Sari la conținut

Brno circuit..finally


Postări Recomandate

noh, in sfarsit dupa o agonie de o iarna de stat cu pista sub nas.. am ajuns finally sa o ard pe cumatra pe asfaltul de mondiale.

 

La 748 (care il tin pt track only) inca astept ibeiu sa livreze o pesa de ambreiaj, asadar a trebui sa merg cu 749ul de strada si ditamai morcovul in rect de frica sa nu il fac pilaf dupa ce abia l-am adus 'fatza' shiny and tidy.

 

Pe drum pana acolo deja ma enervasem ca stiam ca suspensiile is pre amoi si ca nu o sa am decat one shot.. la modul reglez ceva dupa ureche si apoi iesi la forjaraie, pt k nu iti dau voie sa revi in pista daca intri - deci nu poti seta nimic decat la inceput. Asta datorita faptului ca nu se foloseste lina boxelor, implicit banda aceea de accelerare.. safety reasons.

 

zis si facut, i-am dat compresia la maxim si apoi o tura inapoi..am estimat eu ca asa ar putea fi oarecum ok.. si pe fata .. si pe spate.

La unele iesiri pe drumurile virajate din imprejurimi imi valsa uneori spatele, dar era si destul de bumpy.. astfel ca aveam ceva emotii.

 

Ma gandisem chiar ca daca nu imi place cum reactioneaza, sa abandonez pt k nu ar avea sens o incapatanare aiurea, sa risc sa o fac pilaf.. nu de alta dar.. eu nu ma impac la jumatati de masura.. ori .. merg ori nu.

 

Asadar, se da un 749 full stock din 2003 si cu oglinzile scoase in parcare, se adauga un terminat de ducatist obsedat si in fibrilatii, se amesteca la regim de 11 000 si apoi .. servit fierbinte.

 

Am ramas destul de surprins cu suspensiile, aveau efectul pe care speram eu sa il obtin, stabila pe franare, nu plonja ca in guma de mestecat, spatele era foarte ok, nu valsa absolut deloc.. asadar am zis ca e mediu propice sa incerc sa merg un pic mia tare, dar in limita de 'safe' ca sa nu risc vreo tavaleala cu giuvaerul..

 

Problema insa avea sa o reprezinte mansonul de acceleratie, care setat pentur strada.. cursa moarta pe care toate moto de strada o au, uitasem total de aspectula cesta.. eh, problema era ca nu reuseam sa retrogradez cum trebuie, ne putand sa o turez destul inainte de downshift (spritz technique Very Happy )astfel ca imi ramanea intre trepte cand imi era lumea mai draga si de obicei in franari dupa liniile drepte unde luai ceva avant soimaresc.

 

porcaria dracu e ca pe linia dreapta din spate, am avut o situatie de genul asta.. si ramas din senin fara frana de motor .. toate datele ecuatiei s-au schimbat.. asadar am iesit la arat si deja ma gandeam ca plm.. o scap o fac praf, gata.. pana aici a fost.. stiam eu ca is bou.. etc etc.

am reusit sa o tin in dracia aia de pietris care o arunca in toate directiile si incercam sa fiu cat de gentle cu frana fatza sa nu o blochez, dar nici prea gentle ca sa ma duc glontz..

ma uitam la 'airbag'urile de pe margine si ma rugam sa ajung in ele mai repede si sa nu cad pana acolo..

 

prost sa fii, noroc sa ai.. calare pe situatie mai mult sau mai putin, cert e ca am ajuns in erbeguri, o senzatie de catifelare profunda m-a imbratisat iar sentimentul de usurare nu s-a manifestat in combinezon numia pentur ca ma 'exprimasem' inainte sa intru.

 

cum nu scria rossi pe mine, deci nici un marshal nu s-a bagat.. hea hea, am scos-o din 'mizerie' singur si i-am dat mai departe..

dupa experienta asta.. cred k orice om normal in creieri iesea afara multumit ca nu a facut motoru praf..

am zis ca nu e cazul si am continuat, dupa tura asta cu peripetii am reusit chiar si cel mai bun timp din ziua aia - 2.29.

 

well.. cam asta o fost pe scurt prima experienta a mea pe brno, asfaltul este ok, au reasfaltat zonele unde erau denivelari [mi-au spus niste tipi acolo] iar in rest.. cox si fiecare cat/cum poate.

post-532-0-54190600-1305713262_thumb.jpg

post-532-0-09016300-1305713269_thumb.jpg

post-532-0-50539300-1305713275_thumb.jpg

post-532-0-88582100-1305713280_thumb.jpg

post-532-0-70993500-1305713286_thumb.jpg

post-532-0-08699000-1305713292_thumb.jpg

post-532-0-54771800-1305713298_thumb.jpg

post-532-0-01689800-1305713306_thumb.jpg

post-532-0-00327400-1305713312_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bravo frate! Foarte tare! Toata admiratia mea!

Ce tare sa vezi poze cu un mobret cu numar de Romania pe Brno! Tare mi-as dori sa fi fost in pielea ta...

Acum cateva intrebari, din pura curiozitate, pentru cansele mele de a ajunge vreodata in aceasta viata in postura aia sunt absolut nule, singurul meu vis referitor la Brno fiind sa merg spectator la o cursa si evntual sa fie si Vale p-acolo...

* Cat ai stat pe circuit? La cat a fost limitat timpul?

* Cat a costat? Si ce era inclus in cost?

* Ce conditii ai avut de indeplinit?

* Cam cate mobre erau pe circuit in acelasi timp cu tine?

* Erau amestecati piloti cu mobre de curse cu cei ca tine, cu mobre de strada?

 

Inca o data felicitari, cred ca ai fost tare fericit... :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bravo bai Sinner-, sa-ti fie de bine si sper ca ai spart basica ghinionului.

 

Speedyk - costa 20 eur (500kc) o sesiune de 25min, in care nu ai voie sa iesi, intri, daca ai iesit pa.

Nu trebe nimic special, sa ai motocicleta, echipament (full + cizme + casca + manusi). Se poate cu orice moto, si cu faruri si cu oglinzi si cu tot, nu e nici o restrictie.

Exista calendar cu zilele de "public driving", cam 10 zile pe lunile de vara aprilie-septambrie. Intotdeauna de la 18 la 20.. 4 sesiuni de 25 min in care intra 45 de motoare maxim. Plata se face on-line in avans sau la fata locului (daca mai apuci). Si eu am fost cu Sinner, la mine a inceput decesul ambreiajului ( :( ) de pe 748, vezi 4 topicuri mai jos. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pretul este cat de cat ok, ar fi fost dragut daca aveau ceva reduceri daca iei mai multe intrari sau ma rog ceva gen paket, dar nu ii intereseaza pentru ca de obicei este cam full asadar.. this is it. :) pietrisul este proaspat arat in fiecare zi :D.. barierele de pe margine sunt din material fain si umflate cu aer, atenueaza lovitura foarte bine si nu zgarie carenele daca.. inca mai esti in picioare.. :D.. pe probate :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bravo bai "cehilor"! Pai la banii aia daca oi ajunge vreodata la Brno pentru vreo cursa a Doctorului sa crap daca nu bag si eu KLE-ul pe pista... Nu cred ca au mai vazut aia asa vaca p-acolo.

La cat mai multe ture d-astea!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aproape de evenimentele mari, gen SBK sau Gepe..nu sunt zile de track. Si oricum, tot timpul anului sunt numai in timpul saptamanii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...