Razv Postat Martie 24, 2011 Share Postat Martie 24, 2011 Honda mea Asta a fost primul meu motor: Honda CB500 din 1994, verde metalizat. Cool bike! Sa-l stapanesti sanatos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pantera Postat Martie 24, 2011 Share Postat Martie 24, 2011 Multi motoristi azi prin oras ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
slow Postat Martie 29, 2011 Share Postat Martie 29, 2011 viitoarea ex-.....triumph speed triple t509 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nic0las Postat Martie 30, 2011 Share Postat Martie 30, 2011 furia mov Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Aprilie 1, 2011 Share Postat Aprilie 1, 2011 new girl in town! s-a depasit profesorul pe sine cand a luat-o, ce bine ca nu o vrut s-o pastreze pentru el! muhahahaha numere definitive mai incolo! ps: ajutati-ma sa-i gasesc un nume catchy, sunt in pana de idei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kempflar Postat Aprilie 4, 2011 Share Postat Aprilie 4, 2011 Prima motocicleta...de vreo doua saptamani Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
snitzelCBR Postat Aprilie 4, 2011 Share Postat Aprilie 4, 2011 Prima Motoreta a mea HONDA CBR 600 F4 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
djfinggaz Postat Aprilie 5, 2011 Share Postat Aprilie 5, 2011 Salut sunt mai nou pe aici...ma ajuta cineva si pe mine ca nu reusesc sa postez poza cu mobra mea.. multzam fain Mesaj completat cu putin ajutor am reusit http://img545.imageshack.us/i/29032011519.jpg/ mersi raoulserban Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VincentVega Postat Aprilie 5, 2011 Share Postat Aprilie 5, 2011 Salut Te-am vazut zilele astea prin oras, arata mult mai bine in realitate motocicleta. Sa te bucuri de ea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
djfinggaz Postat Aprilie 6, 2011 Share Postat Aprilie 6, 2011 mersi asfalt uscat Te-am vazut zilele astea prin oras, arata mult mai bine in realitate motocicleta. Sa te bucuri de ea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kato_arad Postat Aprilie 6, 2011 Share Postat Aprilie 6, 2011 Salutsunt mai nou pe aici...ma ajuta cineva si pe mine ca nu reusesc sa postez poza cu mobra mea.. multzam fain Mesaj completat cu putin ajutor am reusit http://img545.imageshack.us/i/29032011519.jpg/ mersi raoulserban Atentie! Un sfat: NU mai spala mobra cu spuma, e nebunie cat ai dat acolo. Intreaba prietenii din Timisoara cum se spala o mobra corect. Scuze off opic... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
djfinggaz Postat Aprilie 6, 2011 Share Postat Aprilie 6, 2011 mersi de sfat Atentie! Un sfat: NU mai spala mobra cu spuma, e nebunie cat ai dat acolo. Intreaba prietenii din Timisoara cum se spala o mobra corect. Scuze off opic... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Moșu' Postat Aprilie 7, 2011 Share Postat Aprilie 7, 2011 Atentie! Un sfat: NU mai spala mobra cu spuma, e nebunie cat ai dat acolo. Intreaba prietenii din Timisoara cum se spala o mobra corect. Scuze off opic... Ce se poate intampla daca o speli cu spuma? Ataca vopseaua? Ataca piesele din aluminiu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Aprilie 7, 2011 Share Postat Aprilie 7, 2011 Daca motorul este cald (nu neaparat cu cheia scoasa acum din contact, ci chiar caldut, ca sa zic asa), se albesc piesele de aluminiu. Mai ales cele din aluminiu lustruit, gen capace de motor, scuturi de motor, etc. Daca te duci la spalatorie, o tragi la umbra pana se elibereaza un loc (vara se incalzeste toata si de la soare), bagi o pipa si ii rogi ca prima data sa o spele doar cu jet de apa. Daca faceti asa, va fi rece de tot si sansele sa se albeasca piesele sunt minime spre deloc. La mine, cel putin, asa e. Dar eu nu am prea multe piese de aluminiu polishat pe a mea. Doar blocul motor, care si acela este din aluminiu brut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Moșu' Postat Aprilie 7, 2011 Share Postat Aprilie 7, 2011 Daca motorul este cald (nu neaparat cu cheia scoasa acum din contact, ci chiar caldut, ca sa zic asa), se albesc piesele de aluminiu. Mai ales cele din aluminiu lustruit, gen capace de motor, scuturi de motor, etc.Daca te duci la spalatorie, o tragi la umbra pana se elibereaza un loc (vara se incalzeste toata si de la soare), bagi o pipa si ii rogi ca prima data sa o spele doar cu jet de apa. Daca faceti asa, va fi rece de tot si sansele sa se albeasca piesele sunt minime spre deloc. La mine, cel putin, asa e. Dar eu nu am prea multe piese de aluminiu polishat pe a mea. Doar blocul motor, care si acela este din aluminiu brut. Eu o duc la o spalatorie care-i langa blocul meu si de obicei plec cu motorul rece si nu prea se incalzeste pana acolo. Nici piese de aluminiu nu prea am, blocul motor dar ala ii vopsit (din fabrica). