Sari la conținut

Motocicleta mea: ZZR1100 D


megszalott
 Share

Postări Recomandate

Buna

 

Sunt nou pe forum. Recent am cumparat un ZZR, care necesita reparatii. Gandul meu era, ca daca cumpar unul defect si bag bani in ea, macar stiu ca am o mobra buna, care n-o sa strica undeva pe drumuri lungi.

Pun si o poza, mai multe nu am, ca acuma este in multe bucati, si asteapta renasterea :) Vreau sa aflu istoricul, ca sa stiu si eu ce alte boli poate sa aiba, sau daca a fost accidentat etc.

In talon scrie 94. Bordul are ceas digital, cred ca a fost schimbat, ca nu am mai vazut ceasul digital pe modele mai vechi. Este in tara din 97, si in 2003 motorul era schimbat, macar asa scrie in carte. Nu stiu daca motorul este D sau C, asta vreau sa clarific, dar nu stiu cum. Apoi a cumpart-o cineva in 2006 si a vopsit-o asa cum e si acum. Inainte era visiniu. Eu am cumparat-o de la un baiat, acum o luna, stiind ca nu are compresie. Am scos chiulasa, in care se vede uzura multa. Dar in motor, cilindree, etc. totul arata ca nou.

Oricum, daca stie cineva ceva despre istoricul mobrei mele, va rog sa scrieti aici. Eu incerc s-o aduc la fosta ei glorie.

post-66442-0-66925100-1310941044_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Gasesti scris una-alta pe site asta despre motorul asta, daca cauti. Stiu ca are probleme mechanice de mai mult timp (tin minte ca deja in 2009 citeam despre ea), dar se pare ca nimeni nu le a rezolvat.

 

Ai masurat compresie?

 

Si eu m-am interesat de motor asta, dar tu ai fost mai rapid :)

 

Ai mai facut ceva la ea?

 

Pentru piese, caute pe Ebay.de . In tara nu stiu daca gasesti usor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

/index.php?/topic/29169-grupul-posesorilor-de-kawasaki-zzr/page__st__1640

 

vezi ca este un baiat care vinde piese de 1100 - vb cu el

mai era un tip la tulcea care avea 2 bucati de 1100

Editat de delu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • Admin

Pai atata timp cit ai cumparat-o deja nu vad nu vad ce te-ar mai interesa istoricul mobrei?!

Motorul trebuie facut, daca a fost lovita ai sa vezi cind dai carenele jos, oricum nu mai conteaza.

Ideea este ca asta a fost o mobra celebra la vremea ei, o legenda.

Am avut si eu una, foarte grea pentru oras, facuta pentru drumuri afara, unde se lipeste de asfalt.

Motoarele, ca sunt C sau D sunt identice din ce-mi amintesc, difera carenajul, bordul, etc

Ca bube la model ar fi:

-Cutia de viteze sensibila, la un moment dat poate sa sara din treapta a doua si daca face asta va trebui sa-i desfaci cutia sa i-o repari.

Daca incepe sa sara sa nu incerci cumva sa mergi cu ea asa pentru ca exista riscul sa se blocheze cutia si sa te arunce in cap sau sa sparga motorul.

Eu asa am patit cu a mea dar am fost norocos, nu am patit nimic din ce ti-am spus, in afara faptului ca mi-a trebuit alta cutie.

-Sistemul de ungere al motorului a fost prost proiectat, are ungere insuficienta la cilindrul patru, din ce-mi amintesc si daca nu esti atent poti cala motorul.

Fiind un motor care consuma ulei va trebui sa verifici si sa completezi uleiul tot timpul, in asa fel incat nivelul sa fie la partea superioara a ferestrei de vizitare.

Tocmai pentru a preintampina proasta ungere sa fii atent la asta.

Partea buna este ca, fiind un model raspandit, vei gasi cam tot ce-ti trebuie pe ebay.

Succes

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
  • 8 months later...

