crazy_mouse_87 Postat Aprilie 12, 2011 Share Postat Aprilie 12, 2011 salutare, de curand am fost impliccat intr-un accident. Intrebarea mea este: cum imi dau seama daca este furca stramba, respectiv telescoapele, sau daca s-au stricat doar semeringurile. Scuipa ulei ambele semeringuri, Cu ochiu liber nu se vede a fi stramba furca, am mers pe moto si lucreaza bine furca. Sa incerc sa cumpar semeringuri noi sa le schimb, precum si uleiul din telescoape si daca mai scuipa pe langa semeringuri inseamana ca e stramba.... Sau cum imi pot da seama? Motocicleta este o yamaha 125 enduro, in momentul impactului am avut max 30km/h dar am fost si eu si pasager pe motocicleta, impactul fiind frontal. Multumesc anticipat pentru sfaturi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius '95 Postat Aprilie 12, 2011 Share Postat Aprilie 12, 2011 Metoda sforii: intinzi o sfoara de la axul rotii pana sus la ghidon. Daca telescopul este paralel cu ea - e drept. Altfel, vei vedea daca e stramba atunci cand o scoti din juguri. La mine arata ca in imagine si simeringurile n-au curs decat dupa 1 an. Le-am schimbat si am lasat telescoapele asa cum erau, ca ma costa prea mult inlocuitul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazy_mouse_87 Postat Aprilie 13, 2011 Autor Share Postat Aprilie 13, 2011 Metoda sforii: intinzi o sfoara de la axul rotii pana sus la ghidon. Daca telescopul este paralel cu ea - e drept.Altfel, vei vedea daca e stramba atunci cand o scoti din juguri. La mine arata ca in imagine si simeringurile n-au curs decat dupa 1 an. Le-am schimbat si am lasat telescoapele asa cum erau, ca ma costa prea mult inlocuitul. acum depinde si de cursa suspensiei, la mine fiinde un enduro, suspensia e moale si au o cursa de lucru destul de lunga telescoapele.. tinand cont ca reparatia cu inlocuire furca nu este decat vreo 800 de E... Se mai pot indrepta oare, la mine nu cred ca sunt atat de strambe ca cele din poza, vizibil nu prea este in exterior, dar cik pot fi strambe in interior, pana nu se desfac de pe motor nu cred ca am de unde sa stiu. Multumesc mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Aprilie 13, 2011 Share Postat Aprilie 13, 2011 Cel mai bine e sa dai jos furca, sa desfaci tot ansamblul si sa il verifici la strung daca nu se vede cu ochiul liber. Dupa, treci la restul verificarilor.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MirceaB Postat Aprilie 14, 2011 Share Postat Aprilie 14, 2011 Caz intalnit de mine la un Bandit de 600. Telescoapele la prima vedere ok, comportament la drum ok, totul a fost bine pana cand proprietarul a vrut sa schimbe un semering. Am desfacut telescoapele, s-a schimbat ceea ce era de schimbat si cand sa le punem la loc...surpriza, in partea de jos, la axul rotii nu se mai potriveau. Adica piulita era stransa la maxim dar roata avea un joc stanga dreapta de aproximativ 0.5 cm. Initial am zis ca ne-am tampit, am dat niste telefoane pe la cei mai destepti ca noi si ne-am lamurit. Telescoapele erau strambe, insesizabil daca nu te uitai foarte atent. De acest lucru ne-am convins in momentul in care am facut o simpla verificare: am slabit usor toate prinderile telescoapelor (de la ghidon si jug) si le-am rotit. O jumatate de tura totul a fost ok, dupa care a inceput mearga tot mai greu. Le-am dat din nou jos si ne-am uitat pe ele cu mare atentie. In locul unde s-au indoit se putea vedea o usoara cuta in metal. Rezolvarea pe moment a fost sa le punem la loc in exact aceeasi pozitie cum au fost intial. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.