Sari la conținut

Yamaha 2007


suru
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 60
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

  • 1 month later...

1.eu zic ca e mai fain la modelul nou furca spate si bordul. Tobele nu. Asta e clar. Motorul e mai tare. Mult mai tare.Asta e bine.

2. Un lucru de care nu vorbeste nimeni: PRETUL ! de ce?

Si aici esti prezent???

Te intereseaza Yamaha? De cand??? :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pt cei care zic ca R1 2007 e doar un facelift...

 

iata numai cateva chestii importante:

 

1. admisie variabila

2. distributie cu 4 supape in loc de 5

3. etriere radiale cu 6 pistoane

4. cadru revizuit masiv care foloseste mai mult motorul pentru rigidizare.

post-999-1165396372_thumb.jpg

post-999-1165396383_thumb.jpg

post-999-1165396393_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O face mai usoara :ok: :D ...ce e cu atatea supape in plus :P

Ps:scuze ,dar nu am putut sa ma abtin :peace: :P

E o varianta si asta :) :) Problema cu o sectiune mare de trecere e dupa cite stiu eu ca gazul nu are viteza pt turatii mai joase, in schimb la turatie mare ar trebui sa umple mai bine. Totusi si cu 2 supape trebuie sa se umple bine la virf, altfel n-ar scoate mai multa putere. Deci cumva nu cred ca e numai sectiunea de trecere. Pe de alta parte, probabil ca forma camerei de ardere e cumva constrinsa de a 3-a supapa. Dar totusi eu n-am auzit ca sa aibe probleme de detonatii. Aici e ceva posibil. Acum dpdv al complexitatii, e evident mai simpla. Dar complexitatea nu i-a deranjat nici pina acum. Asa ca pina una alta cred ca e destul de plauzibila si varianta ca o face mai usoara, dar mai mult dpdv al maselor in miscare. Cert e ca daca imparti 2 supape in 3, fiecare din cele 3 e mai mica deci cumva desi e mai multa masa in miscare, fiecare din masa individuala e mai mica decit in cazul a 2 supape, deci arcuri mai mici, forte mai mici (nu trebuie sa faca sa revina o supapa mai grea), uzuri mai mici pe scaune, ghiduri..Acum cu 2 supape, e intradevar masa totala mai mica, dar fiecare din supape e mai grea, inertii, forte mai mari.. Ar fi interesant de stiut exact ce s-au gindit . Poate pina la urma e doar marketing.. :wave:

PS: Ar mai fi o varianta. Ceva legat de pozitia injectoarelor.

Editat de mig
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce cauta aici un fan ducati si un fan suzuki????? :peace:

 

Dpdv al designului ,RECUNOSC cu mana pe inima ca R1 e JALEEEEEEEEE.Singurul lucru care chiar nu ma impac e consumul de ulei.Chiar daca e perfect normal ,e dat de fabrica acel consum ,pur si simplu imi sta pe creier :ok:

 

 

Ps:nu sunt fan suzuki ,sunt fan MOTOCICLETE in general ,dar sa nu jignim pe unele si sa le ridicam in slavi pe altele :wave:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa punem mana de la mana....li s-a stricat cantarul la astia de la Yamaha.Acum serios vorbind ,de ce incep iar sa creasca greutatea!??! Am observat ca si noul gsxr s-a "ingrasat" cu vreo 7 kg

 

PAi daca se continua in ritmul asta cu greutatea, in cativa ani de zile ajungeam sa ne dea jos si cea mai mica pala de vant cu motoare asa usoare :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...