?! Ca nu ma duce capul cum poti SARI DE PE MOBRA IN MERS?!

Adica te-ai speriat si ai franat prost, CAZAND cu mobra inainte de a te lovi de masina. Si mai sunt unii care felicita "inspiratia" asta...

Editat de ZAPPY
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2. Franezi la limita pierderii aderentei, dar RAMAI PE MOBRA PANA IN MOMENTUL DINAINTEA IMPACTULUI. Adica te ridici in scarite si zbori peste masina sau obstacolul de care te lovesti. Nimeni nu zice ca trebuie sa te faci poster pe masina aluia ca sa fie dreptatea de partea ta.

 

o mică secundă. ce naiba acum trebuie toți să dăm o tură pe la pastrana pe acasă să luăm lecții cum se zboară de pe moto in extremis în ultima sec peste maÂşină? wtf? nu... frânezi cât poți, cum poți, cum Âşti... cât Âşti Âşi unde simți că s-a gătat Âşansa faci ce Âşi cum poți... a da... cel mai des după o să poți zice... uite era mai bine să fac ..., dar atunci pe moment....

oricum la noi e aiurea legea...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o mică secundă. ce naiba acum trebuie toți să dăm o tură pe la pastrana pe acasă să luăm lecții cum se zboară de pe moto in extremis în ultima sec peste maÂşină? wtf? nu... frânezi cât poți, cum poți, cum Âşti... cât Âşti Âşi unde simți că s-a gătat Âşansa faci ce Âşi cum poți... a da... cel mai des după o să poți zice... uite era mai bine să fac ..., dar atunci pe moment....

oricum la noi e aiurea legea...

 

Pastrana n-are treaba cu problema noastra. Ideea e simpla:

 

1. INCEARCA SA TII MOBRA CU CAUCIUCURILE IN JOS, PE TOT TIMPUL FRANARII SI ESCHIVARII.

 

2. INCEARCA SA STAI CAT MAI MULT PE MOBRA.

 

De fapt am zis, nu stiu cum sa cobor de pe mobra din mers, asta ca manevra de "salvare" :baldy: . Eu simt ca pe o franare de urgenta mi se infig mainile in ghidon, coapsele strang rezervorul mai sa stoarca gazul din el, toate fortele car actioneaza acolo ma lipesc de mobra si mobra de asfalt (pana la un punct). Nu-mi imaginez cum sa ma desprind de pe mobra si sa sar.

Pai daca am timp sa las frana (altminteri e clar ca nu pot lua mainile de pe ghidon, ca-s turtit pe el acolo) si sa ma descalec precum Bogdan, intemeietorul Moldovei, inseamna ca aveam timp sa opresc IN SIGURANTA de trei ori! Deci ce rost mai are sa ma descalec?!

 

E clar, unii au vazut chestiile alea pe costume la genunchi si la coate, si au crezut ca folosesc la franare! :)

Editat de ZAPPY
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

voi aveti impresia ca peste tot avem un asfalt impecabil ce ne ofera abolut toooate coditiile de a frana pana la stoppie. nee. iese bou', te arunci in frane, blochezi spate si n ultima instanta bochezi si fata total. toate astea in poate mai putin de o sec. poi cum credeti voi ca e asfaltu' pe stradutza aia? plin de nisip. ia mereti voi franagiilor si bagati cateva stoppie uri p'acolo sa va vad...

Editat de betzigash
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sint curios care din voi va ginditi la urmarile accidentului in fractiunea aia de secunda dinaintea impactului,ca sari din mers sau culci motorul,oare important nu e sa ne salvam vietile intii si pe urma sa analizam rezultatele?Mai conteaza cum cazi,daca sari sau nu?Conteaza sa ai inspiratia ca in clipa aia indiferent de ce decizie ai luat sa iti salveze viata,ce zice organul si ce declari tu dupa conteaza mai putin important e sa te ridici intreg de jos ,uneori cea mai proasta alegere a unora iti poate salva tie pielea,altii scapa raminind pe motor altii scapa sarind.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bai, vorbiti niste prostii de va doare mintea!

 

1. Franezi prost si culci motocicleta cu 30, 50, 500 de metri inainte de impact, iti meriti soarta. Motorul se duce taras in masina. Platesti, ca esti prost SI NU STII SA FRANEZI!

 

2. Franezi la limita pierderii aderentei, dar RAMAI PE MOBRA PANA IN MOMENTUL DINAINTEA IMPACTULUI. Adica te ridici in scarite si zbori peste masina sau obstacolul de care te lovesti. Nimeni nu zice ca trebuie sa te faci poster pe masina aluia ca sa fie dreptatea de partea ta.