Chiar cautam ceva ZZR si acum am vazut topicul meu. Intr-un an a primit chiulasa, bloc motor, si multe alte piese, dar inca nu s-a revenit. Cred ca o s-o vand, undeva la 900 euro, daca doreste cineva. Gramada de piese. Porneste si merge, dar este prea complicat pentru mine. Uneori scoate fum, unieori merge bine. Am cheltuit multi bani pe ea, si nu mai vreau. As schimba cu un supermoto care porneste tot timpul :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna

 

Sunt nou pe forum. Recent am cumparat un ZZR, care necesita reparatii. Gandul meu era, ca daca cumpar unul defect si bag bani in ea, macar stiu ca am o mobra buna, care n-o sa strica undeva pe drumuri lungi.

Pun si o poza, mai multe nu am, ca acuma este in multe bucati, si asteapta renasterea :) Vreau sa aflu istoricul, ca sa stiu si eu ce alte boli poate sa aiba, sau daca a fost accidentat etc.

In talon scrie 94. Bordul are ceas digital, cred ca a fost schimbat, ca nu am mai vazut ceasul digital pe modele mai vechi. Este in tara din 97, si in 2003 motorul era schimbat, macar asa scrie in carte. Nu stiu daca motorul este D sau C, asta vreau sa clarific, dar nu stiu cum. Apoi a cumpart-o cineva in 2006 si a vopsit-o asa cum e si acum. Inainte era visiniu. Eu am cumparat-o de la un baiat, acum o luna, stiind ca nu are compresie. Am scos chiulasa, in care se vede uzura multa. Dar in motor, cilindree, etc. totul arata ca nou.

Oricum, daca stie cineva ceva despre istoricul mobrei mele, va rog sa scrieti aici. Eu incerc s-o aduc la fosta ei glorie.

 

 

Salut,

 

Spui ca esti nou pe forum... Daca esti si incepator, ai grija cu ea pt ca este o motocicleta grea. Mai mult , daca o vei reface... sa o iei treptat cu iesirile. 500m, verifici sa fie totul ok, apoi 1km, iar verifici, sa ai echipament complet... apoi accelerezi si prinzi 60km/h, apoi 100km/h si daca chiar esti incepator, te limitezi la 100km/h - 120km/h sezonul asta! Mergea un 125cmc / 250cmc dar daca ti-ai dorit-o atat de mult ai grija cum te bucuri de ea!

 

Spor cu renasterea.

 

Te salut

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiar cautam ceva ZZR si acum am vazut topicul meu. Intr-un an a primit chiulasa, bloc motor, si multe alte piese, dar inca nu s-a revenit. Cred ca o s-o vand, undeva la 900 euro, daca doreste cineva. Gramada de piese. Porneste si merge, dar este prea complicat pentru mine. Uneori scoate fum, unieori merge bine. Am cheltuit multi bani pe ea, si nu mai vreau. As schimba cu un supermoto care porneste tot timpul :)

Motor mai e in Bucuresti?

Schimbarile pe care le ai facut, necesita omologare in acte?

Editat de Falkenberg
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

In primul rand mersi pentru sfaturi.

 

ZZR-ul ma nenoroceste. A mers bine pentru un timp, am platit si RCA-ul, iar ieri a inceput sa scoata un zgomot puternic. Parca cineva da cu un ciocan pe bloc tot timpul. Si scoate mult fum. Chiar m-am saturat, si am pus pe bikeshop . Pretul nu este negociabil, imi sta in minim 1200 euro :(. Se afla in judetul Mures, daca ai noroc poti sa te duci acasa cu ea.

 

Imi pare foarte rau ca s-a stricat din nou, chiar a inceput sa-mi placa. Super puternic, frane bune, si nu simti greutatea in curbe rapide. Se poate spune ca sunt incepator, am facut cam 5000 km cu un Gilera DNA , in ultimul timp am folosit ca un moto touring, 2-300 km pe zi. Ca incepator, nu cred ca este complicat sa mergi cu ZZR-ul, problema mea este ca tot am nevoia sa accelerez, si este prea usor sa prinzi 160 si in oras. Tot nu sunt sigur in vanzare, ca imi place foarte mult. Poate ca cumpar un motor complet, dar nu cred ca merita, ca cum am spus am cheltuit mult pe piese, si un plus de 500 euro este prea mult acum pentru mine. Daca omul asta nu gaseste carene as cumpara ZZR-ul lui daca era de vanzare...

