Lydya Postat Iunie 8, 2011 Autor Share Postat Iunie 8, 2011 Din experienta stiu ca daca te urci pe un 600 macar 2 zile te intorci greu la 125 chiar daca esti incepatoare,desi ar prinde bine pt un pic de echilibristica nu ma pot intelege prea bine cu cea de 550 ... e grea... cred ca o moto de 125 in 2t mi-ar fi foarte buna... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
floricel Postat Iunie 9, 2011 Share Postat Iunie 9, 2011 berg-ul din poze NU este o motocicleta grea in comparatie cu altele din aceeasi categorie. Este chiar mai usoara. Dar diferenta intre 125 2T si 'berg, in ce priveste masa, este de aprox 15 - 20kg. Deasemenea, berg-ul este mult prea puternic pt. tine, ca si pentru orice incepator. Totusi, pentru un moto de hobby, cum am zis si mai sus, 250 4T este ideal, pentru ca are suficient cuplu sa te duca sus, nu-ti rupe aderenta prea repede pt. ca nu trebuie sa-l turezi ca pe un 2T si motorul te ajuta si pe coborari pt. ca nu trebuie sa folosesti frana prea mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lydya Postat Iunie 9, 2011 Autor Share Postat Iunie 9, 2011 berg-ul din poze NU este o motocicleta grea in comparatie cu altele din aceeasi categorie. Este chiar mai usoara. Dar diferenta intre 125 2T si 'berg, in ce priveste masa, este de aprox 15 - 20kg. Deasemenea, berg-ul este mult prea puternic pt. tine, ca si pentru orice incepator. Totusi, pentru un moto de hobby, cum am zis si mai sus, 250 4T este ideal, pentru ca are suficient cuplu sa te duca sus, nu-ti rupe aderenta prea repede pt. ca nu trebuie sa-l turezi ca pe un 2T si motorul te ajuta si pe coborari pt. ca nu trebuie sa folosesti frana prea mult. ai foarte mare dreptate, dar moto de 250 in 4t nu e mai scumpa? cu mult? adica una la mana a doua... care sa functioneze... cam la ce pret as gasi? ai idee? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iunie 9, 2011 Share Postat Iunie 9, 2011 ai foarte mare dreptate, dar moto de 250 in 4t nu e mai scumpa? cu mult? adica una la mana a doua... care sa functioneze... cam la ce pret as gasi? ai idee? Eu as zice ca, pe langa faptul ca un 2T este mai usor (si mai ieftin la achizitie), esti tanara si ai capacitate de invatare mai mare. Asa ca ramai la 2T. Ziceam sa treci la 250 4T ulterior, dupa ce inveti tehnica pe un 2T. 4T e pt puturosi si pt cai batrani. Categorii din care fac si eu parte. Cu toate astea regret ca nu am inceput enduro cu un 2T. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lydya Postat Iunie 9, 2011 Autor Share Postat Iunie 9, 2011 (editat) Eu as zice ca, pe langa faptul ca un 2T este mai usor (si mai ieftin la achizitie), esti tanara si ai capacitate de invatare mai mare. Asa ca ramai la 2T. Ziceam sa treci la 250 4T ulterior, dupa ce inveti tehnica pe un 2T. 4T e pt puturosi si pt cai batrani. Categorii din care fac si eu parte. Cu toate astea regret ca nu am inceput enduro cu un 2T. cine imi poate spune si mie care ar fi cele mai mici preturi pt o moto de 125 in 2t si una de 250 in 4t (ambele functionabile si la mana a doua pt inceput)? aproximativ asa daca stie cineva ... Editat Iunie 9, 2011 de Lydya Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iunie 9, 2011 Share Postat Iunie 9, 2011 cine imi poate spune si mie care ar fi cele mai mici preturi pt o moto de 125 in 2t si una de 250 in 4t (ambele functionabile si la mana a doua pt inceput)? aproximativ asa daca stie cineva ... www.mobile.de Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan Secelean Postat Iunie 10, 2011 Share Postat Iunie 10, 2011 sau uite-te pe bikeshop. singura problema o vad doar la saua prea inalta pt tine la un motor racing. vezi ca e un topic pe aici cu Suzuki DR 250, am scris acolo de a mea, e cel mai jos enduro posibil, ideal pt. o fata mai mica de inaltime. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iunie 10, 2011 Share Postat Iunie 10, 2011 DR250 e mult mai greu decat FE550. Si e dual-sport, trail-bike. Nu e enduro, dirt-bike. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lydya Postat Iunie 13, 2011 Autor Share Postat Iunie 13, 2011 multumesc pt sfaturi tuturor! mai intai am de gand sa invat cat mai bine si am sa decid apoi ce moto imi este potrivita... am inceput prin achizitionarea echipamentului. casca si protectii si sunt foarte fericita !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
