paulynos Postat Octombrie 20, 2006 Share Postat Octombrie 20, 2006 Ca sa te innoiesti trebuie intai sa ai motoreta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aliass_pitbull Postat Octombrie 20, 2006 Share Postat Octombrie 20, 2006 Ca sa te innoiesti trebuie intai sa ai motoreta... ...din cate vad eu aici trebuie sa vb numai cei cu motorete....asta este.....we will see... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
comos Postat Octombrie 21, 2006 Share Postat Octombrie 21, 2006 mie imi prea place r1. r6 nu ma omor imi plac altele de 600 mai mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aliass_pitbull Postat Octombrie 22, 2006 Share Postat Octombrie 22, 2006 modele sunt multe care mai de care...insa R6-le asta nou este mortal.....sincer R1 2007 mie unul nu imi prea face cu ochiul....mai beton arata cel de pana acum....."asta la exterior....dpv al fiabilitatii si modului in care se comporta la drum nu pot sa spun nimik.....la capitolul asta sunt 0" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
E.Z.rider Postat Octombrie 30, 2006 Share Postat Octombrie 30, 2006 motocicletele difera pentru ca si gusturile difera... altfel toate ar arata la fel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
comos Postat Octombrie 31, 2006 Share Postat Octombrie 31, 2006 corect , fiecare cu gusturile lui Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aliass_pitbull Postat Octombrie 31, 2006 Share Postat Octombrie 31, 2006 corect , fiecare cu gusturile lui Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SILVIU.C Postat Octombrie 31, 2006 Share Postat Octombrie 31, 2006 Oare si varianta 2007 e ignifuga ? Dar ,oare ,la ducati le mai exploadeaza motoarele? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
upsalla Postat Noiembrie 1, 2006 Share Postat Noiembrie 1, 2006 gixxer k7 va avea pe mapa sport--200 la mb si 170 la roata. nu ca ar avea cineva nevoie de atita putere... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrian91089 Postat Noiembrie 3, 2006 Share Postat Noiembrie 3, 2006 Oricum GSX-R ramane cel mai tare...niciodata yamaha nu o sa faca suzuki...la 1000 ma refer... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
comos Postat Noiembrie 3, 2006 Share Postat Noiembrie 3, 2006 a socos si suzuki gixeruu pe 2007 de 1000..... nu prea imi place faru din fata dar in rest e fenomen...super tare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zoli33 Postat Decembrie 4, 2006 Share Postat Decembrie 4, 2006 1.eu zic ca e mai fain la modelul nou furca spate si bordul. Tobele nu. Asta e clar. Motorul e mai tare. Mult mai tare.Asta e bine. 2. Un lucru de care nu vorbeste nimeni: PRETUL ! de ce? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SspBike Postat Decembrie 5, 2006 Share Postat Decembrie 5, 2006 1.eu zic ca e mai fain la modelul nou furca spate si bordul. Tobele nu. Asta e clar. Motorul e mai tare. Mult mai tare.Asta e bine. 2. Un lucru de care nu vorbeste nimeni: PRETUL ! de ce? Si aici esti prezent??? Te intereseaza Yamaha? De cand??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boco Postat Decembrie 6, 2006 Share Postat Decembrie 6, 2006 Si aici esti prezent??? Te intereseaza Yamaha? De cand??? Il intereseaza doar pianinele si viorile de la Yamaha. Scuze de "off-topic". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
E.Z.rider Postat Decembrie 6, 2006 Share Postat Decembrie 6, 2006 pt cei care zic ca R1 2007 e doar un facelift... iata numai cateva chestii importante: 1. admisie variabila 2. distributie cu 4 supape in loc de 5 3. etriere radiale cu 6 pistoane 4. cadru revizuit masiv care foloseste mai mult motorul pentru rigidizare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mig Postat Decembrie 6, 2006 Share Postat Decembrie 6, 2006 (editat) Stie careva de ce au renuntat la a 5-a supapa ?(Dupa cite stiu eu o poarta de prin 85 de pe la un fz750??) Editat Decembrie 6, 2006 de mig Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SILVIU.C Postat Decembrie 7, 2006 Share Postat Decembrie 7, 2006 Stie careva de ce au renuntat la a 5-a supapa ?