Sari la conținut

doresc sfaturi Yamaha fz6 Fazer


ctrad
 Share

Postări Recomandate

salut la toata lumea

Va rog nu radeti si nu blamati , sunt incepator . Multumesc .

as avea nevoie de ajutor

doar ce am luat o Yamaha fz6 Fazer an 2000 si trebuiesc facute schimburile ( consumabilele )

rog cunoscatorii acestui model sa-mi dea o mana de ajutor , iar cand ajungeti pe litoral sa ma contactati si garantat fac cinste

am fost la repr din CT si aveau pe stoc doar inlocuitorul filtrului de ulei la aprox. 31 ron , iar cel oem ar fi costat 55 ron .

intrebarea este daca e bun si cel de 31 ron.

ulei m-am gandit sa-i pun 10w40 motul 7100 . incap 2.5 litrii ? pe capac scrie 2500cmc

uleiul l-am gasit cu 55 ron / litrul

sau repsol in loc de motul ? ce spuneti ?

filtrul de aer este 130 ron oem , dar are si la 75 ron .

filtre de benzina am eu acasa , noi , de pe la alte masini ramase ( din acelea rotunde de plastic cu intrarea si iesirea prin capete )

As mai avea ceva nelamuriri :

- am buson pe unde se pune uleiul , am pe unde se goleste , dar mai am un buson cu cap de inbus pe lateral putin mai sus de fanta de vizitare a nivelului de ulei. Pe acolo supureaza cand se incalzeste f. tare . intrebarea este , la ce folosetse acel buson ? ( e cumva supraplinul , nivelul maxim ? )

- as mai vrea sa stiu ce fel de bujii imi trebuiesc si daca pot pune iridium

- cand i-au un viraj in scurt la relanti ( intorc in loc ) , incepe sa-mi smuceasca motorul din furca sau ghidon . as presupune ca este rulmentul de la furca . precizez ca pe cel de la roata l-am schimbat .

- vreau sa-i cump[ar un belly pan si aripa roata de pe spate , dar nu stiu de unde

- donez cele 2 gume fata - spate pe care tocmai le-am schimbat , mai au 40 % cred .

MULTUMESC ANTICIPAT SI ASTEPT INDICATII

 

SCUZE

revin cu inca o problema :

am memranele de la carb. crapate si au fost date cu silicon dupa care vopsite cu negru sa nu se observe , de catre fostul proprietar .

am sanse sa-mi traga aer fals pe acolo ?

cum pot proba daca mai sunt ok ?

cat costa un set ( 4 buc. ) ?

daca sunt crapate , ptr. a mai putea merge motorul cat de cat rotund , am inteles ca ar fi trebuit sa-mi inchida aerul total si atunci consuma mai mult

astept indicatii si va multumesc ptr intelegere

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut la toata lumea

Va rog nu radeti si nu blamati , sunt incepator . Multumesc .

Nu radem ca nu-i nimic de ras stai calm.

as avea nevoie de ajutor

doar ce am luat o Yamaha fz6 Fazer an 2000 si trebuiesc facute schimburile ( consumabilele )

rog cunoscatorii acestui model sa-mi dea o mana de ajutor , iar cand ajungeti pe litoral sa ma contactati si garantat fac cinste

am fost la repr din CT si aveau pe stoc doar inlocuitorul filtrului de ulei la aprox. 31 ron , iar cel oem ar fi costat 55 ron .

Ca idee, nu e neaparat sa iei de la "reprezentanta". Sunt destui dealeri care aduc consumabile, de cele mai multe ori cu preturi mult mai bune.

intrebarea este daca e bun si cel de 31 ron.

Este bun si cel de 31 RON.

ulei m-am gandit sa-i pun 10w40 motul 7100 . incap 2.5 litrii ? pe capac scrie 2500cmc

uleiul l-am gasit cu 55 ron / litrul

sau repsol in loc de motul ? ce spuneti ?

Pune MOTUL ca este foarte bun. Este mai bun decat Repsol.

filtrul de aer este 130 ron oem , dar are si la 75 ron .

