Thot Postat Iunie 21, 2011 Share Postat Iunie 21, 2011 Am vrut azi sa-mi pun benzina in moto si nu se mai deschide busonul de benzina, nu se invarte sub nici o forma cheia in butuc. Am dat cu spray de deblocare metale ruginite dar degeaba. Oricum cred ca nu e neaparat blocat de la rugina butucul, probabil "s-a stricat cu ajutorul" unui binevoitor, cu toate ca nu se vad urme de fortare pe el. Ce pot face? Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yonick Postat Iunie 21, 2011 Share Postat Iunie 21, 2011 :scratch: Ca sa dai jos busonul cu totul, nu trebuie sa-l deschizi prima data cu cheia?!? Ma rog... merge si cu un ciocan mai mare, dar e mai mare daraua decat ocaua. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Iunie 21, 2011 Share Postat Iunie 21, 2011 :scratch: Ca sa dai jos busonul cu totul, nu trebuie sa-l deschizi prima data cu cheia?!? Ma rog... merge si cu un ciocan mai mare, dar e mai mare daraua decat ocaua. Nu, are 5 sau 6 suruburi care-l tin. Desfaci ala scoti tot corpul busonului si gata... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thot Postat Iunie 22, 2011 Autor Share Postat Iunie 22, 2011 Am desfacut suruburile alea 5 care se vad, dar nu dadea nici un semn ca ar iesi. Sigur nu mai sunt alte suruburi pe undeva? Am un Fazer S2 eu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ninel60 Postat Iunie 22, 2011 Share Postat Iunie 22, 2011 Am desfacut suruburile alea 5 care se vad, dar nu dadea nici un semn ca ar iesi. Sigur nu mai sunt alte suruburi pe undeva? Am un Fazer S2 eu. Busonul e prins de rezervor prin insusi sistemul lui de inchidere deci fara cheie nu se poate scoate din rezervor.Cele 6 suruburi sunt de fapt numai 3(in cazul meu la Honda)care tin busonul prins de rezervor,restul de trei sunt pt design.Acum nu-ti da voie sa-l dai jos chiar sistemul de zavorare,deci fara cheie nu vad cum il vei da jos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Black_wolf Postat Iunie 22, 2011 Share Postat Iunie 22, 2011 Am desfacut suruburile alea 5 care se vad, dar nu dadea nici un semn ca ar iesi. Sigur nu mai sunt alte suruburi pe undeva? Am un Fazer S2 eu. adu' un lacatus la fata locului! singur ma indoiesc ca vei face altceva decat sa distrugi busonul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vgv21 Postat Iunie 22, 2011 Share Postat Iunie 22, 2011 (editat) Intr-adevar, sistemul este cel descris de ninel60 pentru majoritatea, daca nu pentru toate motocicletele. Dupa ce desfaci suruburile din exterior, bagi cheia si ridici capacul ca sa descoperi inca un surub care trebuie desfacut. Eu am dus-o doar o data la spalatorie si a doua zi toate incuietorile si contactul aproape se blocasera. Insista cu wd-40 ca s-ar putea sa ai rezultate. Daca nu, un baiat priceput care sa-ti scoata din dintii din incuietoare (dupa ce o deschide). Editat Iunie 22, 2011 de vgv21 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XorX Postat Iunie 22, 2011 Share Postat Iunie 22, 2011 (editat) incearca aici http://urbo.ro/xerox/reparatii-imposibile-stampile-160705 au rezolvat ceva similar, in sensul ca a fost cuparat un rezervor de pe ebay dar a fost treimis cu busonul inchis si fara cheie. Au dat busoul jos fara sa-l strice, din cite imi aduc aminte chiar au facut o cheie si pt ala. Editat Iunie 22, 2011 de XorX Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clerval Postat Iunie 24, 2011 Share Postat Iunie 24, 2011 Am patit si eu acelasi lucru ieri! Am bagat un spray WD40 si degeaba. Si nu poate fi demontat decat daca e deschis. Ai rezolvat ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maryan Postat Iunie 24, 2011 Share Postat Iunie 24, 2011 (editat) Am patit si eu acelasi lucru ieri! Am bagat un spray WD40 si degeaba. Si nu poate fi demontat decat daca e deschis. Ai rezolvat ceva? Asa am patit si eu.Baga niste ulei subtire(de la masina de cusut de ex) in gaura cheii,50-100 ml,si lasa-l juma de ora.incearca sa mai bati usor in butuc cu un ciocanel dupa toata aperatiunea cu uleiul. daca reusesti scoate-l de tot,demonteaza-l ,curata-l cu o perie de sarma si sa-i cu ulei pe el din belsug.blocarea se datoreaza de obicei calaminei Editat Iunie 24, 2011 de maryan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XorX