(Dupa cite stiu eu o poarta de prin 85 de pe la un fz750??) O face mai usoara ...ce e cu atatea supape in plus Ps:scuze ,dar nu am putut sa ma abtin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mig Postat Decembrie 8, 2006 Share Postat Decembrie 8, 2006 (editat) O face mai usoara ...ce e cu atatea supape in plus Ps:scuze ,dar nu am putut sa ma abtin E o varianta si asta Problema cu o sectiune mare de trecere e dupa cite stiu eu ca gazul nu are viteza pt turatii mai joase, in schimb la turatie mare ar trebui sa umple mai bine. Totusi si cu 2 supape trebuie sa se umple bine la virf, altfel n-ar scoate mai multa putere. Deci cumva nu cred ca e numai sectiunea de trecere. Pe de alta parte, probabil ca forma camerei de ardere e cumva constrinsa de a 3-a supapa. Dar totusi eu n-am auzit ca sa aibe probleme de detonatii. Aici e ceva posibil. Acum dpdv al complexitatii, e evident mai simpla. Dar complexitatea nu i-a deranjat nici pina acum. Asa ca pina una alta cred ca e destul de plauzibila si varianta ca o face mai usoara, dar mai mult dpdv al maselor in miscare. Cert e ca daca imparti 2 supape in 3, fiecare din cele 3 e mai mica deci cumva desi e mai multa masa in miscare, fiecare din masa individuala e mai mica decit in cazul a 2 supape, deci arcuri mai mici, forte mai mici (nu trebuie sa faca sa revina o supapa mai grea), uzuri mai mici pe scaune, ghiduri..Acum cu 2 supape, e intradevar masa totala mai mica, dar fiecare din supape e mai grea, inertii, forte mai mari.. Ar fi interesant de stiut exact ce s-au gindit . Poate pina la urma e doar marketing.. PS: Ar mai fi o varianta. Ceva legat de pozitia injectoarelor. Editat Decembrie 8, 2006 de mig Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
E.Z.rider Postat Decembrie 8, 2006 Share Postat Decembrie 8, 2006 1. pt a obtine o camera de ardele mai compacta ... 2. pt a reduce energia consumata de al 5-lea arc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boco Postat Decembrie 8, 2006 Share Postat Decembrie 8, 2006 O face mai usoara ...ce e cu atatea supape in plus Ps:scuze ,dar nu am putut sa ma abtin Care mai usoara, ca e mai grea decat cea dinainte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SILVIU.C Postat Decembrie 8, 2006 Share Postat Decembrie 8, 2006 Sa punem mana de la mana....li s-a stricat cantarul la astia de la Yamaha.Acum serios vorbind ,de ce incep iar sa creasca greutatea!??! Am observat ca si noul gsxr s-a "ingrasat" cu vreo 7 kg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zoli33 Postat Decembrie 8, 2006 Share Postat Decembrie 8, 2006 Ce cauta aici un fan ducati si un fan suzuki????? Toata lumea isi doreste un Yamaha, nu-i asa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SILVIU.C Postat Decembrie 8, 2006 Share Postat Decembrie 8, 2006 Ce cauta aici un fan ducati si un fan suzuki????? Dpdv al designului ,RECUNOSC cu mana pe inima ca R1 e JALEEEEEEEEE.Singurul lucru care chiar nu ma impac e consumul de ulei.Chiar daca e perfect normal ,e dat de fabrica acel consum ,pur si simplu imi sta pe creier Ps:nu sunt fan suzuki ,sunt fan MOTOCICLETE in general ,dar sa nu jignim pe unele si sa le ridicam in slavi pe altele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zoli33 Postat Decembrie 8, 2006 Share Postat Decembrie 8, 2006 Am glumit, sper ca v-ati dat seama. Eu sunt prieten cu toti ! Pace! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Buster Postat Decembrie 8, 2006 Share Postat Decembrie 8, 2006 Sa punem mana de la mana....li s-a stricat cantarul la astia de la Yamaha.Acum serios vorbind ,de ce incep iar sa creasca greutatea!??! Am observat ca si noul gsxr s-a "ingrasat" cu vreo 7 kg PAi daca se continua in ritmul asta cu greutatea, in cativa ani de zile ajungeam sa ne dea jos si cea mai mica pala de vant cu motoare asa usoare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.