vAli. Postat Iunie 9, 2011 Share Postat Iunie 9, 2011 vreau sa intreb daca cineva stie daca avem pe la noi motocicleta asta: Suzuki dr 250z djebel din 1996(banuiesc ca e mama la dr 250z mai nou)? daca da, cam cate "kile" ar avea si ce se stie de ea? ca nu reusesc sa gasesc informatia cu kg eu am dr 350, si asta imi pare f. foarte asemanatoare la motor si restul. si daca e la fel de fiabila ca 350-ul si mai usoara, sar pe ea imediat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iunie 9, 2011 Share Postat Iunie 9, 2011 Probabil 1986 nu 1996. Si e aceeasi motocicleta, cu un motor putin mai mic la CC. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vAli. Postat Iunie 9, 2011 Autor Share Postat Iunie 9, 2011 (editat) "Probabil 1986 nu 1996." nu domnul meu. e 1996. asta sigur.banuiesc eu ca s-a fabricat mai multi ani, dar nu e dr 250 normal, asta stiu sigur am vazut prin anglia cva de genu, vorbesc cva de 30 de cai, dar nu gasesc kg si pareri(am gasit cva in spaniola de prin sud-america, da ma gandesc ca aia acolo mereu le au putin diferit fata de Europa) Editat Iunie 9, 2011 de vAli. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iunie 9, 2011 Share Postat Iunie 9, 2011 O fi, daca zici. Stii mai bine ce-i cu mobra aia Ideea e ca diferentele sunt minore. Doar rapoartele si capacitatea cilindrica difera. In rest e aproape aceeasi treaba. Ca greutate nu cred sa fie vreun avantaj la 250. Posibil, dar nu stiu sigur, sa fie ceva mai jmechere suspensiile. Iti recomand ADVRider.com, la sectiunea Thumpers. Sau sa iei direct legatura cu pablo83 de acolo. El te poate lamuri destul de bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vAli. Postat Iunie 9, 2011 Autor Share Postat Iunie 9, 2011 (editat) merci pt. link...am mai clarificat niste chestii, desi e cam incurcata treaba. ar parea ca varianta adusa prin Europa, inainte de a se aduce oficial noul drz 250 in 2001, ar avea 118 kg si 30 hp, motor aproape identic cu dr350(are in plus radiator de ulei), consum f bun, dar lipsa mare de piese pai...o sa vad, daca totul e ok si pretul iese bine, aducem una si pe la noi:)) nu de-alta, da cine nu vrea enduro puternic, fiabil, usor cat de cat, consum mic...daca dr meu, tot cu 30 hp si 130kg il pot catara pe unde mergeam si cu exc 200, cum ar fi cu cel putin 10 kg mai putin? o chestie: user-ul asta, pablo83, vorbeste cumva spaniola? ar fi perfect. ca engleza...cand trebuia sa o fi invatat cum trebuie stateam la "cioace" cu profa:D...noroc de filme Editat Iunie 9, 2011 de vAli. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan Secelean Postat Iunie 10, 2011 Share Postat Iunie 10, 2011 Salut, voi nu stiti ca am DR 250 de 4 ani ? am mai scris de ea pe forumul asta . pe care sunt destul de prezent...Si Achile a avut asa ceva destul timp. Am varianta e-start, 1992, import direct Japonia (a fost importata doar in America, Australia si UK). Am portbagaj, semnale, scarite pasager, kilometraj-doar 13.000 km original. De ce il pastrez in continuare si nu l-as da pt. nimic in lume? de 4 ani nu am avut nici cea mai mica problema la ea, am mers de la sosea cu max 120 km/h pana la hard-enduro calumea, nu forestier, deci rape, noroaie, pante crunte. Motocicleta asta e the best! Si apropo, are 115 kg la gol, dar avand centrul de greutate mai jos, se simte mult mai usoara. Dr-ul de 350 e mult mai greu, mai inalt, dar are un pic de cuplu in plus, desi puterea e aceeasi ! Piese se potrivesc de la 350 (filtre ulei, aer,etc) . Eu am un buton pe ghidon (Seat height control) , cu care in mers ajustez suspensia spate, mai hard sau mai soft, in functie de terenul parcurs. Fata nu e reglabila. E ideala pt. incepatori in hard enduro, persoane scunde si fete. Sigur, la Romaniacs n-o poti baga, dar face fata cu brio unei curse normale la cat. hobby , cu o foaie mai mare pe spate. Insa aici avantajul cu centrul de greutate jos se transforma in dezavantaj, uneori atinge cu scaritele bolovani mari, buze de rapa, etc. Eu o tin de plimbare pe munte , consuma 3 la suta si schimb uleiul la cateva mii de km, in fuctie de exploatare. Pt. curse am Husaberg FE 450. Racerii se uita cuidat la Suzuki, chiar fac misto de ea ca e batrinica, dar nu inteleg nimic, apoi doar cand vad ca ma tin de ei cu KTM-urile lor, cam inghit in sec...mai ales ca se gandesc cati bani baga in ele