Seb Postat Iunie 5, 2011 Share Postat Iunie 5, 2011 (editat) Neata Am postat si pe topicul detinatorilor de CB 500 dar ma gandesc ca mai multe pareri nu strica. M-am plimbat ieri cam 100km prin Bucuresti si imprejurimi, totu bine si frumos pana am constatat ca acul incepe sa urce peste jumatate, aproape chiar pe rosu la un momentdat. Atasez si o poza. Recunosc, nu ma prea pricep, dar eu chiar nu cred ca asa ar trebui sa fie, chiar daca a fost foarte cald ieri M-am uitat si am destul lichid de racire. Editat Iunie 5, 2011 de Seb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maryan Postat Iunie 5, 2011 Share Postat Iunie 5, 2011 Neata Am postat si pe topicul detinatorilor de CB 500 dar ma gandesc ca mai multe pareri nu strica. M-am plimbat ieri cam 100km prin Bucuresti si imprejurimi, totu bine si frumos pana am constatat ca acul incepe sa urce peste jumatate, aproape chiar pe rosu la un momentdat. Atasez si o poza. Recunosc, nu ma prea pricep, dar eu chiar nu cred ca asa ar trebui sa fie, chiar daca a fost foarte cald ieri M-am uitat si am destul lichid de racire. Ventilatorul a pornit ? daca nu cauta termocupla,e undeva pe radiator si asigura-te sa faca contact bine,eventual curata mufele alea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Seb Postat Iunie 5, 2011 Autor Share Postat Iunie 5, 2011 Ventilatorul a pornit ? daca nu cauta termocupla,e undeva pe radiator si asigura-te sa faca contact bine,eventual curata mufele alea. Nu am verificat..dar daca stau sa ma gandesc, ar fi trebuit sa se auda dupa ce opream motorul,corect ? Nu se auzea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Noldy Postat Iunie 5, 2011 Share Postat Iunie 5, 2011 si eu am avut problema asta la motor, nu pornea ventilatorul. A trebuit sa inlocuiesc termocuplul. La NTV l-am avut in partea stanga pe radiator. Dupa care ca si noua! bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maryan Postat Iunie 5, 2011 Share Postat Iunie 5, 2011 (editat) Nu am verificat..dar daca stau sa ma gandesc, ar fi trebuit sa se auda dupa ce opream motorul,corect ? Nu se auzea... la cat s-a ridicat indicatorul ar fi trebuit....chiar si dupa ce l-ai oprit Editat Iunie 5, 2011 de maryan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexyzf75093 Postat Iunie 5, 2011 Share Postat Iunie 5, 2011 sal...parerea mea cel mai bine pune ventilatoarele pe buton si dai u drumu cand pleci cu motoru..eu asa il am si e mult mai bn.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pantera Postat Iunie 5, 2011 Share Postat Iunie 5, 2011 Ai verificat sigurantele ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Seb Postat Iunie 5, 2011 Autor Share Postat Iunie 5, 2011 @pantera : nu am verificat sigurantele,nici nu m-am gandit, le verific mainela prima ora...daca le gasesc @alex: ar fi o idee buna...mai ramane sa ma dumiresc cum se face treaba asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PH19KiD Postat Iunie 5, 2011 Share Postat Iunie 5, 2011 Mai schimbă Âşi tu lichidul de răcire dacă nu l-ai schimbat de curând chiar dacă arată bine la culoare. Când observi că se încinge nu merge subturat, mergi mai turat ca să-ți plimbe lichidul de răcire mai rapid prin radiator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Seb Postat Iunie 5, 2011 Autor Share Postat Iunie 5, 2011 (editat) Mobra este proaspat achizitionata deci nu stiu cand a fost schimbat...probabil n-ar fi o idee rea deloc sa pun lichid nou ms Editat Iunie 5, 2011 de Seb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Iunie 6, 2011 Share Postat Iunie 6, 2011 sal...parerea mea cel mai bine pune ventilatoarele pe buton si dai u drumu cand pleci cu motoru..eu asa il am si e mult mai bn.. De ce e mult mai bine asa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EfesExtra Postat Iunie 6, 2011 Share Postat Iunie 6, 2011 Salut, niciodata nu a ajuns acolo acul la moto a mea verifica... ventilatorul si... apoi restul : manual service cb500 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Seb Postat Iunie 7, 2011 Autor Share Postat Iunie 7, 2011 Am verificat siguranta. Era arsa intr-adevar. Am inlocuit-o, problema e ca tot trece acul de jumate...si am dat o tura acuma seara, deci se mai racorise. Maine o sa cumpar lichid de racire...sa vad cum fac sa-l scot p-asta pe care il am deja (i will google it ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Iunie 7, 2011 Share Postat Iunie 7, 2011 Pana la urma ai vazut ventilator de racire in miscare sau nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Seb Postat Iunie 8, 2011 Autor Share Postat Iunie 8, 2011 Pana la urma ai vazut ventilator de racire in miscare sau nu? Nu,si consider ca nu s-a invartit pentru ca nu a urcat temperatura destul de sus,decat pana la jumatate. am iesit aseara si azi dimineata...racoare in ambele cazuri. Vad acum cand plec de la munca pt ca e f cald afara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Iunie 8, 2011 Share Postat Iunie 8, 2011 Sau lasa motor pe ralantiu ceva mai mult timp. Trebuie sa se urca temperatura. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Seb Postat Iunie 9, 2011 Autor Share Postat Iunie 9, 2011 Nu s-a mai incalzit aseara. Sa vedem in week-end la o plimbare mai lunga cum se comporta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexyzf75093 Postat Iunie 11, 2011 Share Postat Iunie 11, 2011 De ce e mult mai bine asa? pt k poti sa ii dai drumu cand pleci cu motru si apa nu se mai incalzeste asa de repede pt k isi face racirea de prima data...iar dak ventilatoru porneste numa la 100g deja este prea tarziu pt k motoru este deja prea incins si ventilatoru nu mai face fata nu poti avea pretentia k la o motocicleta mai noua.....nush asta parerea mea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea_simson Postat Iunie 12, 2011 Share Postat Iunie 12, 2011 pt k poti sa ii dai drumu cand pleci cu motru si apa nu se mai incalzeste asa de repede pt k isi face racirea de prima data...iar dak ventilatoru porneste numa la 100g deja este prea tarziu pt k motoru este deja prea incins si ventilatoru nu mai face fata nu poti avea pretentia k la o motocicleta mai noua.....nush asta parerea mea... Daca pornesti ventilatorul cand pleci rulezi cu motorul prea rece ceea ce este la fel de rau ca cel supraancalzit.Trebuie cautata cauza pentru care nu porneste ventilatorul se da jos termocupla se pune intr-un vas cu apa in care se afla un termometru( vasul se pune pe aragaz) si cu aparatul de masura se observa la ce temperatura cupleaza termocupla si atunci esti sigur ca acolo nu ai probleme. Verifica si termostatul( majoritatea au) poate nu se deschide deci nu circula lichidul.verifica daca nu ai dop de aer( adica daca circula lichidul cu motor adus din germania cu caiet service am avut probleme cu racirea deoarece sub termostat aveam aer nu antigel).Daca toate sunt in regula si tot se supraincalzeste atunci ai o prroblema mai serioasa gen carburatie aprindere motor obosit supape cu joc prea mare . Succes Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.