 

Oricum, cine vrea 150 de cai la pret de chinez 125 numarul meu este: 0740400839.

 

Motor mai e in Bucuresti?

Schimbarile pe care le ai facut, necesita omologare in acte?

 

Motorul este in jud Mures. Schimbarile nu necesita omologare, ca numarul motorului este pe partea din jos a motorului, ala nu a fost schimbat. Se poate ca acolo este problema, pe la vibrochen...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

-Sistemul de ungere al motorului a fost prost proiectat, are ungere insuficienta la cilindrul patru, din ce-mi amintesc si daca nu esti atent poti cala motorul.

Fiind un motor care consuma ulei va trebui sa verifici si sa completezi uleiul tot timpul, in asa fel incat nivelul sa fie la partea superioara a ferestrei de vizitare.

Tocmai pentru a preintampina proasta ungere sa fii atent la asta.

 

ZZR-ul ma nenoroceste. A mers bine pentru un timp, am platit si RCA-ul, iar ieri a inceput sa scoata un zgomot puternic. Parca cineva da cu un ciocan pe bloc tot timpul. Si scoate mult fum.Se poate ca acolo este problema, pe la vibrochen...

Anul trecut te sfatuisem despre problema asta.

Asta este una din probleme, o proasta proiectare a sistemului de ungere, daca nu esti atent si mergi cu ulei scazut strici motorul.

Sfatul meu, nu tine la pret, vinde-o pe citeva sute de euro si scapi de problema.

Eu am avut una modificata cu multe accesorii la vanzare vreun an, cerusem o mie si ceva de euro si nu a luat-o nimeni!

Imi pare rau.

Succes.

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am avut una modificata cu multe accesorii la vanzare vreun an, cerusem o mie si ceva de euro si nu a luat-o nimeni!

Cand? Cand cautam eu un ZZR1100 nu am gasit decat un exemplar destul de obosit :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Motocicleta a fost a mea o perioada de vreo 2 ani. Ma gasesti in carte pe numele Catalin. Motorul si motocicleta este model D. Motorul a fost schimbat anterior, eu doar l-am trecut in carte la RAR. Am bagat foarte multi bani in ea incercad sa o fac sa merga si sa arate bine. Din pacate se incapataneaza in continuare vad sa mearga. Nici nu stiu cu ce sa incep mai intai. Cand am luat-o avea acelasi colorit dar cu vopseaua sarita si coapta. Am revopsit-o, stikerit-o si lacuit-o personal. I-am pus parbriz turing (cel pe care il are acum dupa cum vad in poze).Il mai am si pe cel original destul de zgariat. I-am cumparat si sectiunea din spate a aripii fata, pe care nu am mai montat-o . O am si acum. Ca probleme majore cand am luat-o: nu mergea tot timpul 1 cilindru, manca ulei si scoatea ceva fum doar in ture mari si in sarcina scapa din vit. a 2-a ( nu iesea, ci doar zvacnea). I-am schimbat bateria de carburatoare cu unele luate de pe ebay intrucat cele de pe ea erau foarte uzate si am cumparat ca piese originale noi segmenti la cota standard si trenul fix primar din cut. de viteze impreuna cu pinionul de a 2-a. Am descfacut complet motorul, i-am schimbat segmentii, am pus simeringuri noi la supape si supape noi + rectificat scaunele la cilindrul cu probleme. Am montat bujii iridium. Tot ce am facut la ea a fost facut de mine personal. Trenul fix si pinionul nu le-am mai schimbat deoarece pana sa-mi soseasca comanda deja reparasem/bucsasem pinioanele cu probleme. Rezultatul final a fost ca s-a incapatanat acel cilindru sa scoata fum si sa mearga cand vroia el. Saturandu-ma sa mesteresc si sa bag bani toata ziua in ea, am pus-o la vanzare. Am luat-o cu 2000 euro , am bagat minim 500 euro si am dat-o cu 1000. Altfel, este o motocicleta la care inca visez sa o am. Este ideala pt turing pe un asfalt bun. Daca cineva mai vrea piesele ramase in ideea sa o resusciteze donez trenul fix si pinionul de a 2-a si sectiunea spate a aripii din fata. Pt alte detalii ma gsiti pe siteul din semnatura

