Sari la conținut

circuit racire honda cbr f4


Postări Recomandate

pai cand sti ce se intampla cu al tau sa imi dai si mie un semn...

asa o sa fac si eu cand stiu ce se intampla cu al meu

buna! am dus motocicleta in service, si se pare ca de vina a fost carburatia, amestecul...a masurat si releul, cred ca si radiatorul cand mergea(am vazut niste sugestii mai sus in topic),se pare ca erau ok. maine seara o recuperez, sper ca aceasta a fost toata problema. astept insa o tura prin oras si caldura ca sa pot confirma :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

buna! am dus motocicleta in service, si se pare ca de vina a fost carburatia, amestecul...a masurat si releul, cred ca si radiatorul cand mergea(am vazut niste sugestii mai sus in topic),se pare ca erau ok. maine seara o recuperez, sper ca aceasta a fost toata problema. astept insa o tura prin oras si caldura ca sa pot confirma :)

pai din se pare ca sapatamana asta va fi vreme frumoasa...

anunta-ma dupa ce faci tura ca si sa imi zici mai multe cum se descurca motocicleta.....

ms mult pt ca ma ti la curent

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Problema relantiului nu cred ca are de a face cu sistemul de racire in sine. Amestecul poate fi faptasul aici dupa cum spunea si Raisa. Injectia de pe a mea ma scapa de astfel de probleme cu toate ca efectiv simt cum se chinuie sa functioneze calumea cand e aproape de fierere apa.:P.

 

Recomand sa ii montezi intrerupator la ventilator. Eu asa tin temperatura la a mea sub 95 grade cat sunt in oras sa nu imi fac griji de garnituri de chiuloasa puscate etc. Asta nu iti rezolva problema relantiului dar motorul se va simti mult mai bine atata timp cat nu uiti sa opresti ventilatorul odata ce a ajuns la temp optima.

 

PS sunt motoare de viteza nu scutere de oras... incearca sa reduci turele de centru la mers pana la limita orasului si inapoi pentru ture p-afara unde nu trece apa ever de 85 grade. Crede-ma intreg motorul simte diferenta! Pentru locomotie prin oras e mult mai ok un scuter sau o masina.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai din se pare ca sapatamana asta va fi vreme frumoasa...

anunta-ma dupa ce faci tura ca si sa imi zici mai multe cum se descurca motocicleta.....

ms mult pt ca ma ti la curent

buna....din pacate carburatia nu a fost cea mai mare problema, ci ventilatorul. cand se incalzeste foarte tare, fura tot curentul din baterie...am inteles ca ar fi o problema la bobinajul din ventilator...inca e in lucru la TNG, cand e gata, te anunt... masoara incarcarea[a mea scadea sub 12 dupa ce pornea termocupla]incearca sa decuplezi ventilatorul si vezi daca mai face aceleasi probleme. te tin la curent :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. Ai fluctuatiile de ralanti cand porneste ventilatorul doar? Daca ralanti-ul sta OK cand nu merge ventilatorul, ai o problema cu incarcarea cand sunt consumatori functionali.

2. Asa cum s-a mai zis, verifica daca apa circula si prin radiator.

3. Verifica radiatorul, sa nu aiba lamele de racire indoite.

3. Este posibil sa ai aer pe instalatia de racire.

 

Sfatul meu, mergi la TNG, ii va da el de cap, tu pari a te incurca in fire (no offence) si poate strici ceva.

 

PS: Acum am vazut ca esti din Resita... cauta un service acolo, TNG e in Bucuresti...

Editat de Adyp
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. Ai fluctuatiile de ralanti cand porneste ventilatorul doar? Daca ralanti-ul sta OK cand nu merge ventilatorul, ai o problema cu incarcarea cand sunt consumatori functionali.

2. Asa cum s-a mai zis, verifica daca apa circula si prin radiator.

3. Verifica radiatorul, sa nu aiba lamele de racire indoite.

3. Este posibil sa ai aer pe instalatia de racire.

 

Sfatul meu, mergi la TNG, ii va da el de cap, tu pari a te incurca in fire (no offence) si poate strici ceva.

