Sari la conținut

Butuc buson benzina


Thot
 Share

Postări Recomandate

Am vrut azi sa-mi pun benzina in moto si nu se mai deschide busonul de benzina, nu se invarte sub nici o forma cheia in butuc.

Am dat cu spray de deblocare metale ruginite dar degeaba. Oricum cred ca nu e neaparat blocat de la rugina butucul, probabil "s-a stricat cu ajutorul" unui binevoitor, cu toate ca nu se vad urme de fortare pe el.

Ce pot face?

Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:scratch: :scratch:

Ca sa dai jos busonul cu totul, nu trebuie sa-l deschizi prima data cu cheia?!? Ma rog... merge si cu un ciocan mai mare, dar e mai mare daraua decat ocaua.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:scratch: :scratch:

Ca sa dai jos busonul cu totul, nu trebuie sa-l deschizi prima data cu cheia?!? Ma rog... merge si cu un ciocan mai mare, dar e mai mare daraua decat ocaua.

 

Nu, are 5 sau 6 suruburi care-l tin. Desfaci ala scoti tot corpul busonului si gata...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am desfacut suruburile alea 5 care se vad, dar nu dadea nici un semn ca ar iesi. Sigur nu mai sunt alte suruburi pe undeva? Am un Fazer S2 eu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am desfacut suruburile alea 5 care se vad, dar nu dadea nici un semn ca ar iesi. Sigur nu mai sunt alte suruburi pe undeva? Am un Fazer S2 eu.

Busonul e prins de rezervor prin insusi sistemul lui de inchidere deci fara cheie nu se poate scoate din rezervor.Cele 6 suruburi sunt de fapt numai 3(in cazul meu la Honda)care tin busonul prins de rezervor,restul de trei sunt pt design.Acum nu-ti da voie sa-l dai jos chiar sistemul de zavorare,deci fara cheie nu vad cum il vei da jos.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am desfacut suruburile alea 5 care se vad, dar nu dadea nici un semn ca ar iesi. Sigur nu mai sunt alte suruburi pe undeva? Am un Fazer S2 eu.

adu' un lacatus la fata locului!

singur ma indoiesc ca vei face altceva decat sa distrugi busonul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intr-adevar, sistemul este cel descris de ninel60 pentru majoritatea, daca nu pentru toate motocicletele. Dupa ce desfaci suruburile din exterior, bagi cheia si ridici capacul ca sa descoperi inca un surub care trebuie desfacut. Eu am dus-o doar o data la spalatorie si a doua zi toate incuietorile si contactul aproape se blocasera. Insista cu wd-40 ca s-ar putea sa ai rezultate. Daca nu, un baiat priceput care sa-ti scoata din dintii din incuietoare (dupa ce o deschide).

Editat de vgv21
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

incearca aici

http://urbo.ro/xerox/reparatii-imposibile-stampile-160705

au rezolvat ceva similar, in sensul ca a fost cuparat un rezervor de pe ebay dar a fost treimis cu busonul inchis si fara cheie. Au dat busoul jos fara sa-l strice, din cite imi aduc aminte chiar au facut o cheie si pt ala.

Editat de XorX
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am patit si eu acelasi lucru ieri! Am bagat un spray WD40 si degeaba. Si nu poate fi demontat decat daca e deschis. Ai rezolvat ceva?

 

 

Asa am patit si eu.Baga niste ulei subtire(de la masina de cusut de ex) in gaura cheii,50-100 ml,si lasa-l juma de ora.incearca sa mai bati usor in butuc cu un ciocanel dupa toata aperatiunea cu uleiul. daca reusesti scoate-l de tot,demonteaza-l ,curata-l cu o perie de sarma si sa-i cu ulei pe el din belsug.blocarea se datoreaza de obicei calaminei

Editat de maryan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:lol:

 

CALAMĂNĂ, calamine, s.f. Reziduu de cărbune provenit din arderea combustibilului într-un motor cu ardere internă, care se depune pe pereți, pe bujii etc., provocând perturbații în funcționarea motorului.

 

Sigur de la "calamina" s-a blocat busonul ala. :crack:

 

:moron:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

din cite stiu eu la incuietori nu e recomandata folosirea uleiului de nici un fel pentru ca se amesteca cu praful si in timp mai mult rau face. se foloseste pulbere de grafit (se gaseste in Praktiker, vreo 7 lei).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

din cite stiu eu la incuietori nu e recomandata folosirea uleiului de nici un fel pentru ca se amesteca cu praful si in timp mai mult rau face. se foloseste pulbere de grafit (se gaseste in Praktiker, vreo 7 lei).

+ 10

am mai recomandat si eu pe vro'2 topice acelasi lucru

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:lol:

 

CALAMĂNĂ, calamine, s.f. Reziduu de cărbune provenit din arderea combustibilului într-un motor cu ardere internă, care se depune pe pereți, pe bujii etc., provocând perturbații în funcționarea motorului.

 

Sigur de la "calamina" s-a blocat busonul ala. :crack:

 

:moron:

 

 

scuze,nu asta am vrut sa zic.imi cer iertare in fata domniei dvs.ma refeream la depunerea aia care se face.

 

App daca esti asa destept,mai bine vino cu o solutie la problema omului,ca pana la urma de asta e facut topicul.

Editat de maryan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am tot bagat spray-uri peste spray-uri si degeaba. Din pacate nu am ajuns la lacatusul recomandat la pagina 1, poate rezolvam cu ei. Baietii de la service nu au reusit sa faca nimic.

Ca solutie am ales solutia extrema, burghiul, asa ca acuma caut un buson sau un butuc pentru buson. Ghinion, asta e.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am ajuns eu la "reparatii imposibile srl" si tipul de acolo m-a rugat sa vin cu rezervorul ceea ce este cam radical. Am luat niste praf de grafit de la Hornbach si am mai binganit, ciocanit etc. Degeaba. Mai incerc. Mi s-a mai recomandat sa "suflu" busonul cu aer comprimat - mi se pare greu de facut asta prin fanta cheii, dar sunt in faza in care o sa incerc vraji si tratamente naturiste.

 

Am reusit. Am folosit alt spray, cu silicon, si un ciocan de cauciuc. Am dat cu spray,am ciocanit cu ciocanul de cauciuc, am rotit cheia in butuc si pe urma am repetat tot procesul pana la atingerea rezultatului dorit. Adica de cel putin 100 de ori. Cum arata inauntru, m-am ingrozit, mucho "calamina" - ma rog, oxid. am demontat busonul, maine il curat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am ceva probleme cu deschiderea busonului. cheia se invarte normal pana la capat, busonul se deschide doar jumatate sa zic asa, daca fortez un pic cu o surubelnita atunci se deschide, parca agata undeva sist de inchidere. cheia merge ff bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 6 months later...

Stie cineva daca se poate monta butuc nou pe un buson?Am pierdut cheia,si a trebuit sa il sparg,deci acum mai am doar gaura unde era butucul,se poate face ceva?

Si daca nu,sunt dispus sa recurg si la "busoane universale" sau compatibile de pe alte mobre.

 

Al meu e prins in 6 suruburi hexagonale,cam toate marimile sunt la fel?

 

Tocmai acum am gasit intr-un fel ce cautam,dar totusi,POATE SE POATE SI MAI IEFTIN?:)

 

Buson rezervor Triumph, cod M9104

 

http://vicma.ro/buson-rezervor-triumph-cod-m9104-p-8776.html?osCsid=ef5882c5ccf0ef6841ade936e604e0f5

 

De asa ceva am nevoie,poate sa fie si SH,numai sa fie compatibil.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...