floricel Postat Iunie 17, 2011 Share Postat Iunie 17, 2011 Foarte bine ai decis Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Iunie 17, 2011 Share Postat Iunie 17, 2011 Felicitari si spor la achizitii si invatat! Bravo ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lydya Postat Iunie 17, 2011 Autor Share Postat Iunie 17, 2011 multumesc!!! ... am invatat f multe ... stiu sa merg fara o mana si in toate pozitiile pe moto (cu picioarele numai intr-o parte, cu picioarele sub fund, pe burta si cu picioarele in sus, in genunchi)... urc si dealuri si cobor... fac sarituri cu ea pe panta si am invatat si sa iau curbele corect si apoi fara o mana .... mai trebuie sa fac cercuri in deal ... sa vad cum e ca nu am incercat . m-am indragostit de ea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Iunie 17, 2011 Share Postat Iunie 17, 2011 multumesc!!! ... am invatat f multe ... stiu sa merg fara o mana si in toate pozitiile pe moto (cu picioarele numai intr-o parte, cu picioarele sub fund, pe burta si cu picioarele in sus, in genunchi)... urc si dealuri si cobor... fac sarituri cu ea pe panta si am invatat si sa iau curbele corect si apoi fara o mana .... mai trebuie sa fac cercuri in deal ... sa vad cum e ca nu am incercat . m-am indragostit de ea parerea mea sincera este sa incerci sa inveti sa mergi normal,in scarite si cu ambele maini pe ghidon(asta daca nu cumva vrei sa faci freestyle,sau stunt-riding,lasa circarelile ieftine si invata sa executi corect miscarile,faptul ca mergi pe burta si cu picioarele in sus iti va folosi dar nu la enduro.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lydya Postat Iunie 19, 2011 Autor Share Postat Iunie 19, 2011 parerea mea sincera este sa incerci sa inveti sa mergi normal,in scarite si cu ambele maini pe ghidon(asta daca nu cumva vrei sa faci freestyle,sau stunt-riding,lasa circarelile ieftine si invata sa executi corect miscarile,faptul ca mergi pe burta si cu picioarele in sus iti va folosi dar nu la enduro.. pai normal am invatat (pe burta a fost o prosteala de'a mea)... faptul ca am reusit sa iau curbe in picioare fara o mana ma ajuta foarte tare la echilibru... acum mi se pare mult mai usor sa merg cu ambele maini pe ghidon... a contat ... o dirijez mai cu incredere si curaj... am facut si urcari si coborari ... am sarit si pe o roata fara sa vreau, dar a iesit bine saritura Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
floricel Postat Iunie 21, 2011 Share Postat Iunie 21, 2011 e timpul sa intri in padure. pentru inceput - cum a zis atillas (aka stef) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XorX Postat Iunie 23, 2011 Share Postat Iunie 23, 2011 vezi ca accidentarile apar din prea multa incredere nu din prea multa frica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CostinTudor Postat Iunie 30, 2011 Share Postat Iunie 30, 2011 eu ma dau de ceva timp si nu stiu sa merg pe burta si cu picioarele in sus .... ... nu asha dobandesti echilibru...cel mai bine e sa mergi in picioare cu ambele maini pe ghidon iar daca vrei echilibru fa multe sarituri lungi sau urca o panta la relanti cu ambreiaj sa vezi atunci ce te dezechilibreaza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cyba Postat Iulie 23, 2011 Share Postat Iulie 23, 2011 MULT SUCCES! Salutari de la un viitor endurist moldovean! Friendly, Iulian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosmodogagnita Postat Iulie 27, 2011 Share Postat Iulie 27, 2011 Incearca o Beta alp 4.0 sau Beta alp 200 motoare super ptr sexul frumos si ptr incepatori si invata intii corect sa mergi pe si dupaceea cu flicflacurile te obijnuiesti fara sa vrei si ai grija sa nu prea mult cu motorul mai bine uitate de 2 ori si treci doar o data si succes. . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
laurentiu.moto Postat Iulie 29, 2011 Share Postat Iulie 29, 2011 Pai in primul rand iati un motor care te atrage cel mai tare ,uita de 125cc e prea nic si te plictisesti repede de el .De ex si eu am DOAR 14 ani si am un YAMAHA TT de 600cc si ma inteleg foarte bine cu el .A si nu uita orice motor se poate regla dupa inaltime , singura problema e sa il poti tine(ma refer la greutate) in rest totul o sa fie OKE si NUMAI BINE. NOROI DIN PLIN Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
monsteristu' Postat Iulie 29, 2011 Share Postat Iulie 29, 2011 brava laurică, meriți o calcavură. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
laurentiu.moto Postat Iulie 29, 2011 Share Postat Iulie 29, 2011 Scuze ca intreb ad ce e aia "calcavura"??? NUMAI BINE NOROI DIN PLIN Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotocrossYz85 Postat August 6, 2011 Share Postat August 6, 2011 @Lydya am eu un YZ85 de vanzare daca te intreseaza eu zic ca e perfect la inaltimea ta+ ca e destul de usoara parca are vro 80 de kg dami un PM daca te intreseaza P.S:e o mica bestie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.