silraw Postat Octombrie 20, 2006 Share Postat Octombrie 20, 2006 Ieri dimineata(19.10.'06) dupa ce ca intarziasem la serviciu, ma trezisem pe la opt(ora de incepere a programului) constat ca afara un frig mama mama. ies la moto si pac-pac cacao nu mai porneste. am ramas fara baterie,din cauza batranetii bateriei si a frigului. tre sa-mi cumpar o baterie noua asa ca aveti grija fratilor cu bateriile ca vine vreme rea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hell biker Postat Octombrie 20, 2006 Share Postat Octombrie 20, 2006 ÂŞi a mea a început să moară.Încet dar sigur. Poate cineva să ne sfătuiască ce marcă ar fi mai bine de cumpărat_ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sethssh Postat Octombrie 20, 2006 Share Postat Octombrie 20, 2006 (editat) eu am avut Varta si cand l-am schimbat tot Varta am pus, mi se pare ok. P.S. pentru cine nu stie. pegaso are baterie de 12 amperi. (eu in prima faza am luat de 9. ) Editat Octombrie 20, 2006 de sethssh Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baiazid Postat Octombrie 20, 2006 Share Postat Octombrie 20, 2006 Bacteriile mor din urmatoarele cauze: 1. tinut la rece indelungat 2. descarcata si lasata asa 3. incarcata necorespunzator 4. nivelul de lichide, aiurea o baterie la 20-30 grade se descarca 1% pe zi. La temp joase, se descarca mai mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AsubayaH Postat Octombrie 20, 2006 Share Postat Octombrie 20, 2006 Bacteriile mor din urmatoarele cauze: 1. tinut la rece indelungat 2. descarcata si lasata asa 3. incarcata necorespunzator 4. nivelul de lichide, aiurea o baterie la 20-30 grade se descarca 1% pe zi. La temp joase, se descarca mai mult. Bacteriile rezista foarte bine la multe grade sub zero Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baiazid Postat Octombrie 20, 2006 Share Postat Octombrie 20, 2006 Bacteriile rezista foarte bine la multe grade sub zero Nu te contrazic, dar peste tot am citit ca la temperaturi joase sunt probleme Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hell biker Postat Octombrie 20, 2006 Share Postat Octombrie 20, 2006 P.S. pentru cine nu stie. pegaso are baterie de 12 amperi. (eu in prima faza am luat de 9. ) Sau mă rog , pentru cine nu Âştie, caută în cartea tehnică Âşi descoperă că de fapt îi trebuie acumulator de 14 amperi. Surpriză!!!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sethssh Postat Octombrie 20, 2006 Share Postat Octombrie 20, 2006 off..sorry, eu aveam montata una de 12 la cumparare. Mersi de clarificare, cred ca ar trebui totusi sa trag la imprimanta manualul ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shztecker Postat Octombrie 20, 2006 Share Postat Octombrie 20, 2006 (editat) helloo... temperatura (scazuta) incetineste reactiile chimice din baterie ... mai exact o conserva bine dar numai dupa ce o incalzesti la loc o poti folosi Editat Octombrie 20, 2006 de shztecker Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
styx Postat Octombrie 20, 2006 Share Postat Octombrie 20, 2006 eu am descoperit acest fenomen mai demult, cand mi se oprea ceasul de la mana cand mergem cu el undeva f. frig, si cand ajungeam la caldurica pornea iar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vmm Postat Octombrie 25, 2006 Share Postat Octombrie 25, 2006 Inca o dovada a faptului ca orice e pus pe F650 este de calitate. De fapt simpla atingere a motorului ofera un plus de calitate obiectului ce il atinge Aseara am vrut sa verific (preventiv) nivelul lichidului in baterie. Surpriza...nu-l gaseam?!!! Unde dracu s-o fi ascuns ?? Intre minim si maxim..acolo cautam..poate chiar putin sub minim! Am luat o lanterna sa ma uit mai bine.. Nimic! Mai sa fie... Imi cobor privirea cu...teama spre baza bateriei...acolo, 3-4mm de lichid!!! Cum e posibil asa ceva? Motoreta pornea la sfert, nu mi-a dat niciun semn cum ca ar fi batt moarta... NIMIC!! Am completat cu apa distilata si ...e ok acu! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ravenshield Postat Octombrie 25, 2006 Share Postat Octombrie 25, 2006 In problema bateriilor cineva m-a sfatuit ca la momentul la care a mea ma lasa sa imi iau una cu GEL :-O. Poate ca e o idee buna? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DanP Postat Octombrie 25, 2006 Share Postat Octombrie 25, 2006 (editat) off..sorry, eu aveam montata una de 12 la cumparare. Mersi de clarificare, cred ca ar trebui totusi sa trag la imprimanta manualul ... Eu am Pegaso 3, modelul 1997 si am mai multe manuale de la diverse versiuni, cu carburator sau cu injectie. La toate scrie 12V - 12A sethssh, stai linistit Pentru Aprilia Pegaso as indica Yuasa. Cu asta vine din fabrica. Eu initial am avut Varta si o mers bine. Battery Family: YuMicron Battery Type: YB12AL-A Voltage: 12 Capacity: 12 Dimensions: 5.3125" x 3.1875" x 6.3125" Weight: 6.8lbs. Metric Dimensions: 134mm x 80mm x 160mm Metric Weight: 3.1kg Polarity: - + Acid Volume: 25.4 Amps: 1.2 Editat Octombrie 25, 2006 de pegaso Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tatabobu Postat