Sari la conținut

Atas ptr Dragstar 650 Classic


Krasnik
 Share

Postări Recomandate

Buna ziua,

Am un Dragstar 650 Classic si as vrea sa stiu daca pe acest tip de motocicleta se poate monta un atas. Am incercat sa vad daca producatorul recomanda un anumit model dar nu am gasit informtii in acest sens. Din cate am citit pe aici observ ca problema care mie imi parea simpla de genul "gasesti un atas fabricat special ptr modelul x de motocicleta il cumperi, il montezi si gata"(in felul asta rezolvand problemele de ordin tehnic cat si cele estetice)...nu e atat de simpla.

Va multumesc mult!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

au mai fost discutii pe aici dar nu mai stiu pe unde.Problemele nu sunt nici tehnice nici estetice, distractia incepe la rar cand o sa vezi ca...treaba nu e deloc roz.

Chiar ma gandeam ziele trecute, exista cineva pe aici, care sa aiba in carte moto solo si sa fi reusit legal sa ii puna atas?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna ziua,

Am un Dragstar 650 Classic si as vrea sa stiu daca pe acest tip de motocicleta se poate monta un atas. Am incercat sa vad daca producatorul recomanda un anumit model dar nu am gasit informtii in acest sens. Din cate am citit pe aici observ ca problema care mie imi parea simpla de genul "gasesti un atas fabricat special ptr modelul x de motocicleta il cumperi, il montezi si gata"(in felul asta rezolvand problemele de ordin tehnic cat si cele estetice)...nu e atat de simpla.

Va multumesc mult!

 

mergi la R.A.R. si ai sa vezi ca nui simplu deloc de pus atas la o japo.

o roaba de acte.. ca in reclama aia....

se poate, dar trebuie facut o socoteala daca renteaza...

 

spor

Editat de dany_oldmoto
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din cate am inteles, cea mai ieftina si fara de dureri metoda legala este sa iti montezi atasul la o firma de montat atase din Germania, treci omologarea la TUV, si apoi o "importi". Si atunci RAR nu poate refuza, fiindca a fost omologata in EU.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sau iti vinzi Dragsterul 650, mai pui niste bani (sau nu) si cumperi, daca afli aici sau in Germania, un Ural 750 cu atas, sunt comparabile la cuplu si putere, doar ca Uralul are cutia de viteze gandita pt atas. Uralul il poti face solo din cand in cand. Vei iesi mutl mai bine si dpdv tehnic/siguranta/uzura/ manevrabilitate si abilitati off-road

Editat de Aleko
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sau iti vinzi Dragsterul 650, mai pui niste bani (sau nu) si cumperi, daca afli aici sau in Germania, un Ural 750 cu atas, sunt comparabile la cuplu si putere, doar ca Uralul are cutia de viteze gandita pt atas. Uralul il poti face solo din cand in cand. Vei iesi mutl mai bine si dpdv tehnic/siguranta/uzura/ manevrabilitate si abilitati off-road

 

 

chiar crezi ca au reusit rusi sa faca o motocicleta fiabila? sa fie comparabila cu una made in japan? eu zic ca-s suprapreciate, sa nu mai vb de preturi, mai vedem in cativa ani.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! Un atasament la cruiser e in jur de 3000 euro in germania . Depinde de model. Pretul variaza. Dar recomand-daca te intereseaza- sa te dai cu una cu atas, ca diferenta e uriasa. Eu personal am optat pt. un dnepr ca sa putem iesii cu totii, dar sunt pe punctul dea da foc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

chiar crezi ca au reusit rusi sa faca o motocicleta fiabila? sa fie comparabila cu una made in japan? eu zic ca-s suprapreciate, sa nu mai vb de preturi, mai vedem in cativa ani.

dragstarele au probleme de yamaha cu releul de incarcare, cu cdi, au garda la sol mica, ce sa mai. Crezi ca tine furca aia fata si greutatea atsului..si alte considerente constructive.

eu am avut Ural 750 si am mers 5000 km timp in care nu am schimbat decat 2-3 bujii si o bobina (si asta pt ca deh, sunt racite cu aer). Motorul de 750 este unul f bun. in Germania sau alte locatii gasesti cu 3-4000 Euro un Ural Turist >2002 cu atas. Ce sa mai zic ca nu are plasticarii pe el ca dragstarul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

mergi la R.A.R. si ai sa vezi ca nui simplu deloc de pus atas la o japo.

o roaba de acte.. ca in reclama aia....

se poate, dar trebuie facut o socoteala daca renteaza...

 

spor

salut. daca ar fi vorba numai de o roaba de acte. ar fi simplu. situatia e cam asa. esti in regula cu actele.....te prezinti LA RAR. ori unde in lume poti cumpara ce moto doresti (si daca vrei ataj) ce ataj doresti, te prezinti cu ele la un atelier autorizat in a le asambla si te prezinti la omologat. si gata. la noi raspunsul RAR e asa.. ACTUALMENTE IN ROMANIA NU EXISTA NICI O PERSOANA AUTORIZATA SAU VREUN ATELIER SERVIS CARE SA LEGE UN ATAJ LA O MOTOCICLETA. inainte de 2000,aici la cluj in ziua de joi a saptamanii era o persoana autorizata care verifica o astfel de operatiune si daca el constata ca e in regula, erai acceptat la omologare-inmatriculare. INCEARCA BULGARIA.

 

mergi la R.A.R. si ai sa vezi ca nui simplu deloc de pus atas la o japo.

o roaba de acte.. ca in reclama aia....

se poate, dar trebuie facut o socoteala daca renteaza...

 

spor

SCUZE. raspunsul era pentru KRASNIK.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...