 

PS: Acum am vazut ca esti din Resita... cauta un service acolo, TNG e in Bucuresti...

stai linistit ca nu m-a incurcat in fire doar am intrebat....si asteptam raspunsuri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scoate furtunul de la intrarea in radiator (e sus) dupa ce ai dat o tura si s-a incins, daca nu-ti da apa pe acolo probabil termostatul e blocat pe inchis. Oricum trebuie sa schimbi lichidul,spui ca are 1 an, sau completezi cu apa dupa. Bafta!

 

Scoate furtunul de la intrarea in radiator (e sus) dupa ce ai dat o tura si s-a incins, daca nu-ti da apa pe acolo probabil termostatul e blocat pe inchis. Oricum trebuie sa schimbi lichidul,spui ca are 1 an, sau completezi cu apa dupa. Bafta!

P.S. Pana iti gasesti termostat poti merge cu el scos, vara nu cred ca conteaza prea mult.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scoate furtunul de la intrarea in radiator (e sus) dupa ce ai dat o tura si s-a incins, daca nu-ti da apa pe acolo probabil termostatul e blocat pe inchis. Oricum trebuie sa schimbi lichidul,spui ca are 1 an, sau completezi cu apa dupa. Bafta!

 

 

P.S. Pana iti gasesti termostat poti merge cu el scos, vara nu cred ca conteaza prea mult.

trebuie desfacut si curatat ventilatorul, posibil sa fie aceeasi problema ca si la mine, praf de carbune in interior, la bobinaj, si fiind un bun conductor, iti fura tot curentul din baterie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Raisa, ai rezolvat'o? Imi aduc aminte ca si fostul meu F4 incepuse sa se balbaie pe calduri foarte mari, doar cand intra ventilatorul. Posibil asta este explicatia.

 

PS: daca te poti interesa, te rog, si cum l'a curatat (cu ce, cu spray - ce spray, etc.)si sa postezi aici ar fi perfect. :D

cel mai bine se "curata " rotorul cu 220 v c.a si un bec.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Raisa, ai rezolvat'o? Imi aduc aminte ca si fostul meu F4 incepuse sa se balbaie pe calduri foarte mari, doar cand intra ventilatorul. Posibil asta este explicatia.

 

PS: daca te poti interesa, te rog, si cum l'a curatat (cu ce, cu spray - ce spray, etc.)si sa postezi aici ar fi perfect. :D

am dus-o la TNG, fiindca nu ii dadeam de cap in niciun fel. prea multe teorii si niciuna cu rezultate, asa ca am lasat pe cei mai luminati sa se ocupe. nu stiu exact cu ce a curatat, tind sa cred ca WD40,nu sunt sigura,dar am sa il intreb cu prima ocazie:) a desfacut ventilatorul, era ok, in afara de praful acela de carbune din interior. dupa ce a scapat de el, a pus antigelul la loc, mi-a mers bine. inca se mai balbaie putin cand intra ventilatorul, dar asta fiindca este un mare consumator si bateria nu e nici ea chiar noua :) dar nu mai scade relantiul ca inainte si nu mai moare motorul,e ok. sper ca si initiatorul topicului a rezolvat.

si ca tot suntem la problemele F4urilor, mie intre 5000 -6000 rpm, in special pe revenire, imi zornaie rau ceva...cred ca intinzatorul de lant, desi mecanicul a zis ca nu e ala, ci ca este lantul de distributie, dar lantul a fost schimbat acum vreo 15mii km, si am inteles ca dupa ce l-a schimbat fostul proprietar, a mers vreo 4-500km cu el si a inceput sa zornaie din nou...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Clar, e intinzatorul de lant, e boala lor si in acea zona de turatii se manifesta.

Fostul proprietar a schimbat si intinzatorul odata cu lantul? Oricum, disconfortul e doar acustic, nu e panica ca s'ar produce daune mecanice. :)

si lantul si intinzatorul si una dintre patine. si..ce ii pot face..?sa il schimb si dupa cateva sute de km sa faca la fel ? :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...