lucyfire_legion Postat Octombrie 14, 2006 Share Postat Octombrie 14, 2006 salutare! avand in vedere ca asigurarea a expirat,si prognoza meteo nu e imbucuratoare am decis sa intru in iarna mai devreme,adica sa pregatesc amanta de iernat,urmand a remedia defectiunile ce au aparut in exploatare si a interveni asupra esteticii putin(nu sunt adeptul modificarilor in cadru). deci sa incepem.... nu am garaj,deci problema locatiei era grava...dar s-a rezolvat cu ajutorul prietenilor si a liftului din dotarea blocului... nepra sta acum linistita in balcon! anterior am realizat din cornier de 3mm un cadru suport de motor,in care sta ca si in cadrul motocicletei,avantajele fiind ca nu sta pe baia de ulei iar interventiile ce urmeaza se vor realiza f comod! buuuuuuuuuuuuuuun! apoi,avand cumparat setul de simeringuri am purces la inlocuirea celui de la grup.dupa ce am curatat carcasa de ulei f bine am inlocuit simeringul.am intalnit 2 probleme: 1.simeringul nu are realizate gaurile prin care sa treaca suruburile de fixare,asa ca le-am realizat cu o sula inrosita la ARAGAZ,asta pntru a nu permite eventuala aparitie a unor fisuri care sa se propage,fisuri ce ar putea aparea la fortarea surubului in locas prin simering,mai ales ca aceste gauri cu se aliniaza cu cele de pe carcasa(WTF?) 2.introducerea simeringului e relativ usoara dar e nevoie de putina atentie pentru a nu da afara arcul simeringului din locasul sau,daca sare etansarea dispare,si oricum stim cu totii ca si asa nu se prea realizeaza... cam atat pentru azi,revin cu poze.asa arata motorul meu inainte sa il dezmembrez... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
violetbiker Postat Octombrie 14, 2006 Share Postat Octombrie 14, 2006 Ideea cu cadrul e geniala!Cam ce vrei sa modifici la el? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lucyfire_legion Postat Octombrie 15, 2006 Autor Share Postat Octombrie 15, 2006 iata poze de la demontatul neprei unui prieten,nepra ce va ierna intr-un mod similar! a mea trecuse prin aceleasi faze... aici sunt poze cu suportul de motor,suportul e realizat din cornier de 3 mm,distanta intre gauri este de 190 mm,gaurile sunt de 13mm.inaltimea de 200mm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lucyfire_legion Postat Octombrie 15, 2006 Autor Share Postat Octombrie 15, 2006 (editat) pana acum am demontat 5 grupuri de pe nepre,dar doar unul avea asa ceva. uitati-va la piesa incercuita,e foarte usor de realizat,daca cineva vrea sa o faca o sa realizez o schema a ei in acad.banuiesc ca datorita arcului de actionare montajul rotii era mai dificil si or fi zis romanii sa dea jos,oricum nu trebuie! piesa este de fapt o pridere a unui arc de revenire a pedalei de frana,iar diferenta intre felul in care actioneaza se simte,in bine! P.S. cer scuze pentru calitatea pozelor,voi remedia problema cat mai curand! @violetbiker:modificari nu voi face in cadru sigur,in rest las inspiratia si noptile lungi de iarna sa ma ghideze! Editat Octombrie 15, 2006 de lucyfire_legion Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Octombrie 16, 2006 Share Postat Octombrie 16, 2006 hehehhh ati desfacut si lepra lui mitica! spor la treaba! io mai am putin cu tricilindrul! monster communist bikes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr_ORL Postat Octombrie 18, 2006 Share Postat Octombrie 18, 2006 saraca nipra...ai facut-o bucati...intrebarea mea e: de cati insi a fost nevoie frate sa sui tancu ala in balcon? ...abia astept sa te vad cu el ok, sincer, mi-a placut mult jucaria...sa nu uiti sa ii faci carburile ca parca ploua pe-acolo ....spor la treaba si, ne vedem la anu, i think Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
easybiker Postat Octombrie 18, 2006 Share Postat Octombrie 18, 2006 hehehhh ati desfacut si lepra lui mitica! spor la treaba! io mai am putin cu tricilindrul! monster communist bikes! Despre ce tricilindru este vorba? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
