sorinm Postat Iunie 22, 2011 Share Postat Iunie 22, 2011 Intrebare. Am dat o tura pe la Brasov iar inainte sa ajung la destinatie mai precis pe la Harsova am observat ambreiajul ca incepe sa imi patineze. Pe drum patinatul s-a accentuat din ce in ce mai tare. Mi-am facut treaba pe la Bv iar la Ploiesti m-a lasat de tot in sensul ca o bagam in viteza si nu se mai clintea deloc. In total am facut vreo 600 Km cu ambreiajul patinat. Motorul a fost desfacut iar prima constatare a fost ca discurile de ferodo sunt praf cat si cele de otel iar oala de ambreiaj e plina de praf de la ferodouri. Avea cum sa ii dauneze acest praf motorului ? Sunt sanse sa fi trecut de filtrul de ulei ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
is44is Postat Iunie 22, 2011 Share Postat Iunie 22, 2011 Nu cred, cel mai bine verifici demontand filtrul de ulei si scotand elementul filtrant din carton din interior Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Iunie 22, 2011 Share Postat Iunie 22, 2011 NU s-a intamplat nimic, dar schimba filtrul de ulei si uleiul. Nu cred, cel mai bine verifici demontand filtrul de ulei si scotand elementul filtrant din carton din interior LA multe mobre filtrul e capsulat, nu ai ce sa vezi in el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinm Postat Iunie 22, 2011 Autor Share Postat Iunie 22, 2011 Sa va dea D-zeu sanatate sa fie asa ! Eram maro la ... cand am auzit ca e plin pe acolo de praf. Automat schimb uleiul si filtrele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Indian73 Postat Iunie 22, 2011 Share Postat Iunie 22, 2011 Sorine.....eu zic sa bagi cel mai ieftin ulei si filtru nou sa lasi motoru sa mearga 20minute sa se curete bine orificiile pompei si nu numai dupa care bagi uleiul care doresti si filtru nou si e mai safe si ok asa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
is44is Postat Iunie 23, 2011 Share Postat Iunie 23, 2011 NU s-a intamplat nimic, dar schimba filtrul de ulei si uleiul. LA multe mobre filtrul e capsulat, nu ai ce sa vezi in el. Ba se poate ! Il tai ca pe o conserva de sub marginea unde s-a facut ambutisarea. E buna si varianta cu schimb de ulei pt curatire ( dar mai costisitoare ) si verifica cum arata uleiul dupa 20- 30 min de functionare. Oricum ambreiajul lucreaza in ulei si japanica s-a gandit ca placile de frictiune se mai si uzeaza. Bafta ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Iunie 23, 2011 Share Postat Iunie 23, 2011 Asa, si dupa ce l-ai desfacut ca pe conserva ce mai faci cu el? La ce te ajuta sa vezi cartonul din el apoi? ("mdaa.. arata bine, hai sa-l arunc acuma") La cat costa un filtru.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
is44is Postat Iunie 23, 2011 Share Postat Iunie 23, 2011 Prietenul cu gixxeru' cerea un sfat, o incurajare. Cel mai simplu si ieftin pt. el era sa vada ca hartia din filtrul de ulei este curata la exterior, sa repare ambreiajul si apoi sa faca schimbul de ulei si filtru ( chiar tu recomandai schimbul de ulei si filtru ceva mai devreme, deci oricum conserva era compromisa). PS Ma irit cand aud termenul de capsulat in domeniul auto-moto deoarece am auzit multi mecanici auto dupa anii '90 ca masinile japoneze au motoare capsulate si nu au ce sa repare la ele. Inchei cu rugamintea sa nu mai polemizezi cu mine fiindca ceea ce cred ca-l intereseaza pe amicu' cu ambreiaju' spart sunt cat mai multe sfaturi utile. Asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinm Postat Iunie 23, 2011 Autor Share Postat Iunie 23, 2011 Mersi de raspunsuri. Deja ma gandeam la ce e mai rau dar se pare ca nu are nimic. Cum zicea cineva mai sus, s-o fi gandit japonezu` la treaba cu praful de ambreiaj in motor. Mi-am luat un kit EBC intarit cu kevlar si arcuri heavy duty. Sa vedem daca mai patineaza si ala dupa 4000 Km Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Iunie 23, 2011 Share Postat Iunie 23, 2011 Prietenul cu gixxeru' cerea un sfat, o incurajare. Cel mai simplu si ieftin pt. el era sa vada ca hartia din filtrul de ulei este curata la exterior, sa repare ambreiajul si apoi sa faca schimbul de ulei si filtru ( chiar tu recomandai schimbul de ulei si filtru ceva mai devreme, deci oricum conserva era compromisa). PS Ma irit cand aud termenul de capsulat in domeniul auto-moto deoarece am auzit multi mecanici auto dupa anii '90 ca masinile japoneze au motoare capsulate si nu au ce sa repare la ele. Inchei cu rugamintea sa nu mai polemizezi cu mine fiindca ceea ce cred ca-l intereseaza pe amicu' cu ambreiaju' spart sunt cat mai multe sfaturi utile. Asfalt uscat! Fratica, tu ai debitat niste prostii, gen vazut cartonul din filtrul de ulei.. si eu te-am corectat.. Un filtru de ulei costa in jur de 6 euro, mare vrajeala. Cel mai bun sfat in cazul de fata e sa schimbe uleiul si filtrul de ulei, ce tot indrugi tu acolo cu desfacut filtre de ulei capsate, numa tampenii spui, Si vezi ca polemizez cu cine vreau eu, nu cu cine vrei tu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Iunie 23, 2011 Share Postat Iunie 23, 2011 Spargi motoru cu ranga sa vezi daca is bujiile curate.. plm. Am spart becu sa vad daca s-a rupt filamentul, nu s-a rupt uraaaaaa!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iunie 23, 2011 Share Postat Iunie 23, 2011 Mersi de raspunsuri. Deja ma gandeam la ce e mai rau dar se pare ca nu are nimic. Cum zicea cineva mai sus, s-o fi gandit japonezu` la treaba cu praful de ambreiaj in motor. Mi-am luat un kit EBC intarit cu kevlar si arcuri heavy duty. Sa vedem daca mai patineaza si ala dupa 4000 Km Nu mai patineza! Este foarte bun ebc-ul! Dar ai grija la freeplay de la comanda ambreiajului,maneta,cablu,piston melc etc.... Respect! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
is44is Postat Iunie 23, 2011 Share Postat Iunie 23, 2011 Ferodouri de acolo am si eu pe fata. Fac putin ca FAI-ul la franare dar sunt OK , le recomand, dureaza putin sa te obisnuiesti cu zgomotul, poate am nimerit eu cu mai mult metal. Ma bucur pt. tine ca ai scapat usor ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Iunie 24, 2011 Share Postat Iunie 24, 2011 Efectele le poti remedia relativ usor prin inlocuirea kitului de ambreaj... totusi, poate n'ar strica sa incerci sa afli si cauza!? Ride Safe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinm Postat Iunie 24, 2011 Autor Share Postat Iunie 24, 2011 Schimb tot ce tine de ambreiaj, discuri ferodouri, discuri otel si arcuri. Altceva nu are ce sa fie. Cablul de ambreiaj este si el nou OEM Suzuki. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.