 

 

Eu nu inteleg cum vine asta "A declarat ca a sarit de pe mobra"?! Cum sa sari de pe mobra in timp ce franezi? Pur si simplu faci gestul de a descaleca din mers, sau sari cu capul inainte spre stanga sau dreapta la alegere, sau CUM?! Ca nu ma duce capul cum poti SARI DE PE MOBRA IN MERS?!

Adica te-ai speriat si ai franat prost, CAZAND cu mobra inainte de a te lovi de masina. Si mai sunt unii care felicita "inspiratia" asta...

 

Chiar am spus niste prostii mai sus, nu mi`am dat seama ca e si Batman pe aici care sta in scarite si sare peste masini in momentul impactului si va veni imediat cu replica.

Faza cu franatul prost, aici chiar poti sa ai dreptate, de acasa stii tot ce trebuie sa faci in fractiunea de secunda in care vrei sa scapi totusi cu viata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiar am spus niste prostii mai sus, nu mi`am dat seama ca e si Batman pe aici care sta in scarite si sare peste masini in momentul impactului si va veni imediat cu replica.

Faza cu franatul prost, aici chiar poti sa ai dreptate, de acasa stii tot ce trebuie sa faci in fractiunea de secunda in care vrei sa scapi totusi cu viata.

 

 

@Betzigas, @Raicu.Daniel:

 

Oricine poate cadea, nu de asta discutam. O manevra din scurt a vreunui bizon in trafic, asfaltul cum este vai mama lui, si beleaua-i gata!

 

Ce vreau eu sa subliniez, e duda, pleasca, rateul mental al celor care spun: "DOM'LE BINE CA AM AVUT INSPIRATIA DE A SARI DE PE MOTOCICLETA INAINTEA IMPACTULUI!" Si aia de-i felicita calduros pt asta... Zi frate ca AI CAZUT cu tot cu mobra!

 

Pentru mine ce am scris mai sus bolduit e din aceeasi colectie cu ce scriu pixtele de ziariste habarniste cand descriu un accident moto: "Conducatorul motocicletei a calcat prea tare pedala de acceleratie a bolidului si a pierdut controlul volanului acestuia."

Pot continua cu "Din fericire a avut inspiratia de a sari de pe motocicleta... bla-bla" :)

 

Gata, ca vad ca le luati ca atacuri la persoana, in loc sa cititi ce-am scris.

 

Semnat:

Batman.

Editat de ZAPPY
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

indeed man, cred ca de fapt se cade, nu se arunca. ca-i dai drumu' motoretei in momentul respectiv sau te tii ca boul de ea, e alta poveste zic eu. cred ca nimeni nu sare de pe ea, chiar ca idiot sa fi sa sari din mers, de fapt te arunca ea si ramane reflexul sa i dai drumu sau nu. cand poti, reflexu-ti zice sa franezi cat poti, pana la ntoarcere pe dos. eh, poa' sa mai existe posibilitatea ca n cazul tipului cu 160km/h, damb, cap de pod, zbor, supravietuire etc sa decolezi si sa vezi pe traiectorie vre un copac si sa ai reflexul sa te arunci gen :).

Editat de betzigash
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

indeed man, cred ca de fapt se cade, nu se arunca. ca-i dai drumu' motoretei in momentul respectiv sau te tii ca boul de ea, e alta poveste zic eu. cred ca nimeni nu sare de pe ea, chiar ca idiot sa fi sa sari din mers, de fapt te arunca ea si ramane reflexul sa i dai drumu sau nu. cand poti, reflexu-ti zice sa franezi cat poti, pana la ntoarcere pe dos. eh, poa' sa mai existe posibilitatea ca n cazul tipului cu 160km/h, damb, cap de pod, zbor, supravietuire etc sa decolezi si sa vezi pe traiectorie vre un copac si sa ai reflexul sa te arunci gen :).

 

Off.:

 

la faza cu podu la 160/h, nu stiu ce sa zic de reflex, gandeste-te ca 100/h insemana 27/ms si creierului ii trebuie cam o secunda sa reactioneze timp in care zbori atatia m..crezi ca mai ai timp de sarituri? Poate doar in Matrix.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pastrana n-are treaba cu problema noastra. Ideea e simpla:

 

1. INCEARCA SA TII MOBRA CU CAUCIUCURILE IN JOS, PE TOT TIMPUL FRANARII SI ESCHIVARII.

 

2. INCEARCA SA STAI CAT MAI MULT PE MOBRA.

 

De fapt am zis, nu stiu cum sa cobor de pe mobra din mers, asta ca manevra de "salvare" :D . Eu simt ca pe o franare de urgenta mi se infig mainile in ghidon, coapsele strang rezervorul mai sa stoarca gazul din el, toate fortele car actioneaza acolo ma lipesc de mobra si mobra de asfalt (pana la un punct). Nu-mi imaginez cum sa ma desprind de pe mobra si sa sar.

