pintea_eddy Postat Iulie 14, 2011 Share Postat Iulie 14, 2011 Salut , am o problema care nu imi da pace la Rs'u meu (aprilia rs 125 1998) ,nu sta la relanti ,am curatat si rascuratat si rasverificat carburatoru si tot degeaba.ca sa o fac sa stea cat de cat trebuie sa trag shoclu' si sta.Am umblat la jigleru' de aer..sau cum io spune,mi-a spus cineva ca trebuie sa fie dat cam 1 tura jumate sau ceva de genu'.tot degeaba. mentionez ca segmenti nu sunt chiar asa straluciti , si anume k au un pic de uzura, sa fie oare din cauza lor sau mai sunt reglaje si nu stiu eu de ele?! mersi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei Postat Iulie 14, 2011 Share Postat Iulie 14, 2011 da relantiul mai mare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mexicanu' Postat Iulie 14, 2011 Share Postat Iulie 14, 2011 da relantiul mai mare. A mea statea la relanti doar dupa ce atingea min 40-45 de grade , aveam relantiul la 1100. Misca de rotita aia de la carburator in dreapta parca crestea sin stanga scadea , dar nu mai stiu sigur , da-l o data maxim dreapta si porneste-o daca nu dai maxim stanga si apoi daca sta il mai reglezi.Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei Postat Iulie 14, 2011 Share Postat Iulie 14, 2011 (editat) --- EDIT! Am crezut ca are soc automat.. Editat Iulie 14, 2011 de Andrei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pintea_eddy Postat Iulie 14, 2011 Autor Share Postat Iulie 14, 2011 poi am reglat de acolo si sta la 3000-4000 dak incerc sa ii dau relantiu' mai mic moare.alteori dupa ce iau mana de pe acceleratie sta cateva secunde la 1300-1500 ..si dak incerc sa accelerez , moare..e si asta un mister. la reglaju' de aer se baga careva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei Postat Iulie 14, 2011 Share Postat Iulie 14, 2011 Da relantiul mai mare si scade din aer, pana vezi ca functioneaza la rotund. (eventual creste aerul) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iul1aN~ Postat Iulie 15, 2011 Share Postat Iulie 15, 2011 Joaca-te cu aerul si relantiul. Strangei aeru aproape de maxim. Dai relantiul mai tare,apoi dai incet drumu la aer pana vezi ca-i totul ok . BAFTA! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Iulie 15, 2011 Share Postat Iulie 15, 2011 Sigur ca nu trage aer fals pe undeva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
axxo Postat Iulie 16, 2011 Share Postat Iulie 16, 2011 Da relantiul mai mare (aproape max) mai inchide aerul, daca nici asa nu merge adica sa stea la relanti si sa urce bine in ture cand tragi de gaz eu zic ca ai o problema cu compresia. Un motor cu compresia slaba coboara greu din ture si nu sta nicicum la relanti. Verifica si jiglerul de relanti sa fie curat si socul sa iti functioneze corect. Cum porneste la rece?... bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pintea_eddy Postat Iulie 16, 2011 Autor Share Postat Iulie 16, 2011 Porneste la sfert daca trag putin soclu,la compresie ma gandeam si eu, din moment ce am uzura la segmenti.aer fals nu trage,am verificat gatu ala din cauciuc. O sa ma joc cu aeru ,postez daca o rezolv. mersi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.