Sari la conținut

Poze Cu Motocicletele Din Banat.


Abel
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 969
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

new girl in town! s-a depasit profesorul pe sine cand a luat-o, ce bine ca nu o vrut s-o pastreze pentru el! muhahahaha

asdawv.th.jpg

 

numere definitive mai incolo!

ps: ajutati-ma sa-i gasesc un nume catchy, sunt in pana de idei

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut

sunt mai nou pe aici...ma ajuta cineva si pe mine ca nu reusesc sa postez poza cu mobra mea..

multzam fain

Mesaj completat

cu putin ajutor am reusit

http://img545.imageshack.us/i/29032011519.jpg/

 

mersi raoulserban

Atentie! Un sfat: NU mai spala mobra cu spuma, e nebunie cat ai dat acolo. Intreaba prietenii din Timisoara cum se spala o mobra corect. Scuze off opic...
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Atentie! Un sfat: NU mai spala mobra cu spuma, e nebunie cat ai dat acolo. Intreaba prietenii din Timisoara cum se spala o mobra corect. Scuze off opic...

 

Ce se poate intampla daca o speli cu spuma? Ataca vopseaua? Ataca piesele din aluminiu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Daca motorul este cald (nu neaparat cu cheia scoasa acum din contact, ci chiar caldut, ca sa zic asa), se albesc piesele de aluminiu. Mai ales cele din aluminiu lustruit, gen capace de motor, scuturi de motor, etc.

Daca te duci la spalatorie, o tragi la umbra pana se elibereaza un loc (vara se incalzeste toata si de la soare), bagi o pipa si ii rogi ca prima data sa o spele doar cu jet de apa. Daca faceti asa, va fi rece de tot si sansele sa se albeasca piesele sunt minime spre deloc. La mine, cel putin, asa e. Dar eu nu am prea multe piese de aluminiu polishat pe a mea. Doar blocul motor, care si acela este din aluminiu brut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca motorul este cald (nu neaparat cu cheia scoasa acum din contact, ci chiar caldut, ca sa zic asa), se albesc piesele de aluminiu. Mai ales cele din aluminiu lustruit, gen capace de motor, scuturi de motor, etc.

Daca te duci la spalatorie, o tragi la umbra pana se elibereaza un loc (vara se incalzeste toata si de la soare), bagi o pipa si ii rogi ca prima data sa o spele doar cu jet de apa. Daca faceti asa, va fi rece de tot si sansele sa se albeasca piesele sunt minime spre deloc. La mine, cel putin, asa e. Dar eu nu am prea multe piese de aluminiu polishat pe a mea. Doar blocul motor, care si acela este din aluminiu brut.

 

Eu o duc la o spalatorie care-i langa blocul meu si de obicei plec cu motorul rece si nu prea se incalzeste pana acolo. Nici piese de aluminiu nu prea am, blocul motor dar ala ii vopsit (din fabrica).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Spuma ataca contactele electrice de la mufele de conectare oxidandu-le. Dupa un timp vei avea probleme cu aceste contacte. Ataca vaselina dizolvand-o si grabeste uzura pieselor protejate de aceasta (rulmenti, bucse, etc) . In fond e mobra ta. In timp poate daca continui sa o speli asa vei auzi ba un scartait, semnalele sau alte contacte iti v-a juca feste fara sa stii ce se intampla, sigurantele ti se vor arde nestiind de ce si alte ,,bucurii". Numai bine! Un exemplu de o spalare corecta aici:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_
Spuma ataca contactele electrice de la mufele de conectare oxidandu-le. Dupa un timp vei avea probleme cu aceste contacte. Ataca vaselina dizolvand-o si grabeste uzura pieselor protejate de aceasta (rulmenti, bucse, etc) . In fond e mobra ta. In timp poate daca continui sa o speli asa vei auzi ba un scartait, semnalele sau alte contacte iti v-a juca feste fara sa stii ce se intampla, sigurantele ti se vor arde nestiind de ce si alte ,,bucurii". Numai bine! Un exemplu de o spalare corecta aici:

 

Kato, ce spui tu se aplica fara dubii la motocicletele de strada, unde ungerea dupa spalare este mai complicata din cauza faptului ca motocicletele sunt mai compacte, mai ingramadite, permitand greu accesul la diverse articulatii mobile.

La off, lucrurile sunt diferite - dupa o tura de enduro este atata namol si praf pe motocicleta incat un spalat cu clabuci, bureti si perii te baga in boala si nu are nici o sansa sa ajunga prin toate cotloanele pe unde namolul este deja tare ca piatra (intre scut si motor, in jurul bazei telescopului, in interiorul aripii fata, etc

Asta o sa iti confirme orice endurist. De-asta sunt si atat de populare printre noi aparatele de spalat sub presiune.

Eu sunt adeptul spalatului cu jet de apa la spalatorie urmat de ungere excesiva.

Spuma si eu o dau cam o data la 2-3 spalari. Mai mult cand vreau ca motocicleta sa fie super curata.

Le cer sa o aplice pentru a inlatura urmele de unsoare lasate de lant pe bascula, bloc motor, cadru, aripa spate, urmele de ulei de pe rezervor si ghidoane (cand fac pana in padure, ma murdaresc de vaselina, pe care poate nu o curat mereu f. bine de pe maini, etc).

Pe de alta parte, dupa fiecare spalare (cu apa sau spuma, indiferent) eu folosesc un spray cu vaselina lichida cu care dau prin toate zonele cu articulatii mobile - bascula, cric, pedale, scarite, manete.