post-143-0-87046200-1340352289_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Motocicleta a fost a mea o perioada de vreo 2 ani. Ma gasesti in carte pe numele Catalin. Motorul si motocicleta este model D. Motorul a fost schimbat anterior, eu doar l-am trecut in carte la RAR. Am bagat foarte multi bani in ea incercad sa o fac sa merga si sa arate bine. Din pacate se incapataneaza in continuare vad sa mearga. Nici nu stiu cu ce sa incep mai intai. Cand am luat-o avea acelasi colorit dar cu vopseaua sarita si coapta. Am revopsit-o, stikerit-o si lacuit-o personal. I-am pus parbriz turing (cel pe care il are acum dupa cum vad in poze).Il mai am si pe cel original destul de zgariat. I-am cumparat si sectiunea din spate a aripii fata, pe care nu am mai montat-o . O am si acum. Ca probleme majore cand am luat-o: nu mergea tot timpul 1 cilindru, manca ulei si scoatea ceva fum doar in ture mari si in sarcina scapa din vit. a 2-a ( nu iesea, ci doar zvacnea). I-am schimbat bateria de carburatoare cu unele luate de pe ebay intrucat cele de pe ea erau foarte uzate si am cumparat ca piese originale noi segmenti la cota standard si trenul fix primar din cut. de viteze impreuna cu pinionul de a 2-a. Am descfacut complet motorul, i-am schimbat segmentii, am pus simeringuri noi la supape si supape noi + rectificat scaunele la cilindrul cu probleme. Am montat bujii iridium. Tot ce am facut la ea a fost facut de mine personal. Trenul fix si pinionul nu le-am mai schimbat deoarece pana sa-mi soseasca comanda deja reparasem/bucsasem pinioanele cu probleme. Rezultatul final a fost ca s-a incapatanat acel cilindru sa scoata fum si sa mearga cand vroia el. Saturandu-ma sa mesteresc si sa bag bani toata ziua in ea, am pus-o la vanzare. Am luat-o cu 2000 euro , am bagat minim 500 euro si am dat-o cu 1000. Altfel, este o motocicleta la care inca visez sa o am. Este ideala pt turing pe un asfalt bun. Daca cineva mai vrea piesele ramase in ideea sa o resusciteze donez trenul fix si pinionul de a 2-a si sectiunea spate a aripii din fata. Pt alte detalii ma gsiti pe siteul din semnatura

 

 

Este bine sa aud de un proprietar vechi :) Eu am cumparat de la baiatul care a cumparat de la tine. Cand am cumparat nici nu pornea. Am un prieten, mecanic de motociclete, dar incepe sa ma ureasca cu tot cu ZZR-ul :)) El a pornit-o pentru mine, dar scotea fum, si avea zgomot mare din chiulasa. Am desfacut-o, si lipseau parti din chiulasa! Baiatul care a cumparat de la tine, a dus-o la cineva destept, cine a rupt ceva ce fixeaza axa cu came, si a pus impreuna asa. Am cumparat chiulasa, am schimbat eu, si am pornit-o. Nu avea zgomot, dar fuma. Ieri am citit aici, ca persoana de la care am cumparat chiulasa, apoi cilindree, pistoane si segmenti, ca el punea ulei 20w50. Eu tot am pus 10w40, se poate ca nu mai fuma atat, cu un astfel de ulei, dar acum se poate ca e prea tarziu. Am montata partea cu cinlindrii, pistoanele cu segmenti bune, si asa am folosit-o cateva saptamini. Tot manca uleiul, si scote fum la turatii, dar nu ma interesa. Acum cateva zile am ramas fara benzina, si carburatoarele au ingitit toata rugina din rezervor. Aveam doua filtre, dar totusi. Nu mai pornea de pe baterie, asa ca am impins-o. De atunci scoate zgomotul aia. Dar nu este zgomot de rulment de vibrochen, e altceva. Am curatat carburatoarele, si am pornit-o, dar tot face zgomotul aia. Am scos capacul si m-am uitat la distributie, dar imi parea ok. Acum m-am saturat, dar si eu visez de un ZZR bun, asa ca se poate ca mai bag bani in ea:)) Motoreta asta e ca masina din filmul Christine, numai ca nu ne-a omorat prietenii :))

 

Asa ca sa stim: Tu ai cumparat cu 2000 ai bagat 500 si ai vandut la 1000.