buldogu Postat Octombrie 18, 2006 Share Postat Octombrie 18, 2006 Despre ce tricilindru este vorba? Cu Kawa ce-ai mai facut, Stressule? I-ai scos un cilindru??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Octombrie 18, 2006 Share Postat Octombrie 18, 2006 neah, este vorba despre un tricilindru de 1050 cc 2t! 3 planete una langa alta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
buldogu Postat Octombrie 19, 2006 Share Postat Octombrie 19, 2006 neah, este vorba despre un tricilindru de 1050 cc 2t! 3 planete una langa alta! Mare e gradina ta Doamne..... Succes maxim...si tine-ne la curent. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr_ORL Postat Octombrie 21, 2006 Share Postat Octombrie 21, 2006 (editat) neah, este vorba despre un tricilindru de 1050 cc 2t! 3 planete una langa alta! chiar ca mare e gradina domnului vrem pozeeee ...lucyfire legion, ce mai face nipra? vezi ca o sa ii fie fric in balcon asa dezbracata..fa-o frumos si scoate-o la inaintare, acum cu poze, apoi la anu, la parade...pana atunci poate vin si eu cu ceva mai bun Editat Octombrie 21, 2006 de Mr_ORL Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lucyfire_legion Postat Noiembrie 7, 2006 Autor Share Postat Noiembrie 7, 2006 cu toate ca am mai lucrat la jivina nu am mai postat in speranta ca o sa reusesc sa atasez poze...dar speranta a murit odata cu camera foto digitala,acu trebuie sa fac un drum la bucuresti sa iau una si nu stiu cand... (de la cineva,nu de cumparat,asa as gasi,dar banii...) progresu: -saua de ural se contureaza binisor,dupa ce mi-a luat o zi sa o curat,am observat ca dobitocul de fost proprietar a SUDAT manerul pasagerului de cadrul seii... si ala trebuia dat jos,avea un furtun de apa distrus acolo,de dat jos nu era problema,dar cum il inlocuiam?asta 1... 2.bucsele toate distruse,asa ca trebuie sa apelez la un strungar pentru a rezolva si aceasta problema... -motorul a fost spalat,degresat,etc. ca sa nu ma mai murdaresc pe maini(aviz amatorilor,eu lucrez cu manusi chirurgicale! costa 5 bani...) -am achizitionat simeringuri echivalente celor rusesti de la fartec bv,acu sa vedem daca sunt si bune,cert e ca sunt mai bune decat cele rusesti...asta doar o parte din ele,se uita vanzatoarea ciudat la mine cand i-am dat dimensiunile...nu le-a gasit pe toate,dar cel mai important,cel dintre arbore si volanta l-a gasit! -am realizat cu un bun prieten o macheta a unei bai de ulei marita,pe care am dus-o la turnatorie si acu asteptam rezultatul final din aluminiu.ca si capacitate are 1 litru in plus,deci vor fi 3 in total...sa vedem produsul finit... -ca si pierdere de vreme mai lucrez la niste coburi,dar sunt jos in lista de prioritati,astept piesele de motor...mai dureaza pana vin... cam atat momentan,revin cu amanunte si(sper)cu poze... pana atunci o sa ma delectez cu vin fiert si nicotina!spor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr_ORL Postat Noiembrie 7, 2006 Share Postat Noiembrie 7, 2006 al naibii ce rau esti...bagi tu repede tutunu si vinu fiert spor la treaba ombre si te asteptam cu poze... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Noiembrie 7, 2006 Share Postat Noiembrie 7, 2006 tot inainte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr_ORL Postat Noiembrie 7, 2006 Share Postat Noiembrie 7, 2006 tot inainte poate de la anu nu o sa mai fie nevoie sa il salvezi de la festuri numa metromu meu si nipra lui ramasesem acolo cu aceeasi problema poate la anu nu o sa mai avem asa bucurii....spor la treaba lucyfire_legion Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi-mic Postat Noiembrie 7, 2006 Share Postat Noiembrie 7, 2006 Apropo de tentativa aia de semering de la grup, arunc-o, frezeaza putin grupul si baga un semering clasic. Nu o sa mai curga nici un pic de ulei. Fostul meu Nipru are modificarea asta (printre altele), e simplu de facut. /index.php?...c=54894&hl= Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lucyfire_legion