Pai daca am timp sa las frana (altminteri e clar ca nu pot lua mainile de pe ghidon, ca-s turtit pe el acolo) si sa ma descalec precum Bogdan, intemeietorul Moldovei, inseamna ca aveam timp sa opresc IN SIGURANTA de trei ori! Deci ce rost mai are sa ma descalec?!

 

E clar, unii au vazut chestiile alea pe costume la genunchi si la coate, si au crezut ca folosesc la franare! :)

in primul rand am vazut ca se discuta de faptul ca a declarat el ca a sarit de pe motor. .ABERANT .. nu stiu sa fi declarat asa ceva.

 

referitor la ce ai spus tu..punctele 1 si 2 sunt corecte..dar ar mai urma 3 ul: e bine sa stai cat mai mult pe mobra si incerci sa franezi DAR cand ai vazut ca n ai nicio sansa sa franezi in timp util..EVIDENT ca cea mai buna hotarare e sa te impingi in scarite si sa sari de pe ea..oriunde, peste obstacol, in stanga, in dreapta oriunde.

 

E vorba de fizica, e INCOMPARABIL mai bine sa mergi taras, sa te dai peste cap ..sa orice ..pe o distanta de cativa metri, decat sa te opresti brusc in ceva. Poti sa fii cat de protejat se poate si sa n ai nici o julitura, problema e ca la viteza ( nu neaaparat 200 la ora) nu rezista organele interne la oprire instantanee.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dar ar mai urma 3 ul: e bine sa stai cat mai mult pe mobra si incerci sa franezi DAR cand ai vazut ca n ai nicio sansa sa franezi in timp util..EVIDENT ca cea mai buna hotarare e sa te impingi in scarite si sa sari de pe ea..oriunde, peste obstacol, in stanga, in dreapta oriunde.

 

 

@Betzigash si @Inspektor au prins ideea, iar tu nu faci decat sa-mi dai dreptate cu ridicatul in scarite.

 

Daca sari cu 10-15 m inainte de impact, tot acolo te proptesti, ca nu e loc destul sa te indepartezi de traiectoria "fatala" a mobrei si sa te salvezi.

Ramane intrebarea "cand" trebuie sa sari, si "cum" se face asta.

 

Cand - e clar, cat mai devreme.

 

Cum - e limpede, nu pe franare ca nu poti, ca pe franare esti "lipit" de mobra. Deci trebuie sa lasi franele mai intai.

 

Deci sa vedem... sarit devreme, fara franare, asta inseamna distanta apreciabila fata de obstacolul ce-l ai in cale. Si-atunci revin cu intrebarea: NU E MAI NORMAL SA FRANEZI SI SA EVITI, decat sa sari cu 100m inainte de impact, ca e "inevitabil"?!

 

In cazul celui de la CT cred ca l-a aruncat mobra in aer cand a luat dambul ala, si asta i-a fost salvarea. NU vreun reflex de... Batman :)

 

Toate treburile astea cu sarit de pe mobra si salvat dintr-o situatie fara iesire sunt bancuri. Daca ai timp sa sari si sa te salvezi, aveai timp sa franezi! Cel mai probabil SE CADE pe franare, si cum a spus si Betzigash, e reflexul (bun dealtfel) de a da drumul mobrei sa se duca fara sa te tarasca si pe tine.

Editat de ZAPPY
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Personal cred ca sunt situatii in care ,sarind de pe moto ,poti reduce "avariile oaselor".Spun asta pt ca am simtit-o pe pielea mea atunci cand era sa ma proptesc intr-o decapotata ,condusa de o tipa care s-a hotarat sa renunte la a-mi mai acorda prioritate ,cand mai aveam 10 m pana sa trec de botul masinii ei si vre-o 70-80 km/h.(iesea de pe un drum lateral ).Doar norocul si intuitia m-au salvat aplecand motorul ,stergandu-i praful de pe faruri cu genunchiul.De atunci mi-a ramas in cap chestia cu saritul.Un m daca era mai in fata ,asta ar fi fost solutia ,gandind acum din fotoliu.Decat sa-mi tai gatul in parbrizul motorului sau sa-i modelez pavilionul cu capul sau pieptul ,mai bine sar.(spre in sus)Faptul ca ma aflu in pozitia de condus aproape verticala ,ma avantajeaza spre deosebire de pozitia pe o sportiva, pe care genunchii stau flexati si corpul aplecat in fata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...