robychopper Postat Ianuarie 22, 2009 Share Postat Ianuarie 22, 2009 (editat) mai sincer cind am vazut filmarea cu pornirea harleyului nu mia venit sa cred haha nu avea de loc conpresie, fuck simsonul meu are mai mare conpresie, Sper ca acuma dupa ce ai schimbat tot, tre sa pui greutatea corpului sa il pornesti la pedala pui genunchiul sting pe sea si dai la pedala cu dreptul folosind toata greutatea corpului...dupa toate schimbarile ar trebuii sa ai o conpresie de dracu te ia... Astept sa vad o filmare cu o pornire, dar o pornire la rece , nu cu motorul cald.....vreau sa vad cum porneste un harley reconditionat la bucureti... tares curios... Cine are shovel in general porneste cam asa la rece, fara contact si cu shocul tras 2- 3 pedale.. bine date, nu la jumate de tura,pus contactul tras de doua ori de gaz scurt si o pedala de pornire... Editat Ianuarie 22, 2009 de robychopper Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TheFatBob Postat Ianuarie 22, 2009 Share Postat Ianuarie 22, 2009 (editat) da,motorul e gata....mai am de montat semnalizarile si clacsonul... are compresie acum de-mi rupe piciorul. poate fac un filmulet zilele astea,dar nu stiu daca-l pot urca aici. bach,zi ce mai sti despre nipru meu... Editat Ianuarie 22, 2009 de TheFatBob Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Ianuarie 22, 2009 Share Postat Ianuarie 22, 2009 (editat) da,motorul e gata....mai am de montat semnalizarile si clacsonul...are compresie acum de-mi rupe piciorul. poate fac un filmulet zilele astea,dar nu stiu daca-l pot urca aici. bach,zi ce mai sti despre nipru meu... aici nai sanse sa-l pui! filmezi il prelucrezi si-l uplodezi pe youtube si linku respectiv il pui aici..... Editat Ianuarie 22, 2009 de mas oyama Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bach Postat Ianuarie 28, 2009 Share Postat Ianuarie 28, 2009 bach,zi ce mai sti despre nipru meu... ce sa zic decat ca se prezinta in aceeasi stare cum il aveai si t, omul are grija de el, am sa incerc sa dau de el si sa-i fac niste poze ca sta relativ aproape de mine, vara il vad in fiecare zi cu motorul acum deloc ca e vremea nasoala si nu prea umbla nimeni.....te tin la curent numai sa dau de om bach,zi ce mai sti despre nipru meu... ce sa zic decat ca se prezinta in aceeasi stare cum il aveai si t, omul are grija de el, am sa incerc sa dau de el si sa-i fac niste poze ca sta relativ aproape de mine, vara il vad in fiecare zi cu motorul acum deloc ca e vremea nasoala si nu prea umbla nimeni.....te tin la curent numai sa dau de om ca tot am adus in discutie niprul acela, tocmai am gasit asta : http://bikeshop.ro/motociclete/anunturi-va...992-161790.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
easybiker Postat Ianuarie 28, 2009 Share Postat Ianuarie 28, 2009 L-am vazut si eu prin oras. "Regele soselelor" Am crezut ca o venit @Blackrider in Timisoara. Dupa aia mi-am adus aminte ca nu mai este al lui de multa vreme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TheFatBob Postat Mai 20, 2009 Share Postat Mai 20, 2009 well,the shovel is back in biznis....adica de miine are numere definitive si va iesi pe sosele...yuhuuu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TheFatBob Postat Mai 20, 2009 Share Postat Mai 20, 2009 bach,da vad ca a modificat spatele la nepra...tare urit e acum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Titiluka Postat Mai 21, 2009 Share Postat Mai 21, 2009 Bun venit printre cei vii, si baga poze sa ne clatim ochii! ......bine zis......."printre cei vii"...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TheFatBob Postat Mai 27, 2009 Share Postat Mai 27, 2009 poze o sa-i fac dupa ce-i termin accesoriile din piele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bach Postat Iulie 15, 2009 Share Postat Iulie 15, 2009 .....tinde catre RAT sau doar mi sa parut mie???? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TheFatBob Postat Iulie 15, 2009 Share Postat Iulie 15, 2009 corect,intentionez sa-l fac rat-bobber...poza asta e de la Predeal. Mesaj completat tot la Predeal... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bach Postat August 5, 2009 Share Postat August 5, 2009 corect,intentionez sa-l fac rat-bobber...poza asta e de la Predeal.Mesaj completat tot la Predeal... Sunt tare curios, cum se comporta la drum shovelu`, cuplu, viteza de croaziera etc. Si bineinteles daca poate fi vorba de fiabilitate la motorul shovel. Pentru ca din discutiile cu pasionatii de harley am inteles ca nu ar fi prea fiabil ( un fel de nipra americana), si ca lumea se cam fereste de shovel( nu fac referire la pasionati). Am discutat chiar cu un baiat din sibiu( marius) la intrunirea din TM, el avea un sportster cu juguri modificate si furca lunga, facute de el( bineinteles cu ajutorul meseriasilor, frezori, strungari etc) si el la randul lui se ferea de shovel tot cam din aceleasi motive. Da-mi te rog o parere ca posesor. Pentru ca sincer sa fiu e modelul meu preferat dintre toate harley-urile ( bine ar fi si Pan`, dar shovelu` e mai aproape de realitate ca pret ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TheFatBob Postat August 6, 2009 Share Postat August 6, 2009 well,asa zic si eu,ca fost rider de nipru,ca e un "nipru american",adica motor simplu,brutal,chiar depasit tehnologic,se repara relativ usor(daca stii pe ce sa pui mina si unde)....are cuplu destul(nu m-au interesat valorile in Nm),fuge si 140-160km/h daca il poti tine,are vibratii f mari,e mai greoi in manevrare,ii plac drumurile intinse....ca orice HD trebuie sa mai stringi cite una alta pe la el....carbu e S&S si e ok,consum 5-6%. oricum,daca e pus la punct de catre un mecanic f bun,este f ok.de aia il iubesc eu...hehehe. perioada AMF a fost nefasta pt HD dpdv tehnologic,de aceea eu recomad modelele panshovel(earlyshovel) dar si lateshovel. ps:Marius vorbeste din auzite. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bach Postat August 6, 2009 Share Postat August 6, 2009 well,asa zic si eu,ca fost rider de nipru,ca e un "nipru american",adica motor simplu,brutal,chiar depasit tehnologic,se repara relativ usor(daca stii pe ce sa pui mina si unde)....are cuplu destul(nu m-au interesat valorile in Nm),fuge si 140-160km/h daca il poti tine,are vibratii f mari,e mai greoi in manevrare,ii plac drumurile intinse....ca orice HD trebuie sa mai stringi cite una alta pe la el....carbu e S&S si e ok,consum 5-6%.oricum,daca e pus la punct de catre un mecanic f bun,este f ok.de aia il iubesc eu...hehehe. perioada AMF a fost nefasta pt HD dpdv tehnologic,de aceea eu recomad modelele panshovel(earlyshovel) dar si lateshovel. ps:Marius vorbeste din auzite. ms de informatii...sper ca in curand (cel putin in urmatorii 10 ani ) sa ajung sa-mi iau si eu asa ceva, deocamdata ma multumesc si cu harley-ul rusesc , fostul tau inca merge bine am reusit sa fac si eu cateva ture cu el, fiind prieten cu proprietarul lui.....si incet se va transforma intr-un rat chopper( speram) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TheFatBob Postat August 11, 2009 Share Postat August 11, 2009 multam,amu am o problema electrica,trebuie so remediez...si sa scot apa din benzina,futui... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bach Postat August 11, 2009 Share Postat August 11, 2009 ...si sa scot apa din benzina,futui... ...hehe...sensibilos....nu-i chiar nipra Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TheFatBob Postat August 24, 2009 Share Postat August 24, 2009 rezolvat partea electrica,curatat rezervor,plus citeva mici customizari:wrinkle paint si banda pe tobe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
