Andrei_D Postat Aprilie 16, 2011 Share Postat Aprilie 16, 2011 Motor 2 timpi, benzina cu ulei amestec 30g/litru. Pornit motocicleta, lasat la relanti 20-30 de secunde pana imi luam geaca si casca. Cand sa ma urc pe ea, vad balta de benzina pe dedesubt. Oprita, desfacut carburatorul: - mizerie la cuiul care inchide benzina; - rugina fina, pe fundul camerei de nivel, pe unde trag jicloarele (300 de km de la ultima curatare, deci se acumuleaza relativ repede) Rezervorul este destul de curat dar tot are ceva rugina si mizerie la fund. Robinetul de benzina este de calitate, are o sita foarte fina dar se pare ca nu e destul. Ca sa nu mai am probleme si alta data, vreau sa pun un filtru de benzina, tipul cu hartie la interior(nu cel cu sita) sau cu orice altceva care sa filtreze bine. Variante incercate de mine: - Filtru benzina Dacia (model mic, cu hartie): rugina fina tot trece de el si deseori se infunda din cauza uleiului de amestec. In plus, este facut sa lucreze la presiunea facuta de o pompa de benzina, nu prin cadere cum e la mine. - Filtru benzina scuter (cu hartie si magnet in partea de sus): rugina fina trece mai greu, fata de cel de Dacia, dar tot trece. Nu se infunda. Sunt multe modele de filtre dar nu stiu ce sa aleg. Vreau sa gasesc un filtru bun, nu ma astept sa retina toata mizeria dar sa fie mai bun decat cele doua de sus. Cat de bun a fost filtrul folosit de tine si unde gasesc de cumparat, sau cum arata? Mentionez din nou ca ma intereseaza un filtru pe care l-ati folosit la 2T. Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dany_oldmoto Postat Aprilie 16, 2011 Share Postat Aprilie 16, 2011 Motor 2 timpi, benzina cu ulei amestec 30g/litru. Pornit motocicleta, lasat la relanti 20-30 de secunde pana imi luam geaca si casca. Cand sa ma urc pe ea, vad balta de benzina pe dedesubt. Oprita, desfacut carburatorul: - mizerie la cuiul care inchide benzina; - rugina fina, pe fundul camerei de nivel, pe unde trag jicloarele (300 de km de la ultima curatare, deci se acumuleaza relativ repede) Rezervorul este destul de curat dar tot are ceva rugina si mizerie la fund. Robinetul de benzina este de calitate, are o sita foarte fina dar se pare ca nu e destul. Ca sa nu mai am probleme si alta data, vreau sa pun un filtru de benzina, tipul cu hartie la interior(nu cel cu sita) sau cu orice altceva care sa filtreze bine. Variante incercate de mine: - Filtru benzina Dacia (model mic, cu hartie): rugina fina tot trece de el si deseori se infunda din cauza uleiului de amestec. In plus, este facut sa lucreze la presiunea facuta de o pompa de benzina, nu prin cadere cum e la mine. - Filtru benzina scuter (cu hartie si magnet in partea de sus): rugina fina trece mai greu, fata de cel de Dacia, dar tot trece. Nu se infunda. Sunt multe modele de filtre dar nu stiu ce sa aleg. Vreau sa gasesc un filtru bun, nu ma astept sa retina toata mizeria dar sa fie mai bun decat cele doua de sus. Cat de bun a fost filtrul folosit de tine si unde gasesc de cumparat, sau cum arata? Mentionez din nou ca ma intereseaza un filtru pe care l-ati folosit la 2T. Multumesc! curatat bine rezervorul cu SODA si nu pune nici un filtru ca nu vei avea debit de benzina cu el,un robinet cu sita si rezervorul curatat bine e singura solutie. nu da bani pe filtre ca dai degeaba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei_D Postat Aprilie 16, 2011 Autor Share Postat Aprilie 16, 2011 (editat) La cat de fina e mizeria pe care vreau sa o inlatur nu cred ca soda va avea mare efect. Asta merge la rezervoare cu probleme mai mari. Stiu ca ea mai scoate din mizerie dar nu-mi va face rezervorul nou. Ca sa va faceti o idee mai buna, as zice ca rezervorul este 85-90% curat cum a iesit din fabrica, doar ca pe fund este o rugina de suprafata si ceva mizerie din benzina. Tot filtrul este solutia cea mai eficienta. Filtrul de scuter nu-mi micsora debitul, cel putin nu vizibil. Nici cel de Dacia nu afecta debitul, in afara de momentele cand se infunda complet. Editat Aprilie 16, 2011 de Andrei_D Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