fata de mine si daca se merita sa ai un motor racing daca nu mergi la curse. Oricum, nu se mai fabrica cu sistemul SHC, dar asta e , daca ar fi amortizoarele reglabile la modelul nou, ar fi ok, cat de cat, dar trebuie sa umbli cu surubelnita pe ea tot timpul, nu ca la asta a mea, din buton. ce stiti, sunt reglabile ? deci in afara de Honda XR 650 (dar care e cu 10 kg. mai grea) sau DRZ 400 E,eventual Yamaha TTR 250, (dar toate sunt mai mari si mai grele) tot DR 250 as alege pt. un enduro all-rounder adevarat. Motorul asta e nemuritor cu minimum de intretinere si investiti. Va pun si o poza, daca mai aveti intrebari, va ascult. am uitat de furca upside down pe fata, care e chiar ok. daca ii pui si niste arcuri mai tari, chiar poti merge la curse calumea. Motorul asta a fost cel mai avansat in categoria asta la vremea lui si iata ca rezista in continuare, a ingopat si o sa mai ingroape multe motoare racing...e adevarat ca nu are pretentia sa le bata in curse, dar nu pentru asta e facut, ci pentru pura distractie, plimbare soft si hard-enduro de hobby. Iar in oras, e regina... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vAli. Postat Iunie 12, 2011 Autor Share Postat Iunie 12, 2011 okeyyy! super...ma bucur sa aud toate astea. insist tousi pe o chestie: ca scrie "djebel" pe ea, are cva diferit? are kilometraj electronic, jante albastre.... sau e un dr250, pur si simplu, cu un "look" diferit? gata...vine in romania! e 250 xc djebel, importata din japonia, arata si merge bine. mai are chestii care mai trebuiesc aranjate, dar tin doar de estetica(sa putin descusuta)...si asta pe deal nu se vede! asta e: numai ca acum vine decizia grea: ar trebui sa renunt la bunatatea mea de dr 350 care nu mi-a dat decat zile faine! in fine, astept sa ajunga asta proaspata acasa, fac 2 iesiri cu ea si...o decizie trebuie sa iau, ca nu se poate sa le am pe amandoua mai povestim cum va fi cu 250-ul, oricum alta nu am mai gasit nici la nemti, nici la spanioli Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan Secelean Postat Iunie 14, 2011 Share Postat Iunie 14, 2011 Da, frumoasa , felicitari pt. achizitie, eu zic ca dupa o iesire hard-enduro nu o sa eziti pe care s-o dai, e mult mai usoara decat cea de 350 si asta e f. important in enduro. Ca scrie "Djebel" pe ea, cred ca e doar pt. bordul ala electronic, in rest e dr 250 pur. Diferente fata de a mea- e un pic mai inalta, are cadrul altfel, masca, radiator ulei, etc, e imbunatatita , dar au renuntat la sistemul SHC si la upsidedown pe fata, pacat ! Totodata, nu stiu, n-am vazut in poza, are si electrostarter sau numai kick-starter ? uite inca 2 poze, poate te lamuresti mai bine de diferente, sa ne spui impresii dupa o zi de enduro cand iti vine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vAli. Postat Iunie 14, 2011 Autor Share Postat Iunie 14, 2011 (editat) sal! e cu electrostarter si da, pacat ca nu are SHC si nici pe fata intoarse telescoapele...am vazut ca e un pic mai inalta, are scaritele pasager altfel(nu stiu de ce le-au mai pus, eventual o plimbarica pt sotie ), rezervorul banuiesc eu ca e schimbat la tine pt ca la asta e f diferit si radiator ulei(la 350 era prin cadru), ti-am spus, arata si merge destul de bine, fara fum, cutie ok... sper ca la inceputul lui iulie sa ajunga, fac schimbul de ulei la motor, bag si la telescoape sa fie cva mai tare si...la padure, apoi povestim cat e de buna. nu stiu daca rotile de supermoto de la 350 o sa vina si la asta!? desi le-am pus o singura data pana acum pe a mea, parca mi-ar placea sa o vad incaltata si cu alea...asa de o iesire pe sosea la Sanic-Moldova Editat Iunie 14, 2011 de vAli. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nisda Postat Iulie 8, 2011 Share Postat Iulie 8, 2011 (editat) Salut! Dupa 3 luni in sfarsit am si eu contul validat si pot sa scriu pe aici. Ma numesc Dan si sunt detinatorul unui Djebel de vreo 2-3 luni.Exact precum cel din fotografiile de mai sus.Este din '97 si adus tot asa direct din Japonia si eu l-am luat din Bacau...mai trebuie sa ii iau si numere ca nu l-am inmatriculat inca. Ca si incepator imi place si pare destul de nervos in schimb am probleme cu el pt ca nu reusesc sa il fac sa merga cum trebuie.Mai precis daca il accelerez brusc(pe liber) imi moare motorul sau ramane in urma, ca sa spun asa.Daca il