E bun si ala de 75 ron.

filtre de benzina am eu acasa , noi , de pe la alte masini ramase ( din acelea rotunde de plastic cu intrarea si iesirea prin capete )

Nu ii pune filtru de benzina pentru auto! Am intalnit nenumarate cazuri in care motocicleta mergea prost, nu se alimenta din pricina debitului scazut cauzat de filtrul de benzina!!

As mai avea ceva nelamuriri :

- am buson pe unde se pune uleiul , am pe unde se goleste , dar mai am un buson cu cap de inbus pe lateral putin mai sus de fanta de vizitare a nivelului de ulei. Pe acolo supureaza cand se incalzeste f. tare . intrebarea este , la ce folosetse acel buson ? ( e cumva supraplinul , nivelul maxim ? )

Nu stiu daca ala e buson. Adica nu prea cred. Cel mai bine ar trebui sa te uiti in manual sau poate intra vreun posesor si ne lamureste.

- as mai vrea sa stiu ce fel de bujii imi trebuiesc si daca pot pune iridium

NGK CR8E sau CR9E. Merg si iridiu sigur. Recomand totusi bujii Denso. Sunt mai putine sanse sa fie contrafacute.

- cand i-au un viraj in scurt la relanti ( intorc in loc ) , incepe sa-mi smuceasca motorul din furca sau ghidon . as presupune ca este rulmentul de la furca . precizez ca pe cel de la roata l-am schimbat .

Da, e posibil ca rulmentii de la jugul furcii sa fie "obositi".

- vreau sa-i cump[ar un belly pan si aripa roata de pe spate , dar nu stiu de unde

- donez cele 2 gume fata - spate pe care tocmai le-am schimbat , mai au 40 % cred .

MULTUMESC ANTICIPAT SI ASTEPT INDICATII

 

SCUZE

revin cu inca o problema :

am memranele de la carb. crapate si au fost date cu silicon dupa care vopsite cu negru sa nu se observe , de catre fostul proprietar .

am sanse sa-mi traga aer fals pe acolo ?

cum pot proba daca mai sunt ok ?

cat costa un set ( 4 buc. ) ?

daca sunt crapate , ptr. a mai putea merge motorul cat de cat rotund , am inteles ca ar fi trebuit sa-mi inchida aerul total si atunci consuma mai mult

astept indicatii si va multumesc ptr intelegere

Membranele alea fac altceva. Nu are legatura cu aerul fals. Nu o sa intru in detalii, iti spun doar ca ar trebui sa le schimbi. Intra pe http://www.dillypoint.ro, da un telefon si intreaba si o sa afli si un pret bun. Poti schimba doar pe cele crapate!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mersi "lupule" ptr. promptitudine

nu ma pot uita in manual , ptr. simplul fapt ca "fostul " nu-l are nici el si nu mai pui ca e din BV

ma tin de cuvant si te cinstesc daca ajungi pe litoral

daca mai are cineva idee de unde sa le comand si ceva preturi

daca mai puteti sa-mi dati detalii despre motor , v-as fi recunoscator.................la CT nu sunt asa multe magazine , sau nu stiu eu

daca kitul de tractiune ( lantul + pinioanele ) este uzat , schimba consumul sau cauzeaza alte probleme ?

ma bucur cand vad asa promptitudine si intrajutorare

" sa fi motociclist e altceva "

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

http://www.manualedereparatie.info/download/Yamaha-Fazer-600-2002.html ia vezi asta merge manualul, se potriveste? Uleiul, filtrul de ulei se schimba usor. Doar sa nu strangi prea tare busonul la loc sa prinda joc.

 

La ulei motul vs repsol, tot aud pareri. Eu in una am motul, in cealalta repsol (la recomandarea celor de la service pret mai mic full sintetic avea repsolul si mi l-au recomandat).

 

Legat de membrane: http://forum.seawolves.ro/viewtopic.php?t=750 citesti aici poate se aplica si la tine.

 

Magazine: hobby moto(langa bazar), yamaha (pe mircea, vis-a-vis de liceul 4), moto zone (la iesire din oras pe bratianu, zona Big)

Service: hobby moto, yamaha (prin zona industriala, mai jos de dobrogea, str celulozei parca), moto zone, BLC (curte RAR), un alt service nu ii stiu numele la podul de la doraly cum te duci spre agigea pe stanga.