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kato_arad Postat Aprilie 7, 2011 Share Postat Aprilie 7, 2011 Spuma ataca contactele electrice de la mufele de conectare oxidandu-le. Dupa un timp vei avea probleme cu aceste contacte. Ataca vaselina dizolvand-o si grabeste uzura pieselor protejate de aceasta (rulmenti, bucse, etc) . In fond e mobra ta. In timp poate daca continui sa o speli asa vei auzi ba un scartait, semnalele sau alte contacte iti v-a juca feste fara sa stii ce se intampla, sigurantele ti se vor arde nestiind de ce si alte ,,bucurii". Numai bine! Un exemplu de o spalare corecta aici: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bside Postat Aprilie 7, 2011 Share Postat Aprilie 7, 2011 Reteta lui Kato (link-ul) nu se aplica la Honda. Honda NU SE MURDARESTE ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Aprilie 7, 2011 Share Postat Aprilie 7, 2011 (editat) Spuma ataca contactele electrice de la mufele de conectare oxidandu-le. Dupa un timp vei avea probleme cu aceste contacte. Ataca vaselina dizolvand-o si grabeste uzura pieselor protejate de aceasta (rulmenti, bucse, etc) . In fond e mobra ta. In timp poate daca continui sa o speli asa vei auzi ba un scartait, semnalele sau alte contacte iti v-a juca feste fara sa stii ce se intampla, sigurantele ti se vor arde nestiind de ce si alte ,,bucurii". Numai bine! Un exemplu de o spalare corecta aici: Kato, ce spui tu se aplica fara dubii la motocicletele de strada, unde ungerea dupa spalare este mai complicata din cauza faptului ca motocicletele sunt mai compacte, mai ingramadite, permitand greu accesul la diverse articulatii mobile. La off, lucrurile sunt diferite - dupa o tura de enduro este atata namol si praf pe motocicleta incat un spalat cu clabuci, bureti si perii te baga in boala si nu are nici o sansa sa ajunga prin toate cotloanele pe unde namolul este deja tare ca piatra (intre scut si motor, in jurul bazei telescopului, in interiorul aripii fata, etc Asta o sa iti confirme orice endurist. De-asta sunt si atat de populare printre noi aparatele de spalat sub presiune. Eu sunt adeptul spalatului cu jet de apa la spalatorie urmat de ungere excesiva. Spuma si eu o dau cam o data la 2-3 spalari. Mai mult cand vreau ca motocicleta sa fie super curata. Le cer sa o aplice pentru a inlatura urmele de unsoare lasate de lant pe bascula, bloc motor, cadru, aripa spate, urmele de ulei de pe rezervor si ghidoane (cand fac pana in padure, ma murdaresc de vaselina, pe care poate nu o curat mereu f. bine de pe maini, etc). Pe de alta parte, dupa fiecare spalare (cu apa sau spuma, indiferent) eu folosesc un spray cu vaselina lichida cu care dau prin toate zonele cu articulatii mobile - bascula, cric, pedale, scarite, manete. Atunci cand demontez plasticele laterale pentru curatat filtru de aer, schimbat uleiul, becurile arse, etc, adica cel putin o data pe luna, eu arunc un ochi si pe la contacte/electrica. Tot din reflex (imi place mult sa ma dau prin namoale si balti) le ung destul de des cu WD40. Bascula o demontez cel putin o data pe sezon (schimbat lantul sau, uneori, in zilele cu ghinion, schimbat si telescopul). Asa ca, pana la urma, eu zic ca tine si de posesor. Eu stiu cate sprayuri goale arunc in fiecare luna. Editat Aprilie 7, 2011 de _Raul_ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kato_arad Postat Aprilie 8, 2011 Share Postat Aprilie 8, 2011 Da Raul, ai dreptate. Dupa cum am si spus mai demult tu fiind primul oltean care a avut motocicleta le stii pe toate. Nu am spus nimic despre spalatul cu presiune, am adus doar cateva argumente asupra riscului la spalatul frecvent cu spuma. Mobra mea fiind Honda am ca la cuptoarele electrice functia de autocuratire . Prieteni eu zic sa incheiem subiectul asta ca deviem de la tematica topicului si ne pedepsesc moderatorii. Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Aprilie 8, 2011 Share Postat Aprilie 8, 2011 Da Raul, ai dreptate. Dupa cum am si spus mai demult tu fiind primul oltean care a avut motocicleta le stii pe toate. Nu am spus nimic despre spalatul cu presiune, am adus doar cateva argumente asupra riscului la spalatul frecvent cu spuma. Mobra mea fiind Honda am ca la cuptoarele electrice functia de autocuratire . Prieteni eu zic sa incheiem subiectul asta ca deviem de la tematica topicului si ne pedepsesc moderatorii. Numai bine! Acum cateva zile arunca un dement ulei pe vreo cateva masini din parcare. O bucurie sa ai ulei pe geamurile masinii. Merg din nou la spalatorie. Clabuc de spuma activa, frecat cu detergent de spuma activa si servetele, curatat cu alcool tehnic si ... nimic. A iesit de-abia acasa, cu Axion si apa calda, din prima. Concluzia - spuma activa este foarte periculoasa pentru contacte. Clabucul ala de sapon din filmuletul americanului ala plictisit si care nu stie cum sa fie el mai cu mot, nu este. Nu stiu care le stie pe toate pe aici. Presupun ca ai folosit multi ani spuma activa, inainte sa treci la lighenuse si periute. Eu le-am aruncat dupa 1 an de folosit la GPZ. M-am mutat si cu el la spalatorie. Mesaj completat Da Raul, ai dreptate. Dupa cum am si spus mai demult tu fiind primul oltean care a avut motocicleta le stii pe toate. Nu am spus nimic despre spalatul cu presiune, am adus doar cateva argumente asupra riscului la spalatul frecvent cu spuma. Mobra mea fiind Honda am ca la cuptoarele electrice functia de autocuratire . Prieteni eu zic sa incheiem subiectul asta ca deviem de la tematica topicului si ne pedepsesc moderatorii. Numai bine! Acum cateva zile arunca un dement ulei pe vreo cateva masini din parcare. O bucurie sa ai ulei pe geamurile masinii. Merg din nou la spalatorie. Clabuc de spuma activa, frecat cu detergent de spuma activa si servetele, curatat cu alcool tehnic si ... nimic. A iesit de-abia acasa, cu Axion si apa calda, din prima. Concluzia - spuma activa este foarte periculoasa pentru contacte. Clabucul ala de sapon din filmuletul americanului ala plictisit si care nu stie cum sa fie el mai cu mot, nu este. Nu stiu care le stie pe toate pe aici. Presupun ca ai folosit multi ani spuma activa, inainte sa treci la lighenuse si periute. Eu le-am aruncat dupa 1 an de folosit la GPZ. M-am mutat si cu el la spalatorie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Moșu' Postat Aprilie 8, 2011 Share Postat Aprilie 8, 2011 Spuma ataca contactele electrice de la mufele de conectare oxidandu-le. Dupa un timp vei avea probleme cu aceste contacte. Ataca vaselina dizolvand-o si grabeste uzura pieselor protejate de aceasta (rulmenti, bucse, etc) . In fond e mobra ta. In timp poate daca continui sa o speli asa vei auzi ba un scartait, semnalele sau alte contacte iti v-a juca feste fara sa stii ce se intampla, sigurantele ti se vor arde nestiind de ce si alte ,,bucurii". Numai bine! Un exemplu de o spalare corecta aici: Eu spal motorul in medie o data la o luna-doua. Contactele le curat (spray de contacte + WD40 dupa) de vreo 2 ori pe an si rotile le dau jos de mai multe ori pe an (acum am 2 seturi si mai alternez). Bascula o dau jos odata pe an pt uns. Decat sa pierd o gramada de timp la spalat cu buretele prefer sa duc la spalatorie si s-o spal cu spuma si cand mai am de lucru pe undeva sa mai ung/curat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pantera Postat Aprilie 14, 2011 Share Postat Aprilie 14, 2011 Mi s-a spart masina in seara asta (14.04) in jurul ore 21:30 in zona Victor Babes din Timisoara unde eram in vizita si singurul lucru ce lipseste e o geanta neagra ( gen geanta de laptop) cu mostrare de jaluzele , un calculator, o roleta, un tipizat pt comenzi si stampila firmei "SC.SEVEN HEAVEN. SRL" Daca auziti/vedeti pe undeva ceva in genul, va rog frumos sa sunati la 0723320789 sau 0768251800 . Sar'na frumos ! Va rog, dati mai departe in lista la cine aveti din Timisoara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Saman Postat Mai 9, 2011 Share Postat Mai 9, 2011 Motorangel.. cred ca te-am vazut pe 8 mai la sensul girator de la Real Sud.. Timisoara.. cu pasager.. sau poate ma insel.. un motor albinos era oricum.. Asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Amisuki Postat Mai 15, 2011 Share Postat Mai 15, 2011 Vi-l prezint pe Hornetzoi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
djfinggaz Postat Mai 15, 2011 Share Postat Mai 15, 2011 Vi-l prezint pe Hornetzoi S-o stapanesti sanatoasa asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.