Atunci cand demontez plasticele laterale pentru curatat filtru de aer, schimbat uleiul, becurile arse, etc, adica cel putin o data pe luna, eu arunc un ochi si pe la contacte/electrica. Tot din reflex (imi place mult sa ma dau prin namoale si balti) le ung destul de des cu WD40.

Bascula o demontez cel putin o data pe sezon (schimbat lantul sau, uneori, in zilele cu ghinion, schimbat si telescopul).

Asa ca, pana la urma, eu zic ca tine si de posesor. Eu stiu cate sprayuri goale arunc in fiecare luna.

Editat de _Raul_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da Raul, ai dreptate. Dupa cum am si spus mai demult tu fiind primul oltean care a avut motocicleta le stii pe toate. Nu am spus nimic despre spalatul cu presiune, am adus doar cateva argumente asupra riscului la spalatul frecvent cu spuma. Mobra mea fiind Honda am ca la cuptoarele electrice functia de autocuratire :bounce: . Prieteni eu zic sa incheiem subiectul asta ca deviem de la tematica topicului si ne pedepsesc moderatorii. Numai bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_
Da Raul, ai dreptate. Dupa cum am si spus mai demult tu fiind primul oltean care a avut motocicleta le stii pe toate. Nu am spus nimic despre spalatul cu presiune, am adus doar cateva argumente asupra riscului la spalatul frecvent cu spuma. Mobra mea fiind Honda am ca la cuptoarele electrice functia de autocuratire :bounce: . Prieteni eu zic sa incheiem subiectul asta ca deviem de la tematica topicului si ne pedepsesc moderatorii. Numai bine!

 

Acum cateva zile arunca un dement ulei pe vreo cateva masini din parcare. O bucurie sa ai ulei pe geamurile masinii. Merg din nou la spalatorie. Clabuc de spuma activa, frecat cu detergent de spuma activa si servetele, curatat cu alcool tehnic si ... nimic.

A iesit de-abia acasa, cu Axion si apa calda, din prima.

Concluzia - spuma activa este foarte periculoasa pentru contacte. Clabucul ala de sapon din filmuletul americanului ala plictisit si care nu stie cum sa fie el mai cu mot, nu este.

Nu stiu care le stie pe toate pe aici. Presupun ca ai folosit multi ani spuma activa, inainte sa treci la lighenuse si periute. Eu le-am aruncat dupa 1 an de folosit la GPZ. M-am mutat si cu el la spalatorie.

Mesaj completat

Da Raul, ai dreptate. Dupa cum am si spus mai demult tu fiind primul oltean care a avut motocicleta le stii pe toate. Nu am spus nimic despre spalatul cu presiune, am adus doar cateva argumente asupra riscului la spalatul frecvent cu spuma. Mobra mea fiind Honda am ca la cuptoarele electrice functia de autocuratire :laugh: . Prieteni eu zic sa incheiem subiectul asta ca deviem de la tematica topicului si ne pedepsesc moderatorii. Numai bine!

 

Acum cateva zile arunca un dement ulei pe vreo cateva masini din parcare. O bucurie sa ai ulei pe geamurile masinii. Merg din nou la spalatorie. Clabuc de spuma activa, frecat cu detergent de spuma activa si servetele, curatat cu alcool tehnic si ... nimic.

A iesit de-abia acasa, cu Axion si apa calda, din prima.

Concluzia - spuma activa este foarte periculoasa pentru contacte. Clabucul ala de sapon din filmuletul americanului ala plictisit si care nu stie cum sa fie el mai cu mot, nu este.

Nu stiu care le stie pe toate pe aici. Presupun ca ai folosit multi ani spuma activa, inainte sa treci la lighenuse si periute. Eu le-am aruncat dupa 1 an de folosit la GPZ. M-am mutat si cu el la spalatorie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Spuma ataca contactele electrice de la mufele de conectare oxidandu-le. Dupa un timp vei avea probleme cu aceste contacte. Ataca vaselina dizolvand-o si grabeste uzura pieselor protejate de aceasta (rulmenti, bucse, etc) . In fond e mobra ta. In timp poate daca continui sa o speli asa vei auzi ba un scartait, semnalele sau alte contacte iti v-a juca feste fara sa stii ce se intampla, sigurantele ti se vor arde nestiind de ce si alte ,,bucurii". Numai bine! Un exemplu de o spalare corecta aici:

 

Eu spal motorul in medie o data la o luna-doua. Contactele le curat (spray de contacte + WD40 dupa) de vreo 2 ori pe an si rotile le dau jos de mai multe ori pe an (acum am 2 seturi si mai alternez). Bascula o dau jos odata pe an pt uns. Decat sa pierd o gramada de timp la spalat cu buretele prefer sa duc la spalatorie si s-o spal cu spuma si cand mai am de lucru pe undeva sa mai ung/curat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi s-a spart masina in seara asta (14.04) in jurul ore 21:30 in zona Victor Babes din Timisoara unde eram in vizita si singurul lucru ce lipseste e o geanta neagra ( gen geanta de laptop) cu mostrare de jaluzele , un calculator, o roleta, un tipizat pt comenzi si stampila firmei "SC.SEVEN HEAVEN. SRL" Daca auziti/vedeti pe undeva ceva in genul, va rog frumos sa sunati la 0723320789 sau 0768251800 . Sar'na frumos ! Va rog, dati mai departe in lista la cine aveti din Timisoara.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Motorangel.. cred ca te-am vazut pe 8 mai la sensul girator de la Real Sud.. Timisoara.. cu pasager.. sau poate ma insel.. un motor albinos era oricum..

 

 

Asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...