accelerez incet, se ridica in ture dar atunci cand revine la relanti moare.I-am curatat carburatorul si parca-parca a fost un pic mai bine dar pt linistea mea am cumparat un set de reparatie pt Mikuni TM 33 de pe e-bay si astept sa ajung acasa sa il desfac complet.In rest bujie noua,ulei filtre,ghidon schimbat..urmeaza hanguardurile pt ca cele originale sunt cam mari si cred ca dupa ce o sa il desfac complet la iarna -un kit de lant.Cu farul nu stiu ce sa fac...este cam prea mare si l-as schimba dar am observat pe forumurile externe ca este destul de apreciat.Voi cum spalati rezervorul de combustibil?Ma gandeam sa ii pun un filtru de benzina pe furtunul de la rezervor spre carburator. Daca ai nevoie de manual sa stii ca il am cumparat de pe net..nu este original dar destul de bun..(manual de DRZ 250-USA).Pise tot asa cred ca pe acolo voi gasi.Pacat ca in Galati nu sunt enduristi sa nu mai ies singur pt ca nu e prea bine. Numai bine Dan Editat Iulie 8, 2011 de nisda Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vAli. Postat Iulie 10, 2011 Autor Share Postat Iulie 10, 2011 ahaa...deci tu l-ai cumparat! am fost si eu sa il vad pt un prieten, dar nu mai era si mi-au spus ca e vandut undeva in jos...uitasera unde. Astazi o sa fac prima iesire serioasa cu el, dupa ce am pus chit lant cu 13/47, si o sa spun parerea personala vis-a-vis de hard-enduro. Pana acum pot spune ca are destula putere, e usoara, e bine legata...totusi suspensiile lasa de dorit, mai trebuie intarite. La mine totul functioneaza perfect, accelereaza cum trebuie...un filtru de aer trebuie sa gasesc. De rezervor nu stiu ce sa zic...scoate-l, baga in el cva de curatat si varsa...nu stiu cum reactioneaza cu un filtru pus pe furtunas. Ne mai auzim, mai schimbam pareri.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nisda Postat Iulie 10, 2011 Share Postat Iulie 10, 2011 Salut! Ma bucur ca am cu cine schimba opinii vis-a -vis de motor.Can l-am luat nu arata foarte bine dar entuziasmat si mai ales am avut ceva de cum l-am vazut...l-am cumparat..ma hotarasem la un DRZ 400 dar tipul de il vindea m-a tinut incurcat ceva timp ca mai apoi sa imi spuna ca nu il mai da..acum este iar la vanzare. Filtrul de aer l-am comandat de pe net,filtrul de ulei si bujia ...aici am gresit pt ca nu aveam inca manualul si am comandar de DR 250 dar nu este identica...daca nu ma insel este CR9E(cheie de 16mm- filet de 10.)Eu vreau sa o tin pana moare asa ca sunt interesat sa o pun pe picioare in conditii super sa o am pt mai mult timp.Intradevar suspensiile par cam moi..daca te lamuresti cum sa le modifici sa imi spui si mie te rog.De asemenea daca ii schimbi uleiul si ai posibilitatea sa identifici filetul de la surubul din carter ce este exact sub capacul filtrului de ulei.(ma intereseaza ca si diametru pt ca este metric-pasul mai vedem)-vreau sa imi fac la munca o scula pt verificat presiunea de ulei si acolo se conecteaza. Ai cumparat kit de lant nou? Pentru electromotor sa stii ca ar trebui sa il scoti sa il speli si sa ii schimbi 'O' ringurile alea care banuiesc ca sunt ca s in cazul meu largite si sa acoperi santurile ramase cu silicon de garnituri...eu asa am facut .. Pentru moment sunt plecat din tara la job dar cand revin pe 23 incerc sa il pun pe picioare rapid sa ma pot plimba linistit. Numai bine si daca poti sa imi transmiti si mie informatia cu filetul te rog . Dan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robertd Postat Iulie 11, 2011 Share Postat Iulie 11, 2011 Cum credeti ca s-ar descurca un dr 250z iarna, pe zapada/gheata/polei, cu cauciucuri adecvate? Merita investitia ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vAli. Postat Iulie 11, 2011 Autor Share Postat Iulie 11, 2011 sal. nu am setul ala de masurat filet, dar daca te referi la surubul pe unde dai drumul la uleiul din filtru, nu stiu daca acolo poti masura cva. la dr 350 parca vazusem in manual cva de genul. La mine electromotorul e ok, din pacate ieri mi l-a dat cumnatul de pamant bine si deja am cateva chestii de reparat. Si eu plec astazi si ma mai intorc peste o luna, doua...asa ca pana ma intorc o sa stea asa. Mai comunicam... pt baiatul cu zapada... toate sun bune daca sunt echipate cum trebuie, da deja astepti iarna sau te duci la poluri? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.