Postat Iunie 24, 2011 Share Postat Iunie 24, 2011 CALAMĂNĂ, calamine, s.f. Reziduu de cărbune provenit din arderea combustibilului într-un motor cu ardere internă, care se depune pe pereți, pe bujii etc., provocând perturbații în funcționarea motorului. Sigur de la "calamina" s-a blocat busonul ala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 24, 2011 Share Postat Iunie 24, 2011 din cite stiu eu la incuietori nu e recomandata folosirea uleiului de nici un fel pentru ca se amesteca cu praful si in timp mai mult rau face. se foloseste pulbere de grafit (se gaseste in Praktiker, vreo 7 lei). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Black_wolf Postat Iunie 24, 2011 Share Postat Iunie 24, 2011 din cite stiu eu la incuietori nu e recomandata folosirea uleiului de nici un fel pentru ca se amesteca cu praful si in timp mai mult rau face. se foloseste pulbere de grafit (se gaseste in Praktiker, vreo 7 lei). + 10 am mai recomandat si eu pe vro'2 topice acelasi lucru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maryan Postat Iunie 24, 2011 Share Postat Iunie 24, 2011 (editat) CALAMĂNĂ, calamine, s.f. Reziduu de cărbune provenit din arderea combustibilului într-un motor cu ardere internă, care se depune pe pereți, pe bujii etc., provocând perturbații în funcționarea motorului. Sigur de la "calamina" s-a blocat busonul ala. scuze,nu asta am vrut sa zic.imi cer iertare in fata domniei dvs.ma refeream la depunerea aia care se face. App daca esti asa destept,mai bine vino cu o solutie la problema omului,ca pana la urma de asta e facut topicul. Editat Iunie 24, 2011 de maryan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XorX Postat Iunie 24, 2011 Share Postat Iunie 24, 2011 pai citeste si pagina 1 si ai sa vezi solutia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thot Postat Iunie 24, 2011 Autor Share Postat Iunie 24, 2011 Am tot bagat spray-uri peste spray-uri si degeaba. Din pacate nu am ajuns la lacatusul recomandat la pagina 1, poate rezolvam cu ei. Baietii de la service nu au reusit sa faca nimic. Ca solutie am ales solutia extrema, burghiul, asa ca acuma caut un buson sau un butuc pentru buson. Ghinion, asta e. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clerval Postat Iunie 25, 2011 Share Postat Iunie 25, 2011 Am ajuns eu la "reparatii imposibile srl" si tipul de acolo m-a rugat sa vin cu rezervorul ceea ce este cam radical. Am luat niste praf de grafit de la Hornbach si am mai binganit, ciocanit etc. Degeaba. Mai incerc. Mi s-a mai recomandat sa "suflu" busonul cu aer comprimat - mi se pare greu de facut asta prin fanta cheii, dar sunt in faza in care o sa incerc vraji si tratamente naturiste. Am reusit. Am folosit alt spray, cu silicon, si un ciocan de cauciuc. Am dat cu spray,am ciocanit cu ciocanul de cauciuc, am rotit cheia in butuc si pe urma am repetat tot procesul pana la atingerea rezultatului dorit. Adica de cel putin 100 de ori. Cum arata inauntru, m-am ingrozit, mucho "calamina" - ma rog, oxid. am demontat busonul, maine il curat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
grex Postat Iunie 26, 2011 Share Postat Iunie 26, 2011 eu am ceva probleme cu deschiderea busonului. cheia se invarte normal pana la capat, busonul se deschide doar jumatate sa zic asa, daca fortez un pic cu o surubelnita atunci se deschide, parca agata undeva sist de inchidere. cheia merge ff bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Old School Rider Postat Ianuarie 23, 2012 Share Postat Ianuarie 23, 2012 Stie cineva daca se poate monta butuc nou pe un buson?Am pierdut cheia,si a trebuit sa il sparg,deci acum mai am doar gaura unde era butucul,se poate face ceva? Si daca nu,sunt dispus sa recurg si la "busoane universale" sau compatibile de pe alte mobre. Al meu e prins in 6 suruburi hexagonale,cam toate marimile sunt la fel? Tocmai acum am gasit intr-un fel ce cautam,dar totusi,POATE SE POATE SI MAI IEFTIN? Buson rezervor Triumph, cod M9104 http://vicma.ro/buson-rezervor-triumph-cod-m9104-p-8776.html?osCsid=ef5882c5ccf0ef6841ade936e604e0f5 De asa ceva am nevoie,poate sa fie si SH,numai sa fie compatibil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.