Baiatul care a cumparat de la tine, a cumparat cu 1000, nu stiu cat a bagat, dar a vandut-o la 600.

Eu am cumparat cu 700 (cu drumul), am bagat cam 500, si incerc sa vand la 800 :))

 

 

PS. Azi m-a sunat cineva cine are un motor de ZZR 1100 D de vanzare pentru 200 euro, in Maramures. Spune ca a intrat apa in ulei, si ca este garnitura de chiulasa. Chiar ma gandesc sa cumpar si asta:)) Ma gandesc, ca daca chiar si chiulasa e crapata, nu ma intereseaza ca eu am doua chiulase bune. Nu stiu ce sa fac. Dar daca cineva mai vrea sa investeasca in motocicleta asta de Christine, poate s-o cumpere cu 800, si sa cumpere un motor pentru 200, si are un ZZR si o gramad de piese pentru 1000.

 

Anul trecut te sfatuisem despre problema asta.

Asta este una din probleme, o proasta proiectare a sistemului de ungere, daca nu esti atent si mergi cu ulei scazut strici motorul.

Sfatul meu, nu tine la pret, vinde-o pe citeva sute de euro si scapi de problema.

Eu am avut una modificata cu multe accesorii la vanzare vreun an, cerusem o mie si ceva de euro si nu a luat-o nimeni!

Imi pare rau.

Succes.

 

Stiu despre problema asta, si uleiul era la maxim tot timpul...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din ce parte a motorului vine zgomotul?

Ce motocicleta cu fantome.. macar Christine s-a reparat singura.

 

Eu nu as cumpara inca un motor defect, ca iar o iei de la capat.

Editat de Falkenberg
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din ce parte a motorului vine zgomotul?

Ce motocicleta cu fantome.. macar Christine s-a reparat singura.

 

Eu nu as cumpara inca un motor defect, ca iar o iei de la capat.

 

Asa e zgomotul de vibrochen: http://www.youtube.com/watch?v=CJ2_2flGIA0

 

Asa suna a mea:

 

Nu mai am rabdare s-o desfac din nou...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand i-am vandut-o pornea normal, in 3 sau 4 cilindrii depinde cum se ineca cel cu probleme, dar pornea tot timpul ok. Motorul nu avea nici un zgomot suspect, se auzea si tragea foarte bine. Dupa ce o pusesem cat de cat la punct am scos si 4,75% consum in drum spre mare la o viteza de croaziera de 130 km/h. Am gasit si niste filmulete cu ea. Exact asa am vandut-o, cum apare in filmulete. Le-am pus pe transfer. ro

http://dl.transfer.ro/zzr-transfer_RO-22jun-22132b.rar

In sarcina/acceleratia nu prea scotea fum, decat pe revenire/decelarare.

http://dl.transfer.ro/zzr2-transfer_RO-22jun-02244e.rar

Editat de Cata M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

... dar nu stiu ce s-a stricat la valve cand am impins-o.

Sa zicem ca ar fi din cauza ca ai pornit-o impins. Atunci nu cred ca e o problema de vibroche. Poate e ceva pe la ambreiaj, sau *din zvonuri* am mai auzit de unii care au reusit sa da distributie peste cap *la masini* pentru ca au pornit-o impins.

Nu stiu. Trebuie vazut de cineva care le are cu mechanica moto.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi am fost la mecanic. Acum am si eu un ZZR cu vibrochen stricat. Am facut 20 km asa, si tot o iubesc. Are un zgomot de necrezut, dar tot trage ca nebunul. Dar urmatoarea mea moto sport-touring va fi un Blackbird, pentru ca nu mai vreau sa fiu ingrijorat asteptand, cand pica rulmentul 3.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Astept ca cineva s-o cumpere undeva la 800 euro. Eventual cumpar motor, dar nu sunt motoare bune de vanzare in Romania, iar Germania este prea departe. Stiu ca sunt nebun, dar tot o iubesc...

Editat de megszalott
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...