Postat Noiembrie 7, 2006 Autor Share Postat Noiembrie 7, 2006 Apropo de tentativa aia de semering de la grup, arunc-o, frezeaza putin grupul si baga un semering clasic. Nu o sa mai curga nici un pic de ulei. Fostul meu Nipru are modificarea asta (printre altele), e simplu de facut. /index.php?...c=54894&hl= simeringul ala are totusi o particularitate,nu as vrea sa renunt la el,banuiesc ca nu i-l puneau de forma asta degeaba...oricum,merci de sfat dar te-as ruga sa aprofundezi putin problema,adica tu cum ai facut? am vazut motorul mai demult,e reusit,dar nu pot distinge particularitatile mecanice ale grupului intr-o poza de ansamblu... ce m-ar ajuta ar fi tipul simeringului pe care l-ai folosit...adica cotele lui. sa ne-auzim de bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Noiembrie 7, 2006 Share Postat Noiembrie 7, 2006 nu l-am salvat decat de pana de crent, sa fie clar, Niprul lui mergea f bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr_ORL Postat Noiembrie 7, 2006 Share Postat Noiembrie 7, 2006 nu l-am salvat decat de pana de crent, sa fie clar, Niprul lui mergea f bine auzita-i legiune?...baterie sa nu uiti hai in bucale sa iti iei odata aparatu ala sa vedem poze si spor la treaba...cred ca da bine sea de ural pe a ta...si schimba rezervoru si tobele alea...ca sunt ingrozitoare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lucyfire_legion Postat Noiembrie 8, 2006 Autor Share Postat Noiembrie 8, 2006 o intrebare pentru cei ce au mai facut:supapele si ghizii de supape,cei de lada...de la ce model de lada sunt cei ce pot fi modificati pentru nipru?(de aro e clar...) asta preventiv,inca nu am ajuns acolo... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danutza Postat Noiembrie 8, 2006 Share Postat Noiembrie 8, 2006 neah, este vorba despre un tricilindru de 1050 cc 2t! 3 planete una langa alta! Poate reusesti sa pui toate planetele din Sistemul Solar,posibil sa iti iasa ceva Bafta la lucru mai "jivina',sper sa iasa asa cum vrei tu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr_ORL Postat Noiembrie 8, 2006 Share Postat Noiembrie 8, 2006 Poate reusesti sa pui toate planetele din Sistemul Solar,posibil sa iti iasa ceva Bafta la lucru mai "jivina',sper sa iasa asa cum vrei tu tare de tooot special jupiteru legiune...pozeeeee Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lucyfire_legion Postat Noiembrie 16, 2006 Autor Share Postat Noiembrie 16, 2006 au venit piesele...arata bine ca material...vedem in exploatare cum se vor comporta... intrebare:cuzinetii noi arata ca in poza atasata...dar am pe 2 biele de rezerva niste cuzineti ce au canal median si o gaura penetranta...(acu iar turbez ca nu am camera foto...). ce sa fac? cuzineti noi(netezi) sau cuzineti vechi(dar alt tip)? bielele sunt de pe un mt-9 am impresia... vorba lu stress,dati-va cu parerea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Noiembrie 16, 2006 Share Postat Noiembrie 16, 2006 Cei netezi, nu cred ca se practica gauri in cuzinet ca strica ungerea hidrodinamica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lucyfire_legion Postat Noiembrie 16, 2006 Autor Share Postat Noiembrie 16, 2006 gaurile din acel tip de cuzinet ca si canalul median nu sunt facute artizanal,asa sunt ele de la mama lor...bielele au fost pe nepra unui prieten care a demontat-o si nu a mai apucat sa o faca deoarece i-a fost furat blocul motor din garaj...el sigur nu a umblat la ele...a luat alta nepra la care nu a mai desfacut motorul!a mai intalnit cineva asa ceva? @aleko:nu cred ca presiunea are de suferit,acel canal median cert permite doua situatii:mai mult ulei pe arbore si cuzinet si in acelasi timp contact mai mic ca suprafata... ceva frumos e pe motorlife.ro,dar lamuriti-ma si pe mine!a mai intalnit cineva pe un alt tip de agregat cuzineti asa? la dacie cum sunt? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.