Octombrie 25, 2006 Share Postat Octombrie 25, 2006 ....Intre minim si maxim..acolo cautam..poate chiar putin sub minim! Am luat o lanterna sa ma uit mai bine.. Nimic! Mai sa fie... Imi cobor privirea cu...teama spre baza bateriei...acolo, 3-4mm de lichid!!! Cum e posibil asa ceva? Motoreta pornea la sfert, nu mi-a dat niciun semn cum ca ar fi batt moarta... NIMIC!! Am completat cu apa distilata si ...e ok acu! Tie iti incarca prea mult. Pune un voltmetru pe baterie, cu motorul pornit, si cel mai probabil vei constata ca-ti variaza tensiunea functie de turatie. La turatii mari poti avea chiar 20 de volti . Verifica incarcarea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tuningboy Postat Octombrie 25, 2006 Share Postat Octombrie 25, 2006 eu folosesc Varta si sunt bune, cel putin mai rezistente decat Exite Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_16 Postat Octombrie 25, 2006 Share Postat Octombrie 25, 2006 si mie mi s-a intamplat la baterie urmatorul lucru: nivelul lichidului din baterie era putin sub minim, asa ca i-am pus apa distilata de la omv! e.. de atunci bateria a inceput sa moara ( ma refer la pornitul automat) ... acum nu mai merge deloc pornitul la automat, dar becurile, claxonul merg f bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vmm Postat Octombrie 26, 2006 Share Postat Octombrie 26, 2006 Tie iti incarca prea mult. Pune un voltmetru pe baterie, cu motorul pornit, si cel mai probabil vei constata ca-ti variaza tensiunea functie de turatie. La turatii mari poti avea chiar 20 de volti . Verifica incarcarea. Asa o sa fac, dar daca o sa vad ca variaza tensiunea la borne, schimb releul regulator sau ce? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smekeru Postat Octombrie 26, 2006 Share Postat Octombrie 26, 2006 La Kawamotors avem baterii ieftine cu garantie 2 ani . Adica exemplu una de 12v12a e 140ron . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotĂśrizer Postat Octombrie 26, 2006 Share Postat Octombrie 26, 2006 mai are rost sa va zic fatul ca mie nu-mi trebuie bacterie unu din avatajele ktm-ului meu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vmm Postat Octombrie 26, 2006 Share Postat Octombrie 26, 2006 mai are rost sa va zic fatul ca mie nu-mi trebuie bacterie unu din avatajele ktm-ului meu O sa dea faliment KM cu tine ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tatabobu Postat Octombrie 26, 2006 Share Postat Octombrie 26, 2006 Asa o sa fac, dar daca o sa vad ca variaza tensiunea la borne, schimb releul regulator sau ce? Da, ala are rolul de a mentine tensiunea in jurul valorii de 14 volti. Bine, nu stiu cum e la motorul tau, dar principiul e acelasi la toate: alternatorul produce curentul iar releul il tine in limitele acceptate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vmm Postat Octombrie 27, 2006 Share Postat Octombrie 27, 2006 Da, ala are rolul de a mentine tensiunea in jurul valorii de 14 volti. Bine, nu stiu cum e la motorul tau, dar principiul e acelasi la toate: alternatorul produce curentul iar releul il tine in limitele acceptate. Am verificat. Tensiunea la borne 14 virgula ceva iar daca turez motorul nu se modifica. E posibil sa fi pierdut zeama si din cauze supranaturale... Poate... cine stie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tatabobu Postat Noiembrie 2, 2006 Share Postat Noiembrie 2, 2006 E posibil sa fi avut o periada in care nu a functionat bine releul. Parerea mea: arunca din cand in cand un ochi la lichid, iar daca-l vezi scazut verifica din nou incarcarea si completeaza dupa ce verifici cu apa distilata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
David Postat Decembrie 11, 2006 Share Postat Decembrie 11, 2006 Inca o dovada a faptului ca orice e pus pe F650 este de calitate. De fapt simpla atingere a motorului ofera un plus de calitate obiectului ce il atinge Aseara am vrut sa verific (preventiv) nivelul lichidului in baterie. Surpriza...nu-l gaseam?!!! Unde dracu s-o fi ascuns ?? Intre minim si maxim..acolo cautam..poate chiar putin sub minim! Am luat o lanterna sa ma uit mai bine.. Nimic! Mai sa fie... Imi cobor privirea cu...teama spre baza bateriei...acolo, 3-4mm de lichid!!! Cum e posibil asa ceva? Motoreta pornea la sfert, nu mi-a dat niciun semn cum ca ar fi batt moarta... NIMIC!! Am completat cu apa distilata si ...e ok acu! Interesanta treaba - eu ieri am pus motorul la hibernare si am constatat acelasi lucru: nivelul acidului in 2-3 compartimente era pe aproape nimic, si motorul pornea fara nici o problema. Este vorba tot de un BMW F650 (1995), nu cred ca aceasta este bateria originala, este o Varta de 12v/12Ah. Am citit mai sus ca se gaseste acid (electrolit) la litru in magazine, am sa completez cu asa ceva, mi-e teama sa completez doar cu apa distilata fiindca ar reduce tare mult concentratia electolitului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motorita Postat Decembrie 11, 2006 Share Postat Decembrie 11, 2006 yuasa sunt the best dupa aia varta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.