master_alexut Postat Aprilie 16, 2011 Share Postat Aprilie 16, 2011 Treaba cu lantul cum da rezultate mai bune? pe rezervorul uscat bine sau cu o cana de benzina in el? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dany_oldmoto Postat Aprilie 16, 2011 Share Postat Aprilie 16, 2011 Treaba cu lantul cum da rezultate mai bune? pe rezervorul uscat bine sau cu o cana de benzina in el? benzina ,motorina e indicat cind folosesti lantul si macar juma de litru de ceva in el cind te razbuni pe el daca il lesi cu SODA iese ca nou,se albeste complet, dar daca ai pori mari e posibil sa curga ca SODA e puternica. am curatat multe cu SODA sau NUFARUL pt WC.ies impecabile in interior. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei_D Postat Aprilie 17, 2011 Autor Share Postat Aprilie 17, 2011 (editat) Apreciez raspunsurile voastre dar topicul este pentru a gasi filtre de calitate. Cand eram mai la incept mi-am pierdut o zi incercand sa curat un rezervor, bagand lant in el si agitandu-l. Este mai mult un exercitiu fizic decat o solutie pentru a elimina rugina. Lantul plimbat prin rezervor nu va elimina particulele de rugina pe care le tot gasesc prin carburator. Lantul te ajuta sa mai scapi de rugina groasa din rezervoarele vechi, obosite. Am mai vazut pe net filtre cu elementul din bronz, a folosit cineva vreodata? Sunt pe la 20-30 de lei, destul de scumpe. Editat Aprilie 17, 2011 de Andrei_D Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Aprilie 17, 2011 Share Postat Aprilie 17, 2011 benzina ,motorina e indicat cind folosesti lantul si macar juma de litru de ceva in el cind te razbuni pe el daca il lesi cu SODA iese ca nou,se albeste complet, dar daca ai pori mari e posibil sa curga ca SODA e puternica. am curatat multe cu SODA sau NUFARUL pt WC.ies impecabile in interior. Am mai auzit de bile de rulment in loc de lant Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Masa Postat Aprilie 17, 2011 Share Postat Aprilie 17, 2011 salut , este foarte buna metoda cu lant pentru curatarea rezervorului ca prima faza, apoi iti recomand sa faci electroliza vei fi uimit de rezultat.uite un link cum sa faci electroliza. http://www.ukgser.com/forums/showthread.php?t=188228 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iuli-voshod Postat Aprilie 17, 2011 Share Postat Aprilie 17, 2011 Apreciez raspunsurile voastre dar topicul este pentru a gasi filtre de calitate. Cand eram mai la incept mi-am pierdut o zi incercand sa curat un rezervor, bagand lant in el si agitandu-l. Este mai mult un exercitiu fizic decat o solutie pentru a elimina rugina. Lantul plimbat prin rezervor nu va elimina particulele de rugina pe care le tot gasesc prin carburator. Lantul te ajuta sa mai scapi de rugina groasa din rezervoarele vechi, obosite. Am mai vazut pe net filtre cu elementul din bronz, a folosit cineva vreodata? Sunt pe la 20-30 de lei, destul de scumpe. Domle' inc-o data domle...Andrei vrea sa afle despre cat mai multe filtre,nu cum sa scoti rugina din rezervor! filtru cu element de bronz am eu la Voshod! l-am pus pe furtun dupa ce iese de la canaua de benzina care si ea e prevazuta cu pahar si sita! pot spune ca niciodata nu mi s-a infundat carbul;ceva particule foarte fine am mai gasit si eu in carb dar nu extrem de multe; deci pot zice ca isi face serviciul cu succes! (acest filtru e model chopper sa zic asa;si este demontabil,curatabil; l-am primit de la un prieten cadou; a fost luat de pe louis si parca avea un pret in jur de 45-50 de lei daca nu ma insel). p.s. Andrei poate ne vedem la Adanca de 1 mai; ca nu te-am mai vazut