Sari la conținut

Motor supra-incalzit


Seb
 Share

Postări Recomandate

Neata :) Am postat si pe topicul detinatorilor de CB 500 dar ma gandesc ca mai multe pareri nu strica.

 

M-am plimbat ieri cam 100km prin Bucuresti si imprejurimi, totu bine si frumos pana am constatat ca acul incepe sa urce peste jumatate, aproape chiar pe rosu la un momentdat. Atasez si o poza. Recunosc, nu ma prea pricep, dar eu chiar nu cred ca asa ar trebui sa fie, chiar daca a fost foarte cald ieri :) M-am uitat si am destul lichid de racire.

post-39348-0-51502000-1307262625_thumb.jpg

Editat de Seb
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Neata :) Am postat si pe topicul detinatorilor de CB 500 dar ma gandesc ca mai multe pareri nu strica.

 

M-am plimbat ieri cam 100km prin Bucuresti si imprejurimi, totu bine si frumos pana am constatat ca acul incepe sa urce peste jumatate, aproape chiar pe rosu la un momentdat. Atasez si o poza. Recunosc, nu ma prea pricep, dar eu chiar nu cred ca asa ar trebui sa fie, chiar daca a fost foarte cald ieri :) M-am uitat si am destul lichid de racire.

 

Ventilatorul a pornit ? daca nu cauta termocupla,e undeva pe radiator si asigura-te sa faca contact bine,eventual curata mufele alea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ventilatorul a pornit ? daca nu cauta termocupla,e undeva pe radiator si asigura-te sa faca contact bine,eventual curata mufele alea.

 

Nu am verificat..dar daca stau sa ma gandesc, ar fi trebuit sa se auda dupa ce opream motorul,corect ? Nu se auzea...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si eu am avut problema asta la motor, nu pornea ventilatorul. A trebuit sa inlocuiesc termocuplul. La NTV l-am avut in partea stanga pe radiator. Dupa care ca si noua!

bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am verificat..dar daca stau sa ma gandesc, ar fi trebuit sa se auda dupa ce opream motorul,corect ? Nu se auzea...

 

la cat s-a ridicat indicatorul ar fi trebuit....chiar si dupa ce l-ai oprit

Editat de maryan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@pantera : nu am verificat sigurantele,nici nu m-am gandit, le verific mainela prima ora...daca le gasesc :)

 

@alex: ar fi o idee buna...mai ramane sa ma dumiresc cum se face treaba asta :what:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai schimbă Âşi tu lichidul de răcire dacă nu l-ai schimbat de curând chiar dacă arată bine la culoare.

 

Când observi că se încinge nu merge subturat, mergi mai turat ca să-ți plimbe lichidul de răcire mai rapid prin radiator.

 

:wave:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mobra este proaspat achizitionata deci nu stiu cand a fost schimbat...probabil n-ar fi o idee rea deloc sa pun lichid nou :) ms

Editat de Seb
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am verificat siguranta. Era arsa intr-adevar. Am inlocuit-o, problema e ca tot trece acul de jumate...si am dat o tura acuma seara, deci se mai racorise. Maine o sa cumpar lichid de racire...sa vad cum fac sa-l scot p-asta pe care il am deja :unsure: (i will google it :D )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pana la urma ai vazut ventilator de racire in miscare sau nu?

 

Nu,si consider ca nu s-a invartit pentru ca nu a urcat temperatura destul de sus,decat pana la jumatate. am iesit aseara si azi dimineata...racoare in ambele cazuri. Vad acum cand plec de la munca pt ca e f cald afara.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De ce e mult mai bine asa?

 

pt k poti sa ii dai drumu cand pleci cu motru si apa nu se mai incalzeste asa de repede pt k isi face racirea de prima data...iar dak ventilatoru porneste numa la 100g deja este prea tarziu pt k motoru este deja prea incins si ventilatoru nu mai face fata nu poti avea pretentia k la o motocicleta mai noua.....nush asta parerea mea...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pt k poti sa ii dai drumu cand pleci cu motru si apa nu se mai incalzeste asa de repede pt k isi face racirea de prima data...iar dak ventilatoru porneste numa la 100g deja este prea tarziu pt k motoru este deja prea incins si ventilatoru nu mai face fata nu poti avea pretentia k la o motocicleta mai noua.....nush asta parerea mea...

Daca pornesti ventilatorul cand pleci rulezi cu motorul prea rece ceea ce este la fel de rau ca cel supraancalzit.Trebuie cautata cauza pentru care nu porneste ventilatorul se da jos termocupla se pune intr-un vas cu apa in care se afla un termometru( vasul se pune pe aragaz) si cu aparatul de masura se observa la ce temperatura cupleaza termocupla si atunci esti sigur ca acolo nu ai probleme. Verifica si termostatul( majoritatea au) poate nu se deschide deci nu circula lichidul.verifica daca nu ai dop de aer( adica daca circula lichidul cu motor adus din germania cu caiet service am avut probleme cu racirea deoarece sub termostat aveam aer nu antigel).Daca toate sunt in regula si tot se supraincalzeste atunci ai o prroblema mai serioasa gen carburatie aprindere motor obosit supape cu joc prea mare .

Succes

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...