qri57i Postat Aprilie 7, 2011 Share Postat Aprilie 7, 2011 Sunt proaspat posesor de un kawa ER5 si intampin o problema, sper sa ma puteti ajuta. Simptomele sunt: nu isi mai ia turatie peste 5000, daca ii dau gaz brusc..., daca o iau usor trece de 5000 ture insa foarte greu, abia ajung pe la 8-9000... mai bine schimb treapta...si o iau de la capat pana in 5000..... Nestiutor am intrebat in stg in dr. am intrebat fostul [proprietar el a spus ca asa i a facut si lui anul trecut si a schimbat bujiile, am comandat si eu unele, trebuie sa jaunga maine, insa totusi cred ca este de la benzina, ori se ineaca ( cam asa se simte atunci cand incearca sa treaca de 5000 ) ori nu are benzina suficienta, de la ce sa fie, o sa verific robinetul de benzina sa nu fie probleme la el ( fostul proprietar il tinea deschis numai pe rezerva, a zis ca a schimbat o data pe primar si nu i a mai pornit decat impinsa ), am incercat mai multe pozitii ale lui si din fericire o singura data cand am dat pe rezerva apoi am dat turat-o pana in 9000 ture, apoi am schimbat pe oprit .... mai, mai sa ma ridic cu ea pe o roata daca nu dadeam drumul la gaz rapid.... Astept sfaturi. Va multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Survolaj Postat Aprilie 7, 2011 Share Postat Aprilie 7, 2011 Am mai intalnit faza asta la ER5 - cauza fiind lipsa filtrului de aer. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Aprilie 7, 2011 Share Postat Aprilie 7, 2011 Daca pe loc, la neutral, se tureaza usor, e ori filtru de benzina foarte murdar ori vreun furtun sufrumat sau desprins in rezervor, deci are de-a face cu debitu de benzina. Daca la neutral se tureaza la fel de greu, alta ii problema, la carburatoare, amestec sau stiu eu ce... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
qri57i Postat Aprilie 7, 2011 Autor Share Postat Aprilie 7, 2011 Ma dor toate, mi am luat inima n dinti cu un coleg si am desfacut o, am dat jos carburatoarele si le am curatat... nici nu mai spun ce era in el, daca nici decantorul nu functiona... il desfaceam si degeaba... plus apa... acum se ridica pe o roata intr a 2 a . Sa speram ca asa ramane Va multumesc ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gabi2008 Postat Aprilie 8, 2011 Share Postat Aprilie 8, 2011 ok le-ai curatat.....dar ai facut si sincronizarea ???? este foarte importanta .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristidb Postat Aprilie 8, 2011 Share Postat Aprilie 8, 2011 Pai nu ziceai ca ai testat-o si prinde 200? Cum prinde 200 daca nu trece de 5000rpm? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Survolaj Postat Aprilie 8, 2011 Share Postat Aprilie 8, 2011 Nu trece de 200 nici trasa de cai...am incercat eu - la 180-190 se plafoneaza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
qri57i Postat Aprilie 13, 2011 Autor Share Postat Aprilie 13, 2011 A luat un pic peste 190km/h, acum am schibmat si piniaone si lant si placheti, e ca noua.. merge brici ... nu stiu ce inseamna sincronizare, trebuei sa gasesc pe cineva prin zona mea care se pricepe ... am auzit ca ar fi cineva, dar serviciul imi mananca tot timpul si nu prea am timp sa sap. Sincer sa fiu 190 e mai mult ca suficient, oricum nu stiu daca o sa merg vreodata cu viteza asta .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.