de acum 2 ani de la 7 scari! numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kinguh Postat Aprilie 17, 2011 Share Postat Aprilie 17, 2011 prea complicat eu am filtru clasic de la dacia si nu am probleme link ajungea rugina in pahar dar acuma nu mai are si nici nu se infunda la tine e prea multa rugina. trebuie sa faci ceva in leg cu asta ca se strica tot pe drum din cauza ei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei_D Postat Aprilie 17, 2011 Autor Share Postat Aprilie 17, 2011 (editat) Pentru kinguh: Ai motocicleta in 4T de nu ti se infunda filtrul de Dacia? nu e prea multa rugina, doar ca vreau sa fie cat mai putina, daca se poate deloc. Orice filtru ar rezolva problema cu gunoaiele la cuiul care inchide benzina dar am zis ca daca tot pun un filtru, atunci sa pun ceva bun care sa retina si rugina fina de pe fundul camerei de nivel (stiu ca o trage pe jiclorul principal fara probleme dar mai bine sa nu fie). Pentru Iuli: ne vedem sigur, eu vin chiar daca e vremea rea. Te caut cu cateva zile inainte, poate plecam amandoi din Ploiesti. Cu ocazia asta vad si filtrul. Numai bine! Editat Aprilie 17, 2011 de Andrei_D Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TomCat Postat Aprilie 18, 2011 Share Postat Aprilie 18, 2011 Si eu am folosit mult timp la IJ filtre pentru benzina "de Dacie" cum le zici tu. Le schimbam cam o data pe an. Niciodata nu am vazut depuneri in filtre, doar ceva-ceva in paharul decantor de la robinetul de benzina.... Elimina cauza (rugina din rezervor) si o sa fie OK. Altminteri, degeaba cauti filtre mai bune, tot o sa se colmateze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kinguh Postat Aprilie 18, 2011 Share Postat Aprilie 18, 2011 am in 2t nu s-a infundat niciodata; rugina am avut putina dar nu mai am Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Aprilie 18, 2011 Share Postat Aprilie 18, 2011 dinasta cum a aratat kinguh am folosit si eu, cu tablita in partea de sus, ca asa era sageata pe el(desi daca tablita e decantorul, ar trebui invers) si mi s-a infundat de la ulei. Eu as trata cauza, nu simptomatic. Daca ne uitam cu ce sunt vopsite canistrete pe dinauntru, cam cu aia ar trebui sa vopsim si rezervoarele, dupa o curatare temeininca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kinguh Postat Aprilie 18, 2011 Share Postat Aprilie 18, 2011 la mine daca pui pe -retur filtrul are debit mai mic iar din cauza uleiului nu s-a minfundat niciodata il am de 1 an si se vede ca e uzat dar tot functioneaza cum trebuie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei_D Postat Aprilie 18, 2011 Autor Share Postat Aprilie 18, 2011 (editat) dinasta cum a aratat kinguh am folosit si eu, cu tablita in partea de sus, ca asa era sageata pe el(desi daca tablita e decantorul, ar trebui invers) si mi s-a infundat de la ulei. Cu toate ca nu prea se poate numi decantor, nu tablita e decantorul ci toata zona din exteriorul hartiei filtrului, ca sa poti vedea mizeria ce nu poate trece in zona curata(interiorul elementului de hartie); este bine facuta sageata. Ar trebui ca filtrele astea sa retina si apa iar in cazuri de genul asta chiar e util sa vezi ca ai apa in filtru. Tablita au pus-o doar ca sa lipeasca hartia de ea. Probabil e o solutie mai rezistenta la presiune decat cele cu hartie in loc de tablita. kinguh: tu cati ml de ulei pui la un litru de benzina? ce ulei folosesti? Editat Aprilie 18, 2011 de Andrei_D Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kinguh Postat Aprilie 18, 2011 Share Postat Aprilie 18, 2011 (editat) pun 25 ml la 1 l de benzina varianta cea mai buna; aprindere mai buna fum mai putin si ungerea e buna, nu mi-a facut probleme de la lukoil iau si functioneaza foarte bine mineral motor oil Moto 2T Editat Aprilie 18, 2011 de kinguh Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.