Editat de banzay
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc ptr informatii

stiu de serviceul de la Dorally

pe mecanic il cheama Marian

acum incerc sa vad care manual se potriveste

raman dator

ceva de crash pad / cap ?

respect ptr. cei ce respecta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari !

In primul rand, daca e model 2000, atunci e FZS600 si nu FZ6 :)

Pe scurt, eu am folosit:

-filtru Hiflo (pret aprox 20 lei in Timisoara)

-ulei Motul 7100 (e OK si 5100 daca stii ca ai de gand sa mergi frumos)

Bujiile nu le-am schimbat, dar si eu am de gand sa merg pe Iridium.

 

Nu trebuie neaparat sa iti cumperi consumabile din reprezentanta. Uneori e de ajuns doar sa mergi frumos si sa mai ai grija de motor din cand in cand. E un motor fiabil si o sa fii multumit!

In legatura cu membranele de carburator, alea ar cam trebui schimbate. Sunt sanse mici sa iti traga aer prin crapaturi pt ca au intaritura in interior, dar e totusi recomandabil sa le schimbi mai ales ca fostul proprietar a incercat sa le ascunda uzura. Poti sa cauti pe ebay, o sa gasesti la preturi decente mai ales din UK (FZS600 a avut foarte mare succes in UK -> poti sa incerci aici, o sa gasesti multe informatii utile).

 

Ti-as recomanda un manual Haynes. Eu mi-am cumparat recent si din cat am rasfoit pana acum e explicat in detaliu fiecare pas pe care trebuie sa il parcurgi la orice chestie. Daca ai nevoie de vre-o sectiune anume din manual, poate o sa reusesc sa fac cateva poze ca sa ai o idee despre cum se face.

 

Sa folosesti bijuteria cu placere, eu asta am facut :)

 

 

salut la toata lumea

Va rog nu radeti si nu blamati , sunt incepator . Multumesc .

as avea nevoie de ajutor

doar ce am luat o Yamaha fz6 Fazer an 2000 si trebuiesc facute schimburile ( consumabilele )

rog cunoscatorii acestui model sa-mi dea o mana de ajutor , iar cand ajungeti pe litoral sa ma contactati si garantat fac cinste

am fost la repr din CT si aveau pe stoc doar inlocuitorul filtrului de ulei la aprox. 31 ron , iar cel oem ar fi costat 55 ron .

intrebarea este daca e bun si cel de 31 ron.

ulei m-am gandit sa-i pun 10w40 motul 7100 . incap 2.5 litrii ? pe capac scrie 2500cmc

uleiul l-am gasit cu 55 ron / litrul

sau repsol in loc de motul ? ce spuneti ?

filtrul de aer este 130 ron oem , dar are si la 75 ron .

filtre de benzina am eu acasa , noi , de pe la alte masini ramase ( din acelea rotunde de plastic cu intrarea si iesirea prin capete )

As mai avea ceva nelamuriri :

- am buson pe unde se pune uleiul , am pe unde se goleste , dar mai am un buson cu cap de inbus pe lateral putin mai sus de fanta de vizitare a nivelului de ulei. Pe acolo supureaza cand se incalzeste f. tare . intrebarea este , la ce folosetse acel buson ? ( e cumva supraplinul , nivelul maxim ? )

- as mai vrea sa stiu ce fel de bujii imi trebuiesc si daca pot pune iridium

- cand i-au un viraj in scurt la relanti ( intorc in loc ) , incepe sa-mi smuceasca motorul din furca sau ghidon . as presupune ca este rulmentul de la furca . precizez ca pe cel de la roata l-am schimbat .

- vreau sa-i cump[ar un belly pan si aripa roata de pe spate , dar nu stiu de unde

- donez cele 2 gume fata - spate pe care tocmai le-am schimbat , mai au 40 % cred .