djeeckx Postat August 24, 2009 Share Postat August 24, 2009 rezolvat partea electrica,curatat rezervor,plus citeva mici customizari:wrinkle paint si banda pe tobe. hahaha.fain wrinkle...cata e autorul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TheFatBob Postat August 24, 2009 Share Postat August 24, 2009 m-am jucat eu un pic, cu spray-ul...si mai urmeaza citeva mici schimbari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
djeeckx Postat August 24, 2009 Share Postat August 24, 2009 m-am jucat eu un pic, cu spray-ul...si mai urmeaza citeva mici schimbari. nu ti-a iesit rau deloc.deci ai aflat reteta.arata f fain pe blocul motor dar e munca multa. baga pe el si ceva alama.poate vii la rasnov la intrunire sa il vezi pe al lui lacy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TheFatBob Postat August 25, 2009 Share Postat August 25, 2009 da,o sa bag ceva alama,dar asa mai discret....am pus cupru pe tobe. am vazut motorul lui Lacy in poze...poate ajung si la Risnov. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bach Postat August 26, 2009 Share Postat August 26, 2009 rezolvat partea electrica,curatat rezervor,plus citeva mici customizari:wrinkle paint si banda pe tobe. ai idee la ce temperatura se incalzesc finalele tobelor la motocicleta???....nu de alta da ma bate un gand sa fac tobele finale din teava de cupru, si n-as vrea sa picure dupa mine ( desi ma indoiesc ca ar ajunge la 1083 grade C) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TheFatBob Postat August 27, 2009 Share Postat August 27, 2009 @Shobolanu....VHT-wrinkle plus black,e spray(ebay sau la magazin de vopsele custom-auto). piesa treb curatata bine de impuritati(daca e cromata,treb matuita,ca sa aiba aderenta vopseaua)si pre-incalzita in cuptor la vre-o 50*C....apoi dai pe ea 3 straturi succesive(la interval de 3-4 min) si apoi o coci in cuptor la 90*C timp de minim 1 ora... daca nu faci asa,nu se mai increteste vopseaua cum trebuie si se usca intr-o luna...(oricum,scrie toate astea pe spray) @bach,nu stiu si nici nu m-a preocupat,dar ma indoiesc ca se v-a topi...poate doar daca inrosesti tobele... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
djeeckx Postat August 27, 2009 Share Postat August 27, 2009 ai idee la ce temperatura se incalzesc finalele tobelor la motocicleta???....nu de alta da ma bate un gand sa fac tobele finale din teava de cupru, si n-as vrea sa picure dupa mine ( desi ma indoiesc ca ar ajunge la 1083 grade C) pune linistit ca mai mult de 3-400 de grade nu ai acolo si sigur nu vei avea probleme.singura problema e ca se vor cocli de la umezeala.fain ar fi daca ai pune niste carpe de azbest pe ele si sa lasi capetele din cupru la vedere. Mesaj completat @Shobolanu....VHT-wrinkle plus black,e spray(ebay sau la magazin de vopsele custom-auto).piesa treb curatata bine de impuritati(daca e cromata,treb matuita,ca sa aiba aderenta vopseaua)si pre-incalzita in cuptor la vre-o 50*C....apoi dai pe ea 3 straturi succesive(la interval de 3-4 min) si apoi o coci in cuptor la 90*C timp de minim 1 ora... daca nu faci asa,nu se mai increteste vopseaua cum trebuie si se usca intr-o luna...(oricum,scrie toate astea pe spray) @bach,nu stiu si nici nu m-a preocupat,dar ma indoiesc ca se v-a topi...poate doar daca inrosesti tobele... treaba cu wrinkle paint se poate face si cu vopsea normala dar prin incalzirea prealabila a piesei in cuptor cum zice cristi dupa care se sufla vopseaua care datorita caldurii capata acel aspect incretit dupa care se baga la copt in cuptor o vreme.cea mai buna solutie este clar spary-ul care contine si ceva particule de grafit si care da un aspect de scoartza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bach Postat Septembrie 7, 2009 Share Postat Septembrie 7, 2009 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.