CostinTudor Postat Iunie 20, 2011 Share Postat Iunie 20, 2011 Mi-am vandut de curand motorul ( un KTM 450 din 2009 ) si vreau sa trec la 2 timpi Am intrebat pe la dealeri din tara si nu au 300 din 2012...Stiti cumva cand apar oficial modele 2012 spre comercializare? ce ar fi mai bun : 250 sau 300 EXC ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
seseseko Postat Iunie 20, 2011 Share Postat Iunie 20, 2011 întreabă la dementor, sigur trebuie să apară la vânzare dintrun moment în altul. dar eu m-aș uita și la husaberg, tot 2012, TE 250/300: http://www.husaberg.com/Husaberg-model-year-2012-is-about-to-hit-the-trails.23.0.html?nodeID=1999&cHash=bb0 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CostinTudor Postat Iunie 20, 2011 Autor Share Postat Iunie 20, 2011 am intrebat ieri la Dementor..nu au...si nu ma mut de la KTM... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
seseseko Postat Iunie 20, 2011 Share Postat Iunie 20, 2011 (editat) nu au acum dar pot aduce. păi nu te muți, husaberg e tot ktm dpmdv, te 250/300 sunt exc 250/300 dar cu suspensii mai bune. Editat Iunie 20, 2011 de seseseko Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_Dexter Postat Iunie 21, 2011 Share Postat Iunie 21, 2011 ...si nu ma mut de la KTM... intradevar e foarte fain sa tot ramai prin padure ca ti se strica ba una ba alta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat Iunie 21, 2011 Share Postat Iunie 21, 2011 dexter, lamurmatorul mesaj de tip "flame" , cum este cel de mai sus,primesti suspendare. OT - daca diferenta de pret e suficient de convingatoare, sau nu as gasi ktm, si eu as lua husa, e 95% ktm dar cu furca fata pe cartush Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_Dexter Postat Iunie 21, 2011 Share Postat Iunie 21, 2011 dexter, lamurmatorul mesaj de tip "flame" , cum este cel de mai sus,primesti suspendare. ok, mersi de atentionare. voi face tot posibilul sa ma abtin. observatia de mai sus nu am facut-o insa cu rautate ci din experienta personala. aceeasi experienta care atunci cand am trecut spre partea mai hard si a trebuit sa renunt la drz400e m-a determinat sa aleg wr450f in loc de ktm. sunt primul care recunoaste ca ktm este motor de competitie dar care necesita intretinere...de competitie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mark81 Postat Iunie 21, 2011 Share Postat Iunie 21, 2011 Asa de curiozitate, despre ce experienta vorbesti daca n-ai avut? Compari modele similare sau iara e vorba de XT600 vs EXC250? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_Dexter Postat Iunie 21, 2011 Share Postat Iunie 21, 2011 Asa de curiozitate, despre ce experienta vorbesti daca n-ai avut? Compari modele similare sau iara e vorba de XT600 vs EXC250? pai in grup majoritatea au ktm numai cativa suntem mai ortodox decat papa si intotdeauna - dar intotdeauna, fara exceptie - problemele apar la ktm. niciodata la celelalte. probleme care strica ziua: incepand cu faptul ca mereu se dezcicolateaza piesele si cade ba o maneta, ba o protectie ba codita ( cadrul de aluminiu, nu plasticul ) ba toba de esapament ba etc. trecand prin faptul ca intinde lantul intr-o veselie ba chiar il rupe, ca rupe dintii de la pinioane si ca mananca crampoanele sau rupe valva indiferent de cat de tare sunt stranse chestiile alea ce nu permit rotatia gumei pe janta si terminand cu faptul de cate ori speli motocicleta se strica ceva la ea si ca trebuie sa ai mereu cu tine o trusa de scule, soricei, powertape si altele. in rest e motor de competitie cu toate cele bune ce tin de asta dar si toate cele rele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CostinTudor Postat Iunie 21, 2011 Autor Share Postat Iunie 21, 2011 avand in vedere ca iti poti face motorul ca nou cu vreo 800 de euro nu cred ca e problema asta...la 4 timpi intradevar era scump sa mi-l intretin...dar la 2 timpi nu vad ce ar fi asha greu de intretinut... Totusi eu tot KTM vreau dar problema e daca 250 sau 300 2012...am mers cu 250 2009 si 3000 2008 iar 300 mi se pare mult prea puternic....din cate am inteles modelele dupa 2009 de 300 sunt mai "cuminti"...Deaia nu vreau sa ma arunc sa-mi iau 250 daca 300-le ar fi mai bun... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Iunie 21, 2011 Share Postat Iunie 21, 2011 Costine, asculta-i pe baieti - 250/300 husaberg/ktm sunt aceleasi motoare de anul asta (cu un usor avantaj la husa - suspensia fata si 1l in lus la rezervor). Asa ca eu zic sa-l iei pe cel care are pret mai bun. Cat despre 250 vs 300, s-a tot discutat. Doar tu poti sa decizi. Amandoua au avantaje si eu cunosc oameni care nu ar schimba niciodata un 250 e un 300 si invers. Trebuie sa mergi cu ambele si sa decizi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CostinTudor Postat Iunie 21, 2011 Autor Share Postat Iunie 21, 2011 m-am decis azi....300 e mult prea rau pt mine....raman la 250... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mark81 Postat Iunie 21, 2011 Share Postat Iunie 21, 2011 pai in grup majoritatea au ktm numai cativa suntem mai ortodox decat papa si intotdeauna - dar intotdeauna, fara exceptie - problemele apar la ktm. niciodata la celelalte. probleme care strica ziua: incepand cu faptul ca mereu se dezcicolateaza piesele si cade ba o maneta, ba o protectie ba codita ( cadrul de aluminiu, nu plasticul ) ba toba de esapament ba etc. trecand prin faptul ca intinde lantul intr-o veselie ba chiar il rupe, ca rupe dintii de la pinioane si ca mananca crampoanele sau rupe valva indiferent de cat de tare sunt stranse chestiile alea ce nu permit rotatia gumei pe janta si terminand cu faptul de cate ori speli motocicleta se strica ceva la ea si ca trebuie sa ai mereu cu tine o trusa de scule, soricei, powertape si altele. in rest e motor de competitie cu toate cele bune ce tin de asta dar si toate cele rele. Problemele apar de obicei la proprietari, nu la motociclete. Manetele se rup si penele se fac absolut identic la orice motocicleta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Iunie 22, 2011 Share Postat Iunie 22, 2011 Problemele apar de obicei la proprietari, nu la motociclete. Mare vorba ungure! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CostinTudor Postat Iunie 22, 2011 Autor Share Postat Iunie 22, 2011 am sunat si am intrebat de 2012..se pare ca e un pic cam piperat pretzul 8700 de euro...oare din afara pot lua mai ieftin ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
seseseko Postat Iunie 22, 2011 Share Postat Iunie 22, 2011 din câte știu, da, există indivizi care aduc "fără TVA". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat Iunie 22, 2011 Share Postat Iunie 22, 2011 am sunat si am intrebat de 2012..se pare ca e un pic cam piperat pretzul 8700 de euro... ? 7000 fara tva :yikes: ungure ai vreun comentariu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CostinTudor Postat Iunie 22, 2011 Autor Share Postat Iunie 22, 2011 pai atunci zi si mie unde gasesc acei indivizi care mi-l pot aduce mai ieftin..sunt disperat sa-mi iau mai repede Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_Dexter Postat Iunie 23, 2011 Share Postat Iunie 23, 2011 Problemele apar de obicei la proprietari, nu la motociclete. asta asa e: omul conteaza nu fierul. deci se poate face enduro si cu drz-ul... pe de alta parte multi proprietari de ktm si-au luat motocicletele respective gandindu-se asa: ktm castiga in linie la toate competitiile, inclusiv dakarul unde conditiile de utilizare sunt inumane. inseamna ca pe mine ( care merg mai copacel-copacel ) o sa ma tina o viata. nu tin cont ca la competitiile alea exista staf de asistenta care demonteaza-remonteaza toata motocicleta dupa fiecare mansa. si nici nu isi imagineaza ca si ei ar trebui sa-si bibileasca motorul dupa fiecare iesire si sa mai stranga un surub pe ici-colo ca altfel isi pierd toba de esapament prin padure... parerea mea este ca ktm este un motor de competitie dar necesita e intretinere mai pretentioasa decat alte modele...mai japoneze, chiar si in conditii de utilizare mai domoale. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iunie 23, 2011 Share Postat Iunie 23, 2011 Cand zici modele mai japoneze la ce te referi? DRZ? DRZ e dual sport. Compara-l cu LC4 daca vrei. Lasa EXC-urile in pace ca sunt alta mancare de peste. Vad ca ai un WR. La cat ii faci schimbul de ulei? La 5000 Km? Lui nu-i cad manetele, tobele, plasticele, coditele, pedalele? PS Crezi ca Yamaha de pe locul 3 de la Paris-Dakar 2011 a avut nevoie de reparatii mai putine decat KTM-urile? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Iunie 23, 2011 Share Postat Iunie 23, 2011 Dexter si Belcic, va rog terminati cu aberatiile si scrieti on topic. Omul a avut un KTM si mai vrea unul. Stie ce vrea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat Iunie 23, 2011 Share Postat Iunie 23, 2011 asta asa e: omul conteaza nu fierul. deci se poate face enduro si cu drz-ul... enduro peisagistic? da. hard enduro? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aurelro Postat Iunie 23, 2011 Share Postat Iunie 23, 2011 Mi-am vandut de curand motorul ( un KTM 450 din 2009 ) si vreau sa trec la 2 timpi Am intrebat pe la dealeri din tara si nu au 300 din 2012...Stiti cumva cand apar oficial modele 2012 spre comercializare? ce ar fi mai bun : 250 sau 300 EXC ? daca mai conteaza si eu am exact o mobra cum ai avut si tu iar urmatoarea va fi mai mult ca sigur tot KTM dar 300 in 2T! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CostinTudor Postat Iunie 23, 2011 Autor Share Postat Iunie 23, 2011 nush ce sa zic cu 300-le ala..e multtt prea puternic..m-am dat cu unu din 2011 si nu prea ma inteleg cu el...in schimb 250 e mai cumintel si e perfect ca are si electric starter din fabrica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
siadimet Postat Iunie 23, 2011 Share Postat Iunie 23, 2011 Pe electro starterul ala de pe 2T eu zic sa nu te bazezi prea tare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.