MULTUMESC ANTICIPAT SI ASTEPT INDICATII

 

SCUZE

revin cu inca o problema :

am memranele de la carb. crapate si au fost date cu silicon dupa care vopsite cu negru sa nu se observe , de catre fostul proprietar .

am sanse sa-mi traga aer fals pe acolo ?

cum pot proba daca mai sunt ok ?

cat costa un set ( 4 buc. ) ?

daca sunt crapate , ptr. a mai putea merge motorul cat de cat rotund , am inteles ca ar fi trebuit sa-mi inchida aerul total si atunci consuma mai mult

astept indicatii si va multumesc ptr intelegere

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut danutzz si-ti multumesc mult ptr.informatii

sigur voi mai avea nevoie si de altele , asa ca voi mai apela la tine daca nu te deranjeaza

am observat ca ai acelasi model

il detii de mult ?

cat consuma la un mers normal ?

si mai e ceva :

- stii de unde sa fac rost de crash bar ptr modelul nostru ? dar sa fie la un pret decent ( am investit deja fff mult in ea : vopsit + repratii carene cu fibra , inlocuit diferite piese , gume schimbate , inmatriculare si altele )

- mai mi-ar trebui si un crash pad ptr rezervor dar la repr CT costa in jur de 150 ron , cand ar trebui sa fie undeva la 50 ron dupa cunostintele mele dar nu-l gasesc pe nici un site ( si chiar am cautat )

- am toba originala dar fostul a zgariat-o si unde a dat putin rugina , a dat cu vopsea argintie ( gri ) si iti dai seama cum se vede

ce pot sa-i fac ? ii pot lipi autocolant pe ea ? oare tine la temp , ai mai auzit pe careva sa-si lipeasca ?

mersi frumos

sanatate si sa auzim numai de bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am motorul de 4 ani. Consumul e destul de mic, undeva la 5-6% la drum lung. Depinde foarte mult cum mergi cu ea. In legatura directa cu consumul e un anumit senzor, nu stiu exact cum se numeste (repartitor de benzina sau ceva de genul :D ) dar il poti gasi pe partea dreapta, in dreptul carburatorului. Chestia aia ar trebui sa fie rasucita spre dreapta pt consum mic.

Eu nu am reusit sa gasesc crashbar/crashpad pt ea... probabil pentru ca nici nu m-a interesat foarte mult. In legatura cu toba de esapament, nu am auzit pe nimeni sa isi lipeasca autocolant. Esapamentul se incalzeste destul de mult si nu vad cum ar putea rezista un autocolant pe el. Cel mai ok ar fi sa incerci sa cureti rugina aia cu mare grija si... cam atat (asta daca nu vrei sa faci tot ca fostul proprietar, cu vopsea gri; in cazul asta poti folosi si bronz-aluminiu, ca cel folosit de aurolaci :D . Se distribuie egal pe suprafata si nici nu raman urme de pensula):)

Daca mai ai alte intrebari scrie-le aici si o sa incerc sa iti raspund cat mai repede.

 

Asfalt uscat! :)

 

 

salut danutzz si-ti multumesc mult ptr.informatii

sigur voi mai avea nevoie si de altele , asa ca voi mai apela la tine daca nu te deranjeaza

am observat ca ai acelasi model

il detii de mult ?

cat consuma la un mers normal ?

si mai e ceva :

- stii de unde sa fac rost de crash bar ptr modelul nostru ? dar sa fie la un pret decent ( am investit deja fff mult in ea : vopsit + repratii carene cu fibra , inlocuit diferite piese , gume schimbate , inmatriculare si altele )

- mai mi-ar trebui si un crash pad ptr rezervor dar la repr CT costa in jur de 150 ron , cand ar trebui sa fie undeva la 50 ron dupa cunostintele mele dar nu-l gasesc pe nici un site ( si chiar am cautat )

- am toba originala dar fostul a zgariat-o si unde a dat putin rugina , a dat cu vopsea argintie ( gri ) si iti dai seama cum se vede

ce pot sa-i fac ? ii pot lipi autocolant pe ea ? oare tine la temp , ai mai auzit pe careva sa-si lipeasca ?

mersi frumos

sanatate si sa auzim numai de bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am motorul de 4 ani. Consumul e destul de mic, undeva la 5-6% la drum lung. Depinde foarte mult cum mergi cu ea. In legatura directa cu consumul e un anumit senzor, nu stiu exact cum se numeste (repartitor de benzina sau ceva de genul :D ) dar il poti gasi pe partea dreapta, in dreptul carburatorului. Chestia aia ar trebui sa fie rasucita spre dreapta pt consum mic.

