Sari la conținut

Kawasaki kx250f 2006 merge cu intreruperi


ionnutz
 Share

Postări Recomandate

Am un Kawasaki KX250F si de cand l-am luat(din 2008) am mici intreruperi de la turatii mijlocii spre mari, balbaie. Motorul merge foarte bine si abia daca simt ceva intreruperi pe la turatii mijlocii atunci cand tin motorul la o turatie continua, dar e foarte enervant zgomotul, faptul ca nu merge rotund. Mai mult din aceasta cauza i-am schimbat si supapele de admisie cu unele de otel(rezista dublu ca viata) si am schimbat si kitul de piston. Carburatorul este cel original, keihin Flat CR 37 cu jiclerul principal de 172(era de 178 ca in carte) si cel mic de 40, si problema este aceeasi. Am inspectat vizual toate firele si arata foarte bine, am mers si cu butonul de oprire decuplat in urma unor sfaturi, dar fara nici un rezultat..... Ma gandeam sa schimb cdi-ul sa vad daca e vreo diferenta, dar eu in continuare cred ca nu e electrica problema. De aceea am scris acest topic cu scopul de a auzi si alte pareri si sugestii.

Astept parerile voastre. Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am desfacut bujia sapt trecuta si da, dupa cum ma asteptam si eu era f neagra si cu calamina. Aer fals nu stiu daca are pe unde sa imi traga. eu deocamdata pref sa cred k nu e cdi d vina.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 year later...

Cam tardiv raspunsul meu, dar poate e bun pentru altii cu aceasi problema.

Problema ta poate fi de la carburator, mai exact de la cuiul pontou (needle jet) si main jet. Incearca sa-l setezi dupa manual, de ex: la a patra pozitie de sus in jos si sa pui jiglerele standard peste tot.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cuiul pontou se numeste Float Valve si este raspunzator de furnizarea benzinei in camera de nivel constant (Float Bowl). Nu are treaba cu partea de vacuum.

Tu probabil ai vrut sa zici Jet Needle (acul de dozaj- cel care are pe el crestaturile pentru reglajul amestecului) si tubul emulsor (Needle Jet).

Editat de alex_en
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cuiul pontou se nuste Float Valve si este raspunzator de furnizarea benzinei in camera de nivel constant (Float Bowl). Nu are treaba cu partea de vacuum.

Tu probabil ai vrut sa zici Jet Needle (acul de dozaj- cel care are pe el crestaturile pentru reglajul amestecului) si tubul emulsor (Needle Jet).

da. la needle jet ma refeream.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...