:caugh: bullshit :caugh:

 

Ala nu e repartitor de benzina, e senzorul clapetei de acceleratie. Nu iti consuma mai putin daca umbli la el :laugh: Ala ii zice CDI-ului la cate grade e deschisa clapeta de acceleratie si ala iti modifica avansu in consecinta. Nu umbla aciolo daca nu stii ce face. Poti fecunda motorul ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am spus ca e senzor, si am spus ca nu stiu exact cum se numeste.

stiu doar ca la motoarele in care respectiva cheste e rasucita spre dreapta, consumul e mai mic. Un singur FZS am vazut cu senzorul rasucit invers si tipul a zis ca are raspuns violent la acceleratie. In consecinta am presupus ca are legatura si cu consumul :)

Multumesc pt informatie, acum stiu si eu exact ce face senzorul

 

 

:caugh: bullshit :caugh:

 

Ala nu e repartitor de benzina, e senzorul clapetei de acceleratie. Nu iti consuma mai putin daca umbli la el :laugh: Ala ii zice CDI-ului la cate grade e deschisa clapeta de acceleratie si ala iti modifica avansu in consecinta. Nu umbla aciolo daca nu stii ce face. Poti fecunda motorul ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tankpad (ala sa nu zgarii cu fermoarul rezervorul cred ca ziceai nu?) gasesti pe www.louis.de sau mai aveau pe la yamaha la magazin vreo 70 ron (dar acum ceva vreme).

 

Toba da-o jos si iei un spray negru/argintiu care rezista la temperatura (eu gasisem la real), o vopsesti si dupa ori pornesti motorul si lasi sa se incalzeasca bine, ori...o bagi la cuptor daca incape :scratch: Am auzit si de autocolant tip carbon pus pe toba si ar fi zis respectivul ca a rezistat (nu era porcarie din aia de pe poporului de la noi), dar eu nu stiu detalii aici.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare

exact despre asta am auzit si eu , carbon folie 3M

cica ar tine si chiar de se inmoaie la cald , se intareste odata cu racirea esapamentului

de rotita aceea de langa carb. am incercat sa rotesc dar e blocata si nu am exagerat de frica sa nu rup ceva in interior

off topic : as dorii sa pun o poza cu ea sa se vada ce am reusit sa fac , dar nu merge , cica ar fi prea mare

am fost pe la triton sa ii cumpar toate suruburile de pe la carene si de pe la capacele laterale , din inox ( cromate ) , dar nu am gasit tot ce-am vrut , doar o parte

in rest , deocamdata numai bine

asfalt uscat ( acuma chiar e uscat 50*C )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

- am buson pe unde se pune uleiul , am pe unde se goleste , dar mai am un buson cu cap de inbus pe lateral putin mai sus de fanta de vizitare a nivelului de ulei. Pe acolo supureaza cand se incalzeste f. tare . intrebarea este , la ce folosetse acel buson ? ( e cumva supraplinul , nivelul maxim ? )

 

"Busonul cu cap de inbus" este defapt locul pe unde se masoara presiunea uleiului in blocul motor (e un instrument special pentru asta care se insurubeaza in locul respectiv cand se verifica presiunea in bloc) . Nu e supraplin, nu e nivel maxim. Si nici nu ar trebui sa supureze la cald. Sub respectivul surub in mod sigur ar trebui sa fie o saiba. Ar fi bine daca ai reusi sa o schimbi (cred ca e de bronz).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut danutzz ( vad ca esti prezent )

promptitudinea te caracterizeaza

multumesc inca o data

si normal ca iar am ramas dator

sa traiesti

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca mai ai nevoie de alte informatii anunta-ma. Nu stiu eu prea multe dar imi pot face timp sa caut ;)

 

 

salut danutzz ( vad ca esti prezent )

promptitudinea te caracterizeaza

multumesc inca o data

si normal ca